Jump to content

Ауди А6 срещу БМВ 5-ца


Recommended Posts

Мисля да си взема или Ауди А6 или БМВ 5-ца някъде 98-00 година до 15000 лева. Бихте ли ме посъветвали за предимства и недостатъци на конкретни модели/двигатели. Освен това не искам да ми харчи повече от 12 градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2000г за 15 000, аз даже не съм сигурен че ще намериш

но иначе като мнение ти казвам бих избрал аудито, досто повече ми харесва, по-голямо е от вътре, доста по-стилно, от 6м и аз съм пред тази дилема, след всичко четено по БГ форуми и немските, ама найстина прочетох всичко, се спрях на БМВ-то просто е повече за мен, малко по-евтино е защото аз гледам такова 98, сравнено с ауди 98 е по-евтино, но на аудито частите са малко по-евтини/не с много/, бмв- е доста по-пъргаво, казвам го от опит и от двете, говоря за БМВ 520, и същото ауди!

Ако имаш пари си вземи аудито, но не мисли че ще вземеш читаво 2000г за 15 000, особено от БГ, тука тия италиянски джигитски коли са пред разпадане, ако е за 15000-повярва не само на мен, а на целия форум, както и БМВ, 2000г няма да намериш читаво за 15 000, стойноста му е към 20000 даже над, който са 2000г.

Това е от мен, взимай аудито 98г -това е от мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факта,че трудничко върви дискусията,означава че не са толкова много нещата заради които може да се критикува или оплюе 5-серия на BMW-и изобщо марката.Според мен/аз съм карал такова BMW но за съжаление не съм А6/ наистина тук трябва сам да си решиш и то задължително след като ги покараш.Мисля че ако имаш възможност за това ще разбереш сам.

Относно техническите слабости и предимства на тези автомобили можеш да намериш в двата форума.Има многооо... писано,само че усещането при шьофиране трябва да се изпита,няма как да прочетеш за него.

За цената,която споменаваш може иш да е трудно/по-скоро 98-99год.,а не 2000/,но нищо не се знае -трябва да ткърсиш -един продава за да спечели,друг за да се оттърве , трети за да се оттърве и скпечели и т.н. ..... просто търси и внимателно гледай.

Колегата audi A4 продава Audi A6 1.8TQ 2001год. верно цената е по-висока от това което ти се дава,но мисля че си заслужана,пък и може да се разберете и за нещо друго.Успех!

Редактирано от moniglow
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И,аз бях пред такъв избор миналата година!

От факта,че съм тук става ясно какво съм избрал,и не съжалявам,напротив даже много се радвам на далновидноста си.Лани 5-ците ме кефеха,докато сега.....(не знам защо) ама хич,направо ми се виждат грозни и ретро и от вън и от вътре(особено).Взимай ауди да се видиш у кола.Вече има избор от коли за тия пари,преди една година почваха

от 18 бона а сега гледам в мобилето са от 10-11х,разбира се не ти пропоръчвам да взимаш най евтините(защото вероятно има причина)

Дизела по магистралат ми харчи 7-8/100

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да си взема или Ауди А6 или БМВ 5-ца някъде 98-00 година до 15000 лева. Бихте ли ме посъветвали за предимства и недостатъци на конкретни модели/двигатели. Освен това не искам да ми харчи повече от 12 градско.

За цената няма да коментирам. С тия нови италиански вносове всичко вече е възможно. Но иначе като авто-качества, БМВ-то не може и да се снима край Аудито. Не го казвам, защото съм Ауди-фен, а защото го знам отп опит. Бензиново БМВ, което да харчи под 12 градско НЯМА. Частите на БМВ са в пъти по-скъпи, а самата кола е в пъти по-чуплива от Аудито(като се изключи предницата). БМВ-то обаче много по-често ще те вкарва в сервиз за запушени и изгорели ел.чаркове(помпи, сонди, релета и др.), спукани маркучи, запекли спирачни апарати и въобще всякакви поводи за оставяне на пътя. Тези коли са създадени за хора с излишни пари и време. На тях НЕ може да се разчита. Това е мойто мнение, направено от многобройни наблюдения. Решаваш обаче ти. :all_coholic::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Частите на БМВ са в пъти по-скъпи, а самата кола е в пъти по-чуплива от Аудито(като се изключи предницата). БМВ-то обаче много по-често ще те вкарва в сервиз за запушени и изгорели ел.чаркове(помпи, сонди, релета и др.), спукани маркучи, запекли спирачни апарати и въобще всякакви поводи за оставяне на пътя. Тези коли са създадени за хора с излишни пари и време. На тях НЕ може да се разчита. Това е мойто мнение, направено от многобройни наблюдения.........

Сега колега нали не се опитваш да обясниш на човека колко ще му е евтино да кара А6 :D Не ме разбирай погрешно, не искам да се заяждам, но здравите автомобили по принцип останаха малко назад в историята. И подобни понятия като "пъти" за разлики в цени на аналогични резервни части вече няма. Особено пък за коли от класа на А6 и BMW5......

А,съвет да се опитам да дам някакъв : BMW 5-та серия, тези години, модела се води Е39 : 520i е най-малкия мотор, надежден 6цил , харчи си доволно, но ако си мислиш че ще излиташ на светофарите ще те разочарова. 523i е вариант, мисля границата за акциз ако е нов внос, трябва да провериш. Харчи колкото 520i, но е осезаемо по-пъргав. 525i изобщо не го коментираме щото там ти треат още пари за акциз да се дават(и за бензинче). Но всички те ще са над 12 като разход от който и град да си. За дизел не си казал нищо , но : За 525tds отзивите са че е относително проблематичен, най-вече поради лоша експлоатация, не е особено икономичен дизел и общо взето не е най-удачния избор май. 525d, който е common-rail е съвсем друга бира и в тези пари изобщо няма да се вместиш, дори да си земеш само предница като начало ;) Ако избереш BMW : 520i e удачния вариант според мен. Обърни внимание и на комфорта на возията, мен лично ме изненада приятно. За избор на А6, колегите са далеч по-компетентни от мен и ще ти дадат добър съвет за мотора и колата. Но покарай и двете, провери си на място в сервизи цени на части разни и не вярвай на градски легенди, колко зле са BMW-тата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега колега нали не се опитваш да обясниш на човека колко ще му е евтино да кара А6 :hilezh: Не ме разбирай погрешно, не искам да се заяждам, но здравите автомобили по принцип останаха малко назад в историята. И подобни понятия като "пъти" за разлики в цени на аналогични резервни части вече няма. Особено пък за коли от класа на А6 и BMW5......

Не съм споменавал колега "евтино". В тоя клас такава думичка няма. Подчертах само и мога да го повторя, че БМВ-то е марка за хора с излишни кинти и време. Тез коли не излизат от сервизите. Не са домислени просто. Това е.

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез коли не излизат от сервизите. Не са домислени просто. Това е.

Ти си първия човек който чувам да казва такава безбожна глупост.

Относно темата:Преди 3 месеца и аз имах същата дилема-ауди или БМВ само,че в долния клас Ауди А4 срещу БМВ 3.След изчитане и на 2-та форума на марките се спрях на БМВ-то.От ауди съм карал само Б4 и не мога да кажа в никой случай,че е лоша кола.Относно избора ми не съжалявам изобщо,е карам най-слабия мотор на БМВ все пак де-318 ТДС,тъй че има какво още да се желае от мощността.Но по принцип тея измислици че БМВ е скъпа за поддържане кола,че се чупи много и не излиза от сервиза-забрави нищо подобно измислици на хора,които завиждат според мене.И все пак кола 2-ра ръка си е и 50% късмет.

Реши си все пак коя от двете те кефи повече и грабвай нея!

А относно мнението на един колега по-горе 4е 525ТДС на БМВ има доста проблеми също не отговаря на истината.Зависи много как е гледана колата преди да стигне до теб.Ако е читав мотора ще те слуша мноооого време.А и тези 143 коня не мисля че са му малко.Стига да са живи всички де! :hilezh:

Успех с покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....За 525tds отзивите са че е относително проблематичен, най-вече поради лоша експлоатация, не е особено икономичен дизел и общо взето не е най-удачния избор май...
А относно мнението на един колега по-горе 4е 525ТДС на БМВ има доста проблеми също не отговаря на истината.Зависи много как е гледана колата преди да стигне до теб.Ако е читав мотора ще те слуша мноооого време.А и тези 143 коня не мисля че са му малко.Стига да са живи всички де! :hilezh:

Май за едно и също нещо говорим,почти :D И все пак, за добър дизел ще му е нужна голяма доза късмет. Най-вече поради факта че се държи и съответно се кара като бензинка...и не е така икономичен като по-късния common-rail, така че е спорно дали да рискува. Това всеки си го решава, но основното е че Е39 е един от най-сполучливите модели на BMW. Изобщо автомобилите от класа - А6, БМВ5 и МБ-Е от тези години до 2002-2003 година са наистина еталон за качество и мисля че добре подхождаш в избора. И все пак, ако съм на твое място бих си определил по-висок таван с парите, особено за А6 и BMW5, за които се интересуваш. Само задължителните смени на консумативи ще ти глътнат 10-15% от тази сума, като разход, а това далеч няма да е всичко, така че ако намериш нещо добро е по-удачния вариант. Иначе за дараци и от двете марки, бая ще се наиграеш с парички. Това е от мен, успех ;)

Редактирано от Timon
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цената няма да коментирам. С тия нови италиански вносове всичко вече е възможно. Но иначе като авто-качества, БМВ-то не може и да се снима край Аудито. Не го казвам, защото съм Ауди-фен, а защото го знам отп опит. Бензиново БМВ, което да харчи под 12 градско НЯМА. Частите на БМВ са в пъти по-скъпи, а самата кола е в пъти по-чуплива от Аудито(като се изключи предницата). БМВ-то обаче много по-често ще те вкарва в сервиз за запушени и изгорели ел.чаркове(помпи, сонди, релета и др.), спукани маркучи, запекли спирачни апарати и въобще всякакви поводи за оставяне на пътя. Тези коли са създадени за хора с излишни пари и време. На тях НЕ може да се разчита.

Ха-ха-ха! Сахарски вицове!;-)))

Колега, не се засягай, но живееш в някаква мега-заблуда ..... и "мега" е слаба дума! Незная какъв ти е "опита", но по написаното си вадя заключение, че клони към "0" и то с отрицателен знак! Хубаво е да си фен, но чак пък дотолкова, че да губиш обективност .....!

stoil2, като гледам изходните условия нито А6, нито Е39 са твоята кола! Просто от лимузина тежаща ~2 тона не очаквай да ти харчи като Смарт и да има евтина поддръжка като Голф да кажем!

Видях, че си пуснал същата тема и в БМВ-форума, така че си посъбрал мнения (от ултра-фенове до обективни такива), но най-важно си е твоето решение! Тествай, мисли и успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КВО нападате колегата ДАКС

Бмв то 525 тдс съм имал за кратко такова е 39 1998 година .Карах я 3 месеца

Колата верно е железна .АМА ЗА ДА ВЪРВИ ТРЯБВА НЕПРЕКЪСНАТА ДО Е У ОБОРОТИ

И само не ми спорете за това .

Докато аудито си ги поема още от 1900 оборота.

Незнам също от къде го взехте това че бмв то е по бързо в сравнение с Ц5 на 2.5 тди

Бмв то наистина харчи повече нафта .

Верно е че мотора не е капризен

Но погледнете го отвътре - емо то там си като в консерва

Аудито е къде къде по комфортно отвътре .

Бмв 525 тдс за да върви му е необходимо да имаш наистина яка ръка -непрекъсната да сменяш предавки че да не те направът луд даже лади и москвичи

С АУДИТО въртя гуми до 3 предавка включително 2.5 тди което с бмв то става с много зор -но в повечето случаи не става

НЕ съм толкова спец по 5 иците .Това е което съм научил за 3 месеца.КАрал съм само 7 ици

Но даже ауди 2.5 тди ми се вижда къде къде по широко отвътре

Наи накрая заключителен коментар - аудито 2.5 тди е по добро от 525 тдс -защото

Харчи по малко - Върви според мен бая повече -В ниски обороти направо ще изяде бмв то -Много по добро е отвътре -

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ-то 525тдс е котур:steinigung:, карал съм повече харчи и доколкото знмам моделите до 98год. са с 5скорости.Аудито е сериозна машина!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само немога да разбера, защо решихте, че човека иска сравнение на А6 2.5TDI и Е39 2.5TDS?

Колегата се колебае за А6 и Е39 98-2000г., да му харчи под 12 и да не е по-скъпо от 15к! Е, от тези години и за тези пари дизелова А6 или Е39 трудно ще намери! Значи остават бензиновите варианти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само немога да разбера, защо решихте, че човека иска сравнение на А6 2.5TDI и Е39 2.5TDS?

Колегата се колебае за А6 и Е39 98-2000г., да му харчи под 12 и да не е по-скъпо от 15к! Е, от тези години и за тези пари дизелова А6 или Е39 трудно ще намери! Значи остават бензиновите варианти!

ДА бе да сега пък на този колега ще му разправям за всички модели 5 ици и всички аудита а6 .

и то до смешните 15 бона . Не е за такива коли човека .Неговата кола е Дачия - :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, от тези години и за тези пари дизелова А6 или Е39 трудно ще намери! Значи остават бензиновите варианти!

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може пък човека да търси комби или авант

Егати обширната тема

После ще каже - абе колеги вие не ме разбрахте аз не исках с такива гуми и т.н. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам опит точно с Е39 но имам известен такъв с 3-ка Е36 Купе, който споделям, тъй като може да е от някаква полза: всички материали в салона стареят много по-бързо отколкото при Ауди от същия клас, части като вентилатора на радиатора корозират все едно са двайсетгодишни и съответно отказват (а иначе струват луди пари), по дъното на багажника и под акумулатора (пак в багажника) имаше много сериозна корозия. По мое мнение БМВ са добри до 5-6 години после е добре човек да се отърве по-бързо от тях, ако не иска да прекарва повечето с ивреме в сервиза. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ясно, че има, Barni ... колегата Thor e пропуснал просто ключовата дума - ЧИТАВА ... за тези пари читав дизел да намери ще много трудна мисия ... :bia:

От тия двете иначе съм за А6-цата. Макар и наблюденията ми над такова БМВ да са доста краткосрочни. Като дизайн, както външен, така и интериорен Аудито е класи напред.

Редактирано от stilian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дизайн, както външен, така и интериорен Аудито е класи напред.

То всъщност май това се отнася и за всички останали марки.

Интериора на А6 и Е39 сравнен изглжда все едно са автомобили от различни десетилетия.

Мотора на БМВ-то е като на Зил,въпреки ,че бил много сполучлив(редови шестак) слагат го и на Range Rovar-ите

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Абе и аз мислех да вземам БМВ, вярно за Е36 мислех, както и за АУДИ А4 или за АУДИ Б4. БМВ-то вътре е като опел кадет или голф - грозотия! Ниска, некомфортна, чувството зад волана е като в болид - тясно и ниско. Не че е лошо, на мен ми харесва ама все пак това е доста непрактично и човек има лоша видимост. В крайна сметка взех Б4, колата я предпочетох пред А4, тъй като не намерих читаво А4 тогава. Ами мога да кажа, че салонът на Б4 е в пъти по-качествен от този на БМВ, освен тавана, който макар и да изглежда перфектно се разлепи от жегите.. ама се тапицира сравнително лесно и при това с кожа.

Голямо предимство в завой е и предното предаване - БМВ колкто и да се мъчат да правят колата по-ниска, да слагат ASC и не знам си кви простотии, не могат да се сравняват с концепцията с предно предаване

За частите няма да говоря, по-евтини са от тези на БМВ и А4, сравними с ГОЛФ, просто в момента не говорим за Б4.

Колата е висока, стойката в нея предоставя много добра видимост, салонът е почти перфектен. Така е и с А6 и 5-цата, макар Е39 да е доста по-добре от Е36...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах един период в който заглеждах и 5-иците на БМВ, но до момента в който седнах в една такава, съжалявам, ама вътре е доста ретро, не се чувствам добре и т.н.

Вярно е, че има и доста джиджани такива, ама те не струват по-малко от 25 бона

Аудито е поне класа откъм салон по-добро от бавареца, външно също по ми допада аудьо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе както казват едни другари на изток от нас - "На вкус и цвет товарищей нет". Мързи ме да ходя да прочета в BMW форума какво споделят колегите, но подозирам, че е обратното на казаното тук :hilezh: Ако има възможност взимаш една 5-ца и една A6-ца за тестдрайв и решаваш кое ти пасва повече. Мен лично ме смущава лимита на парите, който е споменат. Иначе и двете марки са добри :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Голямо предимство в завой е и предното предаване - БМВ колкто и да се мъчат да правят колата по-ниска, да слагат ASC и не знам си кви простотии, не могат да се сравняват с концепцията с предно предаване

За частите няма да говоря, по-евтини са от тези на БМВ и А4, сравними с ГОЛФ, просто в момента не говорим за Б4.

...

Хубаво,колега, ама твърдението,че предно предаване завива по-добре от задно си е... отиди го кажи това на Ferrari, Rolls Royce, Bentley, Maserati, Mercedes...не си ли забелязал,че всяка кола от висок клас е със задно? Не си ли забелязал на кола с предно като навиеш волана как гумите застават така,че да им е неудобно да стъпят на пътя ;)

Стига глупости, моля :hilezh:

По-лесно може би е зимата. Но все пак не сме в Сибир, Финландия или Аляска. И със задното оцеляваме някак си :rotcol:

За частите...не съм забелязал да са мн скъпи частите на BMW. Ама знам колко струва смяна на ангренажен ремък на Аудито :hilezh:

Виж за интериора на Аудитата повече съм склонен да се съглася, че е приятен.

А височината на колата не е задължително да е +

Видимост казваш...Ами Mercedes CLS по твоята логика има такава лоша видимост,че ти трябват перископи...

Със Observer вече съм съгласен :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...