vladin79 Публикувано 20 Август 2007 Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 (Редактирано) Здравейте колеги,Още като я взехме колата, при преминаване през дупки, отзад се чува едно тропане. Ходих на сервиз и ми казаха, че трябва да се сменят задните селенови втулки. Цената, която ми казаха, е 2 бр. селенови втулки по 38 лв. + 80 лв. труд = 156 лв. Искам да попитам колегите, които са сменяли тези втулки, тези цени нормални ли са? И да попитам ако някой знае как се казват на английски тези селенови втулки, как изглеждат и къде точно се намират, че ни най-малко понятие си нямам.Благодаря ви предварително Редактирано 20 Август 2007 от vladin79 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 20 Август 2007 Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 Колега,предполагам 4е става въпрос за гумено- металните втулки на задния мост,които като се разбият запо4ва едно страшно тропане отзад.Цената им наистина е от порядъка,който са ти казали,но по-важното е да си намериш наистина оригинални такива.По магазините е пълно с ментета,а те не изкарват и една година.За работа в сервизите взимат от 60 лева и нагоре,защото операцията по смяната им е трудоемка и изисква доста време,но после няма да си познаеш колата.Според ЕТКА-та тази 4аст се води "guide bearing" 8A0 501 541. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 20 Август 2007 Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 А колега,провери ли си задните лагери да не са разхлабени,че симптомите са същите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladin79 Публикувано 20 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 (Редактирано) Колега,предполагам 4е става въпрос за гумено- металните втулки на задния мост,които като се разбият запо4ва едно страшно тропане отзад.Цената им наистина е от порядъка,който са ти казали,но по-важното е да си намериш наистина оригинални такива.По магазините е пълно с ментета,а те не изкарват и една година.За работа в сервизите взимат от 60 лева и нагоре,защото операцията по смяната им е трудоемка и изисква доста време,но после няма да си познаеш колата.Според ЕТКА-та тази 4аст се води "guide bearing" 8A0 501 541.Най-вероятно става въпрос за тях. Сервиза където ще ми ги монтират е свестен и дават гаранция за монтираните от тях части. Много ти благодаря за информацията колега.А колега,провери ли си задните лагери да не са разхлабени,че симптомите са същите?В сервиза ми провериха цялата ходова част и казаха, че единствено тези втулки били за смяна и тропането било от тях. Редактирано 20 Август 2007 от vladin79 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 20 Август 2007 Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 При В-3 много лесно се хващат умрелите втулки отзад като се подпре колелото отпред и отзад с трупчета и серазклати купето напред-назад.Веднага се вижда как носача ходи във втулката.Знам,че на В-4ките втулките сапо големи и 2-3 пъти по скъпи.При мен смяната си я направих сам за 3 часа защото никак не ми хареса идеята насервисмените да ми свалят зад.мост с/у скромната сума 70-80лв.Ремонта си го направих пред блока без подемнициканали и без главния управител /чука/,който е любимия девайс на сервизите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 20 Август 2007 Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 И аз имам същата диагноза предни и задни сел вт. за работа ми искат 80лв. а втулките щяха да струват по 18 лв мисля а задното мо колело като го ритна и се разтриса цялото тропа като на изпуснал амортисЬор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 20 Август 2007 Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 (Редактирано) Aко имате D&N във Варна, ходи при тях. Продават Lemforder и го монтират с гаранция, ама не помня 1 или 2 години.Казват се "silent block bush". От там и "селенови". Редактирано 20 Август 2007 от Jorata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_73 Публикувано 20 Август 2007 Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 (Редактирано) Погледни тук колега.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=18117 Аз сам си ги смених и нямам никакви проблеми.(Стига да имаш нужния инструмент) И най важното е да стягаш гайките при вече стапила кола на гумите. Редактирано 20 Август 2007 от ivailo_73 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladin79 Публикувано 21 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2007 (Редактирано) Браво колега За съжаление обаче, нямам нито необходимия инструмент, нито необходимия опит за тази процедура Редактирано 21 Август 2007 от vladin79 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_73 Публикувано 21 Август 2007 Доклад Share Публикувано 21 Август 2007 Браво колега За съжаление обаче, нямам нито необходимия инструмент, нито необходимия опит за тази процедура Еми тогава на майстор приятелю. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 21 Август 2007 Доклад Share Публикувано 21 Август 2007 Aко имате D&N във Варна, ходи при тях. Продават Lemforder и го монтират с гаранция, ама не помня 1 или 2 години.Казват се "silent block bush". От там и "селенови". Горещо препоръчвам и аз Lemforder...Направих го това нещо преди 16к км със тази марка и досега нямам никакви проблеми.Не прави компромис, че пак ще си на изходно ниво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladin79 Публикувано 22 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2007 (Редактирано) Значи ще си търся Lemforder. Благодаря колеги Aко имате D&N във Варна, ходи при тях. Продават Lemforder и го монтират с гаранция, ама не помня 1 или 2 години.Сега видях и се оказа, че D&N имат сервиз във Варна. Добре ли работят там? Някакви отзиви? Редактирано 22 Август 2007 от vladin79 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladin79 Публикувано 22 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2007 Питах днес в D&N във Варна. Казаха ми цена от 40 лв за бройка на Lemforder и 80 лв смяната, но не давали никаква гаранция след това и се отказах. Питах в един друг сервиз, казаха ми цена от 30 лв за Lemforder и 80 лв смяната, но казаха, че ако частите са закупени от тях давали гаранция. Май ще ходя при тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 22 Август 2007 Доклад Share Публикувано 22 Август 2007 Аз не бих заложил на ЛЕМФЬОРДЕР ,ако не е с оригиналния си логотип /сова в триъгълник/. Това което се срещанай- често по магазините е L в триъгълник,което минава за официални доставки на ЛЕМ.,но за мен и по отзивина прятели е пълно г..но.То даже и на външен вид прилича на това.Аз лично съм мн.доволен от БОГЕ,но напоследък много трудно го намирам./става въпрос за различни видове втулки/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 22 Август 2007 Доклад Share Публикувано 22 Август 2007 Абе по принцип D&N са официален представител на Lemforder,така че ми е малко странно че не дават гаранция. На мен на В3ката ми ги смениха с гаранция в София.П.П. николов, кой не е чул за БОГЕ, кой не знае за тях. Това се вгражда при производствотона АУДИ, но до колкото си спомням бях по-скъпички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladin79 Публикувано 22 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2007 (Редактирано) Абе по принцип D&N са официален представител на Lemforder,така че ми е малко странно че не дават гаранция. На мен на В3ката ми ги смениха с гаранция в София.Еми явно във Варна нещата не стоят така Последно, кои са най-добрите селенови втулки? Редактирано 22 Август 2007 от vladin79 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 22 Август 2007 Доклад Share Публикувано 22 Август 2007 Към Jorata. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladin79 Публикувано 22 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2007 Значи БОГЕ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 22 Август 2007 Доклад Share Публикувано 22 Август 2007 Към Jorata.Може би си струва за такива деликатни местенца като задния мост да се слага най-доброто.Защото както се сещаш там ремонта не е от най лесните и евтините,особено ако човек не може да се справи сам.Но в крайна сметка всеки си решава какво да слага на колата си.В никъв случай не бих искал горния ми постда звучи като реклама или антиреклама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 22 Август 2007 Доклад Share Публикувано 22 Август 2007 колега- купи си първо втулките и то наистина си вземи лемфьордер- питай Димо (сайнт) той ще ти каже после по диаметъра на втулката си5 направи избивач. пиши на лични за да ти обясня как! не е нито сложно нито скъпо! задните втулки за да се сменят се отвиват точно ДВА болта! ако за това си склонен да платиш 802 кинта,...имах предвид 80 кинта, нещо клавиетурата не ме слуша! наистина пиши на лични и потърси във АКБ- имаше един колега беше пуснал много готини снимки точно по тази тема (Господ здраве да му дава!))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване