Jump to content

Селенови втулки


vladin79

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Още като я взехме колата, при преминаване през дупки, отзад се чува едно тропане. Ходих на сервиз и ми казаха, че трябва да се сменят задните селенови втулки. Цената, която ми казаха, е 2 бр. селенови втулки по 38 лв. + 80 лв. труд = 156 лв. Искам да попитам колегите, които са сменяли тези втулки, тези цени нормални ли са? И да попитам ако някой знае как се казват на английски тези селенови втулки, как изглеждат и къде точно се намират, че ни най-малко понятие си нямам.

Благодаря ви предварително :respekt:

Редактирано от vladin79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,предполагам 4е става въпрос за гумено- металните втулки на задния мост,които като се разбият запо4ва едно страшно тропане отзад.Цената им наистина е от порядъка,който са ти казали,но по-важното е да си намериш наистина оригинални такива.По магазините е пълно с ментета,а те не изкарват и една година.За работа в сервизите взимат от 60 лева и нагоре,защото операцията по смяната им е трудоемка и изисква доста време,но после няма да си познаеш колата.Според ЕТКА-та тази 4аст се води "guide bearing" 8A0 501 541.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,предполагам 4е става въпрос за гумено- металните втулки на задния мост,които като се разбият запо4ва едно страшно тропане отзад.Цената им наистина е от порядъка,който са ти казали,но по-важното е да си намериш наистина оригинални такива.По магазините е пълно с ментета,а те не изкарват и една година.За работа в сервизите взимат от 60 лева и нагоре,защото операцията по смяната им е трудоемка и изисква доста време,но после няма да си познаеш колата.Според ЕТКА-та тази 4аст се води "guide bearing" 8A0 501 541.

Най-вероятно става въпрос за тях. Сервиза където ще ми ги монтират е свестен и дават гаранция за монтираните от тях части. Много ти благодаря за информацията колега.

А колега,провери ли си задните лагери да не са разхлабени,че симптомите са същите?

В сервиза ми провериха цялата ходова част и казаха, че единствено тези втулки били за смяна и тропането било от тях.

Редактирано от vladin79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При В-3 много лесно се хващат умрелите втулки отзад като се подпре колелото отпред и отзад с трупчета и се

разклати купето напред-назад.Веднага се вижда как носача ходи във втулката.Знам,че на В-4ките втулките са

по големи и 2-3 пъти по скъпи.При мен смяната си я направих сам за 3 часа защото никак не ми хареса идеята на

сервисмените да ми свалят зад.мост с/у скромната сума 70-80лв.Ремонта си го направих пред блока без подемници

канали и без главния управител /чука/,който е любимия девайс на сервизите. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същата диагноза предни и задни сел вт. за работа ми искат 80лв. а втулките щяха да струват по 18 лв мисля а задното мо колело като го ритна и се разтриса цялото тропа като на изпуснал амортисЬор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко имате D&N във Варна, ходи при тях. Продават Lemforder и го монтират с гаранция, ама не помня 1 или 2 години.

Казват се "silent block bush". От там и "селенови". :hilezh:

Редактирано от Jorata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни тук колега.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=18117

Аз сам си ги смених и нямам никакви проблеми.(Стига да имаш нужния инструмент) :rolleyes:

И най важното е да стягаш гайките при вече стапила кола на гумите.

Редактирано от ivailo_73
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега :) За съжаление обаче, нямам нито необходимия инструмент, нито необходимия опит за тази процедура :)

Редактирано от vladin79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега :wub: За съжаление обаче, нямам нито необходимия инструмент, нито необходимия опит за тази процедура :rolleyes:

Еми тогава на майстор приятелю. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко имате D&N във Варна, ходи при тях. Продават Lemforder и го монтират с гаранция, ама не помня 1 или 2 години.

Казват се "silent block bush". От там и "селенови". :steinigung:

Горещо препоръчвам и аз Lemforder...

Направих го това нещо преди 16к км със тази марка и досега нямам никакви проблеми.

Не прави компромис, че пак ще си на изходно ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ще си търся Lemforder. Благодаря колеги :steinigung:

Aко имате D&N във Варна, ходи при тях. Продават Lemforder и го монтират с гаранция, ама не помня 1 или 2 години.

Сега видях и се оказа, че D&N имат сервиз във Варна. Добре ли работят там? Някакви отзиви?

Редактирано от vladin79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах днес в D&N във Варна. Казаха ми цена от 40 лв за бройка на Lemforder и 80 лв смяната, но не давали никаква гаранция след това и се отказах. Питах в един друг сервиз, казаха ми цена от 30 лв за Lemforder и 80 лв смяната, но казаха, че ако частите са закупени от тях давали гаранция. Май ще ходя при тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих заложил на ЛЕМФЬОРДЕР ,ако не е с оригиналния си логотип /сова в триъгълник/. Това което се среща

най- често по магазините е L в триъгълник,което минава за официални доставки на ЛЕМ.,но за мен и по отзиви

на прятели е пълно г..но.То даже и на външен вид прилича на това.

Аз лично съм мн.доволен от БОГЕ,но напоследък много трудно го намирам./става въпрос за различни видове

втулки/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе по принцип D&N са официален представител на Lemforder,така че ми е малко странно че не дават гаранция. На мен на В3ката ми ги смениха с гаранция в София.

П.П. николов, кой не е чул за БОГЕ, кой не знае за тях. Това се вгражда при производствотона АУДИ, но до колкото си спомням бях по-скъпички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе по принцип D&N са официален представител на Lemforder,така че ми е малко странно че не дават гаранция. На мен на В3ката ми ги смениха с гаранция в София.

Еми явно във Варна нещата не стоят така :hilezh:

Последно, кои са най-добрите селенови втулки?

Редактирано от vladin79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Jorata.

Може би си струва за такива деликатни местенца като задния мост да се слага най-доброто.

Защото както се сещаш там ремонта не е от най лесните и евтините,особено ако човек не може да се справи сам.

Но в крайна сметка всеки си решава какво да слага на колата си.В никъв случай не бих искал горния ми пост

да звучи като реклама или антиреклама. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега- купи си първо втулките и то наистина си вземи лемфьордер- питай Димо (сайнт) той ще ти каже после по диаметъра на втулката си5 направи избивач. пиши на лични за да ти обясня как! не е нито сложно нито скъпо! задните втулки за да се сменят се отвиват точно ДВА болта! ако за това си склонен да платиш 802 кинта,...имах предвид 80 кинта, нещо клавиетурата не ме слуша! наистина пиши на лични и потърси във АКБ- имаше един колега беше пуснал много готини снимки точно по тази тема (Господ здраве да му дава!)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...