Jump to content

Имате си вече официално нов колега :)


audi2.0S

Recommended Posts

Здравейте колеги,

След дългото очакване моята красавица пристигна днес от германия и си я прибрах.Колата е Ауди Б4,мотора е АБТ 2.0 моно 66КВ (90 к.с.).Много и се радвам голяма сладурана. :bia: Та има 2 неща които не ми харесаха особенно:

1.Като минавам през дупки и се чува едно много гадно ТРОПАНЕ от предницата,човекът който ми я докара каза,че най-вероятно проблема е в някакви тампони на макферсона (или нещо от тоя сорт)....

2.Педалът на спирачките ми е потънал почти до стелката и не хващат много много...От какво може да е проблемът?!

П.С. Значи тоязи въпросният човек който ми я докара,ми спомена за някаква скобичка на едно маркуче излиза мисля,че от апаратът за сервото,че въпросната скоба се разхлабвала и като се затегне педалът си отивал на мястото и си хващали добре...

Ще се радвам ако можете да ми помогнете да кажете какво да се прави и дали доста пари ше ми излезе ремонта....БЛАГОДАРЯ предварително! :):)

Редактирано от audi2.0S
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колицата изглежда страхотно, особено решетката.

Та на въпроса, тампоните на макферсоните са около 16-17лв., хубаво е обаче и прашниците да се сменят, ако са сдали багажа..., трудът по подмяната им е около 40-50лв.

По втория въпрос не съм наясно, но бих ти препоръчал да си огледаш хубаво цялата кола и каквото има да смениш за да не ти дава ядове и да и се радваш дълго време.

Милион безавариини и само радости да ти носи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Колега,

Ами аз много много не съм в час с автомобилостроенето като цяло,но това усетих като си я карах снощи,другото което ме притеснява е,че съединителят по-късно отделя,това някакъв проблем ли е според теб?Както и ми се струва че при пълен зцавой ъгумите опират в калниците,значи гумите са 205/60 Р15 според мен са малко широкички....

Та МЕРСИ много за пожеланията,надявам се да не ми прави други проблеми,и Наздраве :bia::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей, колега, добре дошъл

много безаварийни километри и приятно време във форума. Тук хората са много свестни и поне аз винаги съм попадал на добри съвети и услуги :)

моят съвет е закарай колата на някой от сервизите, които се препоръчват във форума, особено ако не са ти ясни много нещата, това е най-добрият вариант

Иначе предположения много можеш да чуеш най-различни, например според мен не ти опират гумите при завой...може напримр каре да потраква и да усещаш дискомфорт при пълен завой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра дошъл сред нас :) , колега,

много безаварийни километри с новата ти красавица и приятно изкарване тук във форума.

ПП: Прав е Милен, ако не си много "в час" със колите - иди в сервиз , не се мъчи сам, иначе това с тропането - прилича ми на тампоните с лагерчетата на амортисьорие - горе, но ... това е диагностика по нета - т.е. само предположение:)

Късмет и :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен колега-много безаварийни километри и удоволствие зад волана.

Гумите не са широки,но я закарай в сервиз да я погледнат.Виж в попитай колегите от твоят регион да ти препоръчат сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за пожеланията колеги. :bia:

Утре ще я закарам при сина на един наш познат,има автосервиз и много хора го хвалят,да я огледа и да каже какво и има,и ще ви кажа какво и е било.До сега я мих и чистих светна и още повече се влюбих в нея,само,че на единият от калниците боята му е избледняла,някой ако може да ми препоръча нещо,до сега ми препоръчаха някаква течна паста,но се чудя още дали да купувам.

П.С. А за хората от форума всичките сте много свестни и точни пичове,НАЗДРАВЕ и ви пожелавам да сте все така и да нямате никакви ядове с вашите бегачки!!! :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.

Пастирахме колата,много съм доволен от резултата,направо светна дзверо <_< Утре ще се ходи при майстор да я погледне и да каже какво и е,ще пиша като се върна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zdrawejte Kolegi.

1-vo izvinqvam se za latinicata oba4e ne mi ba4ka FlexType-a ne6to....

Zna4i hodih na maistor i napravo sum ot4aqn...

Cqlata prednica e za smqna,amortisiori,tamponi,prashnici-iska mi 500lv. za remonta skupo li e spored vas...kolata e B4..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Здравей,

ако не си 100% сигурен в майстора и му нямаш много доверие, иди и при още някой да я види.

Как разбра той (майстора) , че всичко е за смяна?

Тия 500 лв. - какво влиза в тях? амортисьорите, тампоните и ??? - каква марка са новите , дето ще ти ги сложи?

Колко ти иска за труд?

Имаш вариант да ремонтираш на "парче" т.е. първо да смениш тампони, да видиш как е, и после , ако трябва, да сменяш амортисьорите и предпазителите, но ще ти излезе по-скъпо, защото два пъти ще се сваля всичко.

ПП: ако наистина всичко е мармалад - сменяй си прави експерименти, това все пак е ходова част :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zdrawejte Kolegi.

1-vo izvinqvam se za latinicata oba4e ne mi ba4ka FlexType-a ne6to....

Zna4i hodih na maistor i napravo sum ot4aqn...

Cqlata prednica e za smqna,amortisiori,tamponi,prashnici-iska mi 500lv. za remonta skupo li e spored vas...kolata e B4..

Колега не знам защо си се отчаял, като това което трябва да смениш си е напълно в реда на нещата. Амортесьорите на Каяба са по 60 лв. + прахоуловителите 2Х15лв.=30 лв., тампон лагери по 16лв. единия, шарнири по 15 лв. ако са на Турската фирма Астметал (фирмата е със сертификат за качество) използвал съм ги хубави са, ако си пристрастен си купуваш "немски" за 40 лв. бройката, биалетки по 15 лв. пак на астметал ако не по 25-30 лв. бройката, селенови втулки тук вече ще те излъжа за цената, нека колегите да кажат, кормилни накрайници по 25 лв. единия на астметал не съм проверявал по колко са, за работа като ти вземат към 60 лв. и за стенд 15лв. и тя мисля че сумата стигна до тази която си ни писал, но знаеш че колата ти поне за 2-3 г. по наште пътища е бетон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вижда ми се нормална. +-50лв.

Примерно:

2х80 за амортесьори.

2х10 за тампоните над тях.

2х20 за тампони макферсон

2х17 за кормилни накрайници (примерно)

4х10 за втулките на носачите

2х25 шарнири

+труд и стенд за предницата

Има още 4 тампона ама за тях не е сигурно. иначе още 60-80 лв.

Това по въпроса за предницата.

Други неща, които бих сменил.

Масло + маслен , въздушен, поленов, бензинов филтри (Около 150лв)

масло скорости ако имаш за доливане - 20лв

ангренажен, пистов + ролка около 100-120лв.

накладки предни +задни около 80лв.

Свещи плюс диагностика около 60лв.

Т.че стартовата сума си отива на около 1К както и да го мислиш.

Ама после какъв кеф е ако знаеш... на магистралата и гаааааз. :(

(По отношение на частите , има хора от форума дето могат да помогнат )

Редактирано от AUDIST
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Значи днес се разбрах с човека който ми докара колата от германия да ме заведе при някакъв майстор негов човек и той да я види да видим какво ще каже...Ако офертата му е по приемлива там сме.Знач1и в момента искаме да оправим само предницата щото имаме адски малко кинти,да я регистрираме и да минем прегледи,а за ремъци,масла и филтри нататък.Колата няма да се кара много,защото аз не съм взел книжката и има време докато я взема и до тогава ще сме оправили другите неща,но първо предницата щото наистина е в много скапано състояние.А значи тоя майстор спомена само за смяна на предни амортисиори,тампони,прашници(май така беше)+труда 500 лв. Спомена че имало 8 тампона на предницата смята ги там по 20 лв. на тампон 160 лв. + амортисиори по 68лв. единия 2та-140лв. (ги слагам) стават 300 шарнири по 40лв единия 80лв. стават 380лв...и прашниците още 60 и стават грубо сметнато 440лв. той ги закръгли на 500....Другото вчера ми споменаха,че бил голям скъперник този и че щял да измисли още 1000 глупости за да ми вземе повече пари,и за това днес ще отидем при друг майстор,да видим и той какво ще ни каже и ако спомене по-малка сума там сме...това е за сега....а м/у другото колата е адски ниска отпред 10-12 санта от земята и я усурках 2-3 пъти до сега и ме е яд,пружините са рязани,аз се надявах на спортни амортисиори обаче не са за съжаление,иначе съм доволен от вървежа и,дано няма по-сериозни повреди занататък..Живи и здрави да сте колеги,благодаря за помоща,днес като се върна от другия майстор,ще пиша пак,за сега чао и умната :(:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пружина не може да се реже най-вероятно е със спортни пружини отпред и отзад, което я прави по стабилна в завоите извън града, но за сметка на това ще си разбиеш камъните в бъбреците и ще ти опадат пломбите, по нашите хубави пътища в градовете.

Един съвет от мен: намери си и си сложи нормални оригинални пружини отпред и отзад! :hilezh:

Редактирано от pif
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Ходих при другия майстор,той ми предлага друг вариант,значи каза че видимо тампоните на носачите са износени,ще ги смени,ще смени ролката и ангренажният ремък,и водната помпа иска ми 200 лв. за всичко,и после ще видим дали пак тропа,ако тропа ще се сменят и другите тампони,това е за сега,аз приех този вариант,той пък ми каза,че амортисиорите стават все още,за сега това е :hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега .

Много километри да изминеш и всичките да са безаварийни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен. Честито за колата! Недей да се отчайваш още в началото. Всички знаем как е.

Аз имам същата кошница. На мен предницата ми излезе около 400 лв с труда. Тампони на носачи, тампони над амортисьорите, амортисьори, прахозащитници за амортисьорите, лагер на задна лява гума, шарнири и реглаж на предница. Така е, после гуми, после водна помпа, после някой и друг семеринг ще прокапе.... и т.н. Истината е, че ще мине поне година докато и откриеш всички проблеми.

Важното е да не се товариш много.

Иди най-добре в хубав сервиз, не на някой познат при познатия, шото ще те вържат, ще ти земат кинтите щото те виждат че припираш и после чушки.

Иди в сервиз в който ще ти дата някаква гаранция за свършеното, където имат подходящата техника за целта и квалифицирани хора. Може да дадеш някоя кинта отгоре но тя ще си струва.

Това е от мен.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за пожеланията още веднъж колеги :wall:

Още нещо от мен,днес като я карахме на сервиза и като минава през дупките и направо на твърдо удря някъде,отгоре амортисиора където е хванат за калника,като се отвори капака и се виждат има капачки,отворих днес капачката от лява страна,и си мисля,че там трябва да има някакъв тампон а то няма нищо,ако не се лъжа това май са тампоните над амортисиорите,за другия понеделник имам оговорка да я закарам на тоя майстор,днес като отидох имаше вътре в сервиза една Б3-ка и 2 Б4-ки още както и отвън имаше още 10-тина коли,значи според мен хората са доволни от работата му,за да има толкова много коли там.Съединителя ми чатка нещо...днес тоя маистора опъна ръчната и удари 1вата и като пусна съединителя колата угасна,и каза че има още хляб в него надявам се да не се наложи да го сменям скоро...Та мерси за помоща колеги ЗЛАТНИ сте!!! :wall::hilezh: Наздраве от мен :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, да си я караш със здраве !

Аз имах същата преди 3 години, продадох я за 6 хил. .. същия двигател като твойта, същия цвят.. черевн акрилен... АГУ.. МР3 .. ляти джанти и един куп други екст.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на амортесьора отгоре... както бях карал Опел преди Ауди като го погледнах си казах .. ама то изобщо тампон не е останал на макферсона... ужас.

А всъщност просто конструкцията му е такава, една метална шайба дето стърчи над бомбето около 1см. Карай я на доктор да я постегнат .. после ще разказваш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на амортесьора отгоре... както бях карал Опел преди Ауди като го погледнах си казах .. ама то изобщо тампон не е останал на макферсона... ужас.

А всъщност просто конструкцията му е такава, една метална шайба дето стърчи над бомбето около 1см. Карай я на доктор да я постегнат .. после ще разказваш :hilezh:

Да колега,за тая шайба която стърчи имах предвид,видях,че тия тампони са под тая шайба намшкани вътре под ламарината,значи,изключвам теорията,че е от там адското тропане,направо имам чувството,че дрънчи на ламарина,дано да е от тия тампони на носчите,че да спре да тропа така гадно,в понеделник ще разбера и ще докладвам :bia::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...