Jump to content

масло


Dimi3x

Recommended Posts

Мястото на тази тема май е другаде, ама...:2gunsfiring_v1:

0W30 е прекалено тънко, все пак колите са на годинки.....

Аз карам с 10W40, преди - Castrol GTD Magnatec , сега - Mobil Turbodiesel , но сутрин чукат повдигачите с него, иначе не го пипа поне 8-9хил. км. Кастрола е по-добър, т.е. повдигачите не чукат, но започва да го яде на 7-8хил.км.

След няколко дни ми предстои смяна, ще пробвам с Kroon Oil Emperol 10W40, поне цената му е поносима, а от Kroon никой колега не е имал оплаквания :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко ще е така. :birthday: :birthday:

Ти така си мислиш сами, тоя дизел нема трошене... минах 13000км. с маслото, почнаха да светат некви лампи дето незнам за кво са ... отидох на море върнах се и само дето по едно време миришеше на ковано желязо, ама са и сипах масълце и си е като нова :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Още малко ще е така. :):lol:

Я не кълни бе! :) Виж как ме притесни та се поинтересувах! :)

Маслото в колата е:

FUCHS TITAN SUPERSYN PLUS 5W-40

TITAN SUPERSYN PLUS 5W-40 создано специально

для высокопроизводительных дизельных двигателей

VW / Audi TDI, оборудованных насос-форсунками.

Свойства

· TITAN SUPERSYN PLUS 5W-40 разработано в

соответствии со спецификацией VW 505 01 и

обеспечивает надёжную защиту от износа эле-

ментов привода насос-форсунок.

· TITAN SUPERSYN PLUS 5W-40 снижает потреб-

ление топлива, расход масла, и токсичность вы-

хлопа, а также способствует более быстрому про-

греву двигателя после старта.

· Благодаря исключительной стабильности вязкост-

но-температурных характеристик TITAN SUPERSYN

PLUS 5W-40 остаётся в заданном классе вяз-

кости при эксплуатации в самых жестких режимах

и при самых неблагоприятных климатических ус-

ловиях.

· Использование синтетического базового масла с

низкой летучестью обеспечивает минимальный

расход на угар.

Применение

· TITAN SUPERSYN PLUS 5W-40 идеально под-

ходит для всех дизельных двигателей с

непосредственным впрыском (EIU, Common-

Rail), а также дизельных двигателей более

ранних конструкций, и применяется с

нормальными интервалами замены.

· TITAN SUPERSYN PLUS 5W-40 может также

применяться в бензиновых двигателях.

· TITAN SUPERSYN PLUS 5W-40 совместимо со

всеми высококачественными моторными мас-

лами известных марок, и при необходимости

может смешиваться.

Спецификации:

ACEA А3 / B4

API SL / CF

VW 500 00 / 505 00 / 505 01

MB 229.1

Ford WSS M2C 917-A

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ади стига спам.

Колега слагай марково 10W40. Има разработки за дизел(ама не помпа дюза). Има и разфасовки по 5 л. Само да не вземеш наливно.

Аз съм с пълна синтетика 5W40 на валволин и много добре си работи печката ама май малко се изхвърлих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допускам, че автомобила е прозведен преди 2000 г.

Тогава като са писали марково масло отговарящо на VW Norm 505.00. Ако мотора е в добре състояние 5W-40 или 5W-50.

Ако все пак е на километри 10W-40. Както е писано.

Ако е помпа-дюза само отговарящо на 505.01 И НИКАКВО ДРУГО!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е подходящо за А4 1.9TDI PD-131PS,2004год. на 180 000км.Трябва да го сменям,а незнам какво да бъде.Досега е 5W30 или 40 ама май е вече тънко?

На колко се сменя ангренажния ремък?Първата смяна е направена на 120 000,но разбрах че всяка следваща на 60 000км?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В книжката пише друго: VW506 00,VW506 01 Long Life или VW501 00,VW 501 01.

Мисълта ми е 5W.. или 10W..?!

Ей това е старото,беше защото го смених но съм объркал буквите и не е Long LIfe и вече трябва да го сменям не на 30 000/както старото/,а на 10 000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В книжката пише друго: VW506 00,VW506 01 Long Life или VW501 00,VW 501 01.

Мисълта ми е 5W.. или 10W..?!

Ей това е старото,беше защото го смених но съм объркал буквите и не е Long LIfe и вече трябва да го сменям не на 30 000/както старото/,а на 10 000.

Ако не ти харчи масло от смяна до смяна, слагай 5W.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти харчи масло от смяна до смяна, слагай 5W.

А ако харчи колега кво да слагаме - синтетика 5 или 10 - 50? Или ще предложиш друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази седмица ще ходя да сменям маслото и за четвърти път ще сложа " ЛЕМФЬОРДЕР " от даскалов, не е лошо!

ЛЕМФЬОРДЕР 10W40, парвия път като взех аудито- 1.9ТДИ(110к.с.) му сложих 15W40 и мога да кажа май беше по добре отколкото 10W40 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай едно на ум ЛЕМФЬОРДЕР не пройзвеждат масло те само бутилират.

Иво, по-точно казано "Им го бутилират".

И още едно въпросче - Кастрол прозвеждат ли базови масла и присадки в пълен асортимент???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 10W-40 мисля че няма по-добро от MOBIL SUPER S на пазара... Полу-синтетика е, но синтетиката в него е доста над 30 % както е при повечето масла полусинтетика

Колкото до това дали да е 5W-40 или 10W-40 - ами при 100 градуса вискозитетите им се еднакви. 5W е по-тънко от 10W само при палене и в началото преди да загрее мотора, така че ако колата се кара на дълги разстояния не би трябвало да го гори много повече от 10w-40

Тази седмица ще ходя да сменям маслото и за четвърти път ще сложа " ЛЕМФЬОРДЕР " от даскалов, не е лошо!

ЛЕМФЬОРДЕР 10W40, парвия път като взех аудито- 1.9ТДИ(110к.с.) му сложих 15W40 и мога да кажа май беше по добре отколкото 10W40 :lol:

Как разбра, че не е лошо? Аз избягвам немски масла, доста от тях са филтрирани стари масла понеже немците нямат петрол.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...