KYPO Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Возил са бил, а имал ли си такъв?Чул бил че на баба Злата шурея имал такъв и сменял турбина всеки път като одил до морето....Пич ти изобщо вникна ли ми у поста кво съм писал, или се почуства засегнат на тема мотор и скокна. Писал съм КЕФ при каране, не здравина на турбини и такива неща. Четейки поста ти явно не си карал АВС, а изказваш някво мнение, е повози се па тогава па пиши. Турбините и носачите ти колко изкарват грам не ме ебе, споделих само впечатлиния от каране и возене на двата мотора. Хонда моторите били здрави. Разбираш ги нещата видно е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Пич ти изобщо вникна ли ми у поста кво съм писал, или се почуства засегнат на тема мотор и скокна. Писал съм КЕФ при каране, не здравина на турбини и такива неща. Четейки поста ти явно не си карал АВС, а изказваш някво мнение, е повози се па тогава па пиши. Турбините и носачите ти колко изкарват грам не ме ебе, споделих само впечатлиния от каране и возене на двата мотора. Хонда моторите били здрави. Разбираш ги нещата видно е.За Хонда моторите - да здрави са, това че караме Ауди не значи че няма други качествени коли.Ако видиш на 12-15 годишна Хонда течове на масло по мотора - ела ми се обади.Виж - немска кола без течове не съм виждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 За Хонда моторите - да здрави са, това че караме Ауди не значи че няма други качествени коли.Ако видиш на 12-15 годишна Хонда течове на масло по мотора - ела ми се обади.Виж - немска кола без течове не съм виждал.Баце, аз за разлика от теб не ги пиша нещата наизуст, имам приятели с Хонди и доста добре съм запознат какво и как. Текът, като лейки гарнитурите, маслените сегменти след 150К км се едно ги немат, почват да пушляват повече от дизел, скоростните кутий при хондите са си консуматив, карета вътрешни задължително се скапват. Прехваленото им уж здраво окачване и това е мит. Говоря ти за преки впечатления от Прелюд и Сивик, предполагам че и другите модели са същите курници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilian Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 За Хонда моторите - да здрави са, това че караме Ауди не значи че няма други качествени коли.Ако видиш на 12-15 годишна Хонда течове на масло по мотора - ела ми се обади.Виж - немска кола без течове не съм виждал.Е тука не позна . Дай се телефона, имам познат с Civic '96та, на който му течеше масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Е тука не позна . Дай се телефона, имам познат с Civic '96та, на който му течеше масло Оки, всеки си има право на изборАз предпочитам да имам по-бърза и по-икономична кола, каквато безпорно е 1.8Т.2.6 не съм карал, ама си мисля че високият въртящ момент при доста по-ниски обороти би трябвало да носи по-голямо удоволствие. А при 1.8Т той е точно такъв и не е проблем за колата при 1600 - 1700 оборота на 5-та предавка с климатик и 4 души да се изтегли бързичкоНали точно на това се кефат всички дизелисти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goro Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Явно единствените,които смятат 2.6 за по-добрия мотор това са неговите собственици.Това ясно говори за пристрастно мнение.Големия плюс на 1.8Т е турбината,благодарение на нея както дизеловите така и бензиновите мотори си осигуряват отлична динамика и нисък разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 (Редактирано) ейй евала!а не мислиш ли че такова мнение идва от хора ИНДИВИДУАЛИСТИ направили по ТОЧНИЯ избор!?по същата твойта логика може да се каже и за 1.8т така ..че видиш ли си собственик и даваш пристрастно мнение!?ти едно и също си знаеш едно и също си баеш -да ти умра на динамиката и икономията СЪЩЕСТВУВАЩИ само в твоето въображение!!!!ама нека самозаблуждавай се ...като гледам даже не си и припарвал до 2.6 пък даваш акъли дето си ги чул някъде трудно е трудно е да се приеме избор различен от масовия вкус!!!другата кола която карам е 2.5тди 200коня и благодарение на турбината колата е уникално НЕПРИЯТНА ЗА КАРАНЕ!!! чарвата ти се обръщат от тяга...познай колко е приятно ..а извинявай за тебе това е правилната возия!! Редактирано 10 Септември 2007 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 10 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2007 Романе, не осквернявай аристократичната тема с тези дизели! Самото споменаване на думичката 'дизел' в тема, където се обсъждат такива чудесни двигатели като 1.8Т и 2.6, е достатъчно за да ги опетни (в сажди) Ти пък представяш ли си каква "динамика" щеше да има тоя 2.5, ако нямаше турбина Печките ни се водят, ни се карат... Сори за спама, ама отдавна не съм хранил дизелите и исках да си наваксам Оставете го човека, чу достатъчно мнения, сега е време да ги провери като покара. Мисля, че който и от двата мотора да вземе, няма да съжалява. Удоволствието му е гарантирано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevek Публикувано 11 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2007 Аз лично давам глас за 2.6. Може би защото едно време имах G60 и за 5 г. съм дал за ремонти по двигателя над 5000 лв - само новия компресор, който му взех беше 1700 евра.Колеги защо се споменава G60 около 1.8Т ? G60 е с механичен компресор и освен принудителното пълнене общото с турбината на 1.8Т е съвсем малко.Според мен 1.8Т е доста усложнен и натоварен с мощност спрямо кубатура. От друга страна 2.6 ми харесва как е направен, двете части на блока са като широко V, за да се понижи центъра на тежестта, всичко е проектирано с мисъл, простичко и надеждно и с нещо напомня самолетен двигател.1.8Т не е натоварен чак толкоз с тези 150кс. Тук из форума ще се видят практически резултати че мотора като механика издържа и 350кс. За сравнения има 1.8л с >190кс изкарани от нормални сток атмосферни мотори, с малко високи обороти ...Другото което съм наблюдавал е вървежа на турбо моторите доста повече се влияе от външните условия - температура и т.н (може би заради интеркулера).Да така всички двг-та с принудително пълнене са по-чувствителни към температурата на въздуха, тя физиката си е в сила и за атмосферните, но при тях е по-слабо осезаемо.Аз като фен на А3 естествено съм за 1.8Т, добре дърпа с много голям въртящ момент от 1800 оборота нагоре, малко гори и т.н.т. ... и все пак е 5 клапана на цилиндър.Технологично принудителното пълнене позволява по-добър контрол на процеса и от там по-високо КПД.Аргумента че с по-тежкият мотор е по-добре от лекият, не е много обоснован. Тежкият мотор отпред (изнесен напред, както е при AUDI) си е една голяма предпоставка за честа проява на недозавиване, на което и куатрото не може да помогне.Сред плюсовете на шестака са безспорно по-рафинираният ход.Кой бил с по-добър звук ... тук за всеки е различно, но на мен ми харесва свистенето на въздуха при ускорениe и развартяна турбина ... Но май най-добре ще е 2.6Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 11 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2007 Евала пич, рядко чета толкова грамотни технически постове. А и безпристрастни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgmade Публикувано 11 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2007 Евала пич, рядко чета толкова грамотни технически постове. А и безпристрастни. :hilezh:Куре,това ти е 3-ия човешки пост,за повече от година,от както аз сьм тук...ХОДИ на доктор,нещо ти става... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agent Smith Публикувано 11 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2007 Колеги защо се споменава G60 около 1.8Т ? G60 е с механичен компресор и освен принудителното пълнене общото с турбината на 1.8Т е съвсем малко.Дадох го за пример, без да твърдя че е същия. Всъщност G60 е един много приятен за каране двигател, когато е наред, заради липсата на т.нар "турбодупка" и големия въртящ момент още отначало. Общи недостатъци са късия живот (спрямо този на мотора) на турбините/компресорите и свързаните с това разходи, както и голямото натоварване на кв. см върху буталата и свързаното с това по-бързо амортизиране на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevek Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 Дадох го за пример, без да твърдя че е същия. Всъщност G60 е един много приятен за каране двигател, когато е наред, заради липсата на т.нар "турбодупка" и големия въртящ момент още отначало. Общи недостатъци са късия живот (спрямо този на мотора) на турбините/компресорите и свързаните с това разходи, както и голямото натоварване на кв. см върху буталата и свързаното с това по-бързо амортизиране на двигателя.По форумите за G60 казват че компресора издържал около 100к км. Турбинката на 1.8Т може да искара и повече и по-малко, зависи какво е било отношението на собственика към нея.Разходите са същите, освен че трябва да се кара с (много) добро масло и др.... като се счупи историята е друга. Интересното при 1.8Т е че на малката турбинка и се налага да прави и малко налягане – на практика турбо дупка почти не се усеща, но може да се предизвика ... не е като по-старите турбо двг да чакаш 2500-3000 оборота че турбото да заработи.Големият плюс на 1.8Т е плоския и равен голям въртящ момент в диапазона от 1800-4600(?) оборота, което прави карането с такъв двг много приятно. Сега вече има и двг с плосък върт. момент от 1600rpm до макс с управляеми турбини и директно впръскване...Чест прави на VAG смелостта, че въвеждат турбо мотор като „нормален” и го вграждат в масови модели коли. ДВГ на година за 1997г. и 2001 ...Малко класации за двигатели - http://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABC Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 (Редактирано) 2.6 го пенсионираха отдавна,за разлика от 1.8Т,така че...що не дойдеш на магистралата да те пенсионирам барабар с прахосмукачката на която и казваш турбина Редактирано 12 Септември 2007 от ABC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bangieff Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 2.6 го пенсионираха отдавна,за разлика от 1.8Т,така че...що не дойдеш на магистралата да те пенсионирам барабар с прахосмукачката на която и казваш турбинаКакто казах по-горе всичко е въпрос на късметСигурен съм, че с моята "прахосмукачка" мога да издухам немалко 2.6v6 - въпрос на моментно състояние на автомобила Ама въпроса на човека не беше свързан с духане ако ме разбираш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doc_mc Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 2.6 го пенсионираха отдавна,за разлика от 1.8Т,така че...що не дойдеш на магистралата да те пенсионирам барабар с прахосмукачката на която и казваш турбинаМухахахаха, бахти как сипа на тръц-а, колега на мен ми харесва моя си 1.8 Тръц, и аз съм по-скоро за него отколкото за 2.6 но евала за поста направо с кофите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABC Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 (Редактирано) Мухахахаха, бахти как сипа на тръц-а, колега на мен ми харесва моя си 1.8 Тръц, и аз съм по-скоро за него отколкото за 2.6 но евала за поста направо с кофите мога и наистина да ти сипа да не ти се задави прахосмукачката накрая само когато си готов може да се пробваме Редактирано 12 Септември 2007 от ABC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABC Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 дажи ако искаш да ти карам на 4 цилиндъра да не кажеш после че не е било честно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doc_mc Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 мога и наистина да ти сипа да не ти се задави прахосмукачката накрая само когато си готов може да се пробвамеЧекай сега ти заяде ли се нещо, аз изразих възхищение, ма не мога да разбера сега дали това е шега или се опитваш да ме обидиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABC Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 Чекай сега ти заяде ли се нещо, аз изразих възхищение, ма не мога да разбера сега дали това е шега или се опитваш да ме обидиш?много бъркаш аз както сам виждаш не обиждам ако нещо те е засегнало извинявай не е било умишлено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doc_mc Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 много бъркаш аз както сам виждаш не обиждам ако нещо те е засегнало извинявай не е било умишленоОК. Не ве щото този тип коментари са обикновено на определено за това МЯСТО , особено когато хората не се познават.Иначе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABC Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 ОК. Не ве щото този тип коментари са обикновено на определено за това МЯСТО , особено когато хората не се познават.Иначе закачка винаги трябва да има ама по принцип съм навит да те пробвам да видим какво ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doc_mc Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 закачка винаги трябва да има ама по принцип съм навит да те пробвам да видим какво ще стане Ами ти сега доколкото разбирам си с 2.6 така ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S-line Публикувано 12 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2007 ейй евала!а не мислиш ли че такова мнение идва от хора ИНДИВИДУАЛИСТИ направили по ТОЧНИЯ избор!?по същата твойта логика може да се каже и за 1.8т така ..че видиш ли си собственик и даваш пристрастно мнение!?ти едно и също си знаеш едно и също си баеш -да ти умра на динамиката и икономията СЪЩЕСТВУВАЩИ само в твоето въображение!!!!ама нека самозаблуждавай се ...като гледам даже не си и припарвал до 2.6 пък даваш акъли дето си ги чул някъде трудно е трудно е да се приеме избор различен от масовия вкус!!!другата кола която карам е 2.5тди 200коня и благодарение на турбината колата е уникално НЕПРИЯТНА ЗА КАРАНЕ!!! чарвата ти се обръщат от тяга...познай колко е приятно ..а извинявай за тебе това е правилната возия!! точно така е!!!!! имах приятел с Г60 навремето ..колата беше на 2 години а вече турбото го ремонтираха за 3ти път и го побългариха да не купуват ново /от гърция/и още един куп други проблеми ...винаги му играеха оборотите иначе вървеше много- ПОВЕЧЕ ОТ 1.8Т СЕГАШНОТО!!всеки има правото на лош вкус!!! щом обича да си чува двигателя в купето ок??! щом обича да си клатушка пасажерите ок?! аз не обичам ! 2.6 върви по "лимузинесто" по "тежко" по "мазно"а не е ли лимузината това към което всички се стремим !? или утре ако някой от вас спечели 6ца от тотото и ще си купи масовката А4 1.8т 98'??!? а?? или ще си вземе А8 или квото и да е там ..ама А8 няма с 1.8т мотор нали?? така че жа ва замола да си отворите очите и сетивата , защото истината е една и отричането и е само във ваш ущърб!!МАЛИИИИ ЧЕ СЕ НАПИЕМЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване