Jump to content

Ксенон, разлика във ляв и десен фар


trent

Recommended Posts

Може би за хората запознати в детаили с Ксенона може да им се струва малко наивен този въпрос, но все пак ми се иска да събера малко експертни мнения.

Везможно ли е да има разлика между светлините в двата, ляв и десен фар на един автомобил, с други думи може ли едната да е 6000 а другата 8000?

И един под въпрос, какви трябва да са фабричните на А6 и Allroad?

Благодаря предварително за отговорите.

Редактирано от trent
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулират се фабрично на различни височини, но не съм чувал да са с различни келвини. 99% съм сигурен, че няма производител, който да прави такива глупости.

Оригинално се вграждат около 4100-4300К - имаше си точна цифра, ама ме мързи да ровя сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са с различен цвят ако едната е сменяна. Колкото повече работи една ксенонова крушка толкова повече изсинява светлината й. Ако едната е "изгоряла" и е била сменена е нормално новата да свети бяло, а старата синкаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лупите също променят "цвета" в зависимост под какъв ъгъл ги гледаш, т.е. светлината излиза от тях и ти влиза в окото.

И ако гледаш колата отблизо, следва да вземеш предвид факта, че най-вероятно попадаш в зоната където светлината е скосена,

но само на единия фар, а на другия си му в нормалната осветена равнина, и оттам също идва разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са с различен цвят ако едната е сменяна. Колкото повече работи една ксенонова крушка толкова повече изсинява светлината й. Ако едната е "изгоряла" и е била сменена е нормално новата да свети бяло, а старата синкаво.

Това е правилният отговор. За цвета не знам на къде се променя но между нова и стара ксенонова крушка има разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отнема поне 1500 часа на светене за да се осети видима разлика между крушките. Те не стават по синкави, а излъчват по малко светлина а след много часа стават оранжеви и после червеникави.

Мога да ти гарантирам че са някакви китайски боклуци вътре и за това. Стандартните са 4250к но 4100 или 4300 все тая. За пpожекторен фар ти трябват D2S а за нормалните D2R.

Osram/Phillips са стандартните в немските и в повечето японски коли и са най добрите, особено с баласти на bosh. нито са ми горели нито нищо... това ми бяха старите d2r с около 1200 часа и на около 7 години когато ги дадох на един познат. :)

(кутийките не са оригиналните)

post-3876-1191147090_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отнема поне 1500 часа на светене за да се осети видима разлика между крушките. Те не стават по синкави, а излъчват по малко светлина а след много часа стават оранжеви и после червеникави.

После лилави и след това черни - колега излагаш се ;) Аз смених едната и мога да ти кажа ,че няма разлика. Относно дали е китайски или не по-важното е качеството! Твоите какви мислиш са? Аз имам и китайски и мога да кажа,че свети идеално! При колегата проблема по-скоро в различните кршки , наложило се е смяна поради някаква причина и някой не догледал хубаво какъв вид е точно.И оттам разлика в светлините. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, наблюденията ми са че едната ми свети леко по жълто/бяло докато другата синее, но разликата е почти невидима. Предполагам ако си поръчам оригиналните , ще мога да си ги сменя сам? Или не? И друго което си мислих ако си поръчам по-мощни, ще работят ли нормално на оригиналния фар/баласт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После лилави и след това черни - колега излагаш се :( Аз смених едната и мога да ти кажа ,че няма разлика. Относно дали е китайски или не по-важното е качеството! Твоите какви мислиш са? Аз имам и китайски и мога да кажа,че свети идеално! При колегата проблема по-скоро в различните кршки , наложило се е смяна поради някаква причина и някой не догледал хубаво какъв вид е точно.И оттам разлика в светлините. :angry:
от кога китайските ментета са качествени? :(
Да, наблюденията ми са че едната ми свети леко по жълто/бяло докато другата синее, но разликата е почти невидима. Предполагам ако си поръчам оригиналните , ще мога да си ги сменя сам? Или не? И друго което си мислих ако си поръчам по-мощни, ще работят ли нормално на оригиналния фар/баласт?
няма по мощни.. HID са 35вата и това е.чакай, тука да не става дума за сини халогени?!?!?!? :bia:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от кога китайските ментета са качествени?

Има много качествени "ментета", но не са по 2лв парчето!

няма по мощни.. HID са 35вата и това е.чакай, тука да не става дума за сини халогени?!?!?!?

Да само че са с баласти :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинален ксенон си е, просто двете имат различен отенък, които ме дразни и най-вероятно ще ги сменя, но не знаех колко К са оригиналните и дали такива (примерно 8000) с по-голямо К биха станали, и най-вече ще мога ли сам да ги подменя.

Редактирано от trent
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

преди да се изръсиш за нови крушки погледни дали самите фарове не са ти различни - ако е имала колата инцидент и единият фар е сменян се получава разлика в отразяването на светлината от рефлекторите. Тогава и две еднакви крушки да сложиш - пак ще светят различно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е имала, сигурен съм понеже тук всеки инцидент се репортва и се води на отчет така да се каже и преди да купиш кола на старо можеш да провериш дори във интернет дали всичко е било ОК с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е имала, сигурен съм понеже тук всеки инцидент се репортва и се води на отчет така да се каже и преди да купиш кола на старо можеш да провериш дори във интернет дали всичко е било ОК с нея.

80% oт катастрофите не отиват на запис.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

80% oт катастрофите не отиват на запис.......

Колега направо ти объркахме нацяло представата защо ти е различен цвета на ксенона :) Вместо някакви насоки тука започнаха нещата да отиват в коренно различна насока. Вземи отиди при някой отворен майстор на който имаш все пак някакво доверие и да разбереш поне донякъде за какво иде реч!

Успех! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстори познавам няколко тук, но никой не се занимава с ксенон, а пък тия дето се занимават са супер имамници, другия вариянт ми е при дилъра, ама те пък режат глави от кръста, та за това си мислих да си поръчам нови две крушки (не знам какви?) и да си ги подменя сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстори познавам няколко тук, но никой не се занимава с ксенон, а пък тия дето се занимават са супер имамници, другия вариянт ми е при дилъра, ама те пък режат глави от кръста, та за това си мислих да си поръчам нови две крушки (не знам какви?) и да си ги подменя сам.

Ако са ти оригинални ксеноните на колата най-верочтно ще са на D2S ,което е най скъпия вариант! Иначе мове да си ги поръчаш по интернет примерно колега и невивдам никакъв проблем да си ги смениш сам! <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакъв специялен производител да търся ли и или да гледам Хела примерно?

П.П. това ми се върти в главата, някой да сподели впечатление - 6000к

Редактирано от trent
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакъв специялен производител да търся ли и или да гледам Хела примерно?

П.П. това ми се върти в главата, някой да сподели впечатление - 6000к

Аз лично на едната кола са ми японски по лиценз на ХЕЛА и светят много добре. За момента нямам никакви забележки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...