Jump to content

парно!!!


Recommended Posts

Ауди А4 Б6 2001 година. Дали ще мога сам да сваля цялото табло и някъде да има инстукция? Ще пробвам това с водата :respekt:

Колега пробвай това което те посъветвах при мен стана и е лесно и ефективно.

След това ползвай антифриз J12 за да нямаш поблеми с охладитената система.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги. Проблема ми продължава(нищо чудно след като нищо не съм оправял) Сега нещата, които забелязвам. Стъклата в колата се потят, от време на време си слагам ръката на духалките и усещам как духа топло(при изключен климатроник) водата(антифриза) от резервоарчето малко по малко изчезва( под коалта винаги е сухо) отворих капака и има 1 маркуч, който влиза в купето( на 3-4 см преди това влизане към маркуча се връзва още 1 маркуч) е топъл, но съвсем спокойно си го хващам с ръка и сутрин, ако го размърдам се чува как излиза въздух. като включа да духа топло през първите секунди духа топло а после студено :// Това са мойте симптоми. извинявам се че ви занимавам з този проблем, но съм в чужбина и би било хубаво ако усепя сам да се справя с проблема :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Проблема ми продължава(нищо чудно след като нищо не съм оправял) Сега нещата, които забелязвам. Стъклата в колата се потят, от време на време си слагам ръката на духалките и усещам как духа топло(при изключен климатроник) водата(антифриза) от резервоарчето малко по малко изчезва( под коалта винаги е сухо) отворих капака и има 1 маркуч, който влиза в купето( на 3-4 см преди това влизане към маркуча се връзва още 1 маркуч) е топъл, но съвсем спокойно си го хващам с ръка и сутрин, ако го размърдам се чува как излиза въздух. като включа да духа топло през първите секунди духа топло а после студено :// Това са мойте симптоми. извинявам се че ви занимавам з този проблем, но съм в чужбина и би било хубаво ако усепя сам да се справя с проблема :unsure:

Здравей!

Първо виж дали при смяната на градусите се движи централната клапа на радиатора, след това влез в темата "теч на антивриз"да проследиш теча от къде идва, щом е сухо и ако клапата не сработва влез в темата "нулиране на грешките на климатроник",чети добре и ако ти се отдава ремонрирай.

Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Имам 2 бързи въпроса , за да знам какво трябва да оправям в колата. Бях в 1 сервиз и ми казаха, че проблема ми е от това че антифриза ми влиза в двигатела и от там го губя. Стигнаха до това заключение, защото колата пушело бяло :о да така е, но мисля че при 2 градуса навън е нормално да пуши. На светофари гледам и другите коли пушат. Когато е така около 10 градуса не пуши :ertrink: Следователно, антифриза не се изпарява сас изгорелите газове? Днес след като покарах колата около 1 час градско я паркирах пред нас и отворих капака да видя двата маркуча(тези, които са около акумулатора и за отиват към парното. Те са 2 еднакви, като че ли(натъмно го правех) и са един по друг. Долния маркуч е топъл о горния студен? Нормално ли е? Със сигурнсот ли проблема ми е в парното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си карал колата 1 час градско, то тя е загряла на около 90 градуса. Тогава варианта, за който се сещам в момента е радиаторчето на парнато да ти е запушено и охладителната течност да не може да мине през него. Парно имаш ли? Ако нямаш значи това е проблема, иначе не мога да си обясня как входа на радиатора ще е топъл, а изхода студен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз залагам че е радиаторчето на парното

аз в момента съм ги вързал на късо (едно в друго) че се не намирам време да се захвана с демонтажа на таблото

ма идат студове и ще трябва да го оправя докато е време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз залагам че е радиаторчето на парното

аз в момента съм ги вързал на късо (едно в друго) че се не намирам време да се захвана с демонтажа на таблото

ма идат студове и ще трябва да го оправя докато е време

Аз моето го промих с маркуча на чешмата. Сега парното е много силно и всичко си работи както трябва. Само при мисълта, че трябва да се боря със свалянето на цялото табло и реших да пробвам по този начин. Става бързо и си заслужава да се опита :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моето го промих с маркуча на чешмата. Сега парното е много силно и всичко си работи както трябва. Само при мисълта, че трябва да се боря със свалянето на цялото табло и реших да пробвам по този начин. Става бързо и си заслужава да се опита :)

е аз пробвах с маркуча - нъц (полвинчат резултат)

пробвах с добавки за проминаве - нъц

и те така :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е аз пробвах с маркуча - нъц (полвинчат резултат)

пробвах с добавки за проминаве - нъц

и те така :rolleyes:

Значи просто съм извадил късмет :hilezh: . Тва със свалянето на таблото е голяма разправия. Пък после трябва и да се сложи :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моето го промих с маркуча на чешмата. Сега парното е много силно и всичко си работи както трябва. Само при мисълта, че трябва да се боря със свалянето на цялото табло и реших да пробвам по този начин. Става бързо и си заслужава да се опита :rolleyes:

Е как така на чешмата? ;> нищо не ми коства да пробва :hilezh: Парно нямам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как така на чешмата? ;> нищо не ми коства да пробва :rolleyes: Парно нямам :hilezh:

Има два маркуча до акумулатора, които влизат в купето, т.е. радиаторчето. Сваляш ги и двата(няма да се притесняваш, радиаторчето е най- високо в системата) първо на мястото на единя връзваш към чешмата, а на мястото на другия отвеждаш навън да не ти пълни с вода там дето е акумулатора. После им сменяш местата и пак промиваш. Слагаш обратно двата маркуча, които си махнал отначало и палиш. На единя, който е откъм акумулатора има една дупка. Тя е за обезвъздушаване. Издърпваш леко да се покаже само дупката и гледаш излиза ли въздух или антифриз. Общо взето това е. При мен излязоха някакви мазни тапи, дебели колкото молив. Когато вържеш към чешмата усилвай постепенно, не отведнъж да удариш със силна струя :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли опция да се откачат два/един/ маркуча/примерно кои/ от едната страна да се надуе с налягане от чешмата, а от другата страна просто да си тече мизерната водата преминала през цялата система, освен може би радиаторчето на парното което вече знаем как става!!

Редактирано от djbran
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...