chant Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Здравейте,прочетох няколко теми в търсачката, но не открих нищо за моя проблем ,ако съм пропуснал нещо моля да ме извините , та по същество:Нямам проблем,но до момента в който загрее (стигне 90 градуса).Спра ли на светофара(на празен ход) зад мен става димна завесацвета на пушека е сиво-син и мирише на масло(както и харчи).Колата си върви иначе нормално,не прекъсва и добре ускорява.Скоро я купих ,а майсторас който бях при покупката каза,това пушене било от гумичките?!Е да де,ама след като ги смени,каза,че трябвало да се продуха около 100на км най-много.Добре де ама вече минах 800км и пак си пуши Вчера бях пак при него и спомена,че можело и да е от турото или пък сегменти.Нещо май не е сигурен и ако продулжаваме така... Моля помогнете , какво да правя,кое да сменям??? Предварително Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Здравейте,...Моля помогнете , какво да правя,кое да сменям??? ...Гарнитура на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makaveli403_7 Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Здравейте,прочетох няколко теми в търсачката, но не открих нищо за моя проблем ,ако съм пропуснал нещо моля да ме извините , та по същество:Нямам проблем,но до момента в който загрее (стигне 90 градуса).Спра ли на светофара(на празен ход) зад мен става димна завесацвета на пушека е сиво-син и мирише на масло(както и харчи).Колата си върви иначе нормално,не прекъсва и добре ускорява.Скоро я купих ,а майсторас който бях при покупката каза,това пушене било от гумичките?!Е да де,ама след като ги смени,каза,че трябвало да се продуха около 100на км най-много.Добре де ама вече минах 800км и пак си пуши Вчера бях пак при него и спомена,че можело и да е от турото или пък сегменти.Нещо май не е сигурен и ако продулжаваме така... Моля помогнете , какво да правя,кое да сменям??? Предварително БлагодаряКолега смени майстора. Разтърси се за клубните майстори, много са добри момчетата. Не може така да се гъдае. Трябва човек който наистина има опит и разбира да я погледне защото може да е нещо малко, а може да е нещо сериозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chant Публикувано 21 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Гарнитура на главата.Много категоричен отговор Имаш ли представа колко струва смяната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Много категоричен отговор Имаш ли представа колко струва смяната?Това е моето мнение, но нали си наясно, че през нета няма как да съм 100% сигурен, имал съм подобен проблем преди време на друга кола - симптомите бяха същите. За цени не мога да ти кажа нищо, всичко зависи от това какъв е мотора и кой го прави. Моли се главата да не е крива .Порови се из форума - има писано за смяна на гарнитура на глава.Късмет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makaveli403_7 Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Ако е гарнитура на главата тя ще изпуска масло в 1 от цилиндрите. Виж свещите и ако само 1 е много зацапана значи може да е е това, ако всичките са зацапани значи най вероятно не е това. Никак не ми се вярва да е гарнитурата защото за да ти гори масло от нея трябва да е смесила маслото и антифриза защото около цилиндрите са само водни ризи и не минава масло. Маслените магистрали за главата са зад водните ризи. Първо ще е смесила двете и чак тогава ще започне да го гори от гарнитурата.Много е вероятно да е от системата на турбото някъде но нямам опит с турбота. Измери компресията и прочети темата за кмпресия тук във форума. Ако компресията е нормална, значи колата не е а сегменти и не гори масло оттам.Това е безумно (от финансова гледна точка) просто да сменяш и да се вкарваш в такива ремонти налучвайки проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chant Публикувано 21 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Това е моето мнение, но нали си наясно, че през нета няма как да съм 100% сигурен, имал съм подобен проблем преди време на друга кола - симптомите бяха същите. За цени не мога да ти кажа нищо, всичко зависи от това какъв е мотора и кой го прави. Моли се главата да не е крива .Порови се из форума - има писано за смяна на гарнитура на глава.Късмет Цената на самата гарнитура не е скъпа,а за работа предполагам,че няма да ми вземат кои знае колко.Както казваш дано не е крива главата а имаш ли представа какви са симптомите при заминало турбо?Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chant Публикувано 21 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Ако е гарнитура на главата тя ще изпуска масло в 1 от цилиндрите. Виж свещите и ако само 1 е много зацапана значи може да е е това, ако всичките са зацапани значи най вероятно не е това. Никак не ми се вярва да е гарнитурата защото за да ти гори масло от нея трябва да е смесила маслото и антифриза защото около цилиндрите са само водни ризи и не минава масло. Маслените магистрали за главата са зад водните ризи. Първо ще е смесила двете и чак тогава ще започне да го гори от гарнитурата.Много е вероятно да е от системата на турбото някъде но нямам опит с турбота. Измери компресията и прочети темата за кмпресия тук във форума. Ако компресията е нормална, значи колата не е а сегменти и не гори масло оттам.Това е безумно (от финансова гледна точка) просто да сменяш и да се вкарваш в такива ремонти налучвайки проблема.Гледах ги свещите,не са зацапани.Както каза,трябва да сменя майстора, така с налучкване не става Утре ще отида някъде да измеря компресията и пак ще пиша.А междо другото,ако имаш нещо предвид за добър майстор казвай BRGDS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makaveli403_7 Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 (Редактирано) Цената на самата гарнитура не е скъпа,а за работа предполагам,че няма да ми вземат кои знае колко.Както казваш дано не е крива главата а имаш ли представа какви са симптомите при заминало турбо?Благодаря За да изкриви главата колата трябва МНОГО да прегрява. Прегряване и масло и антифриз като БОЗА са симптомите на гарнитура на главата. Има и друг момент че може да се изкриви главата от некадърен майстор който не знае как да в махне и как да я натегне. Има специфична последователност за оттягане и за затягане на болтовете на главата. Имал съм заминало турбо на 1.9ТДИ Бора и просто вървеше като 1.9Д - тоест не се включваше турбото. Ето координатите на клубните майстори. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=9673 Редактирано 21 Октомври 2007 от makaveli403_7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chant Публикувано 21 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Makaveli403_7 благодаря ти за координатите на кл.майстори Ще направя първо една диагностика за да проверя компресията и после ще се обърна към някой от тях BRGDS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ou 11 Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Доста е вероятно да е самото турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Главата няма да е проблема. обърнете внимание че пуши на празен ход... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 На мен Б4-ката ми правеше точно същия номер...направо се поболех....смених гарнитурата на главата и гумички на клапаните и се оправи...за сега.Направо развих параноя от тия пушеци,само си гледах в огледалото. Та щом ти гори масло и не пуши бяло..значи не е от гарнитурата.Колко масло ти гори ? Може да идеш да ти видят горивната смес..А за компресията знам че се мери само на студен мотор...иначе на топъл показанията са завишени... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chant Публикувано 21 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 На мен Б4-ката ми правеше точно същия номер...направо се поболех....смених гарнитурата на главата и гумички на клапаните и се оправи...за сега.Направо развих параноя от тия пушеци,само си гледах в огледалото. Та щом ти гори масло и не пуши бяло..значи не е от гарнитурата.Колко масло ти гори ? Може да идеш да ти видят горивната смес..А за компресията знам че се мери само на студен мотор...иначе на топъл показанията са завишени...Малее току що проверих маслото,изхарчило е 1/2 от пръчката за 800км(извънградско)Не съм сигурен дали не пуши и в движение,но със сигурност не е осезаемоНо спра ли някъде при загряла кола зад мен става... Можеш ли да ме пратиш някъде за проверка на горивната смес.BRGDS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Ми щом ти гори толкова масло не е от горивната смес. Гумички на клапаните или сигменти...освен ако нямаш теч някъде. Какви гумички си сложил като марка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chant Публикувано 21 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Ми щом ти гори толкова масло не е от горивната смес. Гумички на клапаните или сигменти...освен ако нямаш теч някъде. Какви гумички си сложил като марка ?За гумичките не се сещам точно какви,но ги взех от "АУТО +" по каталог Все пак ще мина една диагностика А какво мислиш за турбото? Дали може да е от него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 много е относителен проблема. Най-добре при майстор.При кола с турбо е твърде вероятно турбото да прави проблем.Може двигателя да има компресия и да има износен маслен сигмент - пак ще гори маслко.Може гумичките да не се поставени както трябва /ако са много набити отварят отгоре и не вършат работата си/.Може да са износени водачите на клапаните.Иска си човек, който е в час с нещата - да погледне и да си каже мнението.Така в нета е доста трудно да се определи.За мене е сдухано турбо, но нека по-компетентните да кажат.А и подкрепям това, че е малко вероятно да е гарнитура понеже отстрани е вода и най-често надува водната система и вкарва антифриз в цилиндрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Никак не ти го пожелавам,но най-вероятно е турбото.На мое приятелче на служебния му бус като тръгна да се сдухва турбината му гореше почти по литърмасло НА ДЕН. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 21 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2007 Ми и аз мисля,че може да е от турбото,но колегата каза че колата си му върви нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1mN Публикувано 22 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2007 Здравеи колега аз имам подобен проблем с моито 1.8Т ама моито е с газов инжекцион и не пипа маслото а я карам с 5в40 обаче при мен го прави само на газ това и то само на място и когато е влажно времето много малко пуши на бензин иначе когато е влажно и колата ми е студена и зад мен става облак отначало и аз се притесних но вече не и обращам толкова внимание понеже си внушавам че е от газта дано и наистина да е от това де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbs4 Публикувано 23 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2007 колега,и аз имах подобен симптом на моето S4 преди време - от заминал датчик на главата се бяха изпекли вложките (гумичките) - смених ги и край - няма пушек, маслото не мърдаше до следващата смяна..според мен майстора ти нещо ги е оклепал. иди при друг и пак ги смени - не струват много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chant Публикувано 25 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2007 колега,и аз имах подобен симптом на моето S4 преди време - от заминал датчик на главата се бяха изпекли вложките (гумичките) - смених ги и край - няма пушек, маслото не мърдаше до следващата смяна..според мен майстора ти нещо ги е оклепал. иди при друг и пак ги смени - не струват многоИзчезнах за няколко дни... И отново по темата:Аз не разбирам,но и моя майстор така си мислеше,за съжаление продължава да пуши Присъствах при смяната на гумичките и работеше доста прецизно.През тези дни минах през няколо "майстора" и накрая стигнах до един който ми вдъхна доверие.Неговото мнение беше да сменя маслото(смених го при смяната на гумичките),защото това не му хареса(Titan 10W40) и да сложа някаква добавка(така и не разбрах каква)Смених го с Motul 6100 10W40 и сложихме добавката.В момента пуши много малко и само от време на време става "тъмница"зад мен.Ако не се оправи напълно до ден-два иска да шлайфа глава,сигменти и да смени гарнитурите(около 700лв) .Попитах го за турбото?Каза,че е възможно , но при мен го прави само когато езагряла.Ако не беше така щели сме да пробваме първо него!Странното е , че днес за пръв път ми изпуши на студен двигател(докато затварях гаража). Утре имам уговорка с един спецялист(доста прехвален от мой приятели),та да видим какво ще каже и той.Извинявайте за дългото P.S дано не ви е доскучало Ако имате мнение по въпроса Моля споделете BRGDS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts