Jump to content

Пушене веднага шом загрее


chant

Recommended Posts

Здравейте,

прочетох няколко теми в търсачката, но не открих нищо за моя проблем :) ,ако съм пропуснал нещо моля да ме извините , та по същество:

Нямам проблем,но до момента в който загрее (стигне 90 градуса).Спра ли на светофара(на празен ход) зад мен става димна завеса

цвета на пушека е сиво-син и мирише на масло(както и харчи).Колата си върви иначе нормално,не прекъсва и добре ускорява.Скоро я купих ,а майстора

с който бях при покупката каза,това пушене било от гумичките?!Е да де,ама след като ги смени,каза,че трябвало да се продуха :respekt: около 100на км най-много.

Добре де ама вече минах 800км и пак си пуши :puke: Вчера бях пак при него и спомена,че можело и да е от турото или пък сегменти.

Нещо май не е сигурен и ако продулжаваме така... :hilezh:

Моля помогнете , какво да правя,кое да сменям??? :)

Предварително Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

прочетох няколко теми в търсачката, но не открих нищо за моя проблем :) ,ако съм пропуснал нещо моля да ме извините , та по същество:

Нямам проблем,но до момента в който загрее (стигне 90 градуса).Спра ли на светофара(на празен ход) зад мен става димна завеса

цвета на пушека е сиво-син и мирише на масло(както и харчи).Колата си върви иначе нормално,не прекъсва и добре ускорява.Скоро я купих ,а майстора

с който бях при покупката каза,това пушене било от гумичките?!Е да де,ама след като ги смени,каза,че трябвало да се продуха :respekt: около 100на км най-много.

Добре де ама вече минах 800км и пак си пуши :puke: Вчера бях пак при него и спомена,че можело и да е от турото или пък сегменти.

Нещо май не е сигурен и ако продулжаваме така... :hilezh:

Моля помогнете , какво да правя,кое да сменям??? :)

Предварително Благодаря

Колега смени майстора. Разтърси се за клубните майстори, много са добри момчетата.

Не може така да се гъдае. Трябва човек който наистина има опит и разбира да я погледне защото може да е нещо малко, а може да е нещо сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много категоричен отговор :hilezh:

Имаш ли представа колко струва смяната?

Това е моето мнение, но нали си наясно, че през нета няма как да съм 100% сигурен, имал съм подобен проблем преди време на друга кола - симптомите бяха същите. За цени не мога да ти кажа нищо, всичко зависи от това какъв е мотора и кой го прави. Моли се главата да не е крива .

Порови се из форума - има писано за смяна на гарнитура на глава.

Късмет :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е гарнитура на главата тя ще изпуска масло в 1 от цилиндрите. Виж свещите и ако само 1 е много зацапана значи може да е е това, ако всичките са зацапани значи най вероятно не е това. Никак не ми се вярва да е гарнитурата защото за да ти гори масло от нея трябва да е смесила маслото и антифриза защото около цилиндрите са само водни ризи и не минава масло. Маслените магистрали за главата са зад водните ризи. Първо ще е смесила двете и чак тогава ще започне да го гори от гарнитурата.

Много е вероятно да е от системата на турбото някъде но нямам опит с турбота.

Измери компресията и прочети темата за кмпресия тук във форума. Ако компресията е нормална, значи колата не е а сегменти и не гори масло оттам.

Това е безумно (от финансова гледна точка) просто да сменяш и да се вкарваш в такива ремонти налучвайки проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е моето мнение, но нали си наясно, че през нета няма как да съм 100% сигурен, имал съм подобен проблем преди време на друга кола - симптомите бяха същите. За цени не мога да ти кажа нищо, всичко зависи от това какъв е мотора и кой го прави. Моли се главата да не е крива .

Порови се из форума - има писано за смяна на гарнитура на глава.

Късмет :flehan:

Цената на самата гарнитура не е скъпа,а за работа предполагам,че няма да ми вземат кои знае колко.

Както казваш дано не е крива главата :)

а имаш ли представа какви са симптомите при заминало турбо?

Благодаря :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е гарнитура на главата тя ще изпуска масло в 1 от цилиндрите. Виж свещите и ако само 1 е много зацапана значи може да е е това, ако всичките са зацапани значи най вероятно не е това. Никак не ми се вярва да е гарнитурата защото за да ти гори масло от нея трябва да е смесила маслото и антифриза защото около цилиндрите са само водни ризи и не минава масло. Маслените магистрали за главата са зад водните ризи. Първо ще е смесила двете и чак тогава ще започне да го гори от гарнитурата.

Много е вероятно да е от системата на турбото някъде но нямам опит с турбота.

Измери компресията и прочети темата за кмпресия тук във форума. Ако компресията е нормална, значи колата не е а сегменти и не гори масло оттам.

Това е безумно (от финансова гледна точка) просто да сменяш и да се вкарваш в такива ремонти налучвайки проблема.

Гледах ги свещите,не са зацапани.Както каза,трябва да сменя майстора, така с налучкване не става :hilezh:

Утре ще отида някъде да измеря компресията и пак ще пиша.

А междо другото,ако имаш нещо предвид за добър майстор казвай :flehan:

BRGDS :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на самата гарнитура не е скъпа,а за работа предполагам,че няма да ми вземат кои знае колко.

Както казваш дано не е крива главата :hilezh:

а имаш ли представа какви са симптомите при заминало турбо?

Благодаря :flehan:

За да изкриви главата колата трябва МНОГО да прегрява. Прегряване и масло и антифриз като БОЗА са симптомите на гарнитура на главата. Има и друг момент че може да се изкриви главата от некадърен майстор който не знае как да в махне и как да я натегне. Има специфична последователност за оттягане и за затягане на болтовете на главата.

Имал съм заминало турбо на 1.9ТДИ Бора и просто вървеше като 1.9Д - тоест не се включваше турбото. :)

Ето координатите на клубните майстори. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=9673

Редактирано от makaveli403_7
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Makaveli403_7 благодаря ти за координатите на кл.майстори :hilezh:

Ще направя първо една диагностика за да проверя компресията и после ще

се обърна към някой от тях :flehan:

BRGDS :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен Б4-ката ми правеше точно същия номер...направо се поболех....смених гарнитурата на главата и гумички на клапаните и се оправи...за сега.Направо развих параноя от тия пушеци,само си гледах в огледалото.

Та щом ти гори масло и не пуши бяло..значи не е от гарнитурата.Колко масло ти гори ? Може да идеш да ти видят горивната смес..

А за компресията знам че се мери само на студен мотор...иначе на топъл показанията са завишени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен Б4-ката ми правеше точно същия номер...направо се поболех....смених гарнитурата на главата и гумички на клапаните и се оправи...за сега.Направо развих параноя от тия пушеци,само си гледах в огледалото.

Та щом ти гори масло и не пуши бяло..значи не е от гарнитурата.Колко масло ти гори ? Може да идеш да ти видят горивната смес..

А за компресията знам че се мери само на студен мотор...иначе на топъл показанията са завишени...

Малее :help:

току що проверих маслото,изхарчило е 1/2 от пръчката за 800км(извънградско)

Не съм сигурен дали не пуши и в движение,но със сигурност не е осезаемо

Но спра ли някъде при загряла кола зад мен става... :hilezh:

Можеш ли да ме пратиш някъде за проверка на горивната смес.

BRGDS :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми щом ти гори толкова масло не е от горивната смес. Гумички на клапаните или сигменти...освен ако нямаш теч някъде. Какви гумички си сложил като марка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми щом ти гори толкова масло не е от горивната смес. Гумички на клапаните или сигменти...освен ако нямаш теч някъде. Какви гумички си сложил като марка ?

За гумичките не се сещам точно какви,но ги взех от "АУТО +" по каталог :hilezh:

Все пак ще мина една диагностика :hilezh:

А какво мислиш за турбото? Дали може да е от него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много е относителен проблема. Най-добре при майстор.

При кола с турбо е твърде вероятно турбото да прави проблем.

Може двигателя да има компресия и да има износен маслен сигмент - пак ще гори маслко.

Може гумичките да не се поставени както трябва /ако са много набити отварят отгоре и не вършат работата си/.

Може да са износени водачите на клапаните.

Иска си човек, който е в час с нещата - да погледне и да си каже мнението.

Така в нета е доста трудно да се определи.

За мене е сдухано турбо, но нека по-компетентните да кажат.

А и подкрепям това, че е малко вероятно да е гарнитура понеже отстрани е вода и най-често надува водната система и вкарва антифриз в цилиндрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никак не ти го пожелавам,но най-вероятно е турбото.

На мое приятелче на служебния му бус като тръгна да се сдухва турбината му гореше почти по литър

масло НА ДЕН. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми и аз мисля,че може да е от турбото,но колегата каза че колата си му върви нормално. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи колега аз имам подобен проблем с моито 1.8Т ама моито е с газов инжекцион и не пипа маслото а я карам с 5в40 обаче при мен го прави само на газ това и то само на място и когато е влажно времето много малко пуши на бензин иначе когато е влажно и колата ми е студена и зад мен става облак отначало и аз се притесних но вече не и обращам толкова внимание понеже си внушавам че е от газта :respekt: дано и наистина да е от това де

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,

и аз имах подобен симптом на моето S4 преди време - от заминал датчик на главата се бяха изпекли вложките (гумичките) - смених ги и край - няма пушек, маслото не мърдаше до следващата смяна..

според мен майстора ти нещо ги е оклепал. иди при друг и пак ги смени - не струват много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,

и аз имах подобен симптом на моето S4 преди време - от заминал датчик на главата се бяха изпекли вложките (гумичките) - смених ги и край - няма пушек, маслото не мърдаше до следващата смяна..

според мен майстора ти нещо ги е оклепал. иди при друг и пак ги смени - не струват много

Изчезнах за няколко дни... И отново по темата:

Аз не разбирам,но и моя майстор така си мислеше,за съжаление продължава да пуши :(

Присъствах при смяната на гумичките и работеше доста прецизно.

През тези дни минах през няколо "майстора" и накрая стигнах до един който ми вдъхна доверие.

Неговото мнение беше да сменя маслото(смених го при смяната на гумичките),

защото това не му хареса(Titan 10W40) и да сложа някаква добавка(така и не разбрах каква)

Смених го с Motul 6100 10W40 и сложихме добавката.В момента пуши много малко и само от време на

време става "тъмница"зад мен.Ако не се оправи напълно до ден-два иска да шлайфа глава,сигменти и

да смени гарнитурите(около 700лв) :flehan: .Попитах го за турбото?Каза,че е възможно , но при мен го прави само когато е

загряла.Ако не беше така щели сме да пробваме първо него!Странното е , че днес за пръв път ми изпуши

на студен двигател(докато затварях гаража). :)

Утре имам уговорка с един спецялист(доста прехвален от мой приятели),та да видим какво ще каже и той.

Извинявайте за дългото P.S дано не ви е доскучало :)

Ако имате мнение по въпроса :) Моля споделете ;)

BRGDS ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...