cegavara Публикувано 11 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2007 (Редактирано) Здравейте не разбирам от такива неща за това питам 1-во тук преди некой да ми одере кожата. значи проблема се появява като не сам карал колата 2-3 дни.и е от 2 седмици.Като тръгна започва да губи мощност и дори гасне, като сам на втора все едно сам на четвърта и се оправя, след малко пак започва и пак губи мощност давам гас и саединител за да дигна оборотите , ама не ще и пак гасне и после вартя не пали. като поварта пали и тръгва.... Това се приключва след като измина 4-5 км после няма проблем дори и да я оставя да истине после пак си е нормално всичко. Имам колата от 4-ри години и ттова е 1-ят ми проблем освен 4е оборотите ми не са много постоянни но никога сам нямал проблеми с колата.Сори че сам толкова обстоятелствен, но не разбирам и гледам да обясна колкото мога по ясно за да мо помогне някой....Нямам газова уредба карам си на бензин. много е гадно да спре в задрастването и да ти свирят тапанарите, а ти да не мовеш да запалиш мерси за отговорите по темата пичове предварително. ПС. един приятел каза 4е е от въздушният филтър. Редактирано 11 Декември 2007 от cegavara Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 12 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 (Редактирано) Здравей колега!За да ти даде някой съвет първо би трябвало да уточниш номера на двигателя,защото има разлика в инжекционите. Редактирано 12 Декември 2007 от denev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cegavara Публикувано 12 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 Здравей колега!За да ти даде някой съвет първо би трябвало да уточниш номера на двигателя,защото има разлика в инжекционите.Не мисля че е нужен номера на двигателя за мнение или споделен опит. все пак тук не е телевизия 1001 за да ме излекуват по телефона, просто моля за мнения,, без номера на двигателя<< и на по сложни въпроси се е отговаряло като гледам, колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 12 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 Може би не се изразих правилно,за което се извинявам.Става въпрос не,за целия номер а само,за първите 2 или 3 букви.Зад тези инициали се крие доста информация,за конкретния двигател.Пълната инжекция има разновидности като най-грубо може да се различава по това например дали е механична или електрическа от там нататък си имат други модификации според година на производство,кубатура и т.н.Пожелавам ти успех в решаването на проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cegavara Публикувано 12 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 къде да видя този номер нямам в мвн големия талон .?? само малкия и никакви др документи. на колата ли го пише? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 12 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 На малкия го пише срещу буквичката (Е) WAUZZ.............От там гледаш из нета за вин декодер и би трябвало да се разбере що за мотор имаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cegavara Публикувано 12 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 ETO TOVA E VIN CODA WAUZZZ8AZLA242786 Намерих декодери 1001 и нито един колеги не казва какав ми е двигателя.Decoded Audi VIN ResultsVIN: WAUZZZ8AZLA242786Digit(s) Parameter Code(s) Meaning 1-2 Country WA Germany 3 Manufacturer U Audi 4-6 Blanks ZZZ --- 7-8 Vehicle Type 8A B3 Platform, Audi 80/90 Saloon, 1987 - 1991/1992 9 Check/Blank Z - 10 Model Year L 1990 11 Factory A Built in Ingolstadt, Germany 12-17 Chassis Number 242786 Serial Number 242786 това е инфото което ми се дава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_f1 Публикувано 12 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 На малкия го пише срещу буквичката (Е) WAUZZ.............От там гледаш из нета за вин декодер и би трябвало да се разбере що за мотор имаш.От там няма да разбере, номера на матора го пише само на големия талон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganio Публикувано 13 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2007 (Редактирано) Вчера аз имах същия проблем,стана сутринта в студа и аз си помислих че нещо не е загяла,после се оправи и нямаше проблем ама забелязвам че понякога предърпва. 1,8 S JN е кода на дв. Редактирано 13 Декември 2007 от ganio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петър Стоянов Арангелов Публикувано 13 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2007 Мога единствено да кажа не чакайте да йзпещи било двигателя било то нещо друго... Не чакайте да усетите а почувствайте... Тая работа не е като оная работа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cegavara Публикувано 13 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2007 да но на мен ми стажа така само ако е оставена повече от 2-3 дни ако е за един ден нищто и няма на сутринта. да не е нещо бензина или бензинов филтър се чудя. пс. как да ода на преглед като сам в чужд град и знам как ще ме натоварят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganio Публикувано 19 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2007 Според мен е възможно да е от въздушен или бензинов филтър.Ама се надчвам някой по запознат да каже от какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 20 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2007 Здравейте не разбирам от такива неща за това питам 1-во тук преди некой да ми одере кожата. значи проблема се появява като не сам карал колата 2-3 дни.и е от 2 седмици.Като тръгна започва да губи мощност и дори гасне, като сам на втора все едно сам на четвърта и се оправя, след малко пак започва и пак губи мощност давам гас и саединител за да дигна оборотите , ама не ще и пак гасне и после вартя не пали. като поварта пали и тръгва.... Това се приключва след като измина 4-5 км после няма проблем дори и да я оставя да истине после пак си е нормално всичко. Имам колата от 4-ри години и ттова е 1-ят ми проблем освен 4е оборотите ми не са много постоянни но никога сам нямал проблеми с колата.Сори че сам толкова обстоятелствен, но не разбирам и гледам да обясна колкото мога по ясно за да мо помогне някой....Нямам газова уредба карам си на бензин. много е гадно да спре в задрастването и да ти свирят тапанарите, а ти да не мовеш да запалиш мерси за отговорите по темата пичове предварително. ПС. един приятел каза 4е е от въздушният филтър.Здрасти колега, аз имах същия проблем-прекъсване , тресене на мотора и губене на мощност/мотора ми е 1,6тд/..диагнози какви ли не искаш имаше..а се оказа , че е разбит клина на зъбчатката на коляновия вал и оттам губи центровка..много голям проблем на всички по старички аудита и фолксвагени..и за това на всички колеги препоръчвам при подобни проблеми беж към читав и доверен майстор и преглед на центровката, че чупи ли се клина на зъбчатката ремъка превърта и в мотора става "шопска салата"..успех и после да кажеш дали моите съмнения са ти помогнали с нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 20 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2007 Би трябвало да е друг проблема при положение, че го прави само на газ или само на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 20 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2007 Би трябвало да е друг проблема при положение, че го прави само на газ или само на бензин.колега, не видя ли че човека няма газова уредба и я джитка само на бензин..мнооо ми мирише на центровка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roberto Публикувано 21 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 (Редактирано) Ако е центровка дали пък няма да е постоянен проблема, а до колкото си спомням той каза, че от време на време се оправя. Моя съвет - пълен резервоар + добавка за прочистване и от чуждия град до някой по-нашенски и обратно с пълна газ. Това мисля, че ще ти помогне. Има хора дето под подръжка на автомобил разбират редовно сипване на гориво и миене от време на време. Чак като стане нещо, тогава се сещат за профилактика и т.н. А понякога се оказва прекалено късно и вместо 20-30 лева за първоначалния проблем, после става 200-300 за последствията.Нищо лично, успех с ремонта. Редактирано 21 Декември 2007 от roberto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cegavara Публикувано 25 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2007 (Редактирано) Ако е центровка дали пък няма да е постоянен проблема, а до колкото си спомням той каза, че от време на време се оправя. Моя съвет - пълен резервоар + добавка за прочистване и от чуждия град до някой по-нашенски и обратно с пълна газ. Това мисля, че ще ти помогне. Има хора дето под подръжка на автомобил разбират редовно сипване на гориво и миене от време на време. Чак като стане нещо, тогава се сещат за профилактика и т.н. А понякога се оказва прекалено късно и вместо 20-30 лева за първоначалния проблем, после става 200-300 за последствията.Нищо лично, успех с ремонта.Не е така , не се оправя от време на време а се разваля от време на време около 2 пъти за този месец, а не го (яйцето де) нося на преглед защото съм в чужд град и ме е страх, някой ако може да ми каже, къде в пловдив да го закарам без да ми направят сюнет, моля. интересното е че от като ви се оплаках повече не се разваляло Редактирано 25 Декември 2007 от cegavara Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване