Jump to content

Колата ми придърпва и гасне...помогмете


cegavara

Recommended Posts

Здравейте не разбирам от такива неща за това питам 1-во тук преди некой да ми одере кожата. значи проблема се появява като не сам карал колата 2-3 дни.и е от 2 седмици.Като тръгна започва да губи мощност и дори гасне, като сам на втора все едно сам на четвърта и се оправя, след малко пак започва и пак губи мощност давам гас и саединител за да дигна оборотите , ама не ще и пак гасне и после вартя не пали. като поварта пали и тръгва.... Това се приключва след като измина 4-5 км после няма проблем дори и да я оставя да истине после пак си е нормално всичко. Имам колата от 4-ри години и ттова е 1-ят ми проблем освен 4е оборотите ми не са много постоянни но никога сам нямал проблеми с колата.Сори че сам толкова обстоятелствен, но не разбирам и гледам да обясна колкото мога по ясно за да мо помогне някой....Нямам газова уредба карам си на бензин. много е гадно да спре в задрастването и да ти свирят тапанарите, а ти да не мовеш да запалиш:hilezh: мерси за отговорите по темата пичове предварително. ПС. един приятел каза 4е е от въздушният филтър.

Редактирано от cegavara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!За да ти даде някой съвет първо би трябвало да уточниш номера на двигателя,защото има разлика в инжекционите.

Редактирано от denev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!За да ти даде някой съвет първо би трябвало да уточниш номера на двигателя,защото има разлика в инжекционите.

Не мисля че е нужен номера на двигателя за мнение или споделен опит. все пак тук не е телевизия 1001 за да ме излекуват по телефона, просто моля за мнения,, без номера на двигателя<< и на по сложни въпроси се е отговаряло като гледам, колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би не се изразих правилно,за което се извинявам.Става въпрос не,за целия номер а само,за първите 2 или 3 букви.Зад тези инициали се крие доста информация,за конкретния двигател.Пълната инжекция има разновидности като най-грубо може да се различава по това например дали е механична или електрическа от там нататък си имат други модификации според година на производство,кубатура и т.н.Пожелавам ти успех в решаването на проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде да видя този номер нямам в мвн големия талон .?? само малкия и никакви др документи. на колата ли го пише?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На малкия го пише срещу буквичката (Е) WAUZZ.............

От там гледаш из нета за вин декодер и би трябвало да се разбере що за мотор имаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ETO TOVA E VIN CODA WAUZZZ8AZLA242786 Намерих декодери 1001 и нито един колеги не казва какав ми е двигателя.

Decoded Audi VIN Results

VIN: WAUZZZ8AZLA242786

Digit(s) Parameter Code(s) Meaning

1-2 Country WA Germany

3 Manufacturer U Audi

4-6 Blanks ZZZ ---

7-8 Vehicle Type 8A B3 Platform, Audi 80/90 Saloon, 1987 - 1991/1992

9 Check/Blank Z -

10 Model Year L 1990

11 Factory A Built in Ingolstadt, Germany

12-17 Chassis Number 242786 Serial Number 242786

това е инфото което ми се дава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На малкия го пише срещу буквичката (Е) WAUZZ.............

От там гледаш из нета за вин декодер и би трябвало да се разбере що за мотор имаш.

От там няма да разбере, номера на матора го пише само на големия талон

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера аз имах същия проблем,стана сутринта в студа и аз си помислих че нещо не е загяла,после се оправи и нямаше проблем ама забелязвам че понякога предърпва. 1,8 S JN е кода на дв.

Редактирано от ganio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога единствено да кажа не чакайте да йзпещи било двигателя било то нещо друго... Не чакайте да усетите а почувствайте... Тая работа не е като оная работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да но на мен ми стажа така само ако е оставена повече от 2-3 дни ако е за един ден нищто и няма на сутринта. да не е нещо бензина или бензинов филтър се чудя. пс. как да ода на преглед като сам в чужд град и знам как ще ме натоварят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте не разбирам от такива неща за това питам 1-во тук преди некой да ми одере кожата. значи проблема се появява като не сам карал колата 2-3 дни.и е от 2 седмици.Като тръгна започва да губи мощност и дори гасне, като сам на втора все едно сам на четвърта и се оправя, след малко пак започва и пак губи мощност давам гас и саединител за да дигна оборотите , ама не ще и пак гасне и после вартя не пали. като поварта пали и тръгва.... Това се приключва след като измина 4-5 км после няма проблем дори и да я оставя да истине после пак си е нормално всичко. Имам колата от 4-ри години и ттова е 1-ят ми проблем освен 4е оборотите ми не са много постоянни но никога сам нямал проблеми с колата.Сори че сам толкова обстоятелствен, но не разбирам и гледам да обясна колкото мога по ясно за да мо помогне някой....Нямам газова уредба карам си на бензин. много е гадно да спре в задрастването и да ти свирят тапанарите, а ти да не мовеш да запалиш:flipoff: мерси за отговорите по темата пичове предварително. ПС. един приятел каза 4е е от въздушният филтър.

Здрасти колега, аз имах същия проблем-прекъсване , тресене на мотора и губене на мощност/мотора ми е 1,6тд/..диагнози какви ли не искаш имаше..а се оказа , че е разбит клина на зъбчатката на коляновия вал и оттам губи центровка..много голям проблем на всички по старички аудита и фолксвагени..и за това на всички колеги препоръчвам при подобни проблеми беж към читав и доверен майстор и преглед на центровката, че чупи ли се клина на зъбчатката ремъка превърта и в мотора става "шопска салата"..успех и после да кажеш дали моите съмнения са ти помогнали с нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е друг проблема при положение, че го прави само на газ или само на бензин.

колега, не видя ли че човека няма газова уредба и я джитка само на бензин..мнооо ми мирише на центровка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е центровка дали пък няма да е постоянен проблема, а до колкото си спомням той каза, че от време на време се оправя. Моя съвет - пълен резервоар + добавка за прочистване и от чуждия град до някой по-нашенски и обратно с пълна газ. Това мисля, че ще ти помогне.

Има хора дето под подръжка на автомобил разбират редовно сипване на гориво и миене от време на време. Чак като стане нещо, тогава се сещат за профилактика и т.н. А понякога се оказва прекалено късно и вместо 20-30 лева за първоначалния проблем, после става 200-300 за последствията.

Нищо лично, успех с ремонта.

Редактирано от roberto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е центровка дали пък няма да е постоянен проблема, а до колкото си спомням той каза, че от време на време се оправя. Моя съвет - пълен резервоар + добавка за прочистване и от чуждия град до някой по-нашенски и обратно с пълна газ. Това мисля, че ще ти помогне.

Има хора дето под подръжка на автомобил разбират редовно сипване на гориво и миене от време на време. Чак като стане нещо, тогава се сещат за профилактика и т.н. А понякога се оказва прекалено късно и вместо 20-30 лева за първоначалния проблем, после става 200-300 за последствията.

Нищо лично, успех с ремонта.

Не е така , не се оправя от време на време а се разваля от време на време около 2 пъти за този месец, а не го (яйцето де) нося на преглед защото съм в чужд град и ме е страх, някой ако може да ми каже, къде в пловдив да го закарам без да ми направят сюнет, моля. интересното е че от като ви се оплаках повече не се разваляло:rolleyes:

Редактирано от cegavara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...