kasho Публикувано 11 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 (Редактирано) Ицка, като те слушам имаш същия маниер на каране като мен, както и същото съотношение градско-извънградско. Аз много много се замислям за един ГИ, понеже не си е работа половината заплата да ти върви за бензин Трябва да връзваме бюЗЖета някакси Ти от чисто финансова гледна точка доволен ли си? Как ти се промени cash outflow-a А капиталовата адекватност и ликвидния риск? Сега малко сериозно - бутилката като ти е на мястото на резервната гума, самата гума къде стои? А, и колко литра е бутилката, която се побира на това място? Трябва да измисля оптималния вариант. Редактирано 11 Юли 2008 от kasho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 11 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 хаха относно капиталовата адекватност и ликвидността тук:http://audibg.com/forum/index.php?s=&showtop...st&p=562265Бутилка на мястото на резервната гума е 50 литра, като реално събира до 43 литра максимум. При това положение резервната гума ми стои в багажника отгоре. Имаш и вариант с права бутилка, която да се сложи навътре в багажника плътно до задната облегалка. Такива бутилки има също 50-литрови и май и по-големи. Но с такава губиш възможността да качиш голям обемист багаж, благодарение на падащите задни облегалки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 11 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 и аз като смених ламбдата - старата не работеше - извънградско - от 11 - 12 падна на 9.5 някаде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 11 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 Бе последния път засякох 11.5, но съм карал малко повечко из града де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 11 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 (Редактирано) Бе последния път засякох 11.5, но съм карал малко повечко из града де.абе на мен с прецаканата дроселова клапа ми даваше 11.5-12 , а са със уж работещата:земиииии тия 12.5-13.00л./100кмНормално ли е бе дееева?Може би възд. филтър?или пък голямо задръстване Редактирано 11 Юли 2008 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 11 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 Доста добър финансов анализ си направил А заверен ли ти е от одитор? Както и да го смята човек, излиза доста по-евтино да караш на газ. Аз си мисля за някаква не много голяма бутилка, разположена надлъжно в багажника, така че поне от единия край да се ползва падащата седалка ако се наложи. Като тръгна да избирам конкретна бутилка вече ще видя дали става. Мисля че ако се сложи отляво в багажника няма да пречи на резервната гума. А ти като я напълниш догоре бутилката колко км минаваш? По груби мои сметки с този разход някъде около 400км трябва да е, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 11 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2008 Доста добър финансов анализ си направил А заверен ли ти е от одитор? Еее ти па сега.. Съмняваш ли се? Редовно заверявам отчетите Разбира се, че анализа е добър. Все пак съм завършил икономика. Ти нИ мЪ глеЙ в аватара, че съм програмиС А ти като я напълниш догоре бутилката колко км минаваш? По груби мои сметки с този разход някъде около 400км трябва да е, нали?Толкова. 380 - 400км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 6 Август 2008 Доклад Share Публикувано 6 Август 2008 Батенца, аз продължавам в тази тема за да не отварям нова - тази събота ще слагам ГИ. Няма начин, бензина точи здраво от джобовете Ще се газифицирам в Пловдив при майстора срещу кино Гео Милев. Уредбата е Бардолини с БГ електроника 1200 лв. Някой ако има някакви негативни отзиви да казва преди да съм оср*л колата Ако са позитивни, съответно да сподели, понеже пристъпвам със свито сърце към тази промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 6 Август 2008 Доклад Share Публикувано 6 Август 2008 Самия компютър на този Бг. инжекцион не създава проблеми. Отваряй си очите за качеството на монтажа и кита с който комплектоват уредбата! При компютърната настройка следи какво изписва компа и ако има предупреждения свързани с големината на дюзите, не позволявай майстора да ги игнорира! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 6 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2008 Самия компютър на този Бг. инжекцион не създава проблеми. Отваряй си очите за качеството на монтажа и кита с който комплектоват уредбата! При компютърната настройка следи какво изписва компа и ако има предупреждения свързани с големината на дюзите, не позволявай майстора да ги игнорира!Съгласен напълно. Значи ще слагаш като мойта уредба? Що не се обади да те пратя при хората дето сложиха мойта? Осем месеца вече станаха, и да чукна на дърво нямам ядове! Определено мисля, че добре са си свършили работата!Уредбата си е добра според мен, както казва и колегата монтажа ако е качествен и всичко ще е наред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 6 Август 2008 Доклад Share Публикувано 6 Август 2008 АМи уредбата ми е от българските, БСМ...БСМ или Бардолини? Или двете са едно и също а пък аз не знам Иначе майстора го избрах на база предишен опит- стари клиенти сме му и знам, че работи добре. Стискам палци да видя какво ще излезне. А иначе май няма да имам време да му вися на главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 6 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2008 Води се БСМ, но електрониката е на Бардолини. Българските нямат собствен комп, ползват чужди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 казвай какво стана, аз наскоро при спокойно каране извънградско - 80 - 90 ми даде 8.2 - 8.3, чак не повярвах , а и бутилката ми е 65 литра и с едно зареждане над 700 км и съм доволен, с нова ламбда де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 казвай какво стана, аз наскоро при спокойно каране извънградско - 80 - 90 ми даде 8.2 - 8.3, чак не повярвах , а и бутилката ми е 65 литра и с едно зареждане над 700 км и съм доволен, с нова ламбда деМножко ми се види 8.2. 8.3 при 80-90, веднъж я кара баща ми така и засякохме - даде 5.6/100, толкова и дават и по каталог.Което означава доста голям преразход на газ.Между другото оня ден ми донастройваха газовата - този път в движение и пипаха директно горивните карти, на идея си нямате колко може да се оптимизира вървенето и горенето оттам, ама на кой газаджия му се занимава цял денЩе взема да си купя кабел и за ГИ-то и ще си настроя коефициентите при различните обороти и товари както си трябва да докарат перфеектният ламбда коефициент, верно много играчка обаче си струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 еее , за нова кола да, ама на 230 000 и 1996, 8 газ ми се струва идеално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 7 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Екстра е бе. Мойта дава 9-10. Ама чакам сега с Дидо да "побългариме" универсалната ламбда, която турих наскоро и не работи , та да видим като запали ламбдата дали ще има промяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Екстра е бе. Мойта дава 9-10. Ама чакам сега с Дидо да "побългариме" универсалната ламбда, която турих наскоро и не работи , та да видим като запали ламбдата дали ще има промяна Утре и нейният ред ще дойде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 То тънкостите в настройката е точно в горивната карата - инак повечето коли просто им се правят базовите автоматични настройки и после що лапала 9/100 извънградско - ми ще лапа :-DПоследно си правих експеримент с на един клиент (и приятел впоследствие ) Голф 3-ката 115 коня (ADY) ГИ Ловато - само на базови настройки даваше 14 в града и 9,5 извън при занижена динамика... след игра с картите вече сме докарали до 11,5 в града с клима и 7,5 извън при доста подобрена динамика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Точно, ама кажи кой си играе - никой, всеки гледа да вземе парите и това е.Иначе какъв е смисъла от ГИ дето харчи с 30+ процента над бензина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Аз искях да си поиграя с моята ,но БСМ не пожелаха да ми продадат кабела и драйверите му! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Аз искях да си поиграя с моята ,но БСМ не пожелаха да ми продадат кабела и драйверите му!Имам кабел, който мисля ще успее да се върже с БСМ, софтуера си им е на сайта качен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 11 Август 2008 Доклад Share Публикувано 11 Август 2008 (Редактирано) Колеги и аз съм вече в газаджийския клуб. Тази събота се газирах :bia: с ГИ Бардолини. Сложих 25 литрова бутилка надлъжно в багажника- мъничка е, но стои много симпатично и не заема кой знае колко място. Скоро ще пусна снимки ако искате. ГИ-то ми излезна 1250 лв, има 1 година гаранция. Както каза ицката, колата върви доста прилично, разлика с бензина почти няма. Струва ми се че усещам лек спад в мощността между 3 и 4 хиляди оборота, но може и това да е само вътре в главата ми. Някой да е срещал подобно явление?На първото зареждане побра 18 литра (беше си жегичка), с които минах 170 км - смесено градско и извънградско, с климатик и без. Това дава среден разход 10.5. Сега в събота ще ходя пак при майстора за донастройка след първите 500 км. Редактирано 11 Август 2008 от kasho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 11 Август 2008 Доклад Share Публикувано 11 Август 2008 Струва ми се че усещам лек спад в мощността между 3 и 4 хиляди оборота, но може и това да е само вътре в главата ми. Някой да е срещал подобно явление?Сега в събота ще ходя пак при майстора за донастройка след първите 500 км.Хвани го да ти я настори в движение под товар - това на място е бошлав работа, казвам го от опит.Да се повози в теб и да ти настрои оптимално горивните карти във всички режими, щото 99% от газаджиите не им се играе и пускат една настройка авто на празен ход и една настройка в по-високи обороти, пак на авто! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 11 Август 2008 Доклад Share Публикувано 11 Август 2008 (Редактирано) Опа, сега като се зачетох в сарите постове,май май е БГ уредба с електроника Бардолини. Туу, пуста работа, 2 грама време нямам! Баща ми ми уреждаше газирането, първо каза Бардолини с БГ електроника, ама май май е обратното. Уф, пак подпалих чергата...didoya, 10x батенце, ще видя дали ще го навия тоя катил газаджията Редактирано 11 Август 2008 от kasho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 12 Август 2008 Доклад Share Публикувано 12 Август 2008 Опа, сега като се зачетох в сарите постове,май май е БГ уредба с електроника Бардолини. Туу, пуста работа, 2 грама време нямам! Баща ми ми уреждаше газирането, първо каза Бардолини с БГ електроника, ама май май е обратното. Уф, пак подпалих чергата...didoya, 10x батенце, ще видя дали ще го навия тоя катил газаджиятаБардолини са български системи с доста чаркове, правени от бащата на един познат - снабдител на части + разни по-лоу куалити италиански и турски части... често пука мап сензора http://bsm-bg.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване