Jump to content

Оправдано ли е?


Todor Todorov

Recommended Posts

Здравейте колеги. Вече съм горд собственик на ауди а6 2.5тди 98г., купена преди два дни. На пръв поглед колата беше без особенно големи забележки, но в последствие се оказа друго и така изброявам само по-фрапиращите смени. В сервиза в който ходих ми казаха, че съм имал за смяна компенсатори и кобилици и на двата вала, общо 48 бр. по 20 лв. средна цена или общо около 1000 лв. само за тях :hilezh: , другото което ми направи впечатление е че смениха 6 бр. подгревни свещи, като колата палеше от оборот и лампата за подгряване изгасяше винаги преди това, но според тях всичките били изгорели на цена 190 лв общо за 6-те. Та така да попитам оправдани ли са според вас смените на абсолютно всички компенсатори, кобилици и свещи, и цената от 1200 лв. за всичко това?

П.п: По-късно през деня ще се опитам да опиша и останалите неща съответно с цени, които смених по колата с цел дискусия - всеки да сподели опит от поддръжката на тази или подобна на нея коли и ако е възможно да си изясним един път завинаги въпроса за това наистина ли е толкова скъпа поддръжката на ауди а6 2.5 v6 или проблемът е в това, че излишно ни товарят с цени и ремонти в сервизите? ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, много да и се радваш! Добър избор на двигател, дано те слуша повече!

Може би можеше да я заведеш няколко майстора да я погледнат,

преди да правиш големи ремонти, а и клуба си има такива,

на които много хора имат доверие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Вече съм горд собственик на ауди а6 2.5тди 98г., купена преди два дни. На пръв поглед колата беше без особенно големи забележки, но в последствие се оказа друго и така изброявам само по-фрапиращите смени. В сервиза в който ходих ми казаха, че съм имал за смяна компенсатори и кобилици и на двата вала, общо 48 бр. по 20 лв. средна цена или общо около 1000 лв. само за тях :stupid: , другото което ми направи впечатление е че смениха 6 бр. подгревни свещи, като колата палеше от оборот и лампата за подгряване изгасяше винаги преди това, но според тях всичките били изгорели на цена 190 лв общо за 6-те. Та така да попитам оправдани ли са според вас смените на абсолютно всички компенсатори, кобилици и свещи, и цената от 1200 лв. за всичко това?

П.п: По-късно през деня ще се опитам да опиша и останалите неща съответно с цени, които смених по колата с цел дискусия - всеки да сподели опит от поддръжката на тази или подобна на нея коли и ако е възможно да си изясним един път завинаги въпроса за това наистина ли е толкова скъпа поддръжката на ауди а6 2.5 v6 или проблемът е в това, че излишно ни товарят с цени и ремонти в сервизите? :flehan:

Честито за колата, аз съм с такава, отличен автомобил но и скъп за подръжка, относно разходите в сервиза, сигурно са оправдани поне за повдигачите и кобилиците( мисля че разпределителните валове са 4 а не 2) а друг проблем в тази област за този автомобил е че след 200 000км разпределителните валове са

за смяна защото се износват гърбиците им и газоразпределението се влошава, което води до намаляване на мощността.

Смяната на ремък е доста скъпа някъде около 1200-1500 лева, също така окачването е доста неподходящо за нашите пътища и скъпо за подръжка.

Когато взех моята я вкарах в бокса за около 3 седмици и и бе сменено всичко необходимо:ремък,помпа,окачване,4бр амортесиора,дебитомер, джанти гуми и накладки малко по късно а сега и оптичен тунинг, също така ми бяха разбити ключалките и ги смених.(angel eyes и ксенон) Досега общо около 5000лв ако не и повече. Но в крайна сметка удоволствието от този автомобил е голямо :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Пистов ремък 6PK2400 DAY - 35.77

2. Пистов ремък 4PK1238 DAY - 13.55

3. Ангренажен ремък 5520 XS - 75.00

4. Ангренажен ремък 5531 XS - 30.00

5. Водна помпа HEPU P562 - 113.00

6. Термостат BEHR 2.145.87 - 30.00

7. Ос, втулки и маншети ??? - 26.40

8. Обтяжна ролка 531030710 - 77.20

9. Обтяжна ролка 531040220 - 112.00

10. Обтяжна ролка 531057330 - 113.00

11. Обтяжна ролка 531075130 - 52.50

12. Обтяжна ролка 531015610 - 87.40

13. Обтяжна ролка 531016010 - 29.40

14. Обтяжна ролка 532018910 - 79.80

15. Гарнитура кл. капак 2 бр. 15-34088-01 - 58.00

16. Подложки кобилици 24 бр. 059109075 - 196.80

17. Кобилици 059109444 - 24 бр. - 475,00

18. Хидрокомпенсатори 420008210 OE 24 бр. - 456.00

19. Маслен ф-ър HU842X - 22.20

20. Въздушен ф-ър C2620611 - 25.60

21. Горивен ф-ър WK82311 - 59.50

22. Ф-ър купе CU3192 - 23.00

23. Лагер климатик - 32.50

24. Подгревни свещи 6 бр. 0250202102 - 185,82

25. Масло двигател 5+1 л. ELF 10W40 - 66.60

26. Антифриз EXTR 5 л. туба - 51,00

27. Маркучи спирачки LH0207 2 бр. - 51,00

28. Външен накрайник десен 37630

29. Маншон каре външен ляв и десен 300320 - 40.00

30. Спирачна течност 0.2 л. - 3.80

31. Труд - 360,00 смяната им отне 3 дни :rolleyes:

-----------------------------------------------------------------

Общо - 3000,00 лв.!!! :hilezh:

Още нещо според вас защо са писани по два пъти пистов и ангренажен ремък :wub: и колко общо ролки трябва да имам, по списъка са 7 ?!?! Обърнете внимание и на факта, че колата е нов внос от Италия преди месец, а в сервиза ми казаха, че почти всичко по окачването е за смяна :hilezh: !!!

Редактирано от Todor Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Пистов ремък 6PK2400 DAY - 35.77

2. Пистов ремък 4PK1238 DAY - 13.55

3. Ангренажен ремък 5520 XS - 75.00

4. Ангренажен ремък 5531 XS - 30.00

5. Водна помпа HEPU P562 - 113.00

6. Термостат BEHR 2.145.87 - 30.00

7. Ос, втулки и маншети ??? - 26.40

8. Обтяжна ролка 531030710 - 77.20

9. Обтяжна ролка 531040220 - 112.00

10. Обтяжна ролка 531057330 - 113.00

11. Обтяжна ролка 531075130 - 52.50

12. Обтяжна ролка 531015610 - 87.40

13. Обтяжна ролка 531016010 - 29.40

14. Обтяжна ролка 532018910 - 79.80

15. Гарнитура кл. капак 2 бр. 15-34088-01 - 58.00

16. Подложки кобилици 24 бр. 059109075 - 196.80

17. Кобилици 059109444 - 24 бр. - 475,00

18. Хидрокомпенсатори 420008210 OE 24 бр. - 456.00

19. Маслен ф-ър HU842X - 22.20

20. Въздушен ф-ър C2620611 - 25.60

21. Горивен ф-ър WK82311 - 59.50

22. Ф-ър купе CU3192 - 23.00

23. Лагер климатик - 32.50

24. Подгревни свещи 6 бр. 0250202102 - 185,82

25. Масло двигател 5+1 л. ELF 10W40 - 66.60

26. Антифриз EXTR 5 л. туба - 51,00

27. Маркучи спирачки LH0207 2 бр. - 51,00

28. Външен накрайник десен 37630

29. Маншон каре външен ляв и десен 300320 - 40.00

30. Спирачна течност 0.2 л. - 3.80

31. Труд - 360,00 смяната им отне 3 дни :flipoff:

-----------------------------------------------------------------

Общо - 3000,00 лв.!!! :hilezh:

Още нещо според вас защо са писани по два пъти пистов и ангренажен ремък :hilezh: и колко общо ролки трябва да имам, по списъка са 7 ?!?! Обърнете внимание и на факта, че колата е нов внос от Италия преди месец, а в сервиза ми казаха, че почти всичко по окачването е за смяна :hilezh: !!!

Относно пистовия и нагренажния ремък не знам защо са по два пъти и са с различни кодове, а относно окачването нищо чудно да е за смяна моята дойте от австрия и окачването беше на сол а след като го оправих 3 месеца каране по бг пътища пак почна да хрупа. Ако трябва да се сменя всичко по окачването до колкото си спомням колегата КОКО 100С4 ми беше казал че се продават комплекти всички носачи за доста по малко пари от това да ги вземеш по единично но не знам на коя фирма бяха и дали не се внасят от чужбина(прати му едно ЛС да го попиташ).

цък тук има разрез на 2,5тди ама на алроуд би трябвало да е същия но не съм сигурен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз искам първо да ти честитя и пожелая безаварийност. :flipoff:

Във форума си почти година и не се ли сети за всичко без валовете и кобилиците да се обърнеш към мен или някои колеги. Като чета какво си платил направо ми е неприятно и някак си се чувствам виновен, че не съм ти спестил прилична сума. Такова Ауди има съдружникът ми и знам всички цени.

Що касае комплекта от 8 носача, 2 биелетки и 2 накрайника последната цена на MOOG е 1018 лв, но мога да го взема с голяма отстъпка (не 15 %).

От колегите лятото взех на Vandal (Тони), но тогава крайната цена беше с 120 лв по-ниска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно пистовия и нагренажния ремък не знам защо са по два пъти и са с различни кодове, а относно окачването нищо чудно да е за смяна моята дойте от австрия и окачването беше на сол а след като го оправих 3 месеца каране по бг пътища пак почна да хрупа. Ако трябва да се сменя всичко по окачването до колкото си спомням колегата КОКО 100С4 ми беше казал че се продават комплекти всички носачи за доста по малко пари от това да ги вземеш по единично но не знам на коя фирма бяха и дали не се внасят от чужбина(прати му едно ЛС да го попиташ).

цък тук има разрез на 2,5тди ама на алроуд би трябвало да е същия но не съм сигурен

Колега благодаря ти много за отговора :flipoff: , аз продължавам да се чудя защо са по два пъти, дайте мнение и за цените на частите и труда, оправдани ли са според вас. Носачите смятам да ги сменя всичките наведнъж към края на януари следващата година и ще потърся за съдействие някои от колегите от форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз искам първо да ти честитя и пожелая безаварийност. :flipoff:

Във форума си почти година и не се ли сети за всичко без валовете и кобилиците да се обърнеш към мен или някои колеги. Като чета какво си платил направо ми е неприятно и някак си се чувствам виновен, че не съм ти спестил прилична сума. Такова Ауди има съдружникът ми и знам всички цени.

Що касае комплекта от 8 носача, 2 биелетки и 2 накрайника последната цена на MOOG е 1018 лв, но мога да го взема с голяма отстъпка (не 15 %).

От колегите лятото взех на Vandal (Тони), но тогава крайната цена беше с 120 лв по-ниска.

Естественно е и аз да не съм доволен от цените при положение, че поддържам компютрите на този сервиз и съм им клиент от 3 години да се окаже накрая, че са ме цакали като за краен клиент и на всичко отгоре в началото преди ремонта говорихме за цена до 2500, а в последствие когато отидох на място без да ми се обадят ми съобщават 3000. Вече съжелявам, че не ви потърсих за съдействие :hilezh: , но втори път такава грешка няма да направя, евентуално ще търся и други сервизи, но в Стара Загора читавите се броят на пръсти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега виждам, че филтрите ти са Mann и според мен са ти ги дали поне с 10 % отстъпка. Шампион са минимум с 20 % по-евтини, но хората имат някакво лошо отношение към тях, въпреки че са с перфектно качество. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих да допълня нещо. Въпреки смяната на всички изброени от мен неща по колата има и все още нерешени проблеми като например с вървежа на колата. При кик даун на газта реакцията е много бавна, колата тръгва, но много тромаво, закачихме я на ваг-кам-а и от него стана ясно че всички вакууми работят и турбото надува но много плавно т.е. от 1500 оборота в движение налягането се покачва през една секунда съответно 1300-1400-1500-1600-1700-1800-1900-2000 това сигурно са барове, това посследното го държи стабилно но пък баво го достига отв сервиза се опитват да ме убедят, че трябва да сменя дебитомер, вакуума който е на самата турбина и да махна катализатора. :hilezh:. Това ми изглежда прекалено песимистична прогноза, за това според вас в каква последователност да сменя тези неща и от къде да ги купя, за дебитомера зная че колегата кленбутерол продава на добра цена, но вакуума на турбото отккъде да го взема? Извинявам се предварително за многобройните въпроси, които се натрупаха в един единствен пост, но те ме вълнуват до голяма степен, защото не съм имал и на идея с какви трудности ще се сблъскам при покупката на този автомобил. ПРедварително благодаря за отговорите ви :hilezh:. Пожелавам на всички съфорумци честита коледа и весела нова година!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прецаканият катализатор може да ти направи лоша шега с турбината.А дебитомера си е хроничен проблем на тези Аудита,а дори и на бензиновите.Като цяло от 96-7 до 2000+ са зле дебитомерите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Пистов ремък 6PK2400 DAY - 35.77

2. Пистов ремък 4PK1238 DAY - 13.55

3. Ангренажен ремък 5520 XS - 75.00

4. Ангренажен ремък 5531 XS - 30.00

5. Водна помпа HEPU P562 - 113.00

6. Термостат BEHR 2.145.87 - 30.00

7. Ос, втулки и маншети ??? - 26.40

8. Обтяжна ролка 531030710 - 77.20

9. Обтяжна ролка 531040220 - 112.00

10. Обтяжна ролка 531057330 - 113.00

11. Обтяжна ролка 531075130 - 52.50

12. Обтяжна ролка 531015610 - 87.40

13. Обтяжна ролка 531016010 - 29.40

14. Обтяжна ролка 532018910 - 79.80

15. Гарнитура кл. капак 2 бр. 15-34088-01 - 58.00

16. Подложки кобилици 24 бр. 059109075 - 196.80

17. Кобилици 059109444 - 24 бр. - 475,00

18. Хидрокомпенсатори 420008210 OE 24 бр. - 456.00

19. Маслен ф-ър HU842X - 22.20

20. Въздушен ф-ър C2620611 - 25.60

21. Горивен ф-ър WK82311 - 59.50

22. Ф-ър купе CU3192 - 23.00

23. Лагер климатик - 32.50

24. Подгревни свещи 6 бр. 0250202102 - 185,82

25. Масло двигател 5+1 л. ELF 10W40 - 66.60

26. Антифриз EXTR 5 л. туба - 51,00

27. Маркучи спирачки LH0207 2 бр. - 51,00

28. Външен накрайник десен 37630

29. Маншон каре външен ляв и десен 300320 - 40.00

30. Спирачна течност 0.2 л. - 3.80

31. Труд - 360,00 смяната им отне 3 дни :hilezh:

-----------------------------------------------------------------

Общо - 3000,00 лв.!!! :D

Още нещо според вас защо са писани по два пъти пистов и ангренажен ремък :D и колко общо ролки трябва да имам, по списъка са 7 ?!?! Обърнете внимание и на факта, че колата е нов внос от Италия преди месец, а в сервиза ми казаха, че почти всичко по окачването е за смяна :hilezh: !!!

защото имаш един ангренажен основен,и още един за гнп-то.а относно пистовите единия е за климатика а другия за динамо,хидравлика и още нещо маи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен като взех колата не вървеше подобаващо но след смяна на дебитомер(както казват колегите-той е консуматив и лесно могат да разберат дали е за смяна) и махане на катализатора (около15-20лв) вървежа се промени драстично.

ако те интересува нещо друго питай! аз съм със същия мотор но не съм сменял и половината от изброените от теб работи в продължение на 2год( но за сметка на това дадох над 2бона за ремот на автоматика)

но както сигурно и ти си забелязал след като седна в колата разбирам че направените разходи по тази кола са си заслужавали на 100% :biggthumpup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като чета и ме заболява главата :flehan:

не мога да ти отговоря дали цените са оправдани, но са такива на повечето места и двойно и тройно по-скъпи, ако са оригинални. Аз избрах 1.8Т за да избегна това което си написал в тази тема!

А6-цата е супер кола, но като се стигне до поддръжка и ти се извива свят. В случая няма значение колко печели човек, просто разходите по тези коли са страшни и на мен започва да ми писва. Просто вече не съм сигурен дали искам да карам ауди?!

ако карам такова ще е най-много А3.

Като си направя разбивка на общите ми разходи, повече от половината са по колата! дори без да се налага да се сменя или поправя нещо, парите летят.

Пожелавам ти успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като не разбирам, някой може ли да ми обясни какви са тия кобилици, че струват толкова много пари?

А щом маниак като Влади е готов да се откаже от колата заради поддръжка значи не е добре работата...

Весели празници и от мен! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като чета и ме заболява главата :flehan:

не мога да ти отговоря дали цените са оправдани, но са такива на повечето места и двойно и тройно по-скъпи, ако са оригинални. Аз избрах 1.8Т за да избегна това което си написал в тази тема!

А6-цата е супер кола, но като се стигне до поддръжка и ти се извива свят. В случая няма значение колко печели човек, просто разходите по тези коли са страшни и на мен започва да ми писва. Просто вече не съм сигурен дали искам да карам ауди?!

ако карам такова ще е най-много А3.

Като си направя разбивка на общите ми разходи, повече от половината са по колата! дори без да се налага да се сменя или поправя нещо, парите летят.

Пожелавам ти успех!

Влади лошото е,че всички нови коли се чупят много,а цените на частите са резачка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега карам сащия мотор,натовари ли са те в цената,с около 1000 лв.

савсем на скоро в софия,за смяна на двата пистови ремака и една паразитна ролка

сметката беше 170 балгарски лева с труда,абсолутно професионална работа под4ертавам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги. Имам възможност и ще я използвам, за да ви опиша това което направих по колата по проблема с невървежа: 1.) Премахванена на катализатора - цена 0 лв., 2.) Смяна дебитомер пиербург - 290 лв. 3.) изолиране на егр-а, временно 4.) Смяна на блока на управление на нафтовата помпа - 1600 лв. Колата върви вече прилично, но пак е "мудна" в ниските обороти, става"звяр" над 2000 оборота от там върви прилично, но преди това е доста спъната и лагава, с а4-ката от подписа ще я отвея като куцо пиле домат на старт от място а предполагам и не само. Дори ми е трудно да врътна гуми на първа на пълна газ до ламарината, да уточня с изключен аесер. Единственото нещо което ми прави много добро впечатление е че колата не чади от ауспуха черно или сиво, а само изпуска пари от конденза независимо от начина ми на каране та дори да й дам всичката газ на макс. Моля ви опитайте се да дадете някакво смислено обяснение защо тази кола не иска да върви в ниските обороти и смятате ли нещо не й е в ред? Единственото нещо което не съм сменил по колата свързано с вървенето е мотора :hilezh: и пак не съм доволен :blink: , освен това и разхода по борд е доста голям според мен градско ми дава 12.5/100 а при пробите му направих и 17/100, кажете какво да правя???

Редактирано от Todor Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ти направи нова А6-ца направо :hilezh: Я покарай и друга 2.5 дизел да не се окаже,че така си вървят всички :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги. Имам възможност и ще я използвам, за да ви опиша това което направих по колата по проблема с невървежа: 1.) Премахванена на катализатора - цена 0 лв., 2.) Смяна дебитомер пиербург - 290 лв. 3.) изолиране на егр-а, временно 4.) Смяна на блока на управление на нафтовата помпа - 1600 лв. Колата върви вече прилично, но пак е "мудна" в ниските обороти, става"звяр" над 2000 оборота от там върви прилично, но преди това е доста спъната и лагава, с а4-ката от подписа ще я отвея като куцо пиле домат на старт от място а предполагам и не само. Дори ми е трудно да врътна гуми на първа на пълна газ до ламарината, да уточня с изключен аесер. Единственото нещо което ми прави много добро впечатление е че колата не чади от ауспуха черно или сиво, а само изпуска пари от конденза независимо от начина ми на каране та дори да й дам всичката газ на макс. Моля ви опитайте се да дадете някакво смислено обяснение защо тази кола не иска да върви в ниските обороти и смятате ли нещо не й е в ред? Единственото нещо което не съм сменил по колата свързано с вървенето е мотора :icon_biggrin: и пак не съм доволен :heul: , освен това и разхода по борд е доста голям според мен градско ми дава 12.5/100 а при пробите му направих и 17/100, кажете какво да правя???

И моята AFB автоматик типтроник харчи към 13-15 градско, 7-8л - извънградско. Нормално е за V6.

17 на сто градско малко много ми струва (ако не я караш на втора скорост през цялото време)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разхода средно ми е около 10/100( 50/50 градско / извънградско-един резервоар 700-800км)

относно въртенето на гуми - и моята не може, но и други които съм пробвал са същите(силата и идва от 1500об. нагоре) :icon_biggrin:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги. Имам възможност и ще я използвам, за да ви опиша това което направих по колата по проблема с невървежа: 1.) Премахванена на катализатора - цена 0 лв., 2.) Смяна дебитомер пиербург - 290 лв. 3.) изолиране на егр-а, временно 4.) Смяна на блока на управление на нафтовата помпа - 1600 лв. Колата върви вече прилично, но пак е "мудна" в ниските обороти, става"звяр" над 2000 оборота от там върви прилично, но преди това е доста спъната и лагава, с а4-ката от подписа ще я отвея като куцо пиле домат на старт от място а предполагам и не само. Дори ми е трудно да врътна гуми на първа на пълна газ до ламарината, да уточня с изключен аесер. Единственото нещо което ми прави много добро впечатление е че колата не чади от ауспуха черно или сиво, а само изпуска пари от конденза независимо от начина ми на каране та дори да й дам всичката газ на макс. Моля ви опитайте се да дадете някакво смислено обяснение защо тази кола не иска да върви в ниските обороти и смятате ли нещо не й е в ред? Единственото нещо което не съм сменил по колата свързано с вървенето е мотора :icon_biggrin: и пак не съм доволен :) , освен това и разхода по борд е доста голям според мен градско ми дава 12.5/100 а при пробите му направих и 17/100, кажете какво да правя???

Така е тази кола до 2000 оборота не може да тръгне. Относно пиленето на гуми ако си куатро няма да можеш въобще да превъртиш и ако си предно автоматик само пак мисля че не може. Моята е с ръчни и е само предни и си стъпва на гумите чак на 3та, първа и втора много буксува.

Относно разхода няма какво да правиш такъв е. Харчат тия коли, някой трябва да храни тия 6 цилиндъра. :heul:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разхода средно ми е около 10/100( 50/50 градско / извънградско-един резервоар 700-800км)

Бах мааму моето допотопно моторче харчи по-малко, а все пак си го ръчкам въпреки малката мощност. :)

Както е казал Владито (verter) тези коли ти излизат много солено. Съдя по съдружника си. Аз затова и не искам да махам моето, въпреки че и някои негови части си останаха цифрички, но нали всичко купувам по VIP цени. :icon_biggrin:

Вярно е, че визията е остаряла, но на мен от това не ми пука. :heul:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах мааму моето допотопно моторче харчи по-малко, а все пак си го ръчкам въпреки малката мощност. :hilezh:

Както е казал Владито (verter) тези коли ти излизат много солено. Съдя по съдружника си. Аз затова и не искам да махам моето, въпреки че и някои негови части си останаха цифрички, но нали всичко купувам по VIP цени. :icon_biggrin:

Вярно е, че визията е остаряла, но на мен от това не ми пука. :heul:

Твоето моторче колко тежи - 1700кг?

Tурбо?

V6 двигател?

Автоматик?

Само питам, че наистина не знам. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...