Jump to content

Теч от Водно съединение


ge2e

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Направо ми писна от майстори......

Дадох Б3-ката ми(B3, 1.8i-JN) за смяна на ангренаж и термостат. Понеже не я карам в момента и забелязвам след една седмица теч под колата. Вдигам капака и на пипане разбрах, че капе от водното съединениеот страната на помпата (което свързва помпата и долният край на радиатора). Първо пристегнах съединението-резултат нулев, после смених скобата - пак нула. Купих ново съединение-смених го и пак теча е налице(няма да казвам колко литра антифриз прополях). ;)

Накрая се сетих че ония ми олигофрен е развивал точно там и явно е пукнал или недозавил щуцера под който стои термостата... ;) -обаче нищо не се вижда и ще трябва да сваля наново съединението и да разгледам щуцера.

Моля някой припатил да памага с информация как да сваля щуцера (с какъв ключ или инструмент), предполагам там има някакво уплътнение(трябва ли да го сменям, силикон слага ли се?)...абе въобще опита Ви при демонтажа и монтажа на термостат ще ми бъде полезен за да съм подготвен предварително за всичко....

P.S. А пък ония олигофрен му се обаждам а той ми обяснява че съединенито сдало багажа, да слагам добавки и прочие.....аз му обясних че само да го видя такава добавка ще му вкарам че всеки път като ме види самият той ще прокопва.... :D

Поздрави на всички и весело посрещане на 2008!

Ей да не се напиете много и да не напишете нищо....

;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за капачката на термостата ли ? Тя ли е пукната ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или е спукаана или без хаберно е искривена и затова тече свалия се е дви болчета сменияш и караш

И аз съм на същото мнение.Преди време сам си сменях термостата. Бях я оплескал защото не почистих добре основата на която ляга пластмасовата капачка-отделно не бях сложил добре О-пръстена/уплътнението/.Така,че сваляй и ще разбереш за какво иде реч!!!Късмет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може "майстора" ти да не е сменил О-пръстена с нов, или да е прее.ал капачката при свалянето.

Има 2 болтчета 10-ки които я държат ,може да са хлабави.

Най-добре купи нови капачка и пръстен /струват няколко левро/ и действай.

Хората са казали - когато искаш нещо да стане хубаво ,то си го направи сам. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги,

Ще сваля уплътнението и ще проверя термостата....

Дано само да не излязат големи ядове...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли ниякой да ми каже последователността при демонтаж:

1.Сваляме водното съединение от помпата към радиатора(долу)

2.Развиваме щуцера ( два болта 10-ки)- какъв инструмент ми трябва ???

3.Капак на термостата-какво представлява,как се демонтира,с какво???

4.О-пръстен и термостат-има ли нещто специално при тяхното сваляне???

Моля Ви да ме поправите и допълнете в стъпките при демонтажа...Ценя много Вашите съвети и опит...

Поздрави

:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли ниякой да ми каже последователността при демонтаж:

1.Сваляме водното съединение от помпата към радиатора(долу)

2.Развиваме щуцера ( два болта 10-ки)- какъв инструмент ми трябва ???

3.Капак на термостата-какво представлява,как се демонтира,с какво???

4.О-пръстен и термостат-има ли нещто специално при тяхното сваляне???

Моля Ви да ме поправите и допълнете в стъпките при демонтажа...Ценя много Вашите съвети и опит...

Поздрави

:rolleyes:

Най напред трябва да разхлабиш и издърпаш настрани помпата на хидравликата,после е лесно

Със гедоре 10 развиваш капачката на термостата и ше видиш отдолу уплатнението самият термостат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли ниякой да ми каже последователността при демонтаж:

1.Сваляме водното съединение от помпата към радиатора(долу)

2.Развиваме щуцера ( два болта 10-ки)- какъв инструмент ми трябва ???

3.Капак на термостата-какво представлява,как се демонтира,с какво???

4.О-пръстен и термостат-има ли нещто специално при тяхното сваляне???

Моля Ви да ме поправите и допълнете в стъпките при демонтажа...Ценя много Вашите съвети и опит...

Поздрави

:D

Здрасти градски, аз моя си го сменях сам щото туй ми е занаятец,прави 1 сваляш кората под двигателя 2 ако си с оригиналните скоби вземаш клещи с по голямо отваряне стискаш и изтегляш скобата назад по маркуча,ако е побългарено действаш с отверката като пазиш пръстите че много боли, щях да забравя да се въоръжиш с кофа да събереш антифриза 3 в моята ситуация свалях стойката на хидравличната помпа за да развивам двата болта М6 по лесно сигурно и при теб ще е същото ако О-пръстена е добър подсуши го и намажи тънко с термоустойчив силикон няма нищо сложно аман от пишман некадърни пишлемета майсторчета добавки л....а дрън дрън да я затлачиш хубаво това да не е ЛАДА или МОСКВИЧ ! Успех и весели празници и кат фиркаш хвърляй ключовете под леглото та да се сетиш като изтрезнееш ;):rolleyes:;):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...