Jump to content

махане катализатор на дизелов ДВГ


1c01342

Recommended Posts

Здравейте колеги! Имам едно питане тъй като в тарсачката не намерих инфо за премехване катализатора на дизелов двигател и се чудих дали ако премахна катализатора ще има някакъв ефект и също така забелязах, че обсъждате масово за ламбдата на катализатора тя съществува ли при дизеловия катализатор.... 10х :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя съществува ли при дизеловия катализатор. :)

при дизела такова нещо нема, махай го смело. Мога и да ти препоръчам сервиз ако искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз отдавна го махнах. Нямаш грижи. Единствените ти грижи са ако решиш да го правиш това упражнение в Бургас. Аз съм ги обикалял всичките сервизчета и гаражчета за ауспуси и трябва да ти кажа че са оле-мале. Та накрая си го махнах в гаража на един френд. Помисли за заместващо гърне. Ама не е задължително...

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свалят ти го избиват се клетките и боклуците вътре слагаш го отново и си ти :) голяма глупост е да се хвърля боклуците които предлагат в сервизчетата няма да изкарат и 2 години а оригиналния си е като нов отвън , няма шум няма нищо една идея по-добро вървене и тва е

Давай смело не е като при бензиновите коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Серивизте ги изкупуват за 20-30лв и ти слагат резонатор за 50лв.

Но както казва горе колегата това е голяма глупост да им го дадеш. По-добре го избиваш вътре квото има и пак го слагаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите колеги дано не ви се стори глупавичак вапроса но какви са + и - при махане на катализатора :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като плюсове се говори за смъкване на разхода и увеличаване на мощността, което на теория би трябвало да е така. на практика почти не се усеща разлика във вървежа, разхода си е почти същия. Просто една сериозна преграда по-малко на пътя на изгорелите газове...

Моя го махнах, защото колата придърпваше на високи обороти и съмненията бяха за запушен катализатор, като си и миришеше около колата на сяра и т.н. Проблема се оказа дебитомер, но това е друга тема :)

Оставиха ми оригиналното гърне , просто изтърбушиха вътрешността

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставиха ми оригиналното гърне , просто изтърбушиха вътрешността

И как минаваме на преглед, като сме махнали катализатора, г-н Гълъбов?

По втория начин, нали?

Аман от пишман разбирачи.

Единствения човек, който е компетентен да се произнесе по живота на катализатора е специалиста на ГТП.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, наистина, аман от пишман разбиачи... не караш дизел и нямаш идея за какво иде реч...

Техническия преглед минавам със стойности на мерените елементи от изгорелите газове на половина от нормата.

п.п. ако мотора е читав (като моя) - не пуши черно и след махане на катализатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Да, наистина, аман от пишман разбиачи... не караш дизел и нямаш идея за какво иде реч...

Техническия преглед минавам със стойности на мерените елементи от изгорелите газове на половина от нормата.

п.п. ако мотора е читав (като моя) - не пуши черно и след махане на катализатора

А къде ходи в София да ти махнат катализатора, че и моя ауспух е за преглед. Интересува ме също цена и дали е слагано ново гърне.

Редактирано от Пламен П
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пръв път чувам при технически преглед някой да ти мери изгорелите газове... Досега винаги като съм минавал - спирачки, фарове, хайде чао. То ясно че не трябва да е така, но тук е България все пак. Пък който толкова много е загрижен за замърсяването, да ходи да даде 1000 лева за нов катализатор. Отделен е въпроса че на катализатора живота му е 100к км, а с нашите горива и по малко. Като обърнеш внимание че 'новата' кола втора ръка е на 200к, че и с връщан километраж, прави си сметката тоя катализатор колко си върши работата - точно никак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как минаваме на преглед, като сме махнали катализатора, г-н Гълъбов?

По втория начин, нали?

Аман от пишман разбирачи.

Единствения човек, който е компетентен да се произнесе по живота на катализатора е специалиста на ГТП.

Точно вчера минах ГТП и то не къде, а в СБА / там са си е-ли майката целта им е да не минеш /, а мойта цел бе да видя истинското състояние на колата. Познаха, че нямам / махнал са го / катализатор, но въпреки това газовете бяха в нормата. Преди да го махна колата имаше замисляне на по високи обороти, След като го махнах всичко е ОК.

,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се отразява липсата му на шумовете от колата? И къде в София ще препоръчате да свършим тази работа?

Крафт Дружба, или инж. Лазаров. И на двете места работят добре :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крафт Дружба, или инж. Лазаров. И на двете места работят добре :lol:

Мерси колега. Вчера ходих до Крафт на околовръстното, но пътя около тях е в ремонт и не можах да влезна. После стигнах до М-комплект. Питах ги дали могат да определят дали катализатора е запушен и изобщо дали го има. Отговориха твърдо НЕ! Е, как да си оставя колата там, като не могат да го хванат проблема? Следващата събота в Крафт на Дружба ще се пробвам. А трябва ли да им се обадя предварително да запазя час? И колко ще струва интервенцията за дизелов мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

здравеите колеги-искам само да попитам ,знае ли някой КОЛКО струва един нов катализатор/катализаторно гърне/за АУДИ А3 1,9 тди 2001 година,ориентирова4но..благодаря ви предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...