Jump to content

A3


Paho

Recommended Posts

Според вас какъв е проблема , от няколко дена като се движа и не загрява на повече от 80 градуса и може би като спра на място мисля че се покачват ? ? ?

Редактирано от Paho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си температирата на допълнителната функция на климатроника(код 51).Ако там е 90 няма проблем,защото времето е студено и е нормално да стои там стрелката.но ако покараш малко повечко в задръстванията трябва да се качи на 90 и стрелката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си температирата на допълнителната функция на климатроника(код 51).Ако там е 90 няма проблем,защото времето е студено и е нормално да стои там стрелката.но ако покараш малко повечко в задръстванията трябва да се качи на 90 и стрелката

Пробвай да покараш колата без парно и ще видиш дали до 30 мин. след студен старт стрелката ти няма да отиде на 90 градуса! Ако се качи - вс. ти е наред. И при мен стоят нещата така. И на 80-85 градуса долния маркуч на големия радиатор е студен. Е това ако не е признак, че термостата си работи....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако терсмостата е наред четох че имало някакви датчици заради които не показва правилно стрелката? Къде точно се намират и как да ги проверя ? Или е възможно и в таблото да е проблема понеже от няколко месеца както си карам -поглеждам 60 градуса , след малко 90 и след малко пак тръгва стрелката към 60 , имам чувството че някъде не прави добра връзка :steinigung: ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам подобен проблем на климатроника ги дига бързо 90 но стрелката не повече от 75 на един познат му дига и на двете 90 но при него кабелът които влиза ж казанчето буксата е откачена и аз я откачих моита но все така ве4е незнам какжо да мисля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз го имам същия проблем. много бавно загрява. сутрин ходя на работа на 10 км и повече от 75-80 градуса неможе да вдигне. Освен в термостата аз за друго не се сещам. обаче утр ще пробвам на дигиталния колко ще покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте.

При мен подобен проблем А3 1,6...като карам 15-на км градско в задръствание стига едвам 80

Като карам извънградско едван 70градуса.Смених термостата с Бер и от тогава почна проблема.

Измерихме температурата на антифриза-големия кръг отваря на 86градуса също както отчита и на компютъра на Мишо,

Моя термостат по каталог е 87-102град.Въпроса ми е какво означават в случая тези цифри:при 87 ли отваря или при 102.?

Според мен също не е нормално да държи такива градуси на таблото(сменен е и датчика на блока-синия).

А парното ще ме запали 10на минути след като запаля колата.Цялата работа е ,че разхода вече 6мес.(от тогава съм взел колата)не може да падне под 15-16градско бахмаааму :hilezh:

Кво ли не съм праевил и сменявал заради тоя разход.....дайте некъв съвет от кво може да е тоя разход и тая температура-дали ако пак сменя термостата ще се оправи

Писна ми да давам пари на вятъра....... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същите проблеми и отидох в магазина на Павчо и той взе два датчика...сложи единия и не се оправи- върна си го в кутииката. После сложи другия стана платих му другия, черпих го едно кафе за търпението и това беше (при мен се оказа 4-пиновия датчик)

Павчо- 0898469013 магазина му е в Люлин (след тунела)

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен нещата стоят по следния начин .... в градски условия по климатроник (канал 51) колата загрява до 90 градуса .... (работя на 6-7 км ... и колата "трака" около 5мин. на празен ход докато чакам женами да се приготви за работа !!!!), а на таблото стрелката си стои на 60градуса!!!! :nixweiss: Когато тръгна извън града стрелката и климатроника се движат заедно каквотъо на едното такова и на другото !!!! Какво е това ... и в двата случая карам с пуснато парно!!! А лятото нямаше "проблеми" !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същите проблеми и отидох в магазина на Павчо и той взе два датчика...сложи единия и не се оправи- върна си го в кутииката. После сложи другия стана платих му другия, черпих го едно кафе за търпението и това беше (при мен се оказа 4-пиновия датчик)

Вече го написах веднъж - сега ще го кажа втори път 4-пиновия датчик за температура (той е този който е за таблото) и като се развие трябва да има едно като "цокалче" от вътрешната срана (струва колко 30лв) Мися че по-изчерпателен и подробен не мога да бъда. Дори казах къде можете да го пробвате дали е в него проблема без да се налага да го плащате преди това.

Дали проблема е в термостата е нещо което може да се установи твърде лесно по тръбите, по каране извън града или по дълги участъци по който може да се кара по инерция със сравнително висока скорост (например 80Км/ч)

Ако някой не знае как да си самодиагностицира термостата нека си признае - няма срам в това. Но да очаквате че някой може да ви каже какво точно не ви работи по колите от 100 Км е не сериозно. Нали трябва да се изкючат възможности една по една, Елементарно е като не се знае дали НЕ работи термостата или Датчика може да са и двете.

Като проверите термостата че най-лесно става, се минава на датчик, ако не е и той значи е в таблото (и това се случва)

Редактирано от Medic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз като взех колата смених и термостата и синия датчик(4пиновия) заедно...дотогава нямах проблем на таблото след това се появи,ама нали ги смених аедно та сега не мога да проследя от кое е!относно проверката на термостата-той работи ОК поне от това което аз мога да проверя.Тръбата която влиза в радиатора е студена докато не отвори големия кръг на 87 градуса след това почва да се затопля-но както съм писал по горе не знам кво значи 87-102 градуса на термостата?

А иначе не разбирам кой знае колко от това което питам във форума,иначе на вероятно нямаше да питам :nixweiss:

Благодарско все пак....като влизаш в Люлин след тунелите вляво ли се пада магазина на Павчо?Там където има цял Авто център?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега нали ти писах че и аз имам такъв проблем,и какво установих. Че до 60 градуса горе долу бързо загрява и след това до 70 градуса срашно бавно и до там,повече неще. Обаче всичко това става на пуснато парно. След като го загасих на 5 минута стигна 90 градуса. Незнам при теб дали е така,ако и при теб е така и откриеш проблема от къде е - пиши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега нали ти писах че и аз имам такъв проблем,и какво установих. Че до 60 градуса горе долу бързо загрява и след това до 70 градуса срашно бавно и до там,повече неще. Обаче всичко това става на пуснато парно. След като го загасих на 5 минута стигна 90 градуса. Незнам при теб дали е така,ако и при теб е така и откриеш проблема от къде е - пиши.

Ще пиша колега...само да те питам като караш извънградско с парно или без на колко ти стои температурата...при мен не мтрда над 70

Доколкото знам(от Мишо) на наште коли не трябва да мъдра от 90 градуса иначе има наличен проблем.Решисл съмда си взема оригиналния термостат от Юнитрейд ,ама тва ще е по нататък и ще пиша.А на теб разхода как ти е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега незнам дали оточних мойта е А4 обаче двигатела 1.8 125cc като на А3. Значи извън градско си е заковала на 90 градуса. Рзхода извън градско със 140км. е 10.5. Което мисля че е добре. твоя как е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега незнам дали оточних мойта е А4 обаче двигатела 1.8 125cc като на А3. Значи извън градско си е заковала на 90 градуса. Рзхода извън градско със 140км. е 10.5. Което мисля че е добре. твоя как е?

аз съм с 16градско и 11 извън градско...каране супер икономично(100км.) за да видя доколко мога да го смъкна-естествено не превя глупости(изключваш и 500м. по инерция,просто не я вкарвам в 5000 :) ).Само,че не става и не става-за 1.6е много кой кво иска да си пише ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двете различни стойности като температура за термостата са на колко отваря и на колко е отворил напълно!

125сс (значи "кубически сантиметра и това е за кубатура) кощността се измерва в к.с. (конски сили) или kW-ти

16 разход е много, но това може да е от мн неща-както каза някой от В. филтър или от термостат, или от още мнооого работи....

Това с парното е...как да го кажа ако искате наистина да видите с какъв темп загрява то парното трябва да е изключено, защото караме интелигентни автомобили - климатроника например настроен да кажем на 25С на студен старт (през зимата) се пусна на една чертичка на перката и като достигне някакви температурни стойности охл. течност и без да се пипа той (климатроника) сам вдига "чертичките" на перката (тоест нейната скорост), като се вдигне скоростта на перката охл.течност се охлажда по-бързо и температурата няма да се качва със същото темпо както преди.Тоест в това няма нищо чудно, че в началото по-бързо пък после по-бавно - НОРМАЛНО Е

Колегата с 16л/100км пробвай да смениш бензиностанцията също (но ако не оправиш другите неща няма да се промени кардинално)

Потребителя за който стана дума е pavcho_7125 - в горни мнения съм писал и телефона. Той по-добре ще ви обясни къде се намира (но НЕ е този автоцентър веднага след тунела)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двете различни стойности като температура за термостата са на колко отваря и на колко е отворил напълно!

125сс (значи "кубически сантиметра и това е за кубатура) кощността се измерва в к.с. (конски сили) или kW-ти

16 разход е много, но това може да е от мн неща-както каза някой от В. филтър или от термостат, или от още мнооого работи....

Това с парното е...как да го кажа ако искате наистина да видите с какъв темп загрява то парното трябва да е изключено, защото караме интелигентни автомобили - климатроника например настроен да кажем на 25С на студен старт (през зимата) се пусна на една чертичка на перката и като достигне някакви температурни стойности охл. течност и без да се пипа той (климатроника) сам вдига "чертичките" на перката (тоест нейната скорост), като се вдигне скоростта на перката охл.течност се охлажда по-бързо и температурата няма да се качва със същото темпо както преди.Тоест в това няма нищо чудно, че в началото по-бързо пък после по-бавно - НОРМАЛНО Е

Колегата с 16л/100км пробвай да смениш бензиностанцията също (но ако не оправиш другите неща няма да се промени кардинално)

Потребителя за който стана дума е pavcho_7125 - в горни мнения съм писал и телефона. Той по-добре ще ви обясни къде се намира (но НЕ е този автоцентър веднага след тунела)

Kolega mersi pak za poisneniata...otnosno razhoda poviarvai mi niama neshto po tazi kola koeto da ne sum proveril i to da e svyrzano s razhoda zatova sega se naso4vam i kum termostat,Mersi na vsichki za kazanite mnenia .Sled kato smenia termostata shte pi6a :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kolega mersi pak za poisneniata...otnosno razhoda poviarvai mi niama neshto po tazi kola koeto da ne sum proveril i to da e svyrzano s razhoda zatova sega se naso4vam i kum termostat,Mersi na vsichki za kazanite mnenia .Sled kato smenia termostata shte pi6a :hilezh:

Колеги да ама не..направих експеримент и сложих стария си температурен датчик(който смених профилактично заедно с термостат още като купих колата)>При мен всичко заспа-температурата закова 90гр. парното ще ме изпече..така,че вариантите са 2>при мен се оказа 4пиновия датчки(син е),който стои на блока.Успех и при теб :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,проблема ти не е в термостата а в това че през зимата мотора загрява много по-бавно освен това ако е TDI тогава нещата стават още по-сложни.И при мен е така това се получава защото като запо4не да загрява мотора започва да духа и парното което допълнителн отнема от градусите на антифриза от там идва и бавното загряване а на теб ти се струва че нещо не е наред.Споко не е така просто като караш намаляй малко парното докато загррее мотора и всичко ще е ОК,вдигне ли 87-90градуса тогава вече си писни парното да духа както си трябва и всичко е наред,а има и една друга подробност че ако се спускаш по надолнище нормално е мотора да изтива дори и до 70 градуса,според мен нямаш проблем просто пускаи малко по-късно парното на МАХ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...