bobsen Публикувано 4 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2008 Здравейте, моята 6ца харчи 16/100 градско...изяънградско не съм я пробвал още, че я купих скоро... аз даже си мислех да пускам тема да питам ама вие ме изпреварихте. Дайте коментар за моята нормално ли е 16/100. Мерси предварително.Колега ако е колата от профила е невъзможно.Трябва просто да изтича от някъде.Само за сравнение газка с 4.5мотор харчи 20л градско.Това е камион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 4 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2008 8,5 на дълго и 10,5 градско- бензин[/quТОя рязход никога не можеш да го постигнеш градско щото е под каталожния за твоята кола изключвам да си някъв страшен талант 14-15 е по-реалидтично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 4 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2008 (Редактирано) 8,5 на дълго и 10,5 градско- бензинИзвънградското го допускам. Моята дава 6 и нещо на 3000 оборота (1.6, 74 kW). Градското зимъска обаче ми е двойно Ама ако се кара по много (топла) и не вляям в задръствания, може и да я докарам до 10 Редактирано 4 Февруари 2008 от Freestyler Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kos Публикувано 4 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2008 13.3/100 градско бензинслизала е до 12.9 но не повечезасичано е от началото на ноември досегане знам колко е по книжка, но за двулитров мотор и куатро май се ядва )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho4life Публикувано 4 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2008 (Редактирано) Преди малко като се прибирах чукнах 205км на дневния и заредих 34литра дизел (долях догоре де)... ??! кво да правя .. да я карам някаде на сервиз или?гориво не изтича от никъде... колко се предполага, че трябва да харчи горе долу модела ми градско? (99та година е) Редактирано 4 Февруари 2008 от Sasho4life Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecocekov Публикувано 5 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2008 тоя разход е през лятото,сега я засичах отново на 02 януари10,5 на дълго и 12,5 градско - бензинзабележка: градското не е в София Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 5 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2008 (Редактирано) Странно че имаш толкова голям разход на извънградско сигурно ти тежи повече крака\ пасата ми даваше до 9 като карах със 150 средна до пловдив и обратно\Позволих си да коментирам разхода ти защото имах пасат със същия мотор и знам как харчи а тва че градското не е в софия си е голям фактор почти толкова голям колкото езуитския начин по който производителите изчисляват разходните норми на колите си.За сравнение карах една седмица наскоро една омега 16 волта и разхода и градско в най-централната част на софия е мин 16л което е обсолютно неприемливо предвид мотора мъртвец но е е с повече от 25% нагоре от катл.разход а колата е на 160 х купена нова в БГМоята дето е дизел почти опря 10ка по същия маршрут при кат-данни 7,5л сега нали разбираш че като прочета как някой оборва инжинерите от ауди меко казано ми се вижда страннотова с особена сила важи за собствениците ва 1.8Т Редактирано 7 Февруари 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 6 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 (Редактирано) Малко отклонение>>>Няма да чета повечето наизустени глупости преди мен,казани от хора,които карат само...по книжка и на теория Винаги се намира някой такъв да ме обеждава,че еди си коя кола по книжка вдигала еди си колко и било не възможно да вдигне примерно 180-200-240-260 и тн.Или не можело да харчи 10/100,а трябвало поне 14/100 за това купе... Смея да твърдя,че имам достатъчно умения и опит с доста коли по пътищата и мога да изцедя всичко от всяка кола и да знам какви са възможностите й. Ще дам няколко примера за недоверието и наивността на някои хора : 1. Купих си Ауди 100 Ц4 92г. ААD - 115 к.с. всички казваха,че този кораб повече от 180 няма да вдигне...еми 4-та година при всяко качване на магистралата под 190-200 км/ч може да не пада колкото време позволява пътя. Разходът е ГР-12л/100км,ИЗВ-8л/100км;2. Пасат 90г. 2.0 16V 136 к.с. - пак бяха подобни разкази,докато не качих единия от философите и му направих краткотрайна екскурзия(впоследствие за негова сметка според уговорката) от София до Пловдив и обратно ... следваха няколко пъти закован километраж на 245(при 260 макс.) като колата се държеше доста прилично .между другото не знам дали скоро пак ще попадна на подобна кола на тези години и в толкова добро състояние. Разходът е около 12; 3. Взех Мерцедес Вито 110D 96г. 2.3TD , пак подобни неща-"Т'ва повече от 120 няма да вдигне..." .... При първото излизане на магистралата бях решен да го изцедя и то пълен с хора...резултатът беше 150-160 без никакви проблеми и едвам ги дотърти до кам 170км/ч. На връщане празен прекъсвачът ми удари на 175км/ч.(километражът е до 180) .... Разход- ГР:13-14л/100км,ИЗВ-около 10/100......От скоро съм със Вито 112 CDI 2000г. 122 к.с. и съм невероятно доволен-и на разход,и на още доста страхотни показатели.Един от тях е ускорението.А на магистралата нещата като скорост са горе-долу като предишното-180км/ч(все пак това е бусче),но ги достига без никакъв проблем. Разходът е невероятен -ГР 11-14/100км, ИЗВ-8л/100км Е,разбира се имаше и издънки като едно Мондео 96г. 1,8 ТД.повече от 160 не можеше да вдигне,и то с много зор точно преди да изпуши Поне разходът беше супер,но не мога да се возя в нещо,което се мъчи да върви....а между другото форд и коли ли правеха !?!?!??Така,че преди да спорите коя кола колко може да вдигне,просто бъдете сигурни в това,което говорите,за да не се излагате. Наистина понякога някои неща звучат невероятни,но са факт и никой не може да го оспори Редактирано 6 Февруари 2008 от ibonev85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 (Редактирано) Освен че можеш да изтискаш максимума от колите не разбрах с каква цел го казваш това.Нищо фантастично няма в това дето си написал. Редактирано 7 Февруари 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 (Редактирано) подразних се от някои от отговорите и дадох за пример някои факти....все пак съм писал и малко по темата Редактирано 7 Февруари 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 подразних се от някои от отговорите и дадох за пример някои факти....все пак съм писал и малко по темата Виж сега май фриенд може да се дразниш колкот си искаш аз далече не съм най-големио капацитет се пак съм на 32 ама не слизам от рейса можеш да бъдеш уверен в тва правя 30-35х+ годишно в последните 7-8г което е повече от средното бъди убеден и на базата на това и възможността да карам различни коли имам мнение и гледам да не се изхвърлям мокър на пясъка .Твоето твърдение за пасата е меко казано смехотворто "Пасат 90г. 2.0 16V 136 к.с.-245 км " тва по-бързо от S2 бе приятел почти като М5 за един нещастен период притежавах такова животно1993 и мога да ти кажа че и от черни връх да се спуснеш па няма да ги стигнеш +че ако я настъпваш толкова разход 12 ама смесеноТвърдение №1. "Купих си Ауди 100 Ц4 92г. ААD - 115 к.с. всички казваха,че този кораб повече от 180 няма да вдигне...еми 4-та година при всяко качване на магистралата под 190-200 км/ч може да не пада колкото време позволява пътя. Разходът е ГР-12л/100км,ИЗВ-8л/100км;" ВИж сега този мотор си е много хубав като конструкция прост, надежден и икономичен но на 100 Ц4 е относително слаб и задължително ще паднеш под скоростта за която пишеш имах вектра 2.0 115 която е доста по-лека от твоя кораб и не ги можеше тия неща нищо че на равно си пълнеше километража а боротомера седеше под 5х при изкачвания нямаш никакъв шанс да разхода си е така просто за тоя мотор трудно може да се каже лоша думаТва за дето разправяш че имаш опит и знаеш как да изцедиш възможностите на автомобила, ще ти кажа че и аз до скоро си мислех така ама един ден се повозих с един пич дето леко лошо кара\малко е рали ш-н\ и от тогава съм си "just another everyday racer" със шлеп Предполагам че убежденито ти за високите скорости се базира най-вече на инфото от уредите а при тях е заложена грешка 3-5% и като комбинираш с неточни гуми резултата е налице Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 13 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2008 Колеги нов ъпдейт на разхода без нищо пипано по колата само изчаках да се постопли малко.За 20л газ 165км засичах от изгасване сипах 20л и пак до изгасване.Разхода е паднал с 4л само от времето.От тези 165км 20 са в сф и около 10 по черен заснежен път остатъка на нормален път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2008 Мисля, че сега разхода ти е по-нормален, като се има впредвид кубатурата и, че си 4х4. Баща ми си взе една Б4 2.0i / 16V , АСЕ мотор и сега ми е интересно колко ще му гори на газ. Моята (колата от подписа) гори около 14/100 градско, добре че не са толкова големи задръстванията вече, но предполагам, че и на баща ми ще е толкова, а може би и малко повече. Като имам инфо ще пиша.Поздрави,Вальо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antonio_G Публикувано 14 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2008 значи моето 2.3 харчи доста газ градско около 16-17л извьнградско макс. пада до 13лс една бутилка 32л минавам до 190км смесено в софия и изванградско много ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 14 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2008 Мисля, че сега разхода ти е по-нормален, като се има впредвид кубатурата и, че си 4х4. Баща ми си взе една Б4 2.0i / 16V , АСЕ мотор и сега ми е интересно колко ще му гори на газ. Моята (колата от подписа) гори около 14/100 градско, добре че не са толкова големи задръстванията вече, но предполагам, че и на баща ми ще е толкова, а може би и малко повече. Като имам инфо ще пиша.Поздрави,ВальоИ аз така мисля, но мисля че има и проблем по нещо защото не работи гладко и леко мени обороти.Пък на бензин почти винаги подържа около 1200оборота.А датчика който показва външната температура нещо се побърка показва страшни глупости като 15 градуса днес.А до колегата Антонио нормален ти е рахода градско, но за извън ако не си 4х4 може още по малко да е.Просто трябва добре ако не си го направил да изучиш мотора.Смисъл от зверско натискане още от 1ва 2ра е безмислено.Мотора не е такъв тип по плавното ускорение и навременото превкючване = на нисък разход.Аз от скоро го забезязъх пък и много приатния факт в малките обороти и високата скорост.Преди бях писъл тук че при много високи обороти подържа 100км.Ами не съм гледал нещо 2600 не са никак много.Това е мотор способен и 20 24 да изгори ако имаш желание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 Провери си ключето под дроселовата клапа дали "цъка" като върнеш жилото на газта. То обикновено причинява тези високи ниски обороти 1200 за които пишеш. Просто ако не затваря, ЕКУ-то не знае, че си на ниски и затова не ги регулира. Ако не цъка ключето на дроселовите клапи, опитай да ги върнеш на ръка и чуй тогава дали ще "цъкне". Ако е така, то проблема ти е в амортисьорчето, което се грижи за плавното връщане на оборотите - много често срещано явление. Самото амортисьорче се регулира и може да го настроиш така, че да връща по-бързо дроселовата клапа и респективно да цъка ключето, което управлява . Много е важно за правилния реглаж е да не си въртял винта (шпилката) за ниските обороти, която се грижи за положението на дроселовата клапа в покой. Ако си го въртял - проблема може да е в него и да се наложи да го развиеш малко докато почне да цъка ключето при всяко връщане на дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 (Редактирано) Провери си ключето под дроселовата клапа дали "цъка" като върнеш жилото на газта. То обикновено причинява тези високи ниски обороти 1200 за които пишеш. Просто ако не затваря, ЕКУ-то не знае, че си на ниски и затова не ги регулира. Ако не цъка ключето на дроселовите клапи, опитай да ги върнеш на ръка и чуй тогава дали ще "цъкне". Ако е така, то проблема ти е в амортисьорчето, което се грижи за плавното връщане на оборотите - много често срещано явление. Самото амортисьорче се регулира и може да го настроиш така, че да връща по-бързо дроселовата клапа и респективно да цъка ключето, което управлява . Много е важно за правилния реглаж е да не си въртял винта (шпилката) за ниските обороти, която се грижи за положението на дроселовата клапа в покой. Ако си го въртял - проблема може да е в него и да се наложи да го развиеш малко докато почне да цъка ключето при всяко връщане на дросела.Аха нищо не съм пипал.Но като не му подавам газ имa едно треперене като сеедно карам дизел не е равномерна работата.А отностно датчика за външната темература днес си бачка нормално.Мерси колега Редактирано 15 Февруари 2008 от bobsen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 Колега bobsen, явно си със същия двигател като моя. Само за информация - оборотите ми винаги са точно 800 без значение дали работи на бензин или газ. Последното ми засичане до Варна и обратно карайки като баба пенсионерка 100-120 удари точно 10.5/100 но с BlueForceGas. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 Колега bobsen, явно си със същия двигател като моя. Само за информация - оборотите ми винаги са точно 800 без значение дали работи на бензин или газ. Последното ми засичане до Варна и обратно карайки като баба пенсионерка 100-120 удари точно 10.5/100 но с BlueForceGas.За разхода съм съгласен че ще е толкова аз с черно и градско го докарах на 12.5.Но това за оборотите ме дразни пък и имам чувството че и не върви както преди.Тръгва да се ускорява и към 2500 забива нос.Още не съм я водил на диагнотика и се чуда къде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 ..................................Предполагам че убежденито ти за високите скорости се базира най-вече на инфото от уредите а при тях е заложена грешка 3-5% и като комбинираш с неточни гуми резултата е налице ако не съм споменал,става въпрос за показания на уредите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 17 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2008 някой ме урочаса и от няколко дни ми дава разход около 20/100 утре на диагностика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2008 Вчера ходих до Бачковския манастир. Извънградско ми даде 9л/100км при скорост 120-130км/ч. Газта заредих на ЕКО до горе и днес сутринта на същата газостанция пак допълних до горе бутилката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kos Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 Свалих до 12.8 / 100 в града! Брей, докога ли ще пада? Дали ще ми даде накрая минсов разход )))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 13 Март 2008 Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 440 км с 60 литра бензин.т.е. 13.63 на 100 км.доволен съм.още повече че този разход е само в центъра на София.сега си сипах омв 100...да видим с него какво ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SAGITARIUS Публикувано 14 Май 2008 Доклад Share Публикувано 14 Май 2008 (Редактирано) Аз съм с Audi 100 V5 2.3i, 88г. Разхода на газ ми е около 16л/100 в града а извън града разхода ми пада значително и даже невероятно. Това го усетих като ходих до морето, бях си изчислил горивото но за изненада когато трябваше да се връщам към Пловдив отидох на газстанция исках да заредя за 30 лева като предполгах че за толкова ще се напълни но ботилката ми с газ се напъни до горе за около 14 лева и като се има предвид че и климатроника ми беше включен, което значи че разхода ми е паднал с поне 3 литра. На бензин не съм я засичал но предполагам че е около 13 - 14л в града. Редактирано 14 Май 2008 от SAGITARIUS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване