Zhivko Публикувано 26 Май 2008 Доклад Share Публикувано 26 Май 2008 (Редактирано) Днеска, нямаше кво да правя и се почорках малко с тая работа. Проверих старата ампула дали работи, оказа се здрава, не е развакумирана. При тестовете обаче установих, че проблема идва от МАГНИТА в поплавъка. Явно след толкова години е загубил от полето си /размагнитизирал се е/ и не успява да задейства ампулката всеки път. Установих също, че "датчика" трябва да бъде поставен с ампулката към купето/да гледа назад/, тогава сработва по-добре. Ампулата е от същата страна, на която е и прореза на буксатаСигурен съм, че при ново казанче няма да има значение как ще е завъртян датчикав леглото му, но при нашите дъртаняни явно има значение...Някой, ако има идея как да намагнитизирам пак магнитчето в поплавъка да сподели. За по-сигурно ще си купя и една нова ампулка, но ще е следващата седмица...сигурно.Браво разкрил си една мистерия на Audi. Наистина дупка на казанчето имам, инсталация имам, а датчик нямам. Колкото Audi загледах повечето бяха така. Преди време бях пазарил едно казанче с датчик за 15 лева от една морга (но небеше като моето и не го взех) откъде да знам да му искубна само датчика!! Този датчик имали номер какво да кажа като го търся в магазина? Редактирано 26 Май 2008 от Zhivko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 1 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2008 На него няма номер, трябва да се провери в ЕТКА-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 1 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2008 Май с казана е комплект.(за юни не знам ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 1 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2008 Има го и отделно, в Ауто + върви 25-30 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko Публикувано 3 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2008 Има го и отделно, в Ауто + върви 25-30 лв..... и на какво ниво се задейства прословутия датчик, трябва ли да е загряла? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 3 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2008 На около три пръста оставаща течност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 На около три пръста оставаща течностЕй,батка скоро имах проблем с щуцера на главата от към парното.Купих си но не се се оказа пукнат и смених само гуменото уплътнение.Направи ми впечатление ,че нищо не ми сигнализира на таблото ,че казанчето е празно!Имам датчик на казанчето,а не сигнализира.....!Погледнах но не видях поплавък.Искам да питам :АКО МОТОРА ЗАПОЧНЕ ДА ПРЕГРЯВА ИМА ЛИ ВКЛюЧЕНА ЗВУКОВА СИГНАЛИЗАЦИЯ?Защото и зумера ми не работи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 2 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 Има, засича, че ти е изгорял зумера и почва да свири котешкия марш с клаксона и те кара на автопилот до близкия сервиз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 На около три пръста оставаща течностКолега буксата на този датчик каква е на цвят,защото под казанчето имам една свободна букса(черна с розов пръстен),а на самото казанче няма датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 3 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 Точно такава е буксата, черна с розов държач. Според мен казанчето ти е сменяно и са сложили такова без датчик. Замости двата кабела на буксата и запали колата, трябва до 30 сек. да почне да ти мига лампата за водата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 3 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2009 Точно такава е буксата, черна с розов държач. Според мен казанчето ти е сменяно и са сложили такова без датчик. Замости двата кабела на буксата и запали колата, трябва до 30 сек. да почне да ти мига лампата за водата.ОК,благодаря ти,значи трябва да си търся датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 1 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2009 Ето какво си купих преди почти месецсамо дето още не съм намерил време да го монтирам.Сещам се да питам обаче, някой знае ли защо заличават номерата на частите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geоrge Публикувано 1 Март 2009 Доклад Share Публикувано 1 Март 2009 струва ми се подходящо да питам - значи като завъртя ключа на контакт и перката на радиатора отпред започва да работи без да спира - съответно като запаля никакъв пазен ход т.е. трябва да си поддържам газ иначе гасне и това докато позагрее - същото е и със свалена букса от моторчето за празен ход - т.е. там никакъв сигнал, иначе уреда за темп. на таблото показва вчрно ?та къде е проблема бтв това се случи след като протече вътре парното и разглобих всичко да го сменя , в разглобено състояние пробвах дали няма да текне новото , всичко беше нормално , а като сглобих ето този проблем ПОООмощ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 1 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2009 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=7802...amp;#entry78871http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=8903&mode=linearТова на прима виста,http://www.google.bg/search?hl=bg&q=si...mp;aq=f&oq=това по-задълбоченоhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=4763&hlтова за обща култура. Толкова по първия проблем.За втория относно тихите обороти, дай още инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REPLAY Публикувано 1 Март 2009 Доклад Share Публикувано 1 Март 2009 Сещам се да питам обаче, някой знае ли защо заличават номерата на частите?Не знам колега аз пазарувам от едно магазинче в люлин там сивия датчик пак си беше 25 лева и номерът му беше заличен. Като питах продавача ми каза че били оригинални датчици обаче трябвало нещо като лиценз или не знам си там точно какво за да ги продават и за това и триели номерата. А бе някаква пазарна политика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geоrge Публикувано 1 Март 2009 Доклад Share Публикувано 1 Март 2009 мерси, явно там ще търся проблема.ами другия проблем стана заедно с първия - като запаля колата и ако не държа газта натисната с което да държа обороти , в момент акойто пусна и си загасва ...опитах се да разхлабя възможно максимално (преди да започен да съскат.е. да диша) болта за регулиране от клапата и така като поработи 2-3 мин. двигателя започна да не гасне ама е мъка, а и не съм пробвал какво ще стане като загрее, вероятно тогава ще държи високи обороти...пробвах като откачих кабелите на регулировката за празен ход (онова прословуто моторче, което при мен е в кондиция) но няма промяна с което си мисля че е възможно ако датчика за температура си мисли че колата е на 120 гр. и върти бясно перката , то да не пуска сигнал на моторчето защото да няма какво да се регулира т.е. да си мисли че въздуха е достатъчно, но като се занимая с темп. датчик ще видим, може всичко това да са глупости ама в 1.00 ч толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 1 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2009 (Редактирано) Този датчик, който трябва да смениш се намира на радиатора и няма нищо общо с датчика, който дава инфо на ЕКУ-то. Нека някой запали вместо теб, а ти почукай с нещо /дръжка на отверка/ по моторчето, дано да е заседнало и проблема да е от там, че инак става дебела... Кажи какво е станало та да знаем в коя посока да умуваме. Редактирано 1 Март 2009 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 1 Март 2009 Доклад Share Публикувано 1 Март 2009 Стъпковия мотор го свали и го изчисти, ако и тогава не се оправи купуваш нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 30 Март 2009 Доклад Share Публикувано 30 Март 2009 Ето какво си купих преди почти месецсамо дето още не съм намерил време да го монтирам.Сещам се да питам обаче, някой знае ли защо заличават номерата на частите?Ми ти какво искаш да ти напишат рецептата на КОКА-КОЛА ли ! Идват хора от Англия за една седмица поставят си контролерите и преди да си заминат заличават номерациите на интегралите.Това видях във фирмата в която работя.Нали се сещаш че това може да са интегралки по по 5 лев единия ,но ако го поръчаш от тях струва 500 ойро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 27 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2009 Днес не издържах и издърпах буксата на датчика на казанчето за антифриза и не сигнализира на таблото..................после реших да късирам с кабел двата края на буксата и пак не сигнализира?Къде е проблема бат Ждин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 28 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2009 След като дадеш двете крачета на късо, трябва да запалиш и да изчакаш 30 сек-1мин. Ако и тогава не сигнализира, значи проблема най вероятно е в таблото, в самия чек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 29 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2009 Какво стана, някакво развитие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kocetoo0 Публикувано 29 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2009 а като намалее течноста в казанчето трябва ли да свири зумера или само лампа светва и колко от нивото трябва да падне за да получа индикация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 5 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2009 След като дадеш двете крачета на късо, трябва да запалиш и да изчакаш 30 сек-1мин. Ако и тогава не сигнализира, значи проблема най вероятно е в таблото, в самия чек.Пуснах едно мостче на буксата ,но не сигнализира тая лампа.Чек нямам,явно е нещо по таблото или кабелите до него.Не ми работи зумера обаче ,може да имат обща пътека там в таблото ,примерно масата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 13 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2009 Опссс... забравил съм те. Ако всичко по таблото ти работи коректно, проблема може се окаже елементарен, изгоряла крушка в таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване