boko Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Здравейте момчета, колата ми е 1,6 тд с кулер...вчера заредих нафта на черно /от където винаги зареждам / странно , но този път имаше много силни изпарения и като я пресипвах като дишах ми пареше гърлото-според вас за кво иде реч... и тази вечер като се прибирах, накарах жената да я изфорсира 3-4000 оборота и се получи следното: при силно изфорсирване пропушва и мятка по няколко искри отзаде...незнам за кво иде реч, а някой от вас случвало ли му се е и проблем ли е това.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RED-AUDI Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Пич, източвай резервоара, промивай го добре и си сипи читава нафта и то веднага, за да не сменяш мотор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Да не са ти сипали бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 7 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Да не са ти сипали бензин?Как ша е бензин бе братле, нали аз си сипвах нафтата...странното е че при изфорсирване тая вечер от ауспуха изскочиха 2-3 искри или нещо подобно, иначе колата върви добре даже има и бая ряз..възможно ли е нафтата да е по-калорична.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Не се сещам как ще успее неизгоряло гориво да мине през турбината и целия аспух. Да не би някое от гърнетата да се е разлопало и да се разпада? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Здрасти Боко, - Хвърля искри защото е звяр а не кола Мисля си да не са нагорещени частици от изронен катализатор, или някакви други елементи от апуха..... Колко е загряза когато хвърчат искрите....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 7 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Здрасти Боко, - Хвърля искри защото е звяр а не кола Мисля си да не са нагорещени частици от изронен катализатор, или някакви други елементи от апуха..... Колко е загряза когато хвърчат искрите.......Здрасти Боби, междудругото що те няма в скайпа, колата беше загряла нормално 80-82гр./тя повече не загрява-поне така показва/ и я настъпи яко жената около 4000 оборота... изпуши яко като на форсаж и между пушека видях тия 2-3 искри...но ти си прав , че може да са частици от катализатор или некъв друг нагар по пътя на изгорелите газове да се е отронил....иначе въри кат пушка боби, слагам и по-малко добавка от CASTROL TDA и съм доволен..и все пак нормално ли е това боби???а за колегата stani кво общо има турбото с неизгоряла нафта...те газовите нали излизат през изпускателните, а не през смукателните колектори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 ....а за колегата stani кво общо има турбото с неизгоряла нафта...те газовите нали излизат през изпускателните, а не през смукателните колектори...А кой мислиш върти турбото...слънчевите изригвания ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 7 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 А кой мислиш върти турбото...слънчевите изригвания ли?да , но нафтата влиза в горивната камера, а не в турбината и от горивната камера през ауспуха и там по пътя вече става кот става.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 С две думи да не ти пука, лошото е че много боклуци и вода в нафтата, филтъра ми пак е задръстен..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 8 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 да , но нафтата влиза в горивната камера, а не в турбината и от горивната камера през турбината и чак тогава през ауспуха и там по пътя вече става кот става.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 8 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 заредих нафта на черно , но този път имаше много силни изпарения и като я пресипвах като дишах ми пареше гърлотоКак ша е бензин бе братле, нали аз си сипвах нафтата...възможно ли е нафтата да е по-калорична..Къде ли е ключът от бараката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 8 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 Къде ли е ключът от бараката?Ми къде е бе Влади, нали аз точно това питам ...който го е преживял да го сподели щот аз вчера за пръв го видях тва нещо....тва е като първото е....е незнаеш точно къде е дупката....или някои се раждат научени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 8 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 Прав си, че никой не се е родил научен. А поста с двата ти цитата го пуснах за да направиш връзката. Не е задължително проблемът да се крие тук, но това е първото място, където трябва да се види. А именно - нафта, чиито изпарения да лютят на очите и да парят на гърлото просто няма. Еле пък в тоя студ. Та дори посредствената логика сочи, че в тази смес е имало не само нафтица, а и някаква неизвестна субстанция, която е потенциално опасна за здравето на двигателчето. Тя може да е бензинец, в което не вярвам, но дори и така да е - ако е в по-голямо съотношение става опасен. По-вероятно според мен да е бил някакъв промишлен разтворител от 10 лева тона, който може да разплаче мотора и на трактор Беларус. И от тук да започнем размишленията си, пък все ще стигнем до някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 8 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 Да така е, не е нормално да люти...... Аз съм чувал някой магий за призводство на нафта, една от които е Леко корабно с Джет и манко нафта за вкус (много били доволни хората- О ЧУДО ....тази кола моята ли е .......(тая дупка на буталото от каде се взе) и така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 8 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 (Редактирано) А може ли да е сяра според теб и ако има повече сяра или парафин кви са симптомите...ами ако нафтата е жепейска/локомотивна/??? Редактирано 8 Февруари 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 8 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 Ами опирайки се на скромни знания по химия, бих казал - не! Нито сярата, нито парафинът са газове, а и не са летливи при тези температури. За локомотивната нафта имам само добри спомени, щото веднъж се бях сдобил с такава благинка, но не знам дали е само един чешит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 8 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 Бе щом хвърля искри, това 100% са някакви твърди частици. Друго не може да се каже, несериозно е да се гадае без да имаме друга информация. Като сипеш убава нафта, ще имаме база за сравнение. Много вероятно е самата нафта да е причината, а частиците са я от катализатор, я от гърне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 8 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 Бе щом хвърля искри, това 100% са някакви твърди частици. Друго не може да се каже, несериозно е да се гадае без да имаме друга информация. Като сипеш убава нафта, ще имаме база за сравнение. Много вероятно е самата нафта да е причината, а частиците са я от катализатор, я от гърне.Може би си прав братле щот кат я форсираш яко излизащите газове могат да отлюспят нещо я от катализатора, я от гърнето...та май си прав.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 8 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 (Редактирано) За локомотивната нафта имам само добри спомени, щото веднъж се бях сдобил с такава благинкаа аз имам добри впечатления от локомотивен бензин, или беше от неква газка евтината благинка, не съм сигурен, ма ключа е в думата благинка ... Редактирано 8 Февруари 2008 от Lube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 локомотивната нафта е добра защото горивото минава през сепаратори, които филтрират горивото посредством температура мисля че беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 8 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2008 като я пресипвах като дишах ми пареше гърлото ... и мятка по няколко искри отзадебрато, предрусал си от нафтата :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
botev2 Публикувано 9 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2008 (Редактирано) А може ли да е сяра според теб и ако има повече сяра или парафин кви са симптомите...ами ако нафтата е жепейска/локомотивна/???Щом ти пари и люти на очите----в нафтата е сложена добавката "СОЛВАТОЛ"на ХЕЛИОСПри нас в работата бяха докарали точно такава(червеникава на цвят и много отровна).Та тази добавка я дават за повишаване вискозитета на нафтата(корабното гориво)На един резервоар от 500тона се слага 1варел от 200литра Редактирано 9 Февруари 2008 от botev2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 9 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2008 Щом ти пари и люти на очите----в нафтата е сложена добавката "СОЛВАТОЛ"на ХЕЛИОСПри нас в работата бяха докарали точно такава(червеникава на цвят и много отровна).Та тази добавка я дават за повишаване вискозитета на нафтата(корабното гориво)На един резервоар от 500тона се слага 1варел от 200литра Колега, по това което прочетох за солватола излиза , че не вреди , а даже е полезен за мотора...правилно ли съм те разбрал???.. щот колата си върви добре.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 9 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2008 В този случай трябват действия. Ето как бих постъпил аз:Първо източвам колкото мога резервоара и източеното количество го подарявам на някои с дом.нафтова печка. Второ възможно е имаш повишена температура на изгорелите газове която да речем че разрушава катализатора. За целта сваляш кулера и го почистваш. Няма да се учудя ако се окаже задръстен. Тръбопроводите също почистваш. И трето, което аз отдавна да бях направил е да разкарам катализатора, щото за толкова години кой знае вътре на какво е заприличал. И всичко това не изисква почти никакви инвестиции. Забележи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване