anvasger Публикувано 15 Август 2010 Доклад Share Публикувано 15 Август 2010 Лято 82 -83 доста е запазена.Мерси колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 15 Август 2010 Доклад Share Публикувано 15 Август 2010 Кода на мотора е WN 1.9 85kw Може би най-доброто за класика като Б2. Петцилиндров мотор с карбуратор и то от малко по-рядката серия с 115 коня защото обикновенно са с по 100 конски сили. Отделно на това дай снимка на карбуратора при свалена тенджера на въздушния филтър ако не ти е проблем. Защото съм срещал по книгите два варианта на този мотор с Кейхин и със Зенит карбуратор а ми е интересно кой от двата е в действителност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 15 Август 2010 Доклад Share Публикувано 15 Август 2010 Би трябвало да е Zenith 1B3 ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 15 Август 2010 Доклад Share Публикувано 15 Август 2010 (Редактирано) Zenith 1B3 е еднокамерен и няма как да извади тази мощност с такъв.Би трябвало да е Zenith 2B5 и си е голямо наказание тоя карб, но по някакви други данни дават и Кейхин 26DC или нещо подобно. Редактирано 15 Август 2010 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 15 Август 2010 Доклад Share Публикувано 15 Август 2010 Отново си прав-гледал съм другата страница в енциклопедията...А защо този карб е кофти според теб,би ли се обосновал ако не те затруднявам???Сигурно ти е писнало вече от мене де... :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 15 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2010 Карбуратора е "Пиербург 2Б" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 15 Август 2010 Доклад Share Публикувано 15 Август 2010 Я хвърли бомбата какво се чака да пристигне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 15 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2010 Като му дойде времето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 16 Август 2010 Доклад Share Публикувано 16 Август 2010 Защото всъщност това са си направо два карбуратора в един корпус, има два поплавака две игли изобщо всичко което може да се изпедепца х2 броя. Отделно на това ремонтния му комплект е доста по-скъп, слаган е много рядко в коли на VAG и трудно се намира втора употреба.Ники няма такова нещо като Кейхин 2B това е модел на Зенит. Кейхините са 1,2 и онзи с числото 26DC30 нещо от сорта.Но надявам се момчето да постне някоя друга снимка защото ми стана много любопитно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 16 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2010 Те тук малко за карбутатора ЦЪК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anvasger Публикувано 17 Август 2010 Доклад Share Публикувано 17 Август 2010 Те тук малко за карбутатора ЦЪКМного ти благодаря, колега за това "малко" за карбутатора. Модела е "Zenith 2B5" на Пиербург. Когато имам време ще го снимам без кутията на филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 17 Август 2010 Доклад Share Публикувано 17 Август 2010 Е сега какво стана модела бил Зенит пък се произвеждал от Пиербург, ташак както винаги.Както и да е по-често съм го срещал като Зенит 2B5 а когато се говори за Пиербург обикновенно се има впредвид 2Е или 2ЕЕ.Но става въпрос за същия който си мислех че е. Надявам се да не съм прав за кривите неща които съм чувал за него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 21 Август 2010 Доклад Share Публикувано 21 Август 2010 в обеля видях да се продава една синя б2 бензин. не знам обаче дали е петак или куатро, изглеждаше захабена, с кофти предна решетка. ако някой се интересува колата се продаваше за 600 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 21 Август 2010 Доклад Share Публикувано 21 Август 2010 батя ше ръчнем утре Стуцката да ми домъкне частите,че съм ти обещал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jeff Beck Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Бате съвсем те забравих че тая седмица направо.... Ей са ги ровя нещата и ти ги нося Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 23 Август 2010 Доклад Share Публикувано 23 Август 2010 Вчера по бул.България видях бяло Б2 купе куатро изпънато на струна.Яд ме е че нямах възможност да го снимам, все едно излязло преди година от завода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 23 Август 2010 Доклад Share Публикувано 23 Август 2010 Вчера по бул.България видях бяло Б2 купе куатро изпънато на струна.Яд ме е че нямах възможност да го снимам, все едно излязло преди година от завода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
draudi Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 Здавеите колеги. б2-та ме вози до морето и обратно.Нещо газовата се скапа но сега ще я водя на майстор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dob4eid Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 здравеите ощте един с Б2 ама няма и снимки още сега е малко в гаража за боя виждам има колеги тук дето разбират 4е смятам да прая подобрения бая ама още ги обмислям като 4x4 и малко по силен мотор или турбо, беше ми интерестно намират ли се в бг двигатели от рода 200 220 306 коня, ше гледам коментирахте по едно време такива мотори купуване продаване, тази идея с разпределителния вал на Lion_Heart ми се стори интерестна сащо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 здравеите ощте един с Б2 ама няма и снимки още сега е малко в гаража за боя виждам има колеги тук дето разбират 4е смятам да прая подобрения бая ама още ги обмислям като 4x4 и малко по силен мотор или турбо, беше ми интерестно намират ли се в бг двигатели от рода 200 220 306 коня, ше гледам коментирахте по едно време такива мотори купуване продаване, тази идея с разпределителния вал на Lion_Heart ми се стори интерестна сащоИдеята колата да става куатро я забрави или поне трябва да имаш много много пари за глупости..... пода на б2то на предно след мотора няма нищо общо назад..... от там вече и други работи.... колкото до моторите за които споменаваш... предполагам зад 200кс седи 10в турбо от 200ца примерно (или уркуатро ) 220кс е 20в турбо e 3B-то на 200ца и на S2... а за 306 коня мотора мисля да не говоря нищо ..... Личен съвет, няма смисъл от засилване на б2 на предно само я направи лачена и да движи...... Не спомена също така каква е б2-та?Здавеите колеги. б2-та ме вози до морето и обратно.Нещо газовата се скапа но сега ще я водя на майсторНищо и няма на колата махай си газовото ....... Код на мотор знаеш ли колега (ако не на капака на багажника отдолу е написан) интересно ми е като код какъв мотор слагат на GT-то знам че е 90кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 ....... Код на мотор знаеш ли колега (ако не на капака на багажника отдолу е написан) интересно ми е като код какъв мотор слагат на GT-то знам че е 90кс.Виждал съм като моя с DS мотор това се води GT-90 има и GT-115 което е с MU като на един колега тук, или поне така си спомням да пишеше в една книга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
draudi Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 Мотора е SF 1.8 90 коня.За сега се справя много добре доволен сьм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 SF-то е може би най-доброто решение след WH/WN-а, 4-цилиндъра Кейхин карбуратор и добре подбрана скоростна кутия. Между другото ако имаш лепенка на задния капак ще кажеш ли с коя скоростна кутия си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 (Редактирано) Виждал съм като моя с DS мотор това се води GT-90 има и GT-115 което е с MU като на един колега тук, или поне така си спомням да пишеше в една книга.GT-то излиза само 90кс, няма 112кс... 112кс е GTE-то нали аз съм с такава.... Като кодовета за GTE-то са DZ (основно) с него дебютира първото B2 80 GTE през 83-та (нормалната преди междинката/фейслифта която се прекратява до края на 84-та началото на 85-та) после DZ-та продължава да се слага в междинката/фейслифта. Другия код на GTE-то е PV само на межниката/фейса се слагат и при него интересното е че излиза със 110кс а не със 112. И третия (като моя) е MU пак 112кс и пак само на междинката/фейслифта. Като само на фейслифта съществуват GTE quattro.... За всичко написано съм 100% сигурен. Няма GT 112кс. Редактирано 25 Август 2010 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 Сигурно е така карам по бледи спомени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване