Jump to content

Колко сме с Б2


Niki001

Recommended Posts

  • Отговори 828
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Кода на мотора е WN 1.9 85kw :rolleyes:

Може би най-доброто за класика като Б2. Петцилиндров мотор с карбуратор и то от малко по-рядката серия с 115 коня защото обикновенно са с по 100 конски сили. Отделно на това дай снимка на карбуратора при свалена тенджера на въздушния филтър ако не ти е проблем. Защото съм срещал по книгите два варианта на този мотор с Кейхин и със Зенит карбуратор а ми е интересно кой от двата е в действителност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zenith 1B3 е еднокамерен и няма как да извади тази мощност с такъв.Би трябвало да е Zenith 2B5 и си е голямо наказание тоя карб, но по някакви други данни дават и Кейхин 26DC или нещо подобно.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново си прав-гледал съм другата страница в енциклопедията...А защо този карб е кофти според теб,би ли се обосновал ако не те затруднявам???Сигурно ти е писнало вече от мене де... :hilezh: :hilezh: :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото всъщност това са си направо два карбуратора в един корпус, има два поплавака две игли изобщо всичко което може да се изпедепца х2 броя. Отделно на това ремонтния му комплект е доста по-скъп, слаган е много рядко в коли на VAG и трудно се намира втора употреба.

Ники няма такова нещо като Кейхин 2B това е модел на Зенит. Кейхините са 1,2 и онзи с числото 26DC30 нещо от сорта.

Но надявам се момчето да постне някоя друга снимка защото ми стана много любопитно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те тук малко за карбутатора ЦЪК

Много ти благодаря, колега за това "малко" за карбутатора. Модела е "Zenith 2B5" на Пиербург. Когато имам време ще го снимам без кутията на филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега какво стана модела бил Зенит пък се произвеждал от Пиербург, ташак както винаги.

Както и да е по-често съм го срещал като Зенит 2B5 а когато се говори за Пиербург обикновенно се има впредвид 2Е или 2ЕЕ.

Но става въпрос за същия който си мислех че е. Надявам се да не съм прав за кривите неща които съм чувал за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в обеля видях да се продава една синя б2 бензин. не знам обаче дали е петак или куатро, изглеждаше захабена, с кофти предна решетка. ако някой се интересува колата се продаваше за 600 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера по бул.България видях бяло Б2 купе куатро изпънато на струна.

Яд ме е че нямах възможност да го снимам, все едно излязло преди година от завода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера по бул.България видях бяло Б2 купе куатро изпънато на струна.

Яд ме е че нямах възможност да го снимам, все едно излязло преди година от завода.

:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите ощте един с Б2 ама няма и снимки още сега е малко в гаража за боя виждам има колеги тук дето разбират 4е смятам да прая подобрения бая ама още ги обмислям като 4x4 и малко по силен мотор или турбо, беше ми интерестно намират ли се в бг двигатели от рода 200 220 306 коня, ше гледам коментирахте по едно време такива мотори купуване продаване, тази идея с разпределителния вал на Lion_Heart ми се стори интерестна сащо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите ощте един с Б2 ама няма и снимки още сега е малко в гаража за боя виждам има колеги тук дето разбират 4е смятам да прая подобрения бая ама още ги обмислям като 4x4 и малко по силен мотор или турбо, беше ми интерестно намират ли се в бг двигатели от рода 200 220 306 коня, ше гледам коментирахте по едно време такива мотори купуване продаване, тази идея с разпределителния вал на Lion_Heart ми се стори интерестна сащо

Идеята колата да става куатро я забрави или поне трябва да имаш много много пари за глупости..... пода на б2то на предно след мотора няма нищо общо назад..... от там вече и други работи.... колкото до моторите за които споменаваш... предполагам зад 200кс седи 10в турбо от 200ца примерно (или уркуатро :)) 220кс е 20в турбо e 3B-то на 200ца и на S2... а за 306 коня мотора мисля да не говоря нищо :gmorning:..... Личен съвет, няма смисъл от засилване на б2 на предно само я направи лачена и да движи...... Не спомена също така каква е б2-та?

Здавеите колеги. б2-та ме вози до морето и обратно.Нещо газовата се скапа :) но сега ще я водя на майстор

Нищо и няма на колата махай си газовото :) ....... Код на мотор знаеш ли колега (ако не на капака на багажника отдолу е написан) интересно ми е като код какъв мотор слагат на GT-то знам че е 90кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... Код на мотор знаеш ли колега (ако не на капака на багажника отдолу е написан) интересно ми е като код какъв мотор слагат на GT-то знам че е 90кс.

Виждал съм като моя с DS мотор това се води GT-90 има и GT-115 което е с MU като на един колега тук, или поне така си спомням да пишеше в една книга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SF-то е може би най-доброто решение след WH/WN-а, 4-цилиндъра Кейхин карбуратор и добре подбрана скоростна кутия. Между другото ако имаш лепенка на задния капак ще кажеш ли с коя скоростна кутия си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм като моя с DS мотор това се води GT-90 има и GT-115 което е с MU като на един колега тук, или поне така си спомням да пишеше в една книга.

GT-то излиза само 90кс, няма 112кс... 112кс е GTE-то нали аз съм с такава.... Като кодовета за GTE-то са DZ (основно) с него дебютира първото B2 80 GTE през 83-та (нормалната преди междинката/фейслифта която се прекратява до края на 84-та началото на 85-та) после DZ-та продължава да се слага в междинката/фейслифта. Другия код на GTE-то е PV само на межниката/фейса се слагат и при него интересното е че излиза със 110кс а не със 112. И третия (като моя) е MU пак 112кс и пак само на междинката/фейслифта. Като само на фейслифта съществуват GTE quattro.... За всичко написано съм 100% сигурен. Няма GT 112кс.

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...