Jump to content

Колко сме с Б2


Niki001

Recommended Posts

  • Отговори 828
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

ми +1 ама не показвам щото си потроших хубавата колица в един идиот и не успях да я възстановя добре, но и до ден днешен ми служи вярно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми +1 ама не показвам щото си потроших хубавата колица в един идиот и не успях да я възстановя добре, но и до ден днешен ми служи вярно.

Как бе има едно легендарно Б2 тука - на колегата със сложния ник, само че той явно още не добарал темата. GSB-то също е с едно такова, дето никак нене за подценяване. А бе не е да няма.

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми +1 ама не показвам щото си потроших хубавата колица в един идиот и не успях да я възстановя добре, но и до ден днешен ми служи вярно.

Ти ако видиш мойто.........две мантинели от лево и десно

Редактирано от Niki001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е толкоз потрошена защо не я замениш с някоя "по-нова" Б-двойка? На мене тази обява ми хвана окото, ама все още нямам извинение да си сменям сегашната :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

005129193-big.jpgЕ къде без мене :hilezh:

На пролет живи здрави мисля да я почвам леко по леко.Плана е-нова боя,вътрешно освежаване.Намиране на брони от 90-ка Б2,а също може и фарове.Мислим да си съберем накрая неква решетка,че все е странна(ако някой има да свирка-решетка с лайсните и т.н.)Най-грандиозното ще дойде при сериозни финансови постъпления- 5так със или без турбина :hilezh: За правенето не бързам имам цял живот :hilezh: Ако не унищожа още нещо скоро ще е добре

Иначе машинката е 1.8 СФ мотор само на ГАЗ.Малко е като офроудърка в момента,но мен си ме радва.Вдигнах вчера 180 и не се разпадна,което е добре,а даже и завива при тази скорост.До Видин скорости под 100 не съм подържам като по магистралата 140-50 и колата се държи геройски :hilezh: Ей я на:

005129190-big.jpg

005129191-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време си сложи тази готината гума отдоу много променя колата. Не мисля да я сменям взех я в отлично състояние и мисля да я карам и поддържам докато тя желае да се движи. Това купе нещо не ме кефи чесно казано нещо във вида му. И на мен ми се иска нещо да направя с моя двигател, аз имам едно много голямо предимство колата е без номер на двигателя и е лесно за работа. Но мисля нещо да направя с този някакви идеи за тунинг за малко пари (знам че с пръдня боя не става).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате тоя мотор няма какво да му се прави.Той е здрав и икономиче и върви прилично.5-ка е истината и днес се убедих от колата на колегата НИКИ 001.Аз лично се готвя за него,че ако сложим такъв с турбо ще съм бърз на едно място и няма да мога да го газифицирам :respekt: Айде пусни снимки и на твойта кола,защото никак не е лоша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я моята съжелявам за вида но предпочитам да си я карам мърлява и да не хваща око на разни зависници. Че при предишния собственик има следи от пирон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате тоя мотор няма какво да му се прави.

Ти така си мислиш-с 100 лева тоя мотор дърпа повече от петак-сменява се разпределителния вал-от DZ се слага и се прави двете клапи на карбуратора да се отварят едновременно-колата върви повече от NG-133 коня-харчи около литър повече отколкото е харчела преди 9-10 максимум!

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не говоря глупости-пробвано е от приятел и резултата е налице,имаме и едно момче с NG в компанията-sf-ката(по този начин направена) върви повече-ФАКТ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не говоря глупости-пробвано е от приятел и резултата е налице,имаме и едно момче с NG в компанията-sf-ката(по този начин направена) върви повече-ФАКТ!!!

Стига си говорил с гъзО си ве.... къде върви повече СФ-ката от НГ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ти кажа,че скоро ще има друга кола направена така и двигателя и е 1.8 sf,-карбуратор е това!!!като е готова намираш едно NG и ги бягаме,залагаме ключовете обаче-ако не те е шубе де а? Ко ще кажеш? Или нещо кокошкарска история да не стане а? Като не си запознат-по добре не се обаждай!!!

Доста пъти съм го виждал и NG-133 коня е това-2.3- не може да го стигне ПО НИКАКЪВ НАЧИН!!!

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре ве аз съм навит дай го пробам тоя дЗвер брЪз. Ма на пари, щот тоя кош после нема кво да го правя, а с продажби на дръгели не ми се занимава. :hilezh: Двигателя ми е NG 136 коня напълно сток. Даже съм куатро 0-100 съм по-бавен с половин секунда от предно 136 коня. Сите обстоятелства са у ваша полза. :blink:

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да говорим повече-когато е готова колата можем да я пробваме действително с едно NG-напълно сток става въпрос и после плюйте пак,жалкото е,че в момента колата която бе направена така я разглабяме поради челен удар,но се надявам и следващата да я направим така-сега и е време за боядисване първо....

Не знам колко от вас имат NG и SF-направен така я да предположа-май НИКОИ!!!

То си е малко фантастично де-и на мен така ми звучеше-карбуратор 1.8-88 коня с малко доработки да върви така-повече от 2.3-петак-NG-то мисля,че е 133 коня-няма значение-ще се радвам някой от вас да пробва това което казвам-един разпределителен на SF от DZ и втората клапа която отваря от 3000 оборота нагоре да отваря с натискането на педала веднага-на пружинка се прави-толкова от мен-няма да пиша в темата вече-може като е готова колата-тогава с най-голямо удоволствие :hilezh:

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...