Jump to content

Покупка на нова кола купе


покупка на нов автомобил  

455 гласа

  1. 1. ??? ????? ? ????? ????? ??????? 30-50 ???.??

    • Audi ?3
      251
    • Opel Astra GTC/OPC
      95
    • Peugeot 308 Feline
      19
    • VW Golf GT Sport
      51
    • ????
      56


Recommended Posts

и на мен това което видях от постнатите снимки на пежото ми харесва

друг е въпроса че след година всяка втора кака ще си вози дупарата в подобно пИжО (което си мисля ще почне да те дразни)

второто нещо над което смятам че трябва да се замисиш е самата мисъл че караш пежо

човек карал ауди и след това преминал в по "ширпотреба" марка винаги остава с едно лошо чуство скрито някъде надълбоко в душата (личен опит) :bia:

Ти не можеш да бъдеш критерий за преценка, щото май никога не си сигурен какво точно искаш :respekt::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ти не можеш да бъдеш критерий за преценка, щото май никога не си сигурен какво точно искаш :bia::bia:

точно от мен трябва да гледа и да не ми повтаря грешките

аз се меткам импулсивно - после си сърбам попарата :respekt:

Редактирано от rdk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... имам едно предложение...

Да отидеш и до салона на Аутотехника и да седнеш в Леон.

да пробваш седалките, позицията на лоста, видимостта от салона, пластмасите, дори и в багажника и квот ти е на сърце.

Към това добавяш мотора на ВАГ и накрая питай за цената. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да отидеш и до салона на Аутотехника и да седнеш в Леон.

да пробваш седалките, позицията на лоста, видимостта от салона, пластмасите, дори и в багажника и квот ти е на сърце.

Към това добавяш мотора на ВАГ и накрая питай за цената. :bia:

Leon FR 2,0 TFSI - 46 860 лв

Golf GTI 2.0 TFSI - 48 499 лв

Аз лично бих избрал голфа, който е ЦЕЛИ 3,50 % по-скъп :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Leon FR 2,0 TFSI - 46 860 лв

Golf GTI 2.0 TFSI - 48 499 лв

Аз лично бих избрал голфа, който е ЦЕЛИ 3,50 % по-скъп :bia:

Аз пък бих предпочел нов модел, а не такъв, който скоро ще се сменя :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей голяма дискусия става тука бре.

Гледам никой не споменава нищо за C30 на Волво, ето ви сравнение на две от пиларките им http://www.volvocars.bg/All-Cars-MY08/Volvo-C30/techSpec.htm. Мога да кажа само, че ако се качиш на такова никога няма да го сравняваш с Аудито, защото е на едно ниво с него. Волво одавна се бори за премиум класа и доста добре го прави.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък бих предпочел нов модел, а не такъв, който скоро ще се сменя ;)

Аз пък почти никога не бих го направил това! Особено след като новия модел не е илзязъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък бих предпочел нов модел, а не такъв, който скоро ще се сменя ;)

Не мога да споря, че си прав... Но GTI e за мен много по-познато(известно) и съответно се обезценява по-бавно от Seat FR. Погледнете в момента Audi A3 1.8T и GOLF GTI 1.8T, Аудито би трябвало първоначално да е по-скъпо, поне след като правя аналогия със сегашните цени, но уви GTI-а не е по-евтин и дори може би по-скъп от A3-ката.

ето и малко ревюта, на повечето коли, за които се говорише в темата:

http://www.youtube.com/watch?v=7QhS6FKeP1s

http://www.youtube.com/watch?v=vAzJ10DUyqI...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=hARVqkgyZeo...feature=related

Интересно е, че в Англия новият Сивик Type R е от евтините "Hot Hatches".

edit: verter гледам тук има един ГТИ нов http://www2.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details - ако е наистина 230 к.д.= GTI Edition 30, можеш само да го погледнеш, ако го няма в представителите в салона

Редактирано от fenixsz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рано или късно ще дойде момент да продадеш това пежо, а то се обезценява с главоломни темпове.

Голф или астра с голям мотор се обезценяват доста по-малко и евентуална продажба на старо е много по-лесна.

За пежо съм чул че не са много здрави. А за официалния вносител не съм чул една хубава приказка, те май се конкурират с Балкан Стар за най-кофти обслужване.

И реши дали искаш хот-хеч или нормален хечбек с три врати, щото от голф 200 коня до пежо 120 има бая разлика :hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо съм ви заблудил :hilezh:

казах, че от всички коли които гледах пежото ми най харесва, ама не съм решил че ще го купувам.

Засега съм гледал, само Ауди,Опел,Пежо,Форд и Шевролет.

от гореизброените ги класирам така:

1.Най-добър външен вид - Opel Astra GTC

2.Най-добър салон - Peugeot 308 Feline

3.Най добра цена - Ford и Chevrolet

4.Най балансиран - Audi A3

карах само две аудита и идната седмица ще покарам и пежото.

Ще погледна и другите марки. Сеата ми харесва външно много, ама гледах някакви клипчета от салона му и не ми допадна.Ще го погледа все пак.

Сега са наред мазда и хонда, но най напред VW.

Притеснява ме само това, че Голфа е от 2003 година на пазара и май догодина излиза новия хит.

Някой може ли да постне снимки на тази Октавия RS. Видях Октавия Scout - нещо като Олроуд, яка е!

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много яка тема колега,и аз се заглеждам в този клас автомобили(за жената)беше ми много интересно да прочета всичките 11 стр. Какво да добавя,бълдъзата кара 308 1.6 дизел,панорамен покрив.Колата не изглежда никък лоша добре върви,наистина те грабва в първия момент,на задните седалки е малко тясна(колкото Полото на жена ми),не са пестили французите пластмаса.Моето желание е за една А3 1.6 спортбег,не съм имал възможност да седна и карам а ме изненада неприятно твоето мнение след тест драв на А3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я, още някой е гласувал за пежо -_-:stupid::hilezh:

А а3 хубаво излиза много скъпо, той ако се беше качил в некоя а3-ка куатро с екстри, за 60-70 бона, щеше да му хареса :flehan:

Редактирано от msi200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А а3 хубаво излиза много скъпо, той ако се беше качил в некоя а3-ка куатро с екстри, за 60-70 бона, щеше да му хареса -_-

Така е но въпроса опира и до финанси. Иначе за 75-76 бона се взима Спортбек 2,0Т дет понавървява и е набухан с екстри. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я, още някой е гласувал за пежо -_-:stupid::hilezh:

А а3 хубаво излиза много скъпо, той ако се беше качил в некоя а3-ка куатро с екстри, за 60-70 бона, щеше да му хареса :flehan:

Аз още не съм гласувал.....

за 70 бона си взимам S3 отма и отнасям всичко в класа, ама айде от мен да мине, друг път

Я кажи за GTC-то. С кой мотор си 1.6Т или 2.0Т?

как е нощното осветление, търпи ли се това жълто?

лоста за скоростите, не ти ли идва малко ниско?

гледам си с Рекаро салона и поне си избегнал, неудобните седалки

имаш ли IDS+ ?

возията как е?

разход?

ремонти, обслужване, как е официалния сервиз?

с колко цолови джанти си?

....

нещо специфично, което те радва/дразни?

Докато попитам и си намерих отговора

Колата е със супер много шукарийки като рекаро салон, активно настройващо се окачване(IDS+), биксенон, джанти 17, безключово палене и още много. 200кс, 6 скорости, стои като залепена на пътя
Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях пред подобен избор преди 2 годинки, и като върл фен на немските коли си направих следния извод:

решаваш или да играеш на сигурно и правиш стандартния избор- а3, астра, голф - все здрави немски коли без никакви изненади

или решаваш да мислиш нестандартно и си купуваш някоя от другите марки, което обаче си има съответните плюсове и минуси.

Та аз избрах астрата и съм много доволен, може да има някакви недостатъци като леко дървения салон и само 2 врати,

но оттам нататък като цялостен пакет няма от какво да се оплача.

Даже и сервиза е добре(дженеръс ауто), а частите и поддръжката са евтини.

Редактирано от msi200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

verter

Значи аз имам Вектра от последните ,досега съм сменял само масло + филтирте ,като смяната ми излезе 160 лв някъде.

За сравнение,на един приятел Мазда 2 ,спомена че му идвало към 300 лв според неговите думи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

verter

Значи аз имам Вектра от последните ,досега съм сменял само масло + филтирте ,като смяната ми излезе 160 лв някъде.

За сравнение,на един приятел Мазда 2 ,спомена че му идвало към 300 лв според неговите думи.

Мерси, в Пежо излиза към 180лв смяна масло

Това ли ще е новото А3?

AUDI_A3_v_2009.jpg

AUDI_A3_h_2009.jpg

А1 също ми допада доста, кога ще излезе на пазара?

p_1083.jpg

p_1081.jpg

p_1087.jpg

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ти кажа от какво точно се оплакваха във форума, защото четох преди доста време (по спомени на дизелова Мазда хронични проблеми със партикулярен филтър), имаше и още, не помня, ако ти е интересно хвърли 1 око.

Но най-вече се оплакваха от кофтито гаранционно и след гаранционно обслужване и отношение от страна на представителите на Мазда.

Иначе да, наистина са на първите места в касациите по надеждност, може да са много добри последните модели. Но и това са класации за сравнително нови автомобили - 3 до 5 годишни.

Аз споделям лични впечатления от малко по-възрастни коли.

За мен 1 марка ми се издига в очите като видя как и стареят моделите - дали и след 7-10+ годни изглеждат в кондиция (като дизайн и износване) или са пред ядрен разпад.

Т.е. дали правят ширпотреба (опитали са са се да сътворят нещо актуално на момента и след 1-2 годни изглежда не на място) или Автомобил!

Май Ауди 80 Б3 - модел '86 ми е еталон, ами и досега ме кефи много с елегантния си дизайн и отвътре и отвън! Човек лаик никога няма да има даде годините на които са реално повечето Б3-ки. За мен стареят като вино! :hilezh:

Виж, аз не съм седнал да убеждавам, че Мазда е лоша кола, просто имам 1 наум за нея от опит и наблюдения във страна където доминират японски автомобили, а ти си леко краен с "Ако има сервиз само за мазда трябваше да фалира..."

Дай да си стиснем ръцете някъде по средата! :)

Оплакват ли се в мазда форума, ами вероятно.. Аз не знам форум където да не се оплкават никой за нищо. По важното е за какво се оплакват. По всички европеийски и световни класаций мазда последните години е само на първите места с порше и субару по безпроблемност. В сервиза където се обслужват маздите във Варна за 6 месеца имаше само един сериозен проблем, износен маховик.. При това не се знае какво е правил собственика.. Отделно за разлика от другите марки мазда почети няма нещо зле фабрично, дори да има някакви супер дреболий те са различни, не е повтарящ се проблем на 50 или повече процента от даден модел. Просто няма какво да се прави по колата. Ако има сервиз само за мазда трябваше да фалира...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

New Lancer

за 45 бона взимаш143 к.с+кожа+нави с ДВД и 30 GB диск+Keyless,18-ки л.дж.,Би-ксенон -само куатро нема,за още 2 бона и автоматик ако искаш.С 4 врати е ,ама е много спортно!

При голфа GTI(който мн.ми харесва) с тези екстри идва към 58 бона.

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лансера изглежда екстра на снимки, добър дизайн и добър салон, а и свети в червено :hilezh:

ама с тия 143 коня не върви :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...