Jump to content

Audi A42.6 vs A4 1.8T quatro


Recommended Posts

Аз карам 1.8Т , куатрото бута около една секунда до 100км/ч което за Ауди А4 е около 9.6 мисля ...

На 1.8Т няма турбо удар , защото турбината е прилично малка , и прави боост в доста ниски обороти , на около 2300 оборота вече има налягане от 0.6 бара на колкото работи 150к.с версията.

Аз съм правил старт с 2.6 което е само с предно и резултата е , 1-ва един калник , 2-ра предницата на аудито е до средната ми колонка , 3-та започвам да вървя доста напред след това спряхме за макс скорост не знам ..

И 1.8Т прави около 225 км/ч на равно и да иска не може да удари 240 както някои говорят ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз лично бих предпочел 1.8Т.

Защото е много по-лесен за доработване. Достатъчно здрав е щом го слагат на шкодичките. И личното ми мнение и че само с едно чипче и 2,6V6 ще ми гледа стоповете доста дълго време. Сега дали може да дигне 240 или не лично не ми пука, щото с толкова км/ч са много малко местата където можеш да караш повече от 2-3минути, а и не е много здравословно.

Отделно откъм застраховки и данъци е много по-евтин особено предвид новите ГО. Та всичко зависи и какво точно искаш...

Иначе 2,6 V6 е класика в жанра и :twisted: и е мнооооооо здрав мотор :arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи от дотук изказаните мнения си мисля че 1.8Т би трябвало да е по-пъргаво, сега отделен е въпроса че Quatroto затормозява малко мошноста, но едва ли би било много осезаемо. Но малко ме претеснява факта, че собсвеника на 1.8Т след като покара моята 2.6 сам си каза че мойта е по-мощна, а след това аз като се качих в неговата сам си го усетих това нещо. Оправданието беше с Quatroto, но дали е така или нещо и имаше на 1.8Т това само един специалист би могъл да каже. Също така искам да кажа че не сме правили гонка на двете коли, защото наистина може да се окаже друго като ги сложим една до друго, но на мен лично не се вярва да стане нещо изненадващо... в смисъл 1.8Т да бие 2.6... Мммм дааа... интересна темичка май заформихме тук:twisted:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че 2,6 трябва бие 1,8Т, голяма кубатура, 2 цилиндъра повече, много по-голям въртящ момент, двигателя работи без да се замисля или тормози....

Еднакви са като коне статистически погледнато но работят доста различно един от друг

Абе откъдето и да погледнем та дори и чисто математически 2,6 е много повече от 1,8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да стана банален пак ще кажа, че бих се спрял на 1,8Т Кватро.

Отколкото на 2.6 чист заради някаква несъществена разлика в ускорението, която лесно може да бъде елиминирана с едно чипче/по-голямо турбо/по-голямо интеркулерче.

Но получаваш в замяна много повече - Кватро, по-евтини данъци застраховки и по-нисък разход.

Иначе нормално наистина 2.6 без кватро да е по-бързо кватрото си е тежичко, а и наистина лееко по-спънато върви колата, но пък е голяяяяма мания..аз не вярвах мноо такива приказки, че като съм се качил на Кватро повече няма да искам да сляза, но си е така...на сега ще ходим на ски и баща ми вика земи джипката..аз неща и викам ше си карам Кватрото ти си карай твоя автобус :twisted:

А дали е читава само един обстоен прегледн може да покаже..

Незнам каква ви е идеята кой на кого да доплати, но ако той ти доплаща с парите можеш да я направиш лесно по-бързо, ако толкова държиш на това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи по принцип и аз бих искал да карам 1.8Т Quatro даже преди да си взема мойта 2.6 търсих или 1.8Т или 2.6... т.е. търсех 150 коня... както и да е... та значи сега за тоя бартер аз предлагам Ач 2.6 95 година с АRB. ABS, ASR, лети д. -Ауди, касетофон, климатрониц и ел. пакет,halogenи а другата кола е Ач 1.8Т Quatro 95, но с регистрация 96, ABS, ARB, лети д. и ел пакет. Значи 1.8Т Quatro не е регистрирано, а мойта има дори каско.... и мискат аз да дполатя 1000 кинта....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че 2' date='6 трябва бие 1,8Т, голяма кубатура, 2 цилиндъра повече, много по-голям въртящ момент, двигателя работи без да се замисля или тормози....

Еднакви са като коне статистически погледнато но работят доста различно един от друг

Абе откъдето и да погледнем та дори и чисто математически 2,6 е много повече от 1,8[/quote']

Прочети пак мнението на RS-MAD :!: :!: :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи по принцип и аз бих искал да карам 1.8Т Quatro даже преди да си взема мойта 2.6 търсих или 1.8Т или 2.6... т.е. търсех 150 коня... както и да е... та значи сега за тоя бартер аз предлагам Ач 2.6 95 година с АRB. ABS, ASR, лети д. -Ауди, касетофон, климатрониц и ел. пакет,halogenи а другата кола е Ач 1.8Т Quatro 95, но с регистрация 96, ABS, ARB, лети д. и ел пакет. Значи 1.8Т Quatro не е регистрирано, а мойта има дори каско.... и мискат аз да дполатя 1000 кинта....

според мен не си заслужава карай си твойта :twisted::arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох го, аз с Пунто 1.9 JTD дърпам 80 % от колите на старт щото тая бангия тежи 700 кила, няма собствена маса а е 90 коня, АМА САМО НА СТАРТ, след това ме изяждат със се парцалите, талига за камикадзета.

Последната ми кола беше тая от подписа ми, 140 коня, на Tsvet40 Audi-то е 115 и е по-пъргаво, върви повече, има по-голям въртящ момент и е 5 ЦИЛИНДРОВО.Определено никак не ми хареса 2,0/16V, някак си тегаво работи, все едно е на границата на възможностите, мислех че моя е сакат и пробвах едно А6 96 то лето със същия мотор но без QUATTRO, същата работа :twisted:

Може и да греша но там където свършва силата на 1,8Т идва на ход 2,6

Просто тия малки кубатури с изцедени сили не са ми по вкуса

Щото карането на кола не е само тръгване от сфетофар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи по принцип и аз бих искал да карам 1.8Т Quatro даже преди да си взема мойта 2.6 търсих или 1.8Т или 2.6... т.е. търсех 150 коня... както и да е... та значи сега за тоя бартер аз предлагам Ач 2.6 95 година с АRB. ABS' date=' ASR, лети д. -Ауди, касетофон, климатрониц и ел. пакет,halogenи а другата кола е Ач 1.8Т Quatro 95, но с регистрация 96, ABS, ARB, лети д. и ел пакет. Значи 1.8Т Quatro не е регистрирано, а мойта има дори каско.... и мискат аз да дполатя 1000 кинта....[/quote']

ako ikash zvanni mi sabota ili nedelq da ti napravq test-drive s edna 4itava A4 1.8TQ za da vidish kak varvi....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с най-голямо удоволствие пич, само че аз сам от Русе и съм доста делеч от теб... иначе и аз тарсия някой с читава А4 1,8Т .... познавам един само че той и е сложил чип и вече не е миродавна, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с най-голямо удоволствие пич' date=' само че аз сам от Русе и съм доста делеч от теб... иначе и аз тарсия някой с читава А4 1,8Т .... познавам един само че той и е сложил чип и вече не е миродавна, нали?[/quote']

Ми не е точно така.., ако е сложил чип и е качествено всичко, което може да се провери само с тестове.

Какво лошо има ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че 2' date='6 трябва бие 1,8Т, голяма кубатура, 2 цилиндъра повече, много по-голям въртящ момент, двигателя работи без да се замисля или тормози....

Еднакви са като коне статистически погледнато но работят доста различно един от друг

Абе откъдето и да погледнем та дори и чисто математически 2,6 е много повече от 1,8[/quote']

Не съм много съгласен с тебе ...

1.8Т

Максимална мощност : 150 к.с./ при 5700 оборота

Макс. Въртящ момент : 210нМ / при 1750 до 4500 оборота !!!

2.6 В6

Макс. Въртящ момент : 225нМ / при3500 оборота

Макс Мощност : 150 к.с / при 5500

Както виждаш въртящия момент е почти еднакъв с таза разлика че 1.8Т го има още при 1750 оборота и се запазва до 4500..

Затова не мисля че 2.6 има някво предимство в това отношение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз затова казах че не съм сигурен, вярвам на това което си дал като данни, аз самия ще се кача на 1,8Т първите дни на 2005 та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kомпютъра на това 1,8Ткоето си харесах показва 12/100 ама не знам това показание последно колата градско ли е карана или по магистралата, самата кола пристигна на автовоз онзи ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8ТQ гори 13 градско при нормално и 16-17 с ръ4ка под 12 не можеш да го свалиш посмъртно...

П.С. говирим за градско в София по задрастванията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8ТQ гори 13 градско при нормално и 16-17 с ръ4ка под 12 не можеш да го свалиш посмъртно...

П.С. говирим за градско в София по задрастванията...

:arrow: Добре се храни двигателчето :twisted:

Извънградско при 110 - 120 (без ръчка) 10.5. С ръчка ... 13-14 извънградско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа че не всичко което кара едно 1.8Т да не върви не е САМО ТУРБОТО. 150к.с. версиятя позва ККК К03 което е прилично малко турбо , но то работи само на 0,6 бара макс , като на червената линия не държи пове4е от 0.4/0.5 бара. Обикновенно на карана кола с добро масло и която не е карана постоянно след 6000 об/мин турбото има ресурс поне толкова колкото има мотора.

Има още един куп детски болести по 1.8Т които могат да доведат до падане на мощността.

Пример , дебитометър , който е чест проблем при 1.8Т а цената му спира доста хора да го сменят. Някой път става с почистване.

Много често има проблеми с температурния датчик за въздух който почва да подава грешна информация и отам пада мощността.

Така че не винаги е турбината , според мене тя е последното място което трябва да се гледа..

За разхода .моята кола гори при 100км/ч 6/100 , при 160 на магистрала по компютър гори 8.5/100 след това става тъмна индия.

Среден градски разход 11/100 , ако няма трафик пада до 10 и ако има се качва до 12.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те 1.8т са страшни но зажиси как е карано за6тото не даи си боже да ти се прецака турбото.докато при 2.6 има много малко вероятност за сериозни проблеми в мотора,а и при нас слу4ая е такъв от 2.6 на 1.8 и на баща ми му се реве но живота е гаден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори гадно е да се върнеш от по силна към по слаба аз лично скоро ще я и требе да се качвам на S-ка иначе ако не е S ше си карам тая от по силно на по слабо е много ама много гадно :twisted::ertrink::ertrink::flehan::shock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...