Jump to content

А4 проблем с двигателя


Milcho_I

Recommended Posts

След сваляне на дросел клапата ако не се адаптира, все едно не е правено нищо.Както и като се свали акомулатора, дросела си губи настройките и пак се адаптира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Странно защо след като махнах катализатора и сложих тръба проблеме със оборотите сутрин стана по осезаем, да не говорим колата колко шумно и гадно почна да звучи.

Един колега от форума ми спомена, че след като са му почистили дросела се правели някакви настройки. Незнам дали това е правено по моята кола. Въпроса ми е ако не е правено дали това ще даде ефекта на неработеща добре дроселова клапа?

при мен също го няма катализатора и ми споменаха в сервиза, че това може да бъде също една от причините.

друго което ми се върти в главата е и това дет го казва колегата "sweep" "След сваляне на дросел клапата ако не се адаптира, все едно не е правено нищо.Както и като се свали акомулатора, дросела си губи настройките и пак се адаптира."

в събота съм се замислил да направя точно това упраажнение с дросела. ще сменя - свещи, филтри, почистване на контакти и друго там квот ми остане време и след това ще пиша. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво точно представлява това адаптиране?

Незнам какво представлява точно, аз я карам в сервиза и я правят.Единственото, което правя е да натискам педала докрай, като ми кажат и да давам контакт :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво представлява точно, аз я карам в сервиза и я правят.Единственото, което правя е да натискам педала докрай, като ми кажат и да давам контакт :hilezh:

you are lucky boy/girl :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове каде мога да отида да ми почистят дросел клапата, че съвсем от скоро съм в бизнеса :2gunsfiring_v1:...и колко горе долу ще ми струва

Редактирано от vickA4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове каде мога да отида да ми почистят дросел клапата, че съвсем от скоро съм в бизнеса :2gunsfiring_v1:...и колко горе долу ще ми струва

В сервиз иди, ПИЧ, в сервиз :wub:

И нема се притесняваш за това колко ще ти струва, имат ли прайс-лист, ще проверят и ще те информират :rolleyes:

Нали не мислиш, че ги държат в тайна от клиента тия неща :bia:

И принципно избягвай да нахлуваш на хората по темите, по подобен БЕЗподобен начин ;)

Редактирано от Timon
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за нахлуването! При мен пробема с играенето на оборотите се появи след като свалях акомулатора и понеже колагата казва "Както и като се свали акомулатора, дросела си губи настройките и пак се адаптира"..въпросът ми е ..ако е само от акомулатора,трябва ли да се се праваят настройки на дросела или се той се "адаптира" автоматично?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултата е невероятен:

Хронология.

Първо си купих спрей за почистване на карбуратори, инжекциони и дроселови клапи.

после взех въздушен филтър и контактен спрей.

извиках детето, щот не може без помагач. Взех една ледена бира и ............. седнах на тротоара. :)

Операция 1 Свалих въздушния филтър (целия) и гумената тръба. като стигнах до пластмасовия преходник изведнъж открих, че в него влизат два маркуча, единия е откъм сервото, а другия отива някъде под двигателя.

Опитах се да ги сваля и с ужас :) открих, че този от към сервото се разлага, ама направо изтече като паста от гума. Както и да е, демонтирах и пластмасовия преходник, свалих всички вакумчета и кабеляк от дросела и айде долу. Мъка хора който няма понятие от тия неща да не почва. то шестограми се кривят челото на дросекла се усука. абе гадория.

Вътре в дросела гадория, от нагар и смоли не може да се затвори, канали запушени, чернилка, Но....спрея :rolleyes: уникално :) пръскаш и всичко се разлага., след като хубаво го почистих - монтаж, контактен спрей, кабеляк и вакуми наобратно и ................. :) нова бира.

В пластмасовия преходник до гуменото съединение има два отвора, който сигурно са за байпасният въздух(за уравновесяване на системата. ми те горките от разлагащия се маркуч нямат отвори. айде и на тях почистване, ми като няма маркуч - търчи до магазина, айде половин метър, но забравих скоби. Преди монтажана тръбата с контактен спрей почистих датчиците, после монтирах филтърната кутия сложих нов филтър и накрая монтаж на гуменото съединение.

Операция 2 - Свещи долу - почистване от нагар регулиране на хлабина - монтаж.

Операция 3 - На спрея пише, че ДБГ трябва да се запали(след като се почисти, а за карбуратори на празен ход) да работи минута две, след което бавно да се ускори и да се минат около 10 км. с около 3000 оборота.

С голямо притеснение поставих контактния ключ ( някъде бях чел във форума, че трябва да се ходи за настройки на компа), врътнах и запали. Ужас работи както си иска, ниски високи, гасне, абе драма. не ще да се форсира. И явно колегата е прав, дросела се самообучава, дадох газ до към 3 -4000 оборота, пуснах рязко и заспа - 900 мърка.

От там леко леко до караулката на магистрала Тракия, и газ - сега разбрах за какво си давам парите - лети хора та попрехвръква, пуснаш гаста - 900 об.

Днес сутринта качвам се паля и тръгвам няма да забие нос, няма да чакам да загрее, супер !!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дай повече подробности за свалянето. Има една гарнитура към колектора която ме притеснява, че ако сваля дросела може да я прецакам а по магазините може и да я няма. Маркучите само вакумни ли са? Дай какви са йм размерите и колко броя са. Какво значи това "челото на дросела се изкриви".

Дай повече подробности, че това е болна тема за а4 :lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дай повече подробности за свалянето. Има една гарнитура към колектора която ме притеснява, че ако сваля дросела може да я прецакам а по магазините може и да я няма. Маркучите само вакумни ли са? Дай какви са йм размерите и колко броя са. Какво значи това "челото на дросела се изкриви".

Дай повече подробности, че това е болна тема за а4 :lol: .

Гарнитурата нищо и няма, просто пипай внимателно и няма да пострада;)

А дросела не се криви, не и ако имаш удобна тресчотка със шестограм за развиването на 4-те болта.

Определено тази манипулация спокойно може да се отнесе към графата "лесна и за пред блока" :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата нищо и няма, просто пипай внимателно и няма да пострада:(

А дросела не се криви, не и ако имаш удобна тресчотка със шестограм за развиването на 4-те болта.

Определено тази манипулация спокойно може да се отнесе към графата "лесна и за пред блока" :wall:

Слушай човека.

Аз добра тресчотка нямам(все ми се чупят в ръцете :blink: ) и затова действам с шестограми. - чудя се как ще развиваш болтовета от долната страна, ама може и нещо да пропускам.

все пак имам Ауди за първи път.

челото е откъм колектора, на мен се изметна леко защото не спазих правилото за отхлабване на всички болтове.

За маркучите ще видя и ще пиша отделно.

Дросела се самообучава. към днешна дата колата работи точно както трябва.

Абе запретваш ръкави и разглабяш, пък после ........... :bia: каквото сабя покаже.

Предлагам мода да направи тема - с графата "лесна и за пред блока" - не се заяждам просто предлагам. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е зле... особено със снимков материал ако се подсигуриш:hilezh:

Инструмент ще се намери, а маркучи искам да си подсигуря предварително. Така и така ще разглабям всичко поне да ги сменя направо.

П.П.Тоя долния и при мен като го гледам имам чувството, че е пред разпадане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Както novakA6 казва днес си почистих дроселовата клапа без да я свалям със спрей за карбуратори STP(мисля че беше) струва 9 лв.За самообучението също съм съгласен с него,след като поработи колата оборотите заспиват и всичко е ок.Така че колеги дерзайте.Успех на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pogledna li termostata.Zvu4i glupavo ,no i pri men ima6e sa6tia problem. i po nisto ne si li4e6e 4e moje da e ot termostata smenihgo i sa e pu6ka.

pridarpa6e samo v na4aloto dokato tragne ,zabiva6e nosa i posle tragva6e.

smenih si temostata i sa e kat nova

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слушай човека.

Аз добра тресчотка нямам(все ми се чупят в ръцете :stupid: ) и затова действам с шестограми. - чудя се как ще развиваш болтовета от долната страна, ама може и нещо да пропускам.

все пак имам Ауди за първи път.

челото е откъм колектора, на мен се изметна леко защото не спазих правилото за отхлабване на всички болтове.

За маркучите ще видя и ще пиша отделно.

Дросела се самообучава. към днешна дата колата работи точно както трябва.

Абе запретваш ръкави и разглабяш, пък после ........... :hilezh: каквото сабя покаже.

Предлагам мода да направи тема - с графата "лесна и за пред блока" - не се заяждам просто предлагам. :hilezh:

Наистина е лесно като имаш удобни инструменти - все пак говорим за отхлабване на 1 скоба и отвиване/навиване на 4 шестограма. Точно за 15 мин си свалям, чистя, качвам и адаптирам дросел-клапата:)

П.С.: Така и така пипате там - добре е да се свали и изчисти датчика за темп. на входящия въздух, намира се веднага след дросела, закачен на колекторите. Зацапва се с времето от картерните газове и други подобни мизерийки:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С.: Така и така пипате там - добре е да се свали и изчисти датчика за темп. на входящия въздух, намира се веднага след дросела, закачен на колекторите. Зацапва се с времето от картерните газове и други подобни мизерийки:hilezh:

Този датчик не е ли на въздушния филтър? щото аз този почистих но ме беше (а и още е) страх, че там има една много тънка жичка, за която четох че мери температура и влажност на въздуха и да не я прецакам, че после излиза солено.

ако имаш повече инфо давай!!:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този датчик не е ли на въздушния филтър? щото аз този почистих но ме беше (а и още е) страх, че там има една много тънка жичка, за която четох че мери температура и влажност на въздуха и да не я прецакам, че после излиза солено.

ако имаш повече инфо давай!!:hilezh:

В кутията на въздушният филтър е дебитомера. Него си чистил сигурно.

А тоя датчик за темп. на входящият въздух се намира точно след дросела, закрепен е с един болт на всмукателните колектори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кутията на въздушният филтър е дебитомера. Него си чистил сигурно.

А тоя датчик за темп. на входящият въздух се намира точно след дросела, закрепен е с един болт на всмукателните колектори.

благодарско, черпя една виртуална <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулировка троса дроссельной заслонки

ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ

1. Отожмите до конца педаль газа.

2. Поставьте рычаг дроссельной заслонки в положение полной подачи газа.

3. Вставьте разъемный фиксатор в соответствующую риску оболочки троса дроссельной заслонки на контропоре.

4. У рычага дроссельной заслонки при полностью отжатой педали газа зазор должен быть максимум 1 мм.

Совет: После отсоединения разъемов блока управления системой зажигания/впрыска Motronic, а также после отключения аккумулятора в блоке управления стираются все величины, полученные в результате так называемого обучения. Самостоятельная адаптация блока управления к данным двигателя «забыта», и могут быть слишком высокие или неустойчивые обороты холостого хода. Во время короткой пробной поездки блок управления «обучается» адаптации к данным двигателя. Хотя процесс обучения блокируется, если в компьютер занесена информация о постоянной неисправности. В этом случае вначале нужно считать запоминающее устройство с неисправностями и стереть информацию. Спорадические дефекты, возникающие, например, за счет отсоединения разъема какого-нибудь датчика, не препятствуют процессу обучения.

Това успях да намеря само и се извинявам че е на руски и не мога да го преведа. Надявам се да е полезно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се че нахълтам в темата,но днес ходих да ми почистят дросела...и стана много по зле.Преди да отидя имах проблем само с студения старт-забиваше муцуната.Изчистихме я,уж я адаптирахме и после вместо по добре,оборотите не могат да паднат под 1200 на бензин и под 1700 на газ.

А са се опрявай с нов дросел-800лв надолу,ама кво да се прави.Интересното е как преди това беше що годе ОК поне с оборотите,а са и пак забива носа ии оборротите на майната си...някой ако има некви оферти да казва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се че нахълтам в темата,но днес ходих да ми почистят дросела...и стана много по зле.Преди да отидя имах проблем само с студения старт-забиваше муцуната.Изчистихме я,уж я адаптирахме и после вместо по добре,оборотите не могат да паднат под 1200 на бензин и под 1700 на газ.

А са се опрявай с нов дросел-800лв надолу,ама кво да се прави.Интересното е как преди това беше що годе ОК поне с оборотите,а са и пак забива носа ии оборротите на майната си...някой ако има некви оферти да казва

Виж си температурните датчици и СМЕНИ СЕРВИЗА! Те неможаха ли да ти намерят проблема, след като се видя, че не е от дросела?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си температурните датчици и СМЕНИ СЕРВИЗА! Те неможаха ли да ти намерят проблема, след като се видя, че не е от дросела?

сервиза е един от най-препоръчваните тук.вярвам на майстора,но защо не можа да се адаптира незнам..просто не трябваше да я пипаме,но много ми се искаше както на много хора,проблема със забиването на предницата,но уви стана по зле(много ме е яд-не мога да си понасям колата в момента).щепробвам в още един сервиз,да видим кво ще кажат.темп.датчика съм го сменявал и снего преди почистването работеше добре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз най-накрая си реших проблема. Отидах в друг сервиз и там ми оправиха дросел клапата наново и сега всичко е пушка. Колата е като нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...