Jump to content

Спортен филтър!!!


corso

Recommended Posts

Прежалих се, купих си K & N и единствено съжалявам, че не съм го сложил по-рано :steinigung:

Ще си го пера на 5000км и винаги ще карам с нов филтър.

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 143
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нещо интересно. Изгледайте го до края, ако вече несте го гледали ;)

Почвам да си променям мнението..... :steinigung:

в какъв смисъл си си променил мнението ?

нещо не ги харесваш тия филтри или ... ;)

Редактирано от CID
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Oт 10 год карам с k@n.На всяка кола това е първото нещо което слагам .От 15 дни карам печка,на 5 ден след покупката чух турбината как свирука ,естествено след като смених филтъра с k@n.Да допълня,на диагностиката излезе грешка за много голямо налягане в МАП СЕНЗОРА ,1 ден след слагането на филтъра ,.....Преди това такава грешка нямаше а е закачана поне три пъти.

Не разбирам предрасъдаците на философите,КОФТИ Е ЧЕ Е СКЪПО, АМА СИ СТРУВА .

Там където работя е бая прашно, има и доста коли,за пробата и за неверниците съм тествал , няма никаква разлика след филтъра на моя кола с к/н филтър и на друга с обикновен филтър като чистота имам впредвид финен прах по тръбата след филтъра.Разликата е че забравям за проблема а колегите, развъждат бабалюги след 3-4000 км във конвенционалните филтри плюс постепенното завишаване на разхода на гориво.

При почистването всяка пролет и есен оставам много изненадан в количеството гняс която пада от филтъра.:steinigung:

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Днес сложих k&N на мойта бангия. Нито трбината ух да свири повече нито да върви повече. Поне на пълна газ вече няма грам пушък, а преди припушваше лекона пъллна газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един K&N филтър ползван точно 8000км и след това изпран. Имам и комплект за почистване и омасляване използван един единствен път.

Списък с колите, на които може да се монтира

Инфо за филтъра

Ако някой има интерес да идва с 40лв и да взима и филтъра и препаратите.... 5 години вече прашясва :bia:

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Нормално ли е всеки път като си отворя кутията на филтъра и да намирам мрежичката на дебитомера цялата черна и мръсна?

При вас има ли такова нещо?

След като все пак преминават някакви ситни боклучета, те не са ли опасни и не могат ли да предизвикат някакъв проблем в мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и на 1000км мрежичката на дебитомера пак е черна.

Изчиствам я и след още 1000 отново същата работа.

Незнам при вас така ли е.

А страницата ми излиза на яроглифи, ако може някои да постне съдържанието на текста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето съдържанието от страницата с маймуните:

F.A.Q.

1. Филтри К&N могат ли да причинят повреда на дебитомера /масс въздушен сензор/ на превозното средство?

Не, това е и невъзможно, и нелепо.

Това е невъзможно тъй като ние знаем, че маслената обработка на нашия филтър е много малка (обикновено по-малко от 2 унции). След като маслото е подходящо

и равномерно абсорбирано от филтъра, никакво масло няма да премине, дори под екстремални условия. Това е нелепо, тъй като никои дилъри или сервизи са способни да ни осигурят доказателство в подкрепа на този "мит", и всъщност, нашите проучвания показват, че тези дилъри просто спекулират и че не е необходимо тестово оборудване, за да се разбере дали сензорът е повреден или защо. Това е още по-нелепо, тъй като някои автомобилни производители използват и продават въздушни филтри обработени с масло на обичайна основа. Има също така големи производители на въздушни филтри за еднократна употреба, които също са обработени с масло. Всички ние използваме масло по една и съща причина, тъй като то помага за ефективността на филтрацията на въздушния филтър.

От милионите въздушните филтри, които продаваме всеки месец, сме получили само няколко потребителски жалби, че дилърите или сервизите сочат нашия продукт като причина за дефект в дебитомера /мас-сензор/. Ние приемаме всяко оплакване много сериозно и гледаме на него като благоприятна възможност да помогнем на потребителя да не се възползват от него. Ние изследваме ситуацията задълбочено и поемаме пълна отговорност за решение на проблема.

Като резултат на нашето застъпване за потребителските права и за да помогнем за разрешаване на разногласията, ние имахме над 100 действителни сензора изпратени ни от дилъри, които предявят претенция, че нашия продукт е причинил тяхната повреда. След микроскопни, електронни и химически тестове установихме, че нито един от дебитомерите не бе повреден от филтър и масло K&N. Единственото най-голямо доказателство за това може би е, че над 50% от тези сензори на първо място не бяха изобщо повредени.

2. Как филтърът K&N ще се отрази на икономията на гориво на моя автомобил?

Има връзка между ограничението на въздушния филтър и скоростта. Теорията зад това е проста, колкото по-усилено трябва да работи двигателят, за да смуче въздух през всмукателните тръби и въздушния филтър, толкова повече гориво се изхабява в процеса. Заменяне на мръсния или запушен филтър е една от многото препоръки, които предлага Американското Министерство на Транспорта за повишаване икономията на горивото. Много K&N потребители съобщават, че се е увеличила икономията на гориво, след като са започнали да използват нашите въздушни филтри.

Тези практики обаче не означават, че вие ще изпитате промяна в скоростта. Ние със сигурност разбираме защо е теоретично възможно за потребителя да усети увеличение на скоростта след инсталиране на K&N въздушен филтър или всмукателна система, въпреки това, не бихме си позволили да изявим всеобщата претенция за това, че нашите въздушни филтри и всмукателни системи осигурят увеличение на скоростта.

Филтрите K&N са с по-малко ограничения, отколкото хартиените или синтетични въздушни филтри за еднократна употреба и Всмукателните системи на K&N са с по-малко ограничения, отколкото заводски инсталираните такива. Така, че филтрите K&N биха могли да бъдат важен инструмент, когато са комбиниран с други елементи, да помогнат да се увеличи скоростта, толкова, колкото е възможно.

3. Какво увеличение на конските сили мога да очаквам, ако използвам филтър K&N?

K&N филтри които са инсталирани в заводската въздушна кутия на вашето превозно средство, могат да осигурят увеличение между 1 и 4 конски сили. Резултатите ще варират в зависимост от вашето превозно средство, навици на управление, натоварване на двигателя (буксиране например), ограниченията на съществуващата въздушна система, и други фактори.

4. Какво увеличение на конските сили мога да очаквам от Всмукателната Въздушна Система K&N?

K&N произвеждат няколко различни типове и конфигурации на Подобрени Въздушни Всмукателни системи. В зависимост от годината, марката, и модела на вашето превозно средство, само един стил на всмукателна система би била подходяща за вашия автомобил. Всички наши всмукателни системи са преминали dyno-тест и гарантирано увеличават конските сили на автомобила ви.

5. Колко често трябва да почиствам моя въздушен филтър K&N?

Ако не сте изпитали намаление в скоростта или работата на двигателя, вашият филтър е в много добро състояние и все още не се нуждае от почистване. За да бъдем по-точни, филтърът не изисква почистване, ако можете да видите мрежата, която е около памучния филтриращ елемент /от към мръсната страна/ на целия въздушен филтър, независимо от това колко е замърсен. Когато вече не се вижда на някои места по филтъра, е време да се почисти. Когато шофирате по нормалния павиран път, улица или шосе, нашите резервни въздушни филтри, монтирани в заводската въздушна кутия, би трябвало да се да почистват на всеки 50,000 км, а нашите големи конусни филтри на всмукателната система – на всеки 100,000 км. Когато шофирате в прашни или оф-роуд условия, нашите филтри изискват почистване по-често. Препоръчваме ви да проверявате визуално вашия филтър на всеки 25,000 км, за да определите дали мрежата все още се вижда.

6. Възможно ли е филтърът K&N да насочва към двигателя ми прекалено голям въздушен поток?

Не. Двигателят може да всмуква само определен обем въздух, в зависимост от мощността на двигателя (измерима от такива неща като диаметъра, движението и броя на цилиндрите). Превозните средства са проектирани да работят с големи промени във въздушното налягане, ето защо те могат да работят и на височината на морското равнище, и на височина 14,000 м. Компютрите им приспособяват количеството гориво необходимо като резултат на промените във въздушното налягане (плътност). Ограниченията на въздушния филтър, когато е нов и особено, ако е запушен с прах биха предизвикали по-ниско въздушно налягане. Високо дебитните въздушни филтри, изобретени от K&N са разработени да намалят работата необходима за всмукване на въздух през филтъра и да увеличат въздушното налягане. Увеличеното въздушно налягане е един от ключовите елементи за повишаване на мощността.

7. Използването на филтър K&N ще наруши ли заводска гаранция на производителя?

Не!

8. Продуктите K&N могат ли да са причина за светването на „check engine” индикатора?

Правилно инсталираните продукти на K&N не би трябвало да причинят светване на обслужващият светлинен индикатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

И аз сложих спортен филтър J&R на мойта печка и да си призная съм доволен от инвестицията. Не усещам да има промяна във вървежа или разхода, но при цена на оригинален хартиен филтър за моята кола 42лв. някак решението ми се вижда мъдро...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Имам един K&N филтър ползван точно 8000км и след това изпран. Имам и комплект за почистване и омасляване използван един единствен път.

Списък с колите, на които може да се монтира

Инфо за филтъра

Ако някой има интерес да идва с 40лв и да взима и филтъра и препаратите.... 5 години вече прашясва :zustimm:

ПРодаде ли филтъра с препаратите?

Драсни едно ЛС ,че силно ме интересува и от кой град си!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Да го играя археолог малко аС. Обмислям при следващата смяна на консумативи да сложа JR панелен филтър. Идеята ми е да спомогне за намаляване на чернилката. Карам със затапен EGR  и 0.216 разпръсквачи. Софтуера си е заводския (което също обмислям дали да не променя).  Колата си върви ОК, но чернилката при повече подаване на газ е твърде много. Преди време имах драми с актуатора, ама сега си е ОК, не забива на 140, не е и да не ускорява.. Та не вярвам да е от това.

Та накратко - със такъв един филтър далече ли съм от правилното решение ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми надали ще е решение. За проба махни филтъра и сложи едно парче тензух или марля, че да не влезнат киликанзери, и виж дали има ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...