Jump to content

Фарове феислифт Б5


gemballa.bg

Recommended Posts

Къде ги има по 200 лв. комплекта :hilezh: ....

А на Депо без машинки за реглаж може ли да се сложат такива ... от старите фарове например :lol:

Аз ги взех от Елит-Кар Варна,Фаровете са без ел.машинките,но няма проблем дасе сложат и старите май,защото има предвидено място за машинките,но са с една врътка на мястото на машинката.Аз сиги оставих без машинките,но сиги центровах както ми харесва и неги пипам повече :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

и аз да питам нещо: освен буксите, нещо друго преправя ли се за А3 - напр.машинки за регулиране?

Ами да голям филм си е слагането,защото освен че буксите НЕ стават за новите фарове,ами и никаде по моргите неможах да намеря защото бяха ги изкупили преди мен,питах и в магазина от където ги купих и там нямаха и се наложи да ги побългаря както аз си знам-купих си мъжки и женски кабелни обувки и кабелчета с различен цвят по 70-80см. и цялото свързване ми излезе околко 2 лв.за материали :hilezh::lol::bia:

Преди дасе стигне до свързването на кабелите има още един Голям проблем,че новите фарове не влизат на мястото на старите.Новите фарове са заедно с мигача,а старите по отделно.Трябва дасе изреже ламарината зад мигача която е на калниците(това нее видимата част от калника)и дасе оформи отвора.Проблема идва от там че стария мигач където ляга към калника е плосък,а новия фар с мигач отзаде мигача стърчи повече и няма как без дасе поодреже ламарината.Зора беше докато монтирам първия фар,после другия стана 3-пъти по-бързо.А между другото аз поне несъм махал бронята,защото незнаех как,но ако някой него мързи дая сваля сигурно монтажа щее в пъти по-лесен.В последствие ми казаха че буксите от голф4 сущо ставали :hilezh:

Ето и няколко снимки:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........А между другото аз поне несъм махал бронята,защото незнаех как,но ако някой него мързи дая сваля сигурно монтажа щее в пъти по-лесен.В последствие ми казаха че буксите от голф4 сущо ставали :hilezh:

Ето и няколко снимки:

offtopic:

A, я кажи на колко болта се държи фара и къде се намират (без да свалям бронята), много ли тегаво се сваля стария фар.Може и на ЛС малък съпорт :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите фарове се махат много лено:имат 2 болта отгоре на рамката и един отстрани но зада го развиеш трябва да махнеш мигача и тогава вече ще видиш третия болт отстрани на фара се пада.Развиеш ли и него значи фара е готов излязъл.

п.с.За да махнеш мигача трябва да бръкнеш отзад мигача и да откопчееш една щипка и после дърпаш целия мигач навън :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите фарове се махат много лено:имат 2 болта отгоре на рамката и един отстрани но зада го развиеш трябва да махнеш мигача и тогава вече ще видиш третия болт отстрани на фара се пада.Развиеш ли и него значи фара е готов излязъл.

п.с.За да махнеш мигача трябва да бръкнеш отзад мигача и да откопчееш една щипка и после дърпаш целия мигач навън :blink:

:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка вметка: за А3 отдолу се прави и една ъглова планка за закрепяне и бронята трябва да се махне за да се монтира планката, иначе новите (от фейслифта) се крепят само на 2та болта отгоре, играят и напрежението в/у щипките отгоре си е доста голямо.

А, да, и за машинките за регулиране, не стават от старите мисля.

Редактирано от ralenekov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В общи линии, се оказва че фаровете са слабото място на Ауди. По-скоро Хела са сътворили нещо подобно на фенери за каляски, които не вършат никаква работа след определен период. И при С4 и С5 го има същия проблем...свети, ама за да те забелязват отсреща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата "ralenkov" мога да му разкажа малко по подробно как се слагат такива фарове от фейслифта,защото вече 2-пъти я правя тая гимнастика и няма нищо подобно от това което казва,дори и моторчетата за ел. си бачкат без проблеми.Ако питаш какви фарове да си вземеш отгожора е "TYC"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже какви са крушките на А4 В5 фейслифт /цял фар и мигач/ на късите Н7 ли е крушката и на дългите каква е? Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже какви са крушките на А4 В5 фейслифт /цял фар и мигач/ на късите Н7 ли е крушката и на дългите каква е? Благодаря.

Къси и дълги са Н7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата "ralenkov" мога да му разкажа малко по подробно как се слагат такива фарове от фейслифта,защото вече 2-пъти я правя тая гимнастика и няма нищо подобно от това което казва,дори и моторчетата за ел. си бачкат без проблеми.Ако питаш какви фарове да си вземеш отгожора е "TYC"

Фаровете които си слагал са си били с машинки или си слагал такива допълнително ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къси и дълги са Н7

Тенкс брато. Мисля да си бодна едно ксенонче на късите , на дългите разбирачите ми казаха, че нямало смисъл. А дали е така ....... кой да каже??? Само не знам дали да си търся 35 или 55 вата. Някой ще ме светне ли кои са по-добри?

Редактирано от slavibal
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де колко струват тия фарове TYC за А3-ката че ги хвалите толкова? То ако е въпроса за най-хубаво гледах и хелата оригинална за 500лв. ама е 1:1 с депото само ме убеждаваха че сглобката е по-хубава ала-бала :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де колко струват тия фарове TYC за А3-ката че ги хвалите толкова? То ако е въпроса за най-хубаво гледах и хелата оригинална за 500лв. ама е 1:1 с депото само ме убеждаваха че сглобката е по-хубава ала-бала :unsure:

Е ти не си ли с TYC или нещо аз не съм разбрал :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Депо и ми се прецакака механизмите за реглаж.

Доста рехаво са направени!

Сега ще търся други да купувам, а тези смятам да ги опрерирам и да ги направя по-здраво.

Ако взимаш Депо или TYC изягваи да им ровиш много реглажа, че там им е слабото място според мен.

Редактирано от georgivelkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на Депото голям реглаж им дръпнах докато разбера коя врътка за накъде е,но като цяло светлинния поток сега с лупата се настройва полесно. Нямаше поражения при мен :flipoff:

А старите Хелата бяха просто неконтролируеми и реглажа при тях беше невъзможен,то и 10г. бяха ама нали уж маркови :hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дилемата при мен е голяма, дали да си купя второупотребни маркови или нови кучемарка!

60-40 за куче марката, за сега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дилемата при мен е голяма, дали да си купя второупотребни маркови или нови кучемарка!

60-40 за куче марката, за сега!

Новото си е ново са казали хората,дори и ментак рефлектора щее чисто нов и ще свети в пъти по-добре от стария попрегорял но оригинален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото си е ново са казали хората,дори и ментак рефлектора щее чисто нов и ще свети в пъти по-добре от стария попрегорял но оригинален.

Братле не се излагай.Старите ми фарчета - Бош, като ги отворих рефлектора беше повече от перфектен ! Фарове на 11 години ... Качественото си е качествено...

Аз лично бих си взел Валео втора ръка, ако имах възможност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле не се излагай.Старите ми фарчета - Бош, като ги отворих рефлектора беше повече от перфектен ! Фарове на 11 години ... Качественото си е качествено...

Аз лично бих си взел Валео втора ръка, ако имах възможност.

Кви пари са тия Валео ,че мойте искам да ги махам,добре свтят ама не ме кафат :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...