hellix Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 На АЕВ-то като му махна казанчето за антифриза и газта маи ще има откъде да му бръкна. А дали номера е същия? Да знам да ги питам направо по номер на частта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 Сам си отговорих на въпроса.Ето. Може да е полезно на колегите с AEB, ATW А така изглежда пълния ремонтен комплект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 Като си кажеш номера на рамата ще ти дадат това което трябва . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 18 Май 2010 Доклад Share Публикувано 18 Май 2010 (Редактирано) Вчера след час ръчкане по колата ми въпросното коляно беше смененоЕто Франкенщайна който свалихме.Само искам да кажа: Продължавайте да си взимате коли от Италия Редактирано 18 Май 2010 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sfinci Публикувано 18 Май 2010 Доклад Share Публикувано 18 Май 2010 здарвейте искам да ви питам как да си опражя сутрещното палене като е студена заплава веднага и след 5 сек. като започне да работи ламбдата и почва да ми играят оборотите и понякога загасва ако я изфорсирма малко да позагрее и почва да се опрая (поне да не гансе).Когато дигне кам 30 градуса се оправя смених датчика на температурата на водата оригиналния беше син са е някав зелен и ламбда сондата смених и пак нищо карам я на газ пт 8000км. и вече нз ко да го правя тоя скапан кенеф моля ви даите идеи че вече ми писна да набивам пари в 10 годишна кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 18 Май 2010 Доклад Share Публикувано 18 Май 2010 Преебал си е. Трябвало е първо дросела да си почистиш особено ако си с обикновена газова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sfinci Публикувано 18 Май 2010 Доклад Share Публикувано 18 Май 2010 незнам вече мн ми писна иначе сам с газов инжекцион Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sfinci Публикувано 18 Май 2010 Доклад Share Публикувано 18 Май 2010 искам да питам ка се пражи да ми показвав температурата на водата на дислепля на климатроника занм че го мойе но незнам как става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 19 Май 2010 Доклад Share Публикувано 19 Май 2010 За всички които са с газови уредби: когато смесите не са добри прави така при първоначално и особенно студен старт!От личен опит знам.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 18 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 И при мен е подобен проблема,с ГИ-пали винаги на бенц.Първото палене някой път е от раз,някой път 30-40сек. въртене на стартер и гаснене след това.Същото се получава и след 1ч. или 15мин.престой някъде(на студен и топъл двигател).Грешки за темп.датчик и дросел за сега няма.И най-странното ми е,че зимата и сега като е топло,оборотите веднага застават на 8-900,без да има задържане на по-високи и падане към по- ниски.Имам чувството че се оттича(губи налягане) бензина понякога,ако може така да го кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 (Редактирано) Колеги, аз имам същия проблем - първоначално палеше веднага първия път, но държеше нестабилни обороти, които варираха около 10 секунди и се даваше, след което заработваше нормално. Сега проблемът прогресира - вече изобщо не пали първите два пъти, когато моторът е студен. Въртя стартера, мъчи се да запали, но не може. Запали ли веднъж сутринта, после целия ден си пали без проблем.До момента съм направил следното:1. Смених горивния филтър2. Почистих дросела3. Сипах качествен бензин4. Установих че няма връзка с газовия инжекцион, защото колата прави този проблем много време преди да сложа газ.Направо се депресирам с това палене. Как да го реша?Моторът е 1.8Т, АЕБ. Редактирано 18 Септември 2012 от 150hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 (Редактирано) Здравейте колеги аз съм с друк странен проблем! Колата е Ауди а4 1.8т АЕБ 98г като карам на скорост и изключа рязко ми падат оборотите до минума и понякога гасне от какво може се дължи това? Помагайте колеги,че ще полудея вече? Колата си пали от раз без значение дали е топло или студена и си работи на място добре. Проблема е само в движение като изключа от скорост без значение с каква скорост карам! Редактирано 27 Януари 2013 от sex_niki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване