Jump to content

А4 1.8 гасне при първо запалване.


zlatko

Recommended Posts

На АЕВ-то като му махна казанчето за антифриза и газта маи ще има откъде да му бръкна. ;)

А дали номера е същия? Да знам да ги питам направо по номер на частта :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера след час ръчкане по колата ми въпросното коляно беше сменено:hilezh:

Ето Франкенщайна който свалихме.

Само искам да кажа: Продължавайте да си взимате коли от Италия :zustimm:

DSC02399_new.JPG

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здарвейте искам да ви питам как да си опражя сутрещното палене като е студена заплава веднага и след 5 сек. като започне да работи ламбдата и почва да ми играят оборотите и понякога загасва ако я изфорсирма малко да позагрее и почва да се опрая (поне да не гансе).Когато дигне кам 30 градуса се оправя смених датчика на температурата на водата оригиналния беше син са е някав зелен и ламбда сондата смених и пак нищо карам я на газ пт 8000км. и вече нз ко да го правя тоя скапан кенеф :lol: моля ви даите идеи че вече ми писна да набивам пари в 10 годишна кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички които са с газови уредби: когато смесите не са добри прави така при първоначално и особенно студен старт!

От личен опит знам....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

И при мен е подобен проблема,с ГИ-пали винаги на бенц.Първото палене някой път е от раз,някой път 30-40сек. въртене на стартер и гаснене след това.Същото се получава и след 1ч. или 15мин.престой някъде(на студен и топъл двигател).Грешки за темп.датчик и дросел за сега няма.И най-странното ми е,че зимата и сега като е топло,оборотите веднага застават на 8-900,без да има задържане на по-високи и падане към по- ниски.Имам чувството че се оттича(губи налягане) бензина понякога,ако може така да го кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Колеги, аз имам същия проблем - първоначално палеше веднага първия път, но държеше нестабилни обороти, които варираха около 10 секунди и се даваше, след което заработваше нормално. Сега проблемът прогресира - вече изобщо не пали първите два пъти, когато моторът е студен. Въртя стартера, мъчи се да запали, но не може. Запали ли веднъж сутринта, после целия ден си пали без проблем.

До момента съм направил следното:

1. Смених горивния филтър

2. Почистих дросела

3. Сипах качествен бензин

4. Установих че няма връзка с газовия инжекцион, защото колата прави този проблем много време преди да сложа газ.

Направо се депресирам с това палене. Как да го реша?

Моторът е 1.8Т, АЕБ.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте колеги аз съм с друк странен проблем! Колата е Ауди а4 1.8т АЕБ 98г като карам на скорост и изключа рязко ми падат оборотите до минума и понякога гасне от какво може се дължи това? Помагайте колеги,че ще полудея вече? Колата си пали от раз без значение дали е топло или студена и си работи на място добре. Проблема е само в движение като изключа от скорост без значение с каква скорост карам!

Редактирано от sex_niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...