Jump to content

А4 1.8 гасне при първо запалване.


zlatko

Recommended Posts

Като е студена колата и я запаля почти веднага и падат оборотите и гасне. После като си загрее и спра някаде и я запаля отново си пали нормално и оборотите си падат на 800 - 900 като по учебник. Освен това колата не върви и май като загрее не върви все едно е запушен двигателя и неможе да си освободи мощността. Като правих диагностика при Мишо, той каза че ми е за смяна температурния датчик. Още не съм го сменил, температурата ми стои на 75 градуса а като влезе на светофари и отива на 88 и тогава не върви много. Също ми се струва че при студен старт ако успея да натисна газта преди да изгасне, т.е. да не я изпусна да изгасне си върви нормално. Да не е от свещите или от мръсни инжектори?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има същия проблем. Сутрин при първо палене завърта трудно (даже понякога не иска да запали) и лампата на акумулатора продължава да свети. При подаване на газ лампата гасне и след това нямам никакъв проблем при палене. И на мен на комп. ми дава проблем с темпер. датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз също мисля ,че твоя проблем е от "датчик температура охлаждаща течност".Виж сега получава се следното когато датчика ти е повреден дава информация к1м ЕКУ-то на автомобила ,че температурата на двигателя е -50, -60 градуса и двигателя зада не угасне автомобила от своя страна буха вътре гориво, но се задавя когато вдигне на 85 , 90 градуса вече информацията идва като 25 30 градуса и долу горе се пооправя и според мен е от ова ако ти дава голям разход. По приниц датчика ако е повреден на диагностика се вижда ако не е като грешка от актуалните стойности :rolleyes:. Надявам се да съм бил полезен :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намира тая свиня ? И аз съм със същите симптоми.При първо палене тресе и понякога гасне.На следващото няма никакви проблеми.Като пусна през климатроника да погледна температурата понякога показва 50 въпреки, че не е 50 градуса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега къде по точно отзад защото и при мен се появи този проблем,на климата дава грешка 6.1 ако не се лъжа.А някой да знае какви пари струва ще се радвам да науча,защото не се търпи вече въртя по 5 пъти за да запали и през това време гурми или заглъхва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

60 лева е датчика.Днеска бях в ХЕЕД 91... Колега ти от маркуча за картерните газове ли имаше тоя проблем ? И как го оправи тоя боклук ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да... от същия маркуч. Взех една пластмасова тапа от някъв разпределител и запуших отвора към въздуховода, маркуча от ДВГ-то го остайх така да си капе и да замърсява природата докато се реша да се разтърся за тоя маркуч да го поръчам.(все пак се надявам да не ми кажат някоя космическа цифра).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

~50 лева е маркуча.Междо другото неговата цел е да връща картерните газове в дросел клапата за доизгаряне.И без да я запушваш почти няма как да се зацапва клапата.Доколкото ми казаха в сервиза на БОШ(зад ИСУЛ) И да го оставиме да си виси няма какво да се прецака... Само ебавал работата на дебитомера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако приемем, че предната част е тази при радиатора, датчика се намира точно на противоположната страна. Трябва да се наведеш и да погледнеш между двигателя и купето. Точно под планката на която е номера на шасито трябва да погледнеш. Както казах при мен е син. Вижда се добре и е лесен за сменяване. Вчера питах за цената-42 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мене проблема взе да се задълбочава.Вече и при топъл мотор е нестабилна... Даже в движение си е ебало мамата.Почвам да си мисля за горивен филтър...Интересното, е че на ГАЗ нямам никакви проблеми :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз, с 1.8т на студен двигател, паля, падат до 600 оборотите за миг и после няма проблеми, явно при повечето е така, няма смисъл да се занимаваш, защото нали знаеш как е по сервизите:ами този датчик смени - 100 лева, този мъркуч смени - 100 лева, това да почистим - 50 лева, и накрая си назад с 300 лева без да се е променило нещо, тъй че карам си аз така и това е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

а я кажете при мен същия проблем ли е ? ...само на първото палене обороти не стигат повече от 600 и гасне веднага...на 2-рото вече си пали нормално ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах, всички явно имаме тоя проблем, трябва да го намерим.

Събота монтирам чисто новата дросел клапа и ще видим какво ще е положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах, всички явно имаме тоя проблем, трябва да го намерим.

Събота монтирам чисто новата дросел клапа и ще видим какво ще е положението.

чакаме отговор от новата дросел клапа кажи да сменяме ли дроселите :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

60 лева е датчика.Днеска бях в ХЕЕД 91... Колега ти от маркуча за картерните газове ли имаше тоя проблем ? И как го оправи тоя боклук ?
аз съм с А3, 1.8 125 коня и температурния датчик за водата при мене е сиво бял и в порше ми казаха оригинален 25 лв. как се води сега този датчик - температурен датчик за водата ли е?защото ималои и за маслото? Редактирано от fabio_26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросела е, аз вече забравих за проблема... Никакви датчици не съм сменял, дросела и нещата се оправиха.

:) при мен продължава и то по зле :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...