Jump to content

А4 1.8 гасне при първо запалване.


zlatko

Recommended Posts

Ще споделя две мнения на специалисти, които лично мен ме изненадах - не бях чувал подобна диагноза досега :hilezh:

Може някои колега да има полза от това:

1. Симптома че студена колата забожда носа (и се чуват детонации от ауспуха понякога-слушайте внимателно) може да се дължи на изтичане на газ на автомобили с поставена газова уредба. Това поведение означава че колата се дави и това може да се получи ако клапаните които затварят газта са повредени и при студен двигател докато е на бензин колата получава и газ допънително което я дави. За да проверите тази хипотеза от вечерта затворете крана на бутилката и изпразнете магистралата до угасване, за да пробвате насигурно на следващия ден.

2. Симптома пали трудно и гасне, а второ палене е ОК сутрин може да се дължи на изпускане на маслото на хидравличните повдигачи на клапаните и затова първото завъртане пропада (клапаните един вид не се отварят), а за второто вече има налягане маслото и затова пали ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще споделя две мнения на специалисти, които лично мен ме изненадах - не бях чувал подобна диагноза досега :hilezh:

Може някои колега да има полза от това:

1. Симптома че студена колата забожда носа (и се чуват детонации от ауспуха понякога-слушайте внимателно) може да се дължи на изтичане на газ на автомобили с поставена газова уредба. Това поведение означава че колата се дави и това може да се получи ако клапаните които затварят газта са повредени и при студен двигател докато е на бензин колата получава и газ допънително което я дави. За да проверите тази хипотеза от вечерта затворете крана на бутилката и изпразнете магистралата до угасване, за да пробвате насигурно на следващия ден.

Не се бях замислял за това - ще го пробвам утре вдругиден - има много истина и дано да се окаже че е от това :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз с вас,имах сьщия проблем,и след почистване на дросел,нещата се оправиха-Нооо НЕ СЬВСЕМ.в крайна сметка се оказа,че тая стара вьшка дет я карам някой пьт не ще да си разпознае ключа.Иииий точно в тозь моменТь ИЦКАТА е прав след лекинко изчакване няма никви проблемаций количката пали без ядове,кат си разпознае всичките му там електроники.Междо другото тва всичко е проверено от печен мастер,компа го казва като грешка,даже познава и дните в които е запецнала.Вьшката е 98г.А3 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се боря с описания проблем от 8 месеца (=15 000 км.). Колата е А4 1,8 с ГИ.

1. Смених въздушен и горивен филтри;

2. Смених температурен датчик;

3. Смених свещи;

4. Чистих дюзи, защото изобщо не искаше да запали - оправи се за около месец;

5. Смених омекнал вакуумен маркуч;

6. Днес я затеглих до сервиза, защото пак не пали. Там установиха изгоряла бензинова помпа.

През цялото това време съм прилагал какви ли не тактики за палене, ежемесечни диагностики, "пресен" бензин, и т.н. идиотщини, но без траен резултат.

Дано помпата да е била истинската причина за всичките мъки!

ЗДРАВЕЙ ВЛАДО

КУПИХ ТИ КОЛАТА ДНЕСКА 17.10.2008Г

АМИ МИСЛЯ ДА СИА Я КАРАМ С ТВОИТЕ ПРОБЛЕМИ........... НО ЖЕНАТА ЩЕ Я КАТА

НО ТЕЗИ В СЕРВИЗА НА VW - PLEVEN са ГОЛА ВОДА ......

И ТО ЗАЩОТО ,,НЕ ЧЕТАТ,, КАДЕТО ТРЯБВА...

А И ТОВА С ОКАЧВАНЕТО САМ СИ ОГ ПРЕЦАКАЛ ОТ ,, КАТЕРЕНЕТО ПО БОРДЮРИТЕ ,, ПРЕД БЛОКА ТИ .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та систематизирано причините може да са най-често:

1. Бенз. помпа

2. Регулатор на налягане

3. Нехерметичност някъде

4. Дросел

5. Зацапани/"пикаещи" дюзи

6. Темп. датчик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето Ауди е А4 1.6 без Автомобилна Газова Уредба....същият проблем...при студен двигател пали от 2-рия , най-много 3-тия път, когато си вдигне градусите поне на 60 – нещата се оправят т.е. пали си без проблем от първия път. Така си я купих още в края на 2005г. И така си карам, лошото, е че по припнцип ми се налага да я паля все студена и е много дразнещо  . Сменял съм какво ли не....и температурни датчици, и дистрибуторни капачки, палци, свещи, дори и гориво-подаващата помпа.Проверявано е и всичко около тая помпа...и горивната система съм почиствал с какви ли не добвавки в бензина, компютърни диагностики - на няколко различни места съм ходил... ”майстори” от всякъде....уж всичко й е наред, нооо...проблема си остава :dance:

Лошото е че един обикновен ръчен смукач при по-старите автомобили е заменен в нашия случай с какви ли не датчици, потенциометри, електромагнитни джаджи и какво ли още не.....и всичко е толкова усложнено и направено с една единствена цел....като се скапе нещо...да се откажеш от тази кола и да си купиш нова :) .

Намерих в едни инструкции на Ауди изброени възможните причини за тези проблеми, но за съжаление е на руски :) Неможах да намеря на Английски, а за БГ да не говорим :)

Дано някой от вас да успее да намери причината за проблема и да я сподели тук.....сигурен, съм че в една и съща част на колите ни се крие този прословут проблем :)

ПОМОЩЬ ПРИ НЕИСПРАВНОСТЯХ

Система впрыскивания Motronic/Система впрыска MPI/MPFI

Неисправность: Холодный двигатель не заводится или заводится плохо

Ее причины:

1. Дефектный предохранитель 15, 28, 29, 32 или 34

2. Дефект реле снабжения электропитанием

3. Топливный насос не подает топливо или подает недостаточное количество

4. Неисправен регулятор давления топлива

5. Неисправен датчик температуры охлаждающей жидкости

6. Неисправен узел управления дроссельной заслонкой

7. Неисправен блок управления

8. Неисправность в проводах между датчиком Холла и блоком управления

9. В двигатель поступает добавочный воздух

10.Не поступает сигнал от датчика о числе оборотов двигателя

11. Неисправен клапан стабилизации холостого хода

12. Неисправно реле топливного насоса

Ваша помощ:

1.Замените

2.Проверьте, если нужно, замените

3.Есть бензин в баке? Проверьте насос, измерьте количество подаваемого топлива

4.Измерьте давление

5.Проверьте

6.Проверьте в мастерской

7.Проверьте в мастерской

8.Проверьте провода по всей длине

9.Проверьте все шланги

10.Проверьте провод по всей длине

11.Проверете

12.Проверьте, если нужно, замените

Неисправность: Двигатель заводится, но снова глохнет

Ее причины:

1. Неисправен узел управления дроссельной заслонкой

2. Неадаптирован узел управления дроссельной заслонкой (только после замены узла или демонтажа и монтажа)

3. Вакуумный шланг к регулятору давления топлива неисправен

4. Неисправен лямбда-зонд

5. Величина СО не соответствует норме

6. Дефект в измерителе массы воздуха (MPI) или в датчике температуры всасываемого воздуха или в датчике давления во впускном коллекторе (MPFI)

7. Неисправен потенциометр дроссельной заслонки

Ваша помощь:

1.Проверьте в мастерской (Проведите в мастерской основную установку)

2. Проверьте клапан

3. Проверьте шланг

4. Проверьте функционирование, если нужно – замените

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове - ДРОСЕЛА е, поне при мен беше това!:hilezh:

Сега си купих истински Siemens-VDO, пали перфектно, не гасне, държи перфектни обороти и студена, и загряла.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога е това сега и колко пари ти излезе?

Ами миналата седмица, за цена питайте Димо (thesaint111), защото има доста модификации дросели в зависимост от кода на мотора и годината:flipoff:

Но мога откровено да кажа че откакто го смених карам друга кола, не само относно паленето сутрин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами миналата седмица, за цена питайте Димо (thesaint111), защото има доста модификации дросели в зависимост от кода на мотора и годината:birthday:

Но мога откровено да кажа че откакто го смених карам друга кола, не само относно паленето сутрин.

2-ри път си сменил дросел?! Верно ли бе Дидо?! и кво са' всичко е 6,а? :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2-ри път си сменил дросел?! Верно ли бе Дидо?! и кво са' всичко е 6,а? :birthday:

Мда, 6+ е даже, първият път този е ebay се оказа ментак:birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах, всички явно имаме тоя проблем, трябва да го намерим.

Събота монтирам чисто новата дросел клапа и ще видим какво ще е положението.

Колега, не искам да те разочаровам, но аз съм с нова дроселова клапа и положението е същото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен по същият начин винаги гаснеше - всички казваха дросел, но реших проблема си. По-рано бях пуснал тема, че като натисна съединителя, дори на свободна двигателя почваше да си шари по оборотите. За това вече паля на свободна и нямам тоя проблем :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много често срещан проблем и никой със сигурност не може да каже в какво се състои.Ако разгледате руските форуми - и там ситуацията е същата.Говоря за случаите,при които със сигурност е установено,че всички датчици и изпълнителни механизми на инжекционната система са изправни.Както сте споменали,причина могат да бъдат:1. Темп.датчик-за антифриз и въздух(да се провери с диагностична програма в реално време ,а не чрез измерване на съпртивлението му!) 2.Дебитомер - най-добре да се замени за проба с работещ или с диагн.програма в реално време. 3.Регулатор на дроселовата клапа - диагн.програма,но вероятността да е от него е малка. 4.Нехерметичност във всмукателната система - тръбопроводи,маркучи,клапан за всмукване на бензинови пари и т.н. 5.Бензинова помпа - малко вероятно 6.Бензинови инжектори - в голям процент от случаите тук се крие решението на много неприятния проблем!Но сами по себе си инжекторите не са първопричината,а са потърпевшите - познайте от какво?!! Бензинът продаван в България!След известен пробег(6-12мес.) с български бензин инжекторите в малка или по-голяма степен се запушват(когато сте купили колата и тя е нов внос не е имало такъв проблем,нали така?).Особено чувствителни са инжекторите с 4-ри разпръскващи отвора.В

резултат на съдържанието на "добавки" в бензина,които вероятно и самият производител не знае точно какво представляват,дебитът на на инжекторите постепенно намалява и идва момент когато количеството на впръсканото гориво не е достатъчно за нормалната работа на студен двигател.Друг фактор,който също оказва отрицателно влияние е ниската летливост на бензините - в България,разбира се.Почистване на стенд или замяната им има ефект,ни временен!!! Решението на задачата често е много лесна,без никакви материални вложения.Необходимо е да се коригират коефициентите за количеството на впръскания бензин при стартиране,послестарт и загряване ,заложени в ECU-то.Те са разположени в три адреса на EEPROM -a на ECU и се коригират с диагн.програма напр. VAG-COM.Конкретните адреси и стойностите в момента не ги помня,но при желание мога да ги намеря.Разгледайте руските форуми.

Всичко това е изпитано и работи!Не гарантирам,че при всички ще даде добър резултат,но досега резултатите са отлични за ADR.Надявам се да съм бил полезен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не искам да те разочаровам, но аз съм с нова дроселова клапа и положението е същото

Ами при мен след смяната няма никакви ядове:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен след смяната няма никакви ядове:steinigung:

Колега ти сменявал ли си инжекторите?Вси4ките ли ги смени или само един и какви пари ти излезе?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти сменявал ли си инжекторите?Вси4ките ли ги смени или само един и какви пари ти излезе?

Дросела имах предвид че съм сменил:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще излезе скапания бензин.

Бахти аз пак влезнах в играта :huh:

Тая сутрин след 2 изгасвания некакси се задържа и едвам потеглих.Забелязал съм, че като се кара колата със 180-190 на извънградско се оправя за поне месец напред.След това трябва периодично да се кара на бензин.Имам чувството, че се запушват инжекторите... Вчера карах малко извънградско на газ и днеска резултата е на лице... Просто си трябва малко каране на ручка за да издуха тея боклуци от впръсквателната система...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И аз забелязах, че след като правех 1 ремонт и очевидно съм замърсил малко маркуча преди бензиновия филтър в началото малко тегаво вървеше. След 3 дена (събота) я разкарах (около 150км) лекичко (возех майка) и вечерта още малко повече км само ръчка. Сега колата е 7 направо :)

Интересно колата ми пали абсолютно от раз, а когато паля с натиснат съединител в 60-70% от случаите изгасва. Някой ден ще прочистя дросела, но за сега на свободна оборитите ми варират с не повече от 10 :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

By RossN

Махаш входящият въздуховод (маркуч) и отваряш клапата, чрез въртящата се шайба.

След това, с парцал внимателно почистваш леглото на клапата, както и периферията на самата клапа.

Не се ползва разтворител или друго почистващо средство, само мек парцал.

Така и така ще разглобяваш, свали и температурният датчик. Той също се зацапва.

Сглобяваш всичко отново по обратният ред.

След което си калибрираш клапата.

Цък

Редактирано от Archetype
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...