nmm Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Ще споделя две мнения на специалисти, които лично мен ме изненадах - не бях чувал подобна диагноза досега Може някои колега да има полза от това:1. Симптома че студена колата забожда носа (и се чуват детонации от ауспуха понякога-слушайте внимателно) може да се дължи на изтичане на газ на автомобили с поставена газова уредба. Това поведение означава че колата се дави и това може да се получи ако клапаните които затварят газта са повредени и при студен двигател докато е на бензин колата получава и газ допънително което я дави. За да проверите тази хипотеза от вечерта затворете крана на бутилката и изпразнете магистралата до угасване, за да пробвате насигурно на следващия ден.2. Симптома пали трудно и гасне, а второ палене е ОК сутрин може да се дължи на изпускане на маслото на хидравличните повдигачи на клапаните и затова първото завъртане пропада (клапаните един вид не се отварят), а за второто вече има налягане маслото и затова пали ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Ще споделя две мнения на специалисти, които лично мен ме изненадах - не бях чувал подобна диагноза досега Може някои колега да има полза от това:1. Симптома че студена колата забожда носа (и се чуват детонации от ауспуха понякога-слушайте внимателно) може да се дължи на изтичане на газ на автомобили с поставена газова уредба. Това поведение означава че колата се дави и това може да се получи ако клапаните които затварят газта са повредени и при студен двигател докато е на бензин колата получава и газ допънително което я дави. За да проверите тази хипотеза от вечерта затворете крана на бутилката и изпразнете магистралата до угасване, за да пробвате насигурно на следващия ден.Не се бях замислял за това - ще го пробвам утре вдругиден - има много истина и дано да се окаже че е от това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4obana Публикувано 17 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2008 Да споделя и аз с вас,имах сьщия проблем,и след почистване на дросел,нещата се оправиха-Нооо НЕ СЬВСЕМ.в крайна сметка се оказа,че тая стара вьшка дет я карам някой пьт не ще да си разпознае ключа.Иииий точно в тозь моменТь ИЦКАТА е прав след лекинко изчакване няма никви проблемаций количката пали без ядове,кат си разпознае всичките му там електроники.Междо другото тва всичко е проверено от печен мастер,компа го казва като грешка,даже познава и дните в които е запецнала.Вьшката е 98г.А3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3bobi Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 Аз се боря с описания проблем от 8 месеца (=15 000 км.). Колата е А4 1,8 с ГИ.1. Смених въздушен и горивен филтри;2. Смених температурен датчик;3. Смених свещи;4. Чистих дюзи, защото изобщо не искаше да запали - оправи се за около месец;5. Смених омекнал вакуумен маркуч;6. Днес я затеглих до сервиза, защото пак не пали. Там установиха изгоряла бензинова помпа.През цялото това време съм прилагал какви ли не тактики за палене, ежемесечни диагностики, "пресен" бензин, и т.н. идиотщини, но без траен резултат.Дано помпата да е била истинската причина за всичките мъки!ЗДРАВЕЙ ВЛАДОКУПИХ ТИ КОЛАТА ДНЕСКА 17.10.2008ГАМИ МИСЛЯ ДА СИА Я КАРАМ С ТВОИТЕ ПРОБЛЕМИ........... НО ЖЕНАТА ЩЕ Я КАТАНО ТЕЗИ В СЕРВИЗА НА VW - PLEVEN са ГОЛА ВОДА ......И ТО ЗАЩОТО ,,НЕ ЧЕТАТ,, КАДЕТО ТРЯБВА... А И ТОВА С ОКАЧВАНЕТО САМ СИ ОГ ПРЕЦАКАЛ ОТ ,, КАТЕРЕНЕТО ПО БОРДЮРИТЕ ,, ПРЕД БЛОКА ТИ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 20 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2008 Tова викане ли беше, съвет ли? Какво е прецакано по окачването от бордюрите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 20 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2008 Та систематизирано причините може да са най-често:1. Бенз. помпа2. Регулатор на налягане3. Нехерметичност някъде 4. Дросел5. Зацапани/"пикаещи" дюзи6. Темп. датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
delyan80 Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 Моето Ауди е А4 1.6 без Автомобилна Газова Уредба....същият проблем...при студен двигател пали от 2-рия , най-много 3-тия път, когато си вдигне градусите поне на 60 – нещата се оправят т.е. пали си без проблем от първия път. Така си я купих още в края на 2005г. И така си карам, лошото, е че по припнцип ми се налага да я паля все студена и е много дразнещо . Сменял съм какво ли не....и температурни датчици, и дистрибуторни капачки, палци, свещи, дори и гориво-подаващата помпа.Проверявано е и всичко около тая помпа...и горивната система съм почиствал с какви ли не добвавки в бензина, компютърни диагностики - на няколко различни места съм ходил... ”майстори” от всякъде....уж всичко й е наред, нооо...проблема си остава Лошото е че един обикновен ръчен смукач при по-старите автомобили е заменен в нашия случай с какви ли не датчици, потенциометри, електромагнитни джаджи и какво ли още не.....и всичко е толкова усложнено и направено с една единствена цел....като се скапе нещо...да се откажеш от тази кола и да си купиш нова . Намерих в едни инструкции на Ауди изброени възможните причини за тези проблеми, но за съжаление е на руски Неможах да намеря на Английски, а за БГ да не говорим Дано някой от вас да успее да намери причината за проблема и да я сподели тук.....сигурен, съм че в една и съща част на колите ни се крие този прословут проблем ПОМОЩЬ ПРИ НЕИСПРАВНОСТЯХСистема впрыскивания Motronic/Система впрыска MPI/MPFIНеисправность: Холодный двигатель не заводится или заводится плохо Ее причины:1. Дефектный предохранитель 15, 28, 29, 32 или 342. Дефект реле снабжения электропитанием3. Топливный насос не подает топливо или подает недостаточное количество4. Неисправен регулятор давления топлива5. Неисправен датчик температуры охлаждающей жидкости6. Неисправен узел управления дроссельной заслонкой7. Неисправен блок управления8. Неисправность в проводах между датчиком Холла и блоком управления9. В двигатель поступает добавочный воздух10.Не поступает сигнал от датчика о числе оборотов двигателя11. Неисправен клапан стабилизации холостого хода12. Неисправно реле топливного насосаВаша помощ:1.Замените2.Проверьте, если нужно, замените3.Есть бензин в баке? Проверьте насос, измерьте количество подаваемого топлива4.Измерьте давление5.Проверьте6.Проверьте в мастерской7.Проверьте в мастерской8.Проверьте провода по всей длине9.Проверьте все шланги10.Проверьте провод по всей длине11.Проверете12.Проверьте, если нужно, заменитеНеисправность: Двигатель заводится, но снова глохнетЕе причины:1. Неисправен узел управления дроссельной заслонкой2. Неадаптирован узел управления дроссельной заслонкой (только после замены узла или демонтажа и монтажа)3. Вакуумный шланг к регулятору давления топлива неисправен4. Неисправен лямбда-зонд5. Величина СО не соответствует норме6. Дефект в измерителе массы воздуха (MPI) или в датчике температуры всасываемого воздуха или в датчике давления во впускном коллекторе (MPFI)7. Неисправен потенциометр дроссельной заслонкиВаша помощь:1.Проверьте в мастерской (Проведите в мастерской основную установку)2. Проверьте клапан3. Проверьте шланг4. Проверьте функционирование, если нужно – замените Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 Пичове - ДРОСЕЛА е, поне при мен беше това!Сега си купих истински Siemens-VDO, пали перфектно, не гасне, държи перфектни обороти и студена, и загряла....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 ....Кога е това сега и колко пари ти излезе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 Кога е това сега и колко пари ти излезе?Ами миналата седмица, за цена питайте Димо (thesaint111), защото има доста модификации дросели в зависимост от кода на мотора и годинатаНо мога откровено да кажа че откакто го смених карам друга кола, не само относно паленето сутрин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 28 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2008 Ами миналата седмица, за цена питайте Димо (thesaint111), защото има доста модификации дросели в зависимост от кода на мотора и годинатаНо мога откровено да кажа че откакто го смених карам друга кола, не само относно паленето сутрин.2-ри път си сменил дросел?! Верно ли бе Дидо?! и кво са' всичко е 6,а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 28 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2008 2-ри път си сменил дросел?! Верно ли бе Дидо?! и кво са' всичко е 6,а? Мда, 6+ е даже, първият път този е ebay се оказа ментак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 29 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2008 Аз пък преди 2 месеца сипах омв 100 и вече не ми се е получавал тоя проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mosquito Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Бах, всички явно имаме тоя проблем, трябва да го намерим.Събота монтирам чисто новата дросел клапа и ще видим какво ще е положението.Колега, не искам да те разочаровам, но аз съм с нова дроселова клапа и положението е същото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 При мен по същият начин винаги гаснеше - всички казваха дросел, но реших проблема си. По-рано бях пуснал тема, че като натисна съединителя, дори на свободна двигателя почваше да си шари по оборотите. За това вече паля на свободна и нямам тоя проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djenev Публикувано 5 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2008 Това е много често срещан проблем и никой със сигурност не може да каже в какво се състои.Ако разгледате руските форуми - и там ситуацията е същата.Говоря за случаите,при които със сигурност е установено,че всички датчици и изпълнителни механизми на инжекционната система са изправни.Както сте споменали,причина могат да бъдат:1. Темп.датчик-за антифриз и въздух(да се провери с диагностична програма в реално време ,а не чрез измерване на съпртивлението му!) 2.Дебитомер - най-добре да се замени за проба с работещ или с диагн.програма в реално време. 3.Регулатор на дроселовата клапа - диагн.програма,но вероятността да е от него е малка. 4.Нехерметичност във всмукателната система - тръбопроводи,маркучи,клапан за всмукване на бензинови пари и т.н. 5.Бензинова помпа - малко вероятно 6.Бензинови инжектори - в голям процент от случаите тук се крие решението на много неприятния проблем!Но сами по себе си инжекторите не са първопричината,а са потърпевшите - познайте от какво?!! Бензинът продаван в България!След известен пробег(6-12мес.) с български бензин инжекторите в малка или по-голяма степен се запушват(когато сте купили колата и тя е нов внос не е имало такъв проблем,нали така?).Особено чувствителни са инжекторите с 4-ри разпръскващи отвора.Врезултат на съдържанието на "добавки" в бензина,които вероятно и самият производител не знае точно какво представляват,дебитът на на инжекторите постепенно намалява и идва момент когато количеството на впръсканото гориво не е достатъчно за нормалната работа на студен двигател.Друг фактор,който също оказва отрицателно влияние е ниската летливост на бензините - в България,разбира се.Почистване на стенд или замяната им има ефект,ни временен!!! Решението на задачата често е много лесна,без никакви материални вложения.Необходимо е да се коригират коефициентите за количеството на впръскания бензин при стартиране,послестарт и загряване ,заложени в ECU-то.Те са разположени в три адреса на EEPROM -a на ECU и се коригират с диагн.програма напр. VAG-COM.Конкретните адреси и стойностите в момента не ги помня,но при желание мога да ги намеря.Разгледайте руските форуми. Всичко това е изпитано и работи!Не гарантирам,че при всички ще даде добър резултат,но досега резултатите са отлични за ADR.Надявам се да съм бил полезен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 6 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2008 Колега, не искам да те разочаровам, но аз съм с нова дроселова клапа и положението е същотоАми при мен след смяната няма никакви ядове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 7 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2008 Ами при мен след смяната няма никакви ядовеКолега ти сменявал ли си инжекторите?Вси4ките ли ги смени или само един и какви пари ти излезе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2008 Колега ти сменявал ли си инжекторите?Вси4ките ли ги смени или само един и какви пари ти излезе?Дросела имах предвид че съм сменил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rage Публикувано 8 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2008 Май ще излезе скапания бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 8 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2008 Май ще излезе скапания бензин.Бахти аз пак влезнах в играта Тая сутрин след 2 изгасвания некакси се задържа и едвам потеглих.Забелязал съм, че като се кара колата със 180-190 на извънградско се оправя за поне месец напред.След това трябва периодично да се кара на бензин.Имам чувството, че се запушват инжекторите... Вчера карах малко извънградско на газ и днеска резултата е на лице... Просто си трябва малко каране на ручка за да издуха тея боклуци от впръсквателната система... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kakafon Публикувано 17 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 До сега четох ......направо ми се събраха очите! Лудница! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 17 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 И аз забелязах, че след като правех 1 ремонт и очевидно съм замърсил малко маркуча преди бензиновия филтър в началото малко тегаво вървеше. След 3 дена (събота) я разкарах (около 150км) лекичко (возех майка) и вечерта още малко повече км само ръчка. Сега колата е 7 направо Интересно колата ми пали абсолютно от раз, а когато паля с натиснат съединител в 60-70% от случаите изгасва. Някой ден ще прочистя дросела, но за сега на свободна оборитите ми варират с не повече от 10 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kakafon Публикувано 17 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 И сега някой да каже къде точно се намира този росел, как се сваля, с какво се чисти и така нататък.....Да почна и аз от дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 17 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 (Редактирано) By RossN Махаш входящият въздуховод (маркуч) и отваряш клапата, чрез въртящата се шайба.След това, с парцал внимателно почистваш леглото на клапата, както и периферията на самата клапа.Не се ползва разтворител или друго почистващо средство, само мек парцал.Така и така ще разглобяваш, свали и температурният датчик. Той също се зацапва.Сглобяваш всичко отново по обратният ред.След което си калибрираш клапата.Цък Редактирано 17 Ноември 2008 от Archetype Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване