Jump to content

А4 1.8 гасне при първо запалване.


zlatko

Recommended Posts

А ниякой може ли да ми каже тия инжектори къде се намират, и дали ще мога сам да си ги почистя :hilezh:

Дюзите са при колекторите влизат в мотора. Имат клупонзи (под металната трабичка) :respekt:

Няма сам да можеш да ги почистиш. Това се прави с ултразвук специална машина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите са при колекторите влизат в мотора. Имат клупонзи (под металната трабичка) :respekt:

Няма сам да можеш да ги почистиш. Това се прави с ултразвук специална машина.

А къде в София могат да почистят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен пали трудно на студен двигател независимо дали давам малко на контакт преди това или не. Веднъж запалила колата е изтребител. Никакви проблеми :hilezh: Говорих днес с Мишо и ми каза първо да сменя температурния датчик и бензиновия филтър.

Хора дайте малко инфо за температурния датчик. Как да го поръчам утре? Ако правилно съм разбрал е син на цвят и се намира някъде отзад на двигателя. От антифриза ли взима температурата?

С колко крачета е и как се сменя?

Мерси предварително :bgdev:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен пали трудно на студен двигател независимо дали давам малко на контакт преди това или не. Веднъж запалила колата е изтребител. Никакви проблеми :hilezh: Говорих днес с Мишо и ми каза първо да сменя температурния датчик и бензиновия филтър.

Хора дайте малко инфо за температурния датчик. Как да го поръчам утре? Ако правилно съм разбрал е син на цвят и се намира някъде отзад на двигателя. От антифриза ли взима температурата?

С колко крачета е и как се сменя?

Мерси предварително :bgdev:

Пробвай с това, въпреки че не постигнах никакъв успех. Като се постопли пак ще сложа оригиналния да видим поне няква разлика ще има ли!

Темп датчик

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти. Само че мисля че на А4 е по различен :hilezh: Сутринта го гледах. Самия куплунг също е син и май се стиска от двете страни зада се извади. После какво се прави нямам представа. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е това токс щото наистина линка никакъв го няма :hilezh:
Абе има го бре (оправен е в горния пост). Ставаше въпрос за това как се сменя синия темп. датчик, но явно при А4 е по различно :hilezh:
Благодаря ти. Само че мисля че на А4 е по различен :) Сутринта го гледах. Самия куплунг също е син и май се стиска от двете страни зада се извади. После какво се прави нямам представа. :)
Еми тогава освобождаваш от 2-те страни и просто махаш датчика :flehan:.След това слагаш новия, закачаш куплунга и газ. Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Цък!

За да не описвам и тук как си оправих проблема (поне засега), прочетете 2-та страница от темата.

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези уплътнения (гарнитурки) са на входящите колектор нали. Ще ги сменя и аз когато се затопли малко времето. Трудно ли се сменят? Трябва да поогледам на АДР-а как стой точно въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези уплътнения (гарнитурки) са на входящите колектор нали. Ще ги сменя и аз когато се затопли малко времето. Трудно ли се сменят? Трябва да поогледам на АДР-а как стой точно въпроса.

Еми при мен се смениха що годе лесно-малко дюзите и кабелите на ГИ бъркаха нещата, но като цяло лесно да.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да мерси за инфото - щом има дюзи на ГИ значи входящите. Ще я видим тая работа. Че един месец добре и сега пак се обади тази сутрин. Еи ся да се постопли и я захващам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи имам два проблема които са описани тук.1при първо запалване сутрин,не винаги но често при тръгването като подам леко гас оборотите падат и ако не пусна гаста колата може да загасне.2.като си карам в града,пак не всеки път между 2000 и 2500 обурота като пусна педала на гаста за превклучване на скоростите примерно колата пресяцва много силно.Някакви идеи и то за 2-рия проблем щото първия е само при първо палене сутрин и не ме дразни толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........Някакви идеи и то за 2-рия проблем щото първия е само при първо палене сутрин и не ме дразни толкова.

Свързани са двата според мен. При didoya например това изчезна при смяната на дросела, но при мен тези гумички, ако ебават и дросела следва,че и този проблем може да е изчезнал, но ще видим .де :hilezh:

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де дросела съм го чистил до блясък отварях и отстрани кадето са механичните части и платчицата и там съм чистил с спреиче,никакви грешки не ми дава,адаптира си се нормално,диагностика каза че всичко му е наред.Но оборотите ми играят при натискане на съединителя примерно и при други условия, но пак не винаги понякога при тръгване потегля добре с малко подаване на гас понякога трябва да натисна гаста повече и да държа повече на полусъединител.А и това пресяцане при пускане на гаста направо ме вбесява а и неразбрах от каде доиде.Наскоро сменях ЕКУ-то и тогава се появи,но немисля че е от компа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Тох се е справил виж по-нагоре. :)

Да, определено колата е доста по-различна :) Днес сутринта, паля тръгвам без проблем. Не трескаше, не падат въобще оборотите под 900(нито веднъж). Качих се на магистралата за Пловдив-еми колата си реагира на всяко подаване на газ.Пробвах да видя и как ще е в по-високите обороти на по-висока скорост. При 150км. (рядко карам така) като подам и си поема без проблем нагоре :) На mancharov да кажа,че и присецването го няма като, че ли въобще или поне не го усещам. Дигнах 180км. за 1-ви път в живота ми :box: и можеше май още малко, но шубето е голем страх :) .Преди на 170-175 нямаше опции за повече. Абе различна кола карам в момента, но трябва да изясня ниските обороти щото ме дразнят.

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро сменях ЕКУ-то и тогава се появи,но немисля че е от компа.......

Колега, и аз го имам този проблем. Не си спомням в коя тема друг колега си е оправил този проблем със смяна на ламбда сондата!!! Твоята сработи ли нормално с новото ЕКУ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

По принцип карам на газ,сутрин колата си пали на бензин и при първото запалване понякога гаснеше,гърмеше,играеха много оборотите все едно не работят половината цилиндри.Всъщност май не понякога,а всяка сутрин:hilezh:)Тук някой колега беше писал че това се е оправило като е заредил колата си със 100 октанов бензин.Пробвах го това ,сложих и аз от ОМВ и за мое учудване...не знам до колко е съвпадение ама тея проблеми при първото запалване сутрин изчезнаха става вече почти месец...така че може да се пробва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Лек ъпдейт на тази, иначе толкова интересна и изпълнена с душевна драма тема.

Значи, колата сутрин пали изключително трудно.

Пет, шест стартирания са нужни за да запали, даже после след като запали, тресе и не работи равномерно.

При топъл двигател няма никакви проблеми с паленето.

А след като запали и поработи, си държи стабилни обороти, не играят.

След последна диагностика с ВАГ ком даде следните грешки:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 558 T

Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D01

Coding: 04201

Shop #: WSC 06325

2 Faults Found:

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings (Може ли дросел клапата да си е ебала мамата)

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting :hilezh:

P1564 - 35-10 - - - Intermittent

Не съм правил никакви настройки на дросел клапата.

Преди време ми я чистиха и настроиха и по рано тази грешка не се пявяваше.

Сега започна да се появява.

И един друг въпросТ, надявам се не много тъп.

Когато се подаде рязко газ, при отворен капак на мотора, се чува за кратко нещо като всмукване, все едно смуче въздух отнякъде.

Това така ли си е по принцип или смуче въздух от някъде, откъдето не му е мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лек ъпдейт на тази, иначе толкова интересна и изпълнена с душевна драма тема.

Значи, колата сутрин пали изключително трудно.

Пет, шест стартирания са нужни за да запали, даже после след като запали, тресе и не работи равномерно.

При топъл двигател няма никакви проблеми с паленето.

А след като запали и поработи, си държи стабилни обороти, не играят.

След последна диагностика с ВАГ ком даде следните грешки:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 558 T

Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D01

Coding: 04201

Shop #: WSC 06325

2 Faults Found:

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings (Може ли дросел клапата да си е ебала мамата)

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting :hilezh:

P1564 - 35-10 - - - Intermittent

Не съм правил никакви настройки на дросел клапата.

Преди време ми я чистиха и настроиха и по рано тази грешка не се пявяваше.

Сега започна да се появява.

И един друг въпросТ, надявам се не много тъп.

Когато се подаде рязко газ, при отворен капак на мотора, се чува за кратко нещо като всмукване, все едно смуче въздух отнякъде.

Това така ли си е по принцип или смуче въздух от някъде, откъдето не му е мястото.

Виж си акумулатора как е като волтаж и като здраве. Огледай и буксата за лош контакт:stupid:

Тая грешка я набива като по време на адаптация напрежението падне под 12 волта - имал съм го тоя проблем като клетките ми бяха останали почти на сухо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е на по малко от година.

Не помня дали е обслужващ се, ще го погледна.

Странното е, че тези грешки ми излязоха повече от един път.

Чистя ги и след време пак се появяват двете комплект, а не съм правил адаптация на клапата.

Ще се пробвам тая вечер сам да и направя адаптация, да видим какво ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...