Rage Публикувано 9 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2009 А ниякой може ли да ми каже тия инжектори къде се намират, и дали ще мога сам да си ги почистя Дюзите са при колекторите влизат в мотора. Имат клупонзи (под металната трабичка) Няма сам да можеш да ги почистиш. Това се прави с ултразвук специална машина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 9 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2009 Дюзите са при колекторите влизат в мотора. Имат клупонзи (под металната трабичка) Няма сам да можеш да ги почистиш. Това се прави с ултразвук специална машина.А къде в София могат да почистят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 17 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 И при мен пали трудно на студен двигател независимо дали давам малко на контакт преди това или не. Веднъж запалила колата е изтребител. Никакви проблеми Говорих днес с Мишо и ми каза първо да сменя температурния датчик и бензиновия филтър.Хора дайте малко инфо за температурния датчик. Как да го поръчам утре? Ако правилно съм разбрал е син на цвят и се намира някъде отзад на двигателя. От антифриза ли взима температурата?С колко крачета е и как се сменя?Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 17 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 (Редактирано) И при мен пали трудно на студен двигател независимо дали давам малко на контакт преди това или не. Веднъж запалила колата е изтребител. Никакви проблеми Говорих днес с Мишо и ми каза първо да сменя температурния датчик и бензиновия филтър.Хора дайте малко инфо за температурния датчик. Как да го поръчам утре? Ако правилно съм разбрал е син на цвят и се намира някъде отзад на двигателя. От антифриза ли взима температурата?С колко крачета е и как се сменя?Мерси предварително Пробвай с това, въпреки че не постигнах никакъв успех. Като се постопли пак ще сложа оригиналния да видим поне няква разлика ще има ли!Темп датчик Редактирано 17 Февруари 2009 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 17 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 Линка никакъв го няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 17 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 Линка никакъв го няма Я сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 17 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 Какво е това токс щото наистина линка никакъв го няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 18 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2009 Благодаря ти. Само че мисля че на А4 е по различен Сутринта го гледах. Самия куплунг също е син и май се стиска от двете страни зада се извади. После какво се прави нямам представа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 18 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2009 (Редактирано) Какво е това токс щото наистина линка никакъв го няма Абе има го бре (оправен е в горния пост). Ставаше въпрос за това как се сменя синия темп. датчик, но явно при А4 е по различно Благодаря ти. Само че мисля че на А4 е по различен Сутринта го гледах. Самия куплунг също е син и май се стиска от двете страни зада се извади. После какво се прави нямам представа. Еми тогава освобождаваш от 2-те страни и просто махаш датчика .След това слагаш новия, закачаш куплунга и газ. Редактирано 18 Февруари 2009 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 (Редактирано) Цък!За да не описвам и тук как си оправих проблема (поне засега), прочетете 2-та страница от темата. Редактирано 27 Февруари 2009 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Тези уплътнения (гарнитурки) са на входящите колектор нали. Ще ги сменя и аз когато се затопли малко времето. Трудно ли се сменят? Трябва да поогледам на АДР-а как стой точно въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Тези уплътнения (гарнитурки) са на входящите колектор нали. Ще ги сменя и аз когато се затопли малко времето. Трудно ли се сменят? Трябва да поогледам на АДР-а как стой точно въпроса.Еми при мен се смениха що годе лесно-малко дюзите и кабелите на ГИ бъркаха нещата, но като цяло лесно да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Да мерси за инфото - щом има дюзи на ГИ значи входящите. Ще я видим тая работа. Че един месец добре и сега пак се обади тази сутрин. Еи ся да се постопли и я захващам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Значи имам два проблема които са описани тук.1при първо запалване сутрин,не винаги но често при тръгването като подам леко гас оборотите падат и ако не пусна гаста колата може да загасне.2.като си карам в града,пак не всеки път между 2000 и 2500 обурота като пусна педала на гаста за превклучване на скоростите примерно колата пресяцва много силно.Някакви идеи и то за 2-рия проблем щото първия е само при първо палене сутрин и не ме дразни толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 (Редактирано) ...........Някакви идеи и то за 2-рия проблем щото първия е само при първо палене сутрин и не ме дразни толкова.Свързани са двата според мен. При didoya например това изчезна при смяната на дросела, но при мен тези гумички, ако ебават и дросела следва,че и този проблем може да е изчезнал, но ще видим .де Редактирано 27 Февруари 2009 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 28 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2009 Добре де дросела съм го чистил до блясък отварях и отстрани кадето са механичните части и платчицата и там съм чистил с спреиче,никакви грешки не ми дава,адаптира си се нормално,диагностика каза че всичко му е наред.Но оборотите ми играят при натискане на съединителя примерно и при други условия, но пак не винаги понякога при тръгване потегля добре с малко подаване на гас понякога трябва да натисна гаста повече и да държа повече на полусъединител.А и това пресяцане при пускане на гаста направо ме вбесява а и неразбрах от каде доиде.Наскоро сменях ЕКУ-то и тогава се появи,но немисля че е от компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 28 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2009 маи никои не си е оправил проблемите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 28 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2009 Колегата Тох се е справил виж по-нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 28 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2009 (Редактирано) Колегата Тох се е справил виж по-нагоре. Да, определено колата е доста по-различна Днес сутринта, паля тръгвам без проблем. Не трескаше, не падат въобще оборотите под 900(нито веднъж). Качих се на магистралата за Пловдив-еми колата си реагира на всяко подаване на газ.Пробвах да видя и как ще е в по-високите обороти на по-висока скорост. При 150км. (рядко карам така) като подам и си поема без проблем нагоре На mancharov да кажа,че и присецването го няма като, че ли въобще или поне не го усещам. Дигнах 180км. за 1-ви път в живота ми и можеше май още малко, но шубето е голем страх .Преди на 170-175 нямаше опции за повече. Абе различна кола карам в момента, но трябва да изясня ниските обороти щото ме дразнят. Редактирано 28 Февруари 2009 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 4 Март 2009 Доклад Share Публикувано 4 Март 2009 Наскоро сменях ЕКУ-то и тогава се появи,но немисля че е от компа.......Колега, и аз го имам този проблем. Не си спомням в коя тема друг колега си е оправил този проблем със смяна на ламбда сондата!!! Твоята сработи ли нормално с новото ЕКУ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rage Публикувано 5 Март 2009 Доклад Share Публикувано 5 Март 2009 Аз също дадох едно решение на проблема, но темата стана малко каша и не се знае кой за какво се бори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iv.m Публикувано 29 Март 2009 Доклад Share Публикувано 29 Март 2009 По принцип карам на газ,сутрин колата си пали на бензин и при първото запалване понякога гаснеше,гърмеше,играеха много оборотите все едно не работят половината цилиндри.Всъщност май не понякога,а всяка сутрин)Тук някой колега беше писал че това се е оправило като е заредил колата си със 100 октанов бензин.Пробвах го това ,сложих и аз от ОМВ и за мое учудване...не знам до колко е съвпадение ама тея проблеми при първото запалване сутрин изчезнаха става вече почти месец...така че може да се пробва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 27 Април 2009 Доклад Share Публикувано 27 Април 2009 Лек ъпдейт на тази, иначе толкова интересна и изпълнена с душевна драма тема.Значи, колата сутрин пали изключително трудно.Пет, шест стартирания са нужни за да запали, даже после след като запали, тресе и не работи равномерно.При топъл двигател няма никакви проблеми с паленето.А след като запали и поработи, си държи стабилни обороти, не играят.След последна диагностика с ВАГ ком даде следните грешки:Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 T Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D01 Coding: 04201 Shop #: WSC 063252 Faults Found:17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings (Може ли дросел клапата да си е ебала мамата) P1559 - 35-10 - - - Intermittent17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-10 - - - IntermittentНе съм правил никакви настройки на дросел клапата.Преди време ми я чистиха и настроиха и по рано тази грешка не се пявяваше.Сега започна да се появява.И един друг въпросТ, надявам се не много тъп.Когато се подаде рязко газ, при отворен капак на мотора, се чува за кратко нещо като всмукване, все едно смуче въздух отнякъде.Това така ли си е по принцип или смуче въздух от някъде, откъдето не му е мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 27 Април 2009 Доклад Share Публикувано 27 Април 2009 Лек ъпдейт на тази, иначе толкова интересна и изпълнена с душевна драма тема.Значи, колата сутрин пали изключително трудно.Пет, шест стартирания са нужни за да запали, даже после след като запали, тресе и не работи равномерно.При топъл двигател няма никакви проблеми с паленето.А след като запали и поработи, си държи стабилни обороти, не играят.След последна диагностика с ВАГ ком даде следните грешки:Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 T Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D01 Coding: 04201 Shop #: WSC 063252 Faults Found:17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings (Може ли дросел клапата да си е ебала мамата) P1559 - 35-10 - - - Intermittent17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-10 - - - IntermittentНе съм правил никакви настройки на дросел клапата.Преди време ми я чистиха и настроиха и по рано тази грешка не се пявяваше.Сега започна да се появява.И един друг въпросТ, надявам се не много тъп.Когато се подаде рязко газ, при отворен капак на мотора, се чува за кратко нещо като всмукване, все едно смуче въздух отнякъде.Това така ли си е по принцип или смуче въздух от някъде, откъдето не му е мястото.Виж си акумулатора как е като волтаж и като здраве. Огледай и буксата за лош контактТая грешка я набива като по време на адаптация напрежението падне под 12 волта - имал съм го тоя проблем като клетките ми бяха останали почти на сухо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 27 Април 2009 Доклад Share Публикувано 27 Април 2009 Акумулатора е на по малко от година.Не помня дали е обслужващ се, ще го погледна.Странното е, че тези грешки ми излязоха повече от един път.Чистя ги и след време пак се появяват двете комплект, а не съм правил адаптация на клапата.Ще се пробвам тая вечер сам да и направя адаптация, да видим какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване