Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Любопитна информация за предстоящите модели и двигатели на Ауди.

audinextkd2.jpg

Източник: DRIVE.RU

Интересно, Q7 3.6 FSI е спрян от производство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява ме само липсата на буквичката Т на 2-3 места, иначе другото звучи добре. Най-радващ за мен е 4.0TFSI мотора, като ми се струва, че това няма да е единствения му вариант. С тези "само" 394bhp. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Audi готви конкурент на Porsche Cayman

Най-силното Audi TT RS, беше забелязано без всякаква маскировка, готово да конкурира дори някои от моделите на Porsche.

Става ясно, че от Audi искат да направят TT основен съперник на Porsche Cayman и сега TT RS преминава през последни тестове на Нюрбургринг, преди да излезе на пазара през втората половина на тази година.

Лесно ще може да се различава най-силният и представителен модел на Audi TT по хромираните странични огледала, задният спойлер и двата широки накрайника на ауспуха.

TT RS ще бъде с петцилиндров бензинов двигател с обем 2.5 литра, би-турбо с максимална мощност 350 к.с. Двете турбини работят в последователен режим, като по-малката се включва при по-ниски обороти, докато по-голямата се включва при високите обороти.

Задвижвани ще бъдат четирите колела, а скоростната кутия е DSG с два съединителя. Ускорението на Audi TT RS от място до 100 км/час е за 4.8 секунди, като превръща този модел в най-бързото ТТ произвеждано някога.

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

петцилиндров бензинов двигател с обем 2.5 литра, би-турбо с максимална мощност 350 к.с. Двете турбини работят в последователен режим, като по-малката се включва при по-ниски обороти, докато по-голямата се включва при високите обороти.

Искаш да кажеш, че сме направили бензиново каскадно турбо преди БНВ...? :hilezh:B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двете версии на Audi S4 - половин година преди премиерата

http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=9111

Вместо сегашния двигател V8 4,2 (344 к.с.) S-ките ще получат нов турбо V6 3,0 TFSI. Този двигател е по-екологичен от предшественика си и по-лек.

По последни данни и двата модела ще бъдат с 350 к.с. като ще се предлагат две версии - с шестстепенна механична и седемстепенна автоматична скоростни кутии и трансмисия "quattro" с задно приводен акцент.

източник: Drive.ru

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че сме направили бензиново каскадно турбо преди БНВ...? :hilezh::huh:

BMW някакъв генерален фактор ли трябва да бъде не мога да разбера :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми за Audi се явяват точно такъв генерален фактор... Всичките спортни модели на Audi са директно ориентирани като конкуренти на спортните на BMW. И не само в този клас е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми за Audi се явяват точно такъв генерален фактор... Всичките спортни модели на Audi са директно ориентирани като конкуренти на спортните на BMW. И не само в този клас е така.

БМВ и АУДИ са коренно различни коли като концепция. Ама коренно. Не знам как може да са ориентирани като конкуренти на БМВ. Не мога да ти схвана идеята.

Начи БМВ е пистова кола, която обаче извън писта е безпомощна, докато АУДИ си има доста рали традиция във вените, съответно е добра не само на писта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;)

Какви пистови коли те гонят, какви ралита. Я прочети някое и друго интервю на някой от шефовете в Audi да видим с кой си мерят пи*ките... Със сигурност не са Mercedes, нито пък Porsche, да не говорим за Volkswagen... кой остана? Opel ;)

Имай предвид, че и обратното важи с пълна сила. БМВ доооста се оглеждат в Audi последните 7-8 години. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо сегашния двигател V8 4,2 (344 к.с.) S-ките ще получат нов турбо V6 3,0 TFSI. Този двигател е по-екологичен от предшественика си и по-лек.

Фори, тоя не беше ли с чарджър (компресор)? Може и аз да съм в грешка, ама в сайта са го писали турбо, а 3.0 ТФСИ го представиха с "вентилатор", доколкото си спомням ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;)

Какви пистови коли те гонят, какви ралита. Я прочети някое и друго интервю на някой от шефовете в Audi да видим с кой си мерят пи*ките... Със сигурност не са Mercedes, нито пък Porsche, да не говорим за Volkswagen... кой остана? Opel ;)

Имай предвид, че и обратното важи с пълна сила. БМВ доооста се оглеждат в Audi последните 7-8 години. ;)

Мен примерно ми е интересен отговора на БМВ........ хвърлената ръкавица от новата RS6 ще бъде интересен акцент върху това кво ще изкарат баварците

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Фори, тоя не беше ли с чарджър (компресор)?
Със чарджър е.

Yes ;)

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)

Какви пистови коли те гонят, какви ралита. Я прочети някое и друго интервю на някой от шефовете в Audi да видим с кой си мерят пи*ките... Със сигурност не са Mercedes, нито пък Porsche, да не говорим за Volkswagen... кой остана? Opel :)

Имай предвид, че и обратното важи с пълна сила. БМВ доооста се оглеждат в Audi последните 7-8 години. :flehan:

И като се оглеждат какво се получава? Аз толкоз грозни коли колкото БМВ-тата през последните 7-8 години не съм виждал, да не говорим за 1-ва серия :flehan:

Има и още няколко - 6-та серия, трета серия, 7-ма серия, Z4, X3 и сигурно забравям още някоя. Айде тройката и петицата стават, да речем че с един лек оптичен тунинг могат да извадят фасон :dance:

Друго какво остава? Направили са си QUATTRO? Почти :)

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде забравяш към грозотиите Х6, то е по по най :) ама иначе 5-цата и 3-ката с оптичен тунинг стават....уникални...а 6-цата от Schnitzer е нема такова яко нещо ->

http://robson.m3rlin.org/cars/wp-content/u...ncept-_2005.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде забравяш към грозотиите Х6, то е по по най :) ама иначе 5-цата и 3-ката с оптичен тунинг стават....уникални...а 6-цата от Schnitzer е нема такова яко нещо ->

http://robson.m3rlin.org/cars/wp-content/u...ncept-_2005.jpg

Абе дай снимка отзад да видим оня израстък на капака на багажника :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не може обичта ви към марката да се дефинира без плюене срещу други марки? Ок...

Викаш XDrive била по-смешна от quattro? :) А що не споделиш, защо Audi СЛЕД пускането на последното поколение XDrive се наложи да излязат с ново quattro, което впрочем още не сме виждали. Говореше се за нови дифове и т.н. Пък и на тестове XDrive се оказа, че реагира по-бързо, по-ефективно и разпределя въртящия момент в по-голям диапазон между колелата.

НО това съм го чел по интернет и списания, така че не мога да му се доверя напълно. Все пак друго е да се кача във X5 и да покарам и след това да седна в Q7 и тогава бих могъл малко от малко да кажа, че едното е по-добро от другото.

И като си заговорихме за дизайн - по-скучен дизайн от на новата А4 нЕма! Еле пък предстоящото S4. Скуууука! Предницата е заспала, задницата е тромава, тоя смешен лип отзад не прилича на нищо. Отврат! А фейслифта на А3... :) Да не говорими, че кабриото на А3 прилича на Пунто Кабрио ('96, '97).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, не знам ама по-заблуден от тебе в този форум няма. След като си харесваш БМВ с тяхните недомислици ходи си във форума на БМВ, недей да сереш тука

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, не знам ама по-заблуден от тебе в този форум няма. След като си харесваш БМВ с тяхните недомислици ходи си във форума на БМВ, недей да сереш тука

:dance:

Слушам бате!!! :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкрита е още една страшна тайна Аudi A7

Заинтересованите медии отдавна са заседнали около масата на директорите на Audi и търпеливо чакат, кога от нея ще изпуснат нова порция вкусни трохички-подробности за бъдещите модели. Впрочем немците трудно могат да бъдат упрекнати в небрежност-изтичане на информация имаше вече толкова много, че се налага извода-на нас умишлено ни подхвърлят секретчета за изучаване на реакциите ни. Ето поредните сведения.

Стана известно, че купето А7, което ще застане между моделите А6 и А8, ще има и открит вариант. Тоест фирмата Audi първа през XXI век ще произведе кабриолет с четири врати от „премиум” клас. Ако само Mercedes не реализира по-рано своя концепт Ocean Drive. Може само да съчувстваме на инженерите на Audi , отговарящи за здравината на такова купе. Но ако при тях всичко се получи, ще се наложи да съчувстваме на BMW. Никакви сведения до сега не са се появявали за това дали се готви открита версия на концепта BMW CS . Или секретите на BMW се пазят в по-херметична кутия ?

За предполагаемите силови агрегати за А7 и S7 вече знаем. Последното изтичане на информация разкри най-мощната тайна – пълно преводната версия quattro RS7 ще бъде оборудвана с двигател. V10 5,2TFSI от модела RS6, форсиран до 600 к.с.

И най-накрая , семейството А7 ще експериментира хибридна установка с литиево-йонни батерии.

Да чакаме ли още секрети ? А как иначе, до премиерата на А7 във Франкфурт има повече от година.

(превод от руски - Drive.ru)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, тва не го разбрах!

335i и 135i тогава с какво пълнене са?

Тwin-turbo, bi-turbo, наречи го както искаш. Виж снимки на мотора и ще видиш. Каскаден е само 3.0 дизела с 286 коня.

Иначе по останалата част от темата - да - А3 кабрио е грозно и да - xDrive е по-добра от quattro с EDL. Неприятно, но факт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...