Jump to content

Audi Q7, обсъждане на качества, проблеми


Деян

Recommended Posts

И аз карам с някакъв LongLife. До 75к ползвах стандартните интервали на 15к, после с този LongLife го смених чак на 104к, щото така показваше компютъра. Грам масло не гори. В момента съм на 119к и компютъра ми показва още 15к до смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Не се занимавай, ще се наиграеш. Или ретрофит с оригинални, или не я закачай.

Иначе винаги има проблеми. Според колегите с повечко свободно време са решими,

Но нито начините им ми допадат, нито ми се губи време и мисля че ти ще си на същото мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то май няма оригинални точно за тази крушка, или се бъркам? Стандартната крушка ми свети прекалено жълто и малко дразни, ако имате идея с какво да я сменя - може да не е диод, може да е нещо друго, но да свети бяло.

 

Иначе от този сайт ми препоръчаха тези диоди за смяна на стандартните на мигачите - били правени специално за този модел, нищо не се реже по бронята, светят си бяло и при включване на мигача минават на оранжево. Тоест точно като стандартните на фейслифта. Били продали доста бройки и хората били доволни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж при мен какво направих – взех си крушки, които са с емулация за CAN и компа не дава грешка, като го кодирах че колата е с LED DRL.

Обаче крушките примигват докато паля и ако точно в този момент компа прави проверка на лампите, ги засича като изгорели и включва аларма (забелязах го, когато навън е около и под нулата).

Почти съм сигурен, че ако е с фабричен LED DRL, няма да примигва или ще има нещо друго, което да обира луфта. При нормалните крушки с нажежаема жичка няма такъв проблем заради инертността на материала.

Не е драма, защото се случва доста рядко и в повечето случаи след 1-2 секунди лампите светват и алармата изчезва. Визуалния ефект е добър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За крушката вътре във фара ли говориш? Аз такава крушка фабрично не знам да има диодна. До фейслифта са такива жълти, а след фейслифта вече не е крушка във фара, а диоди по ръба му. Затова питам, някой знае ли евентуално същата крушка, да работи на същото напрежение и да консумира същата енергия, само че да не е жълта, а бяла тип ксенон или диод.

 

Извинявам се, в горния пост накрая съм забравил да постна линка, ето как трябваше да изглежда:

 

Иначе от този сайт ми препоръчаха тези диоди за смяна на стандартните на мигачите - били правени специално за този модел, нищо не се реже по бронята, светят си бяло и при включване на мигача минават на оранжево. Тоест точно като стандартните на фейслифта. Били продали доста бройки и хората били доволни.

http://tuning-sport.com/bg/products/view/3672.html?gID=8974

Редактирано от V I P E R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, няма да го правя като фейслифт. Искам отдавна да сменя тази крушка на дневните светлини, защото ми е грозна. Никога не е било на дневен ред обаче, сега просто видях тази в сайта и реших да се задействам. А самия фар на фейслифта не ми харесва, прекалено много диоди.

 

А за диодните мигачи, искам да ги сменя и тях от много време, но не бях попадал на адекватно решение. Доколкото разбирам тези на FK са правени специално за пре-фейслифта и работели точно както трябва, без проблеми, но исках да чуя и мнение на запознати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Някой да е попадал на тест на летни гуми за "SUV"? Обикновено Autobild Allrad изкарват хубави тестове, тази година обаче не виждам, не знам дали не е рано още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз продавам диодни мигачи за фейслифт, чисто нови, неразопаковани. Цената ще е много под стандартната, един човек ми ги поръча и след това се скри..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги , скоро наближавам 180 000 км , и понеже не я обслужвам в официален сервиз някой има ли спомени или списък на кой км какво трябва да обслужвам.

Мислех си за маслото на кутията да сменя, но по този въпрос май всеки има различно мнение :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста са близки с А6 4F и според мен е най-добре да се допиташ до този раздел, за поддръжката.

Уточни мотора и кутията какви са, все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли има q7 с мултитроник или дсг. Предполагам стандартния типтроник. Маслото спокойно можеш да си смениш на кутията, на достъчно километри си.

Редактирано от ivan_penev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0 TDI e , а за кутията ще питам в ауди каква е утре и ще пиша.

След смяна на масло трябва ли някаква адаптация и специален сервиз или ?
Благодаря  много :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...