Jump to content

Няколко въпроса за Б4-ките


gateguardian

Recommended Posts

Здравейте колеги. Колата е '94 Б4 2.0 автоматик.

Колата не загрява нормално - стрелката стои на 65-70 градуса. Къде се намира термостата и лесно достъпен ли е или да я водя на механик?

Кормилото стои на криво - когато са изправени гумите кормилото е килнато леко на ляво. Сам мога ли да го оправя? Питам зареди airbag-а, който ме е страх да не се пусне ако тръгна да разглабям

А като става дума за механици - препоръчайте ми свестен за работа по окачване понеже все където отида ме мотаят, а за жалост съм бил на бая места. в СФ съм.

Информативно - тези със същия двигател като мен... Какъв разход дава и при какъв стил на шофиране?

:D

Редактирано от gateguardian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пишеш откъде си,така е трудно да се препоръча майстор.Има една тема-Препоръчани сервизи,харесай си нещо.Иначе,термостатът е вляво от блока ниско долу.Не е най-удобно за работа,ти си преценяваш.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3389

И поздравления.Прояви рядко срещана форумна култура.Обикновено се налага да се обяснява на новорегистрираните,че се пише на кирилица и че има и други подфоруми освен главния.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пишеш откъде си,така е трудно да се препоръча майстор.Има една тема-Препоръчани сервизи,харесай си нещо.Иначе,термостатът е вляво от блока ниско долу.

извинявам се, нещо забих и си викам че цяла БГ е забита в столицата :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега

мога да ти помогна за 2 от въпросите ти на 100%

единият е за кормилото - не можеш сам да го оправиш, обеснявам защо отиваш на реглаж на предницата пичовете ти я вдигат колата на стенд после с едни лазери замерват и регулират волана и чак тогава те пускат да си ходиш. процедурата е 15-25 лв.

относно airbag-а няма проблем ако ти се разглабя просто откачаш клемата на акумулатора за да няма какво да го задейства :flehan: и толкова

зааа харченето не мога конкретно да ти отговоря има доста теми тука в форума по тази тема ползвай търсачката

аз бях със същия двигател само че не автоматик и да ти кажа различно си харчи при градско извънгр. и т.н. ако я настъпваш харчи повече давала ми е мойта 13-15 газ което че рече + - 1-2 литра на бензин ако я караш

това е кето знам надявам се да съм бил полезен

чао и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирането на волана можеш и сам да го направиш , но не съм наясно с този Airbag дали има начин да се задейства. Ако колегата е сигурен сваляш бибитката и под нея има гайка , която се развива с камък 24 и съответно волана се вади и си го наместваш. Цък а пък на този адрес в златния фонд има пояснение как да си свалиш волана , само че при мене не отваря снимките. Дано при теб ги отвори и дано съм ти бил полезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко по реглажа на предницата ти е наред и не ти дърпа волана нанякъде,спокойно можеш да си го центроваш в хоризонтална позиция.За целта спираш колата на равно,откачаш клемите на акумулатора,развиваш двата болта от долната страна на волана,които държат въздушната възглавница/ще ги видиш,като погледнеш задната част на волана откъм таблото/,сваляш възглавницата и откачаш кабелите и от буксата,развиваш гайката на волана,вадиш го леко от шлица на кормилния прът и го зацепваш в желаната позиция,после всичко обратно.Единственото по-специфично нещо е да внимаваш да не презатегнеш при сглобяването болтовете на възглавницата и да не дадеш на контакт при включен акумулатор и незакачена възглавница,защото тогава ще ти се запише грешка и трябва да ходиш да ти я трият и ще набуташ спестените от реглажа ти пари,отново на някой майстор.Цялата процедура отнема не повече от 10 минути и няма какво да се обърка/аз я правя след всеки реглаж/,а за възглавницата не се безпокой,не се отваря толкова лесно-те немците са го сметнали това :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да кажа за моя разход,защото колегите са обеснили по другите ти въпроси. И аз съм автомат но 2.3 NG. Разхода ми е 15-16 газ градско. Зимата до 18. Винаги при загряла кола. Имам пред вид че винаги си пала и карам на бенз поне 1-2 км когато е студена(сутрин или след работа). Извън градско около 10/100 с разумна скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че колегите до сега са ти отговорили доста изчерпателно на повечето от въпросите и за това ще наблегна само на проблема с температурата. Аз имах същият проблем и като смених термостата всичко си дойде на място. Мой съвет е да не се захващаш сам да го сменяш защото се намира под водната помпа, а за да я откачиш трябва да свалиш ремъците. Самият термостат струва м/у 5 и 17лв в зависимост от марката а за работи взимат от 5 до 30лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз да добавя моите въжделения - при мен температурата стоеше по същия начин, докато не смених бежовия (или май беше синия) датчик за температурата.

моя волан също стои малко изместен, но предпочитам да мина реглаж.

а що се отнася до разхода, моята дава до 18 зимно градско и около 12 лятно градско, като пада до около 9-10 извънградско, но спокойно шофиране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Колата е '94 Б4 2.0 автоматик.

Колата не загрява нормално - стрелката стои на 65-70 градуса. Къде се намира термостата и лесно достъпен ли е или да я водя на механик?

Кормилото стои на криво - когато са изправени гумите кормилото е килнато леко на ляво. Сам мога ли да го оправя? Питам зареди airbag-а, който ме е страх да не се пусне ако тръгна да разглабям

А като става дума за механици - препоръчайте ми свестен за работа по окачване понеже все където отида ме мотаят, а за жалост съм бил на бая места. в СФ съм.

Информативно - тези със същия двигател като мен... Какъв разход дава и при какъв стил на шофиране?

:hilezh:

Относно дотермостата той се намира от лявата страна на двигателя тоцхно над цилиндровия блок и е мн лесно достъпен.Ще видиш там дет влизат маркъучите на водната система.А по въпроса за гумите можеш и сам но е препоръчително да отидеш на стенд и там да ппемерат разстоянието и да я оправат.Но трябва задължително да си с 4 еднакви джанти за стенда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз да добавя моите въжделения - при мен температурата стоеше по същия начин, докато не смених бежовия (или май беше синия) датчик за температурата.

Колега можеш ли да кажеш къде точно се намира този датчик (ако има и снимки ще е най-добре) че температурата играе при голяма скорост а незнам от какво може да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...