emergence Публикувано 4 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2008 На връщане от родното си село , колата зе да гасне и да мирише на изгоряло , понеже не ми работи датчика за температурата не можах да хвана проблема по- рано . И така няма грам антифриз маслото е малко над минимума и бълваше бях пушек . Двигателя се върти но не пали , майстора ще работи чак понеделник . Дайте някаква диагноза , кажете ше живели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Giuliano Публикувано 4 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2008 Кофти, нищичко не разбирам, но ми звучи неприятно. Успех колега, дано всичко бъде ОК! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 4 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2008 Преебана гарнитура.Давай 150 лева и да ти давам 1.8 мотора,докато не е стигнал до НАДИН Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2008 (Редактирано) Дано си се разминал само с гарнитура. Може и главата да се е поизкривила или недай Боже ако много си я прегрял е възможно да са "омекнали" и сегментите и да падне компресията после и да отидеш на основен ремонт . Във всеки случай, когато отворите двигателя накарай майстора хубаво да огледа всичко преди да го затвори. Това са коли на доста километри така, че всичко се случва. За да прегрее има някаква причина. На първо време си смени температурния датчик - не е добре, че си карал с неработещ. Провери и термостата и водната помпа как са. Не ми се вярва да не работи датчика за вентилаторите защото доколкото разбирам си карал извънградско и там вентилаторите почти не включват - за охлаждането се грижи въздушната струя. Ще я оправиш . Успех Редактирано 5 Юли 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emergence Публикувано 5 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2008 избила е тапата (оттам е заминал всичкия антифриз ) и съм изкривил главата , голям ще го ям сега ама какво да се прави . Vorsprung durch technik този мотор ще можели да сработи със сегашната конфигурация . Защото е по- голям да не да трябва да сменям радиатор и изпусквателна система , иначе на там отиват нещата , да ми правят основен ремонт ще отидат сумати пари . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kuro Tores Публикувано 6 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2008 Баце по добре я прати към надин тая количка ,вземи си една б3-ка или б4-ка и си пей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hard Публикувано 6 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2008 Баце по добре я прати към надин тая количка ,вземи си една б3-ка или б4-ка и си пей Вслушай се в словата му-------------той е Гуру......на маратонки и телефони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longrunner Публикувано 6 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2008 Баце по добре я прати към надин тая количка ,вземи си една б3-ка или б4-ка и си пей Ти ли се обади бе...я кажи ти кво си взел та акъл даваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 6 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2008 (Редактирано) Нокиа N95 8GB и маратонки за 160 кинта ПП: Тва го има в поне 10 теми вече, толкова ли не го запомнихте ПП: изстинала ли беше бирата? Редактирано 6 Юли 2008 от Brum_Brum Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longrunner Публикувано 6 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2008 Нокиа N95 8GB и маратонки за 160 кинта ПП: Тва го има в поне 10 теми вече, толкова ли не го запомнихте ПП: изстинала ли беше бирата? Ахам..ама хванах финала на сбирката и по-добре,че утре пеш до "Пушкин" да си взимам каляската. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 6 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2008 Ахам..ама хванах финала на сбирката и по-добре,че утре пеш до "Пушкин" да си взимам каляската.кво стана бре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longrunner Публикувано 6 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2008 кво стана бреТи изпуши внезапно,постояхме още малко и набихме кой-откъде е,аз опитах да хвана един запой,ама нещо не стана,героите бяха увяхнали докато стигна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 6 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2008 Ти изпуши внезапно......Тя мойта не пуши бре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 6 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2008 Б2-ките видяхте ли нов колега с Б2 има тема в главния.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longrunner Публикувано 6 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2008 Тя мойта не пуши бре Гумите исках да кажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Преебана гарнитура.Давай 150 лева и да ти давам 1.8 мотора,докато не е стигнал до НАДИНТова изглежда най-удачно според мен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emergence Публикувано 7 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Това изглежда най-удачно според мен! само да си намеря транспор и ще му звънна на колегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Да, май нещата не са на добре. Минимум трябва да се прави глава и да се сменят гарнитури и гумички. Понеже правих това упражнение, горе долу ценоразписа е такъв:1. Отваряне - затваряне - 100 лева беше при мен, чувал съм че и повече може да струва, зависи от майстора.2. Химичен анализ, заварка на глава, шлайф на глава и легла (?) на клапани, измиване - около 120 лева.3. Гарнитури на глава, капак и гумички - не съм много сигурен, някъде около 50-60 лева.Ама това (280-300) лева е абсолютния минимум след случката, която си имал. Може и да е далеч по-тежко.Цените ги споменавам не за друго, ами за да направиш връзка с цената и монтажа на двигателя, който колегата предлага.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 (280-300) лева е абсолютния минимумЧе то толкова струва "нов" двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Че то толкова струва "нов" двигател Така както го пишеш "нов" да, горе-долу за толкова се намират АБК-двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emergence Публикувано 7 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 аммм какво е "АБК-двигател" и кой е "НАДИН" : ?!? шефа на вторичните или някое работно циганче ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sahonik Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 А какво е "НИМ" !!!!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bvb09 Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Надин-вторични суровини АВК-буквен код на мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 7 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2008 Баце по добре я прати към надин тая количка ,вземи си една б3-ка или б4-ка и си пей А да те пратим към старт чертата и да закараш на баща ти б3-та у надин а?След време даже може и 320-тъ да сложиш на чертата и да я погребваме направо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване