didoya Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 (Редактирано) Здравейте,Преди няколко седмици аз и колегата Ickata сменихме ламбда сондите си с универсални такива.Той при негов майстор, аз самостоятелно. И двамата сложихме универсални 4 жилни, моята е Бош, неговата май е Уолкър.Сега обаче си имаме проблем - и на двамата ни дава грешка:00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before CAT 28-00 - Short to B+Предварително искам да кажа, че проблем в окабеляването няма, защото не вярвам и при двамата да е допусната една и съща грешка, а и доста прилежно свързах кабелите.Разчетох се тук-там и пише че е възможно да дава това когато съпротивлението на нагревателя е по-ниско от това което ЕКУ-то очаква и то си мисли че има някъде късо по веригата.Моля ви помагайте, някой сменял ли е с универсална ламбда сонда оригиналната на 1.8Т, че май се набутахме напразноБлагодаря предварително и поздрави. Редактирано 21 Юли 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 21 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 Хайде, помагайте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vangnay Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 Що не опиташ да излъжеш ECU-то, като добавиш нек'во малко съпротивление последователно на веригата на подгряването, за да доближите общото R до това на оригиналната сонда. То, че няма да подгрява на студена генерация както си трябва е факт, ама да не трупа грешки поне... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 21 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 И това е решение, ама пусто няма ли начин да е както трябва, нали уж е Бош и се води заместител на оригиналната, малко ще е куцо да слагам съпротивления?Щото ако знаех че няма да върши работа нямаше да вземам универсална..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vangnay Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 И това е решение, ама пусто няма ли начин да е както трябва, нали уж е Бош и се води заместител на оригиналната, малко ще е куцо да слагам съпротивления?Щото ако знаех че няма да върши работа нямаше да вземам универсална.....Не знам брато, требе некой кой е навътре с VAGcom-а да напише, дали не може по програмен път да се промени това, дето ECU-то го дири като нормално... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SG mobile Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 И това е решение, ама пусто няма ли начин да е както трябва, нали уж е Бош и се води заместител на оригиналната, малко ще е куцо да слагам съпротивления?Щото ако знаех че няма да върши работа нямаше да вземам универсална.....Тоя Бош въобще не е оня Бош, който беше едно време...Масово има ментета и аз лично попаднах на такова с един ангренажен ремък на старата кола на баща ми и влязох в филм...Като чуя Бош и ми се свива стомаха... Не винаги данните по каталог са верни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 21 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 Тоя Бош въобще не е оня Бош, който беше едно време...Масово има ментета и аз лично попаднах на такова с един ангренажен ремък на старата кола на баща ми и влязох в филм...Като чуя Бош и ми се свива стомаха... Не винаги данните по каталог са верни На колегата Ickata не е Bosch и му излиза същата грешка, явно 1.8т се сърдят на неоригинална ламбда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SG mobile Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 (Редактирано) На колегата Ickata не е Bosch и му излиза същата грешка, явно 1.8т се сърдят на неоригинална ламбда?Най-лесния начин да оправиш проблема е да помолиш някой магазинер на авточасти да замериш съпротивлението на една оригинална ламбда и след това го сравни с това на тоята и го коригирай с допълнително съпротивление Редактирано 21 Юли 2008 от SG mobile Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 21 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 Аз старата си я пазя, ще мерна нейното, ама как мразя да побългарявам.....досега не съм го правил.Ще видим, ако няма друго решение май ще купувам оригинална нова.Ако все пак има други идеи да споделя...., с колегата ще се радваме да чуем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SG mobile Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 Аз старата си я пазя, ще мерна нейното, ама как мразя да побългарявам.....досега не съм го правил.Ще видим, ако няма друго решение май ще купувам оригинална нова.Ако все пак има други идеи да споделя...., с колегата ще се радваме да чуемВариантите са два:1. регулиране на съпротивлението до оригинални стойности2. оригинална ламбда сонда3-ти вариант няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 оfftopic:Дидо що сменяваш ламбдата?знаеш,че имаме аналогични проблемчета-та затова питам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 21 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 (Редактирано) оfftopic:Дидо що сменяваш ламбдата?знаеш,че имаме аналогични проблемчета-та затова питам Щото чернеше аспуха и свещите със сажди заради богата смес на бензин, и щото си мисля че на 180 000 км и е време да се смени.Ама каква греда май съм нацелил с тая универсалната Редактирано 21 Юли 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 (Редактирано) имаше ли голям разход, аз мойта като я смених ми падна веднага разхода, това с тези компютри, датчици - голямо премеждие Редактирано 21 Юли 2008 от STEFAN8898 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 21 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 Мда, беше повдигнала разхода.....ама сега с новата май пак е така - щото ЕКУ-то си мисли че не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 Щото чернеше аспуха и свещите със сажди заради богата смес на бензин, и щото си мисля че на 180 000 км и е време да се смени.Ама каква греда май съм нацелил с тая универсалната И това, и по-нисък разход ще дава, пък ние с Дидо въртим доста километри и това си е от значение.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 21 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 майката му за съжаление е оригиналдъ...минах по този път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 21 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 майката му за съжаление е оригиналдъ...минах по този пътСъщите проблеми ли имаше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 21 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2008 (Редактирано) Нов ъпдейт по темата:Току що мерих съпротивленията на нагревателя на оригиналната и на универсалната сонда.Показанията са както следва:ОРИГИНАЛНА: 15.3 омаУНИВЕРСАЛНА: 4.7 омаРазлика има и то доста, сега ще се разровя из ЕЛСА-та да видя какви са нормите Междувременно трябва да си припомням и формулите за смятане на съпротивления, че да видя какво трябва да добавя за да са еднакви.Поздрави! Редактирано 21 Юли 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 22 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 при мен направо не отчиташе, че имам ламбда сонда...само леко мърдаха данните при форсиране. и колкото и да беше странно колата беше по-икономична. лошото в случаят е ,че турбото надува, а сместа беше бедна...съответно икономична откъм бенз, куца откъм вървеж...а в дългосрочен план щях да си пре...ба двигателя. варианти за неправилно свързване на кабелите на универсалната сонда няма. а тази новата е WALKER с целия кабел и куплунг. /и както каза майстора няма как истинска сонда, в която има благородни метали и си е всъщност "носа" на колата да струва под 100лв. всичко останало е компромис... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 22 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 Е моята е Бош за 150.....не е някоя неизвестна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 22 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 Е моята е Бош за 150.....не е някоя неизвестнаима и свещи на NGK...масло на CASTROL...все на цени като за оригинал. не твърдя, че и твоята е такава...но колко такива съм ги ял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 22 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 има и свещи на NGK...масло на CASTROL...все на цени като за оригинал. не твърдя, че и твоята е такава...но колко такива съм ги ял.Ами ще видим какво ще правя, вероятно ще тествам номера със допълнителното съпротивление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iwanst Публикувано 22 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 Мдам кофти работа...Аз смених втората сонда на 1.8Т след катализатора с NGK универсална и сега дава17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - -при което предполагам че започва да си работи все едно няма сонда. Оригиналната ми искаха 360 лева от Еуратек както и от Ауто плюс. А от http://www.elinexltd.eu/ уж пак оригинална е 180... ама вече се наплаших с тия сонди и засега чакам да се разработи NGK то...))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 22 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 Пълно е с ментаци........мама му стара, хем си знам че евтиното излиза скъпо и пак не взех оригинална.А някой пробвал ли е с резистор да излъже ЕКУ-то за съпротивлението на нагревателя или не става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iwanst Публикувано 22 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2008 За резистор незнам трябва да е бая мощен по скоро се замислям за една сулфидна крушка за плафон 10 Вата 12 ома в паралел на подгрева на сензора.... по скоро ще пробвам с оригинална 180 лв при мен маи е по скъпа защото е с по дълъг кабел 06А 906 262 BB, а ако не беше 4х4 маи беше 110 лева - 06А 906 262 Q Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване