Jump to content

плочката за газта


Recommended Posts

Днес монтирах тази плочка http://beili.snimka.bg/automobiles/plochka.806050

 

  и сложих стандартната подложка отгоре и. От трите слагани до сега, с тази колата най ми харесва като вървене,ще покарам още и пак ще пиша за разход. Все ми се струва обаче,че трябва и предварение да дам,но не съм пипал делкото до сега,не знам и накъде и колко да врътна и за това ще взема и един ТАП да си сложа за да видя как ще и ще има ли полза изобщо.

Редактирано от beili
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 124
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Хубава плочка. Колко мм каза че е? И откъде се сдоби с нея.

Нали обещах да дам резултат... 15 на 100. И с кофти настройка и с по добра настройка пак същия разход като разликата е само в динамиката. Извод... От 33 на 36мм разлика 3 литра... От 18.5 на 15.2... Тази седмица ако се оправи времето ще си хвана топлото за изпарителя от парното и може да си сменя изпарителя да видим ще мога ли да бутна още

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци за да карате с плочки над 30мм те трябва ПОНЕ байпасен маркуч да сложите! Така ще подобрите чувствителността на изпарителя, което винаги е по-добре!

 

Другото е че когато говорим за "рестрикторна" плочка, (не като тези на колегата) повече от 25мм е абсурд. Това го казвам на база на това че карам 2.0 16кл. с 30мм. При мен страданието от 30мм плочката е след 4000-4500об. При вас по-принцип след 4500 няма никой така че не виждам логика за тия 33-36мм... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бой се! На 80-ката на дядо е даже по-малка на карбуратора. Колата си върви екстра.

Горе съм написал и вариант с байпасен маркуч. Излиза 5-10лв. да го реализираш. Значително се подобрява контрола над изпарителя.

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък друго ще питам... цялата работа с байпасния маркуч и намаляване на плочката динамика ли търсим или икономия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някоя друга снимка и по - подробно разяснение как се връзва този байпасен маркуч при моното :)

Между филтъра и плочката.По този начин се игнорира съпротивлението му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля с новия резултат. 10 на сто смесен разход. 80 км извън града със скорост 100 110 и 55 към градско в Пловдив при ужасно движение.... 1 час обикалях около главната да си намеря къде да паркирам. Супер доволен съм.

А тоя байпасен маркуч нещо не мога да си го представя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава да кажеш колега как го постигна този разход,какво направи или какво промени

Редактирано от beili
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диаметъра на плочката от 33 на 36. Сега се замислям да сложа подложка за да се повдигне дюзата и да стане още по свободно преминаването на въздуха. Като остана айляк и спре да вали ще вържа и топлото за изпарителя преди парното. Да видим дали ще падне разхода още. За сега няма да сменям изпарителя :) ще си стои в багажника. Чакам да видя каква нова плочка ще измислите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аэ сложих подложката (оригиналната) ,но не энам дали е достатъчно висока около 5 мм. Не съм и карал эа да споделя реэултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен разлика няма. Единстжено стана по-пъргава колата иначе си гори същото. Не знам къде ми е проблема на мен,а и темата нещо умря,какво става интерес ли няма вече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е умряла темата. Следя развитието и. Един колега подготвя плочка с нов дизайн и чакам търпеливо неговите резултати. Междувременно, смених мембрани и след 650км минах центровка. След първите около 400км разхода при смесено каране излезе под 11/100(беше 13-14 при зъщата езда). Колата след 3000 оборота е тромава и ще се ходи вероятно утре отново при маСторрр. Целта при мен е да постигна приличен разход идинамика близка до бензиновата при развъртане до 4000 оборота. По натам не ме бърка.С мойта трансмисия при 3500 оборота  на пета съм близо до 150км/ч., а нагоре с тези кончета не мисля че е реално да търсиме... хем докрая, хем в рая! Плочката ми е монтирана преди 13 години... Грубо измерена(без разглобяване) е около38мм. Ако се получи добре центровката(динамика/разход), ще я разглобя и ще кача снимки. То и времето е едно... мартенско;). Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кво да ходиш на майстор... Развърти съвсем леко тройника... Около 1/8...

И аз чакам да видя новия дизайн и даже твоята плочка с 38мм че моята е на 36 и казват че повече не може. Аз не виждам колко още мога да бутна...

80км извънградско и 20 градско в плд ми даде 8.8... Явно градския ми е висок заради карането по 1 2 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги. Отдавна бях обещал да дам резултати с новата плочка, която направих, но имах много ангажименти и чак сега успявам. Давам няколко снимки на плочката:

 

http://koko60.snimka.bg/automobiles/plochka-za-abt.810973.32879173

 

Вижда се, че съм направил обтекател на тялото на дюзата, за да има по-добра аеродинамика плочката и да може добре да засмуква газ. Няма никаква подложка на плочката и не трябва да има. Аз може би съм единствения, който смята, че тялото на дюзата не пречи, а помага. Диаметъра на отвора на плочката е 36 мм, и заедно с новооформения корпус на дюзата се получава светъл отвор около 400 кв.мм. За сравнение площта на обикновена плочка 36 мм, с подложка на дюзата, за да не "пречи" е  1017 кв.мм.

 Разход извънгарадско, скорост 100-110 км/ч  - 8/100. Ще засичам и с газ от друга газостанция.

 Разход градско  -  11/100

 Разход градско, ходене на работа всеки ден, отсечка 3,5 км  -  13/100. При това засичане мотора е загряван около 20 пъти.

 Въпреки че съм с дългата кутия CDY, колата има много добра динамика и нямам абсолютно никакви забележки при изпреварване на 5-та.

Имам ТАП, аванса на газ е 7,5 гр. върху аванса на бензин.

В колата има ламбда монитор и постоянно гледам сместа - не е бедна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

” колата има много добра динамика и нямам абсолютно никакви забележки при изпреварване на 5-та.”

Вече ме грабна. Нямам ТАП и аванса ми е 6 градуса. Твоя градски разход го постигам с разумно(някъде използват думата дефанзивно) каране, даже слизам и под 13, но динамиката я няма. Ускорява и на пета, но тромаво.Пусна ли и повече газ, разхода скача неоправдано. Чувствително ли е подобрението с новата плочка? Ще бъде супер ако си успял да доближиш реакцията на мотора до тази на бензин. Мотаех се, но сега ще извадя и аз плочката да и видя цирка.

Редактирано от rumenggr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта иска повече изпреварване, ако на бензин е 6, на газ трябва още 3 до 5 гр. Аз сложих повече, защото експериментирам. Сега нямам разлика с бензин. Тази плочка я направих, защото предишната не приличаше на нищо. С нея се постига и добър разход и добра динамика, нещата са свързани. Със тези плочки на колегите, които са снимани по-нагоре в темата, (моята беше такава), ако изобщо се докара някакъв разумен разход, колата не може да откъсне. Ако пък се направи да върви горе-долу добре, разхода е голям и нищо не може да се направи. Сега колата и върви добре и не харчи. Това в никакъв случай не може да се докара без изпреварване. А пък като говорим за динамика на АБТ, могат да ни се смеят, защото това се води куц кон. Няколко неща правят колата куца: лоша плочка, липса на повече изпреварване на газ, дълга ск. кутия.  Сега изобщо не мога да нарека колата си куца, и в града не карам пенсионерски, а постоянно натискам, защото ускорява идеално. Максималния въртящ момент на този мотор е на 3000 об., и да се търси някакъв резултат на повече от 4500 об. е смешно. АСЕ-то например е с макс. въртящ момент на 4500 или 4600 не си спомням точно, там тоя мотор върви прекрасно и стига до 6000 и повече. АБТ изобщо не е такъв мотор, той е за спокойни водачи.

Настройките с тази плочка са доста различни от старата, и не съм търсил само разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забрави да споменеш и по-ниската степен на сгъстяване която е един от основните виновници за това 1.8 да върви по-добре и да харчи по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кое да харчи по-малко че не се разбра за кое говориш? Поне аз не схванах :)

 

Демек както и горе казах на АБТ сектата трябва ви плочка с 23мм отвор(на толкова са равни горе/долу 415кв.мм(човека ви каза 400кв.мм значи около 22мм Ф)

 

А бе аз не съм снимал как се прави байпасния маркуч??? Мале забравил съм. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

При лоша плочка е нормално да бъде така. Ако не си прочел темата, която скоро пуснах за плочките, прочети я и ще разбереш защо е така:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=161708

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...