Jump to content

Audi A8 4.2 Quattro


PEMOHT

Recommended Posts

Здравейте на всички,

Днес се сдобих със Audi A8 4.2 Quattro, но имам доста проблеми по него и много бих се радвал на малко помощ

Проблемите са както следва :

1.Нямам никаква идея с какви екстри ми е колата, последните 7 цифри от win номера вършат ли работа (при BMW излиза коя година е произведена колата и оттам мога да намеря с какви екстри е фабрично).Някой ако може да ми каже как да ги разбера и прочее

2.Колата е седяла с паднал акумолатор в продължение на 3 месеца в гараж и сега половината от ел системите ми не работят."майстор" ми обясни че трябвало да карам колата известно време и след това да отида за да ми "изчисти грешките" и да заработи електрониката напълно ( в момента ми дава проблем с предните светлини, радиото не иска да се включи (молби и заплахи не му действат), навигацията (централния дисплей) не иска да се покаже по никакъв начин, Start бутона не работи НО Stop бутона работи перфектно ?!. Все още не мога да проумея защо трябва да го карам Audi-то преди да ми fix-не грешките, и как fix-а ще ми пусне радиото и останалите innactive елементи.

3.Чух че имало преди и след фейслифтова А8-ца, някой може ли да ми каже моето към коя графа спада ? Произведено е края на 2005-та година, поне по талон

4.Ако е възможно някой да ми каже съвсем ориентировъчна цена гореописания от мен проблем с електрониката, какви парички би глътнал.Нямам абсолютно никаква представа дали ще струва 50лв или 5 000 лв, така че някаква приблизителна сума би ми свършила работа.

За модераторите :

1.Прочетох доста неща чрез търсачката но някъде след около 2 часа четене на 10% стойностна информация и 90% боза с банички честно казано в главата ми останаха само баничките и бозата.

2.Съжалявам ако темата не е за този раздел но мисля че съм го уцелил, впредвид че в "Извън темата" става въпрос за голи какички, цената на сутиените на Женския пазар, на кой един познат на негов приятел, бил набил на някакъв голфаджия главата,как опелите са ръждиви тенекии и прочее словесна диария...

3.Причината да пусна темата тук е че евентуално повече хора ще я видят и няма да се изгуби измежду бозата и баничките.Все пак ако прецените си я преместете по ваше усмотрение.

За феновете :

1.ЕБАСИ как върви тая кола...

2.АУУУУУУУУ !!! Леле къв е мръсен самолет това, без да искам както си карах съвсем кротко и спокойно се усетих че съм със 180 на цариградско...тъпо и неразумно от моя страна ама какво да направя като тая кола върви по бързо отколкото аз мога да изляза от седалката при ускорението

3.Повтарям се ама...АУУУУУУ

Адски ще съм благодарен за няколко отговора, а и вече знам към кой да се обърна за ремонт ( МИШО )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Честито!Готин ник :) ...дано не ти влиза в употреба с колата,иначе това ми е любимия модел.Пусни малко снимки да позяпаме.Тук рядко се срещат А8-ци,но все някой ще ти помогне с нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно фройнде, той понеже бърз в ръцете, купи си хакумулатор, чистак бърсак нов.

за баварише петарише некфо 1999

Шибна го на колата.

Сложи клемите....

Обади ми се да ме пита защо едната клема нещо не влиза а другата е хлабва.

после прави касеткофон, бушони ......

напра'о поразяващата ръка :)

да не са те сгласили и теб така ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво стана като сменихте акумулатора, сложихте го и колата си запали и ти я подкара ли?

Да, лично аз съм го връзвал акумолатора след зареждането така че отпада варианта с полуидиота електротехник,а ако съм бил толкова тъп да объркам + и - публично ще се метна от моста на витиня с камък на шията...което ми напомня обаче че не съм ги гледал бушоните така че днес по късно ще им метна 1 поглед

WIN номера е BFM004992, Nikieva много ще съм благодарен ако и намериш екстрите на количката и мерси за помоща :hilezh:

longrunner, нямах кога да правя снимки че колата я имам от няколко часа насам както се казва, така че ще пусна снимки при първа възможност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не си объркал шасито, то автомобилът ти е произведен през първото тримесечиие на 2003 година! Една от първите нови А8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не си объркал шасито, то автомобилът ти е произведен през първото тримесечиие на 2003 година! Една от първите нови А8.

Моята е 99' :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не бе,колега,така си приказвам/пиша/.

Ама той верно писА и го нема никакъв да сподели нещо ново.

Еййй, вий искате цел ден у форума да виси чиляка... нали има мисия - Да разгледа предпазителите... А и требе "новата" каляска да се разучава ... то само на теория пред компа не става - требе и практика :hilezh:

Да ти е честита колицата :hilezh: и вземи си регистрирай друг ник, че с тоя виж си повлякъл некой крак ... :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не бе,колега,така си приказвам/пиша/.

Ама той верно писА и го нема никакъв да сподели нещо ново.

Май нещо се притесни за младежа :hilezh: Пиши му едно ЛС :hilezh: Може освен да сподели да ти даде и едно кръгче :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си близо до Варна ела да те закача с новия си комп.Прави чудеса направо.Пари няма да ти искам.Само ще те зарибя с фейса на едно S8 за някой друг лев да видиш как ще изглежда колата като вълк в овча кожа!!!Поздрави!

Редактирано от Батстанчо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си близо до Варна ела да те закач с новия си комп.Прави чудеса направо.Пари няма да ти искам.Само ще те зарибя с фейса на едно S8 за някой друг лев да видиш как ще изглежда колата като вълк в овча кожа!!!Поздрави!

Подстрекател ... :hilezh:

това може ли да стане с В5-та? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Образно казано,не го смятай за реално,но все пак ако искаш точно S-look,се сменят-фарове,маска,калници,броня,прагове,задна броня,решетки в бронята и др. така,че като сметнем части+боя+материали+1 каса бира=1 Б5!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТАка е ,ето я точната дата.Провери по пепелника,по кутийте на филтрите има отбелязана година и месец.

Мерси колега, а и аз се чудех дали има шанс поне на тая кола да и е вярна годината по талон ама...

За съжаление днес не успях даже и да я снимам колата, но и утре е ден...

Бушоните ги проверих, не ми изглежда като да се е спретнала някаква Кербала вътре, всичко си е на 6, само където не съм си играл да ги замервам...

diters е прав, днес му ударих една практика - почти 3 резервоара бензин

Батстанчо ако бях погледнал темата по рано със сигурност щях да мина, и мерси за предложението, но все пак мисля да си запазя оригиналната визия

viessman - ако Nikieva е разкошна брюнетка без нужда от изкуствен тунинг, да знаеш че нямам нищо напротив да ми прати ЛС :P но както знам реалността най често се оказва брадат мъж :(

Мерси на всички които ми помогнаха, модераторите ако искат да заключат темата или да изчакат да метна няколко снимки на колата утре (надявам се)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка, колега! Вярвам, че ще се оправи всичко и то без торби с пари, само прояви търпение и упоритост. Да дойдеш на някоя среща да обърнеме по бира за убавицата, а и да я поразгледаме! :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега,

И аз се надявам да не ми излезе една шапка пари ремонта, но засега не мисля че положението е толкова лошо...

А за идване не мога да обещая нищо, ако имам време ще мина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...