VBI Публикувано 11 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2008 Ето какво ми се случи: преди да замина на море ми беше намалял бензина в резервоара и на връщане от "Кауфланд" спрях на OMV "Орион" да заредя 10л. Когато се прибрах превключих на бензин както обикновено и загасих двигателя. Като се върнах от море, колата запали нормално на бензин, оставих я да поработи 2-3 минути както обикновено, минах на газ и тръгнах. Вечерта като се прибрах (през деня паля и карам само на газ) двигателя мина много трудно на бензин. На другия ден като запалих сутринта на бензин започна да работи като трактор на ниски обороти и се форсираше трудно - само до около 2500 оборота на бензин. Купих веднага горивен филтър и го смених. Стария беше толкова запушен, че при надуване с уста въобще не минаваше въздух през него - за сравнение само сменян е преди 2 години, но от тогава съм изгорял около 3 резервоара на бензин - карам предимно на газ. Както и да е след смяната на горивния филтър никаква промяна не усетих - продължаваше да работи като трактор на бензин, а на газ перфектно. Усъмних се в дюзите и докато двигателя работеше някак на ниски обороти на бензин започнах да отвивам един по един щуцерите на дюзите от главата на инжекциона (моя е механичен инжекцион) за да проверя дали има запушени. Голямо беше учудването ми когато установих, че на 1-ви и 2-ри цилиндър дюзите не работят изобщо - при отвиването от щуцера бензин излиза, но не се променя работата на двигателя. С една дума двигателя на бензин работеше само на 3-ти и 4-ти цилиндър . Отидох до Шел, купих една добавка за почистване на дюзи (черно STP) сипах я в резервоара и долях 25л shell V-Power Racing. Първоначално се налагаше да ускорявам до около 60км/ч на газ и да превключвам на бензин, иначе просто колата не можеше да тръгне от място. След първите 30-тина км. започна да се усеща леко подобрение, днес минах около 40км на бензин и вече на ниски обороти работи нормално и на място се форсира до около 6500 оборота, но все още няма мощност на бензин както преди, но поне може да се кара нормално. Планирам да изразходя целия бензин и да повторя процедурата - дано се изчистят напълно дюзите. С една дума не съм очаквал, че това може да се случи на бензиностанция на OMV . Тъй като колата не я бях карал около 10-на дни докато бях на море, вече не мога да се върна в бензиностанцията и да предявя някакви претенции за лошото гориво - не че щях да постигна нещо . Такива работи стават в милата ни Родина, дори и в големите вериги бензиностанции Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 11 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2008 Заредих Туингото в... не й помня името, една шибана бензиностанция срещу гара Подуяне, и малко след тунела Троянови врата колата просто спря. По мръкнало... След 2-3 часа напразни опити да я подкарам, бомбих един репатрак и след един час и 120лв. бях пред един сервиз в София. Изсипах една добавка, на другия ден просто запалих, подминах сервиза и си се прибрах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 11 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2008 През лятото се движа из София с една мотопедка Пиаджо (от най-най-малките) и защото съм с трийсетина кила над максималната и товароподемност абсолютно всяко нещо, което не е в ред се усеща. Дори малко да спадне налягането в гумите и спира да върви. Така и към бензините е исключително чувствителна малко по-лош бензин и веднага макс. скорост пада с 5-10 км. Един ден сипах бензин от Темпо на южния парк - ами направо си загасна едва - едва работеше само при пълна газ. Два пъти отварях карбуратора, чистих жигльорите, за малко се подобрява и пак същото.... та изхвърлих бензина на Темпо, сипах от Лукойл и мотопедката хвръкна..... Та с нея си направих нещо като ранглиста на бензините... Естествено не претендирам за някаква абсолютна истина, но за мен си е показателно.1. Лукойл и Лукойл Петрол (не мога да хвана някаква разлика)2. Шел В-пауър3. ОМВ Карера4. ЕКО кинитрон....Други не сипвам (освен грешката дет направих с Темпо)Може да се стори странно, но при мотопедката Лукойла се държи по добре от Шела и ОМВто - възможно е, защото е с карбуратор... тук някъде някой беше писал, че има бензини които се държат различно при карбураторни и инжекторни двигатели.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 12 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 (Редактирано) ...бензин от Темпо...Е моя беше от "Литекс" Редактирано 12 Септември 2008 от Freestyler Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi a6 2.5 dizel Публикувано 12 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 Такива работи стават в милата ни Родина, дори и в големите вериги бензиностанции Делаверите засега не подминават даже големите бензиностанции. 1. Лукойл и Лукойл Петрол (не мога да хвана някаква разлика)2. Шел В-пауър3. ОМВ Карера4. ЕКО кинитрон....Други не сипвам (освен грешката дет направих с Темпо) Горе -долу такава е и моита класация , само дето шела го слагам н последно място . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 Общо взето моята класация за бензин беше така:1. Shell2. OMV3. Eko Kinitron4. Lukoilа за газ така:1. Eko Kinitron2. Shell3. OMV4. LukoilСлед тази случка просто зачерквам OMV за бензин и продължавам да зареждам на другите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2008 В крайна сметка се отпушиха дюзите след използването на добавката (това черното STP е голяма работа ) за около 200км и вече съм отново на газ . За всеки случай вчера преди да сипя 20л бензин сложих още едно черно STP, но останах изненадан от цената - първия път я купих за 15лв от Шел-а на "Ломско шосе", а на Шел-а на бул. "България" ми я продадоха за 21лв. . Не съм очаквал, че може в една и съща търговска верига да има разлика в цените на аксесоарите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 18 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2008 Има огромни разлики - от Трявна бензиностанция на Петрол си купих добавка Хелиос за 1.70 лв, а в София е 3.20 лв минимум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2008 В крайна сметка се отпушиха дюзите след използването на добавката (това черното STP е голяма работа ) за около 200км и вече съм отново на газ . За всеки случай вчера преди да сипя 20л бензин сложих още едно черно STP, но останах изненадан от цената - първия път я купих за 15лв от Шел-а на "Ломско шосе", а на Шел-а на бул. "България" ми я продадоха за 21лв. . Не съм очаквал, че може в една и съща търговска верига да има разлика в цените на аксесоарите.Тази добавка точно няма ли опасност да ти повреди помпата,поради разграждането на боклуците в резервоара и транспортирането им до помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2008 Това е добавка за почистване на дюзи, а не за почистване на резервоара. Тя просто разтваря налепите и мръсотията по самите дюзи. Не бих сипал добавка за почистване на резервоара защото ще изчисти резервоара, но ще запуши всичко останало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 28 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2008 Това е добавка за почистване на дюзи, а не за почистване на резервоара. Тя просто разтваря налепите и мръсотията по самите дюзи. Не бих сипал добавка за почистване на резервоара защото ще изчисти резервоара, но ще запуши всичко останало Да но тя все пак се сипва в резервоара и както може да разтвори годостите по дюзите така може да и ги разтвори в самия резервоар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 28 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2008 в резервоара нагар няма как да се получи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2008 в резервоара нагар няма как да се получи Точно - нагара по дюзите е от съвсем друг тип - по-скоро е като смола, която с времето се втърдява и пречи на правилното функциониране на дюзата - вместо да прави бензина на "мъгла" почва да го "пикае" или дори съвсем се запушва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valka Публикувано 29 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 добре е да се слага след смяна на горивния филтър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 -това е правилния начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanisl Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 -това е правилния начин.[/quot колега VBI извинявай че в темата ти.. заредих На ОМV 50 литра А 95 и от ауспуха като загрее колата се чуваше леко припукване обротите не играят и колата пали ведната ,няма газова ,това леко припукване се чуваше само при темп. на двиг. 90 градуса не и докото е студена сега сложих Шел В паур и това припукване спря............. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 1. нискооктанов бензин са ти наляли2. за центровка сипочни от т. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanisl Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 1. нискооктанов бензин са ти наляли2. за центровка сипочни от т. 2 сега всичко е наредно щом казваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 V-Power е 100 октанов бензин ... затова е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 (Редактирано) Ако са ти в ред свещи/кабели и аз мисля, че проблема или е в нискооктанов бензин или в центровката на запалването. За всеки случай изчакай да изгориш този бензин и ако при следващо зареждане (с 95) пак така се държи ще трябва да ги провериш тези неща. Редактирано 30 Септември 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanisl Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 Ако са ти в ред свещи/кабели и аз мисля, че проблема или е в нискооктанов бензин или в центровката на запалването. За всеки случай изчакай да изгориш този бензин и ако при следващо зареждане (с 95) пак така се държи ще трябва да ги провериш тези неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 Колеги, аз сипвам Carrera 100, какво ви е мнението за него? Не съм усетил нещо много по-различно, разхода падна с около литър.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 Аз лично никога не съм карал с такъв бензин . Сипвал съм само Shell V-Power Racing и бях доволен навремето - определено имаше разлика с обикновения безоловен 95. Сега вече нямам впечатления защото карам основно на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
epuk Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 И аз съм вече само на Shell V-Power Racing . И разхода ми падна и колата си работи перфектно. А OMV на ул. 202 срещу Централни Гробища - много ме разочароваха. 3 дни се борих да им изгоря бензина. Сутрин докато е студена, като потеглях, заглъхваше колата, предърпваше, оборотите леко играеха а и палеше по трудно. Накрая като понамаля бензинеца, отидох и си напълних рейсинг та да ми е мирна главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване