kasho Публикувано 5 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2008 Абе да му е*а майката, писна ми вече. Днес пак ми вкара лудия разход от 15-16/100 на бензин !!! При скорост 120-130 на магистрала Тракия. Тая кола е бездънна яма, няма оправяне. Писна ми да наливам пари за ремонти. Баси зора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 12 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2008 колега незнам дали 6те ти помогна,но от както смених задните спира4ни дискове и накладки закоето съм писал в темата.колата си тръгна по добре и разхода ми намаля и то мисля зна4ително.незнам какво об6то има но наи вероятно не6то е задържало.ръ4на или незнам..... сега 4акам да се износят о6те малко и предните накладки и направо ги сменявам с дисковете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 12 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2008 И малко опит от мен: спукан изпускателен колектор = ниско налягане на турбото + висок разход на гориво + слаб вървеж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 12 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2008 а как може да се разбере дали е спукан колектора трябжа да се свали ли.ако е спукан няма ли да испуска газоже от там и да цапа не6то от страни на пукнатото място,или се заблуждавам.пък и 6ум мисля 4е 6те издава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 12 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2008 (Редактирано) мен ми духаще въздух , понеже не бяха затегнати гайките и болтовете между колектора турбото и катализатора, като отвориш капака, дай с ръка газ и си сложи ръката до колекторите, и ще усетиш вече над 3 - 4 000 оборота духа като от вентилатор, ако изпуска вуздух де, ако е спукан колектора, си мисля , че ще пърпори и че се чува Редактирано 12 Октомври 2008 от STEFAN8898 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 13 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2008 а как може да се разбере дали е спукан колектора трябжа да се свали ли.ако е спукан няма ли да испуска газоже от там и да цапа не6то от страни на пукнатото място,или се заблуждавам.пък и 6ум мисля 4е 6те издава.Целия блясък на пукнатината се вижда след свалянето на колектора. Най-често се цепят отгоре между болтовете/гайките за захващане на турбото. При мен имаше доста голяма цепка, но саждите бяха малко, а щум има само когато е натоварен двигателя.Колегата е прав: на студена кола палиш, почваш с едната ръка да бърничкаш около колектора, без да го докосваш, а с другата подаваш газ. На всяко даване на газ се усеща 'подухване', ако изпуска от някъде.Сега пък се откри нов проблем: баро сензора се е ошашкал. До скоро показваше +6 кв. Лозенец, София, което аз го разбирам като около 600 метра надморска височина. На брега на морето не съм я вързвал на тестер, но на качване към Копитото стойността му се дига адекватно. Сега като я вързах ми показва -4. Явно си мисли, че сме я заровили в някоя мина и не иска да надува... Добър ден, Бош проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 13 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2008 къв е па сега този сензор и какво има об6то с надужането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 къв е па сега този сензор и какво има об6то с надужането.http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/20valt.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 бе това маи е за 5 цилиндровия турбо мотор и тои е 20 клапана ама по 4 на цилиндър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 Хората са обяснили как изглежда и какво прави. По-нагледно как да ти отговоря ня въпросчето? И нашите кочини имат същия сензор. Аз май ще прасна един потенциометър на негово място.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 19 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2008 и какъв 6те е ефекта от това ,за какво 6те го прави6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 20 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2008 Ефекта е, че като сложиш белени картофи в багажника, малко кайма в подлакътника и чукнеш две-три яйца в жабката, караш малко(предимно десни завой) и вади мусака със заливка през ски сака Чети и мисли: това е корекционен фактор за налягането на турбото! Какво повече?И се научи да пишеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 15 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2008 Oказа се, че хич не е малка корекцията. С развален датчик и чип пиковете бяха 0.6 бара, а холда си е 0.3, което е механичната настройка на гейта. Тоест колата върви на сток параметри и около 150 мудни катъра. След смяна на датчика и около половин час 'освестване' на електрониката пиковете са 1.3-1.4, а холда е около 0.6. Резултата е потресаващДатчика си го поръчах от Бош и с DHL-таксата ми излезе около 170 лв. В Ауди е около 225 париВсичко това е придружено с могъща цепка в колектора и смятам, че след смяната му налягането ще се вдигне още малко и ще е по-стабилно. Или поне няма да мъча турбото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 16 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2008 Какво ги правите тия А4-ки незнам,вие описахте толкова много проблеми че направо незнам как още несте се отказали даги правите А относно разхода на гориво един колега от форума с А4 1.8Т Quattro Avant ме убеждава че колата му извънградско със 120-130 му горяла 8л./100 бенз,а вие споменавате нещо за 15/100 незнам куде е истината... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 16 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2008 (Редактирано) Моята преди да се прецака ми даваше горе-долу 8/100 разход, и то при скорост около 140 км/ч. Редактирано 16 Ноември 2008 от kasho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване