Jump to content

Сваляне на интеркулер


didoya

Recommended Posts

е и аз о6те не съм я оправил моита,но незнам какво да гледам ве4е.как да разбера дали дросела не е в ред ако не ми играят обуротите.някакви идеи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 114
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

е и аз о6те не съм я оправил моита,но незнам какво да гледам ве4е.как да разбера дали дросела не е в ред ако не ми играят обуротите.някакви идеи.

Ами при мен проблема беше от ТПС в дросела, нищо че невинаги даваше грешка.

Ама като го отрових - пистите бяха мнооого протрити:bia:

Ето така:

005981815.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вси4ко ли ти е ок сега.сваля ли кулера или не се наложи и вси4ко е било заради дросела.

От дросела беше придръпването и прекъсването при ускорение;)

От кулера/филтъра евентуално е причината колата да ми умира в големите жеги като попадне в задръстване:)

Ходете при Стефан, винаги познава!;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходете при Стефан, винаги познава!:hilezh:
Тва е щото мятам само на смилянски боб :)
търбушене на катализатор.
Аз на теб казах ли ти тва да ти е първата работа като излезнеш от мен другият път нема да ти мятам на смилянски боб а само на обикновен щом не ме слушаш
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на теб казах ли ти тва да ти е първата работа като излезнеш от мен другият път нема да ти мятам на смилянски боб а само на обикновен щом не ме слушаш

Като се прибера в Асеновград, там имам познат който се занимава с такива работи :rolleyes: Като вземе да ти свършва боба (така де, за цял форум мяташ) дрънкай да уредя, че аз съм по-близо. Поне и аз няква услуга да свърша :hilezh:

Редактирано от kasho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а дросела лесно ли се почистват там пистите му, сам дали ще мога да си ги изчистя, че и аз на бензин го имам едно придърпване и играене на оборотите, с какво го почистваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За играенето на оборотите мисля, че не е необходимо чистене на пистите, а само на самата клапа. Потърси из форума има обяснения как става чистенето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз го чистих с парцалче, оправиха се оборотите, ама след 2 месеца пак почнаха да играят, сега обаче ми придърпва на бензин, дали може да е от тези писти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво 6те кажете за това :bia:

http://members.cox.net/ambox/audi_sludge/

Ще кажа че това става като хората карат със полусинтетики или със синтетики с неясен произход/марка и неподходящ вискозитет!!!

Казвам съм го много пъти, казвам го и пак, за 1.8Т САМО пълна синтетика (има специален бюлетин от ВАГ, в който признават че 1.8Т е склонен към трупане на нагар и препоръчват карането му с рядко пълно синтетично масло - това е и причината за запушването на цедката на маслената помпа, за запушването на маслените магистрали, макар че за второто и смаото разположение на тия магистрали спомага за коксуване на масло в тях, което пък пак се случва заради кофти масло), за наще ширини: 0W40 или 5В40. Зимата спокойно може и с 0W30 или 5W30.

Всеки да си кара с каквото иска.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа! Аз съм на етап "търбушене на катализатор". В понеделник ще го махна и ще слагам резонаторно гърне. Това което ми предложиха тук в Асеновград е цитирам "около 40 лв гърнето и 20-25 лв труд". Като вземем в предвид коефициента "тука излезоха едни неща..." офертата излиза към 70-75 лв. Как ви се струва това като цена?

п.с. Тая тема модераторите да я прекръстят на "Проблемите на kasho, didoya, ..." :hilezh::hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз утре 6те слагам резонансно гърне.6те ми излезе 100 кинта някаде.дано да няма голяма разлика в 6ума.

и едно въпрос4е.имам буст метър за налягането на турбото но ми прави впе4атление 4е се променя вакума на колата един път е примерно -0,6 друг път отива до близо -0,9 бара,това естествено при отпуснат педал на гаста. нормално ли е това и колко под налягане трябва да прави колата ако вси4ко е наред,и от какво се влияе това,някои клапан ли какво.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей полудях направо!!! Имах час за катализатора от събота, отивам днес точно 6 минути по-късно - майстора започнал някакъв бус. Ок, аз съм си виновен, ама 5 минути толеранс се дава бе мама му стара... :):) Чаках един час да направи кирливия бус само за да може като кача аудито на канала да каже "Ааа, ама то било турбо, те катализаторите са до двигателя, кво да го правя, как да му навра гърне, тръбите са извити, ала бала, хъкътъ-мъкътъ, не ми се занимава...". Няма да му стъпя на тоя в сервиза повече... :silly:

Имам една молба към SUMISTA - Стефане, нали каза че майстора до теб избягвал да пипа аудита. Можеш ли да го накараш да се помъчи да излекува катализатора на мойта кола, че съм полудял вече! Първите 2 минути след старт си е зверче, ама само колкото да ме подразни и след малко умира и направо... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам една молба към SUMISTA - Стефане, нали каза че майстора до теб избягвал да пипа аудита. Можеш ли да го накараш да се помъчи да излекува катализатора на мойта кола, че съм полудял вече! Първите 2 минути след старт си е зверче, ама само колкото да ме подразни и след малко умира и направо... :)

Ходи при инж. Лазаров!!! Много си разбира от работата и пипа професионално, аз ходим там и останах много доволен как се отнесе и как си свърши работата, дава и гаранция!

А относно температурата - сега с новият филтър от Порше.Бг, пак при 18 градуса околна на празен ход съм твърдо под 40 градуса - 32-35:) Преди при същите условия беше около 50, така че - вземаийте само истински филтри:)

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи при инж. Лазаров!!! Много си разбира от работата и пипа професионално, аз ходим там и останах много доволен как се отнесе и как си свърши работата, дава и гаранция!

А относно температурата - сега с новият филтър от Порше.Бг, пак при 18 градуса околна на празен ход съм твърдо под 40 градуса - 32-35:) Преди при същите условия беше около 50, така че - вземаийте само истински филтри:)

Някой може ли да обясни защо "затлачените" въздушни филтри биха довели до по-високи температури в колектора?

Аз нещо не мога да си я обесня тая работа... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да обясни защо "затлачените" въздушни филтри биха довели до по-високи температури в колектора?

Аз нещо не мога да си я обесня тая работа... :)

Просто, просто - дори и нови филтри водят:)

Неподходяща материя с неподходяща структура предизвиква голямо триене на молекулите на въздуха при преминаването и оттам се повишава температурата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто, просто - дори и нови филтри водят:)

Неподходяща материя с неподходяща структура предизвиква голямо триене на молекулите на въздуха при преминаването и оттам се повишава температурата!

Не е това. Въздуха има твърде ниска плътност, а и дори да не беше така контакта м/у него и филтъра щеше да се осъществява на колко 0,5-1мм (колкото е дебелината на филтъра) и генерирането на топлина е наистина нищожно. В котекста на тоя процес материята на филтъра е без значчение, значение има големината на порите (или като там се наричат).

Какво ли друго може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е това. Въздуха има твърде ниска плътност, а и дори да не беше така контакта м/у него и филтъра щеше да се осъществява на колко 0,5-1мм (колкото е дебелината на филтъра) и генерирането на топлина е наистина нищожно. В котекста на тоя процес материята на филтъра е без значчение, значение има големината на порите (или като там се наричат).

Какво ли друго може да е?

Незнам, факт е че с филтър от Порше.Бг температурите дето регистрирам на ВАГ-КОМ са чувствително по-ниски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не6то подобно и при мен се слу4и :hilezh: сутринта оставих колата да и махат катализатора и да и слагат резонатор.маистора вика ок видя вси4ко и вика ела по обяд да си я вземе6.ама обажда ми се след един 4ас и вика ами гърнето е по голямо и невлиза ела да си я земе6 6те си я кара6 така,тои ти е истърбу6ен катализатора :hilezh: направо полудях.другото което ми се струва 4е след тази намеса на мега маисторите не6то са се осрали 6тото колата по4на да прави о6те по голями мизерии.утре отивам да я оставям в Пор6е в Пловдив пък каквото стане,докато не я оправят няма да я взимам.ве4е ми писна от мега тъпи маистори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мойта искам да я засиля в някое дърво вече! :hilezh: Като седи на едно място вибрира все едно е дизел. Не знам, на 3 цилиндъра ли работи, какво има? Като я карам повече пърди отколкото върви. Усещам я че се мъчи много, осбено на по-ниските обороти. Е сега на идване към София даде 15.5/100 разход на газ (сложих точно 15.5 литра и свърши на 100.3 км). Минах на бензин, за 20 километра от 1/4 слезна почти до резервата. Направо не знам кво да правя вече!

p.s. Свещи да ми каже някой как се проверяват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...