manchorov Публикувано 18 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2008 е и аз о6те не съм я оправил моита,но незнам какво да гледам ве4е.как да разбера дали дросела не е в ред ако не ми играят обуротите.някакви идеи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 18 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2008 е и аз о6те не съм я оправил моита,но незнам какво да гледам ве4е.как да разбера дали дросела не е в ред ако не ми играят обуротите.някакви идеи.Ами при мен проблема беше от ТПС в дросела, нищо че невинаги даваше грешка.Ама като го отрових - пистите бяха мнооого протритиЕто така: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 18 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2008 вси4ко ли ти е ок сега.сваля ли кулера или не се наложи и вси4ко е било заради дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 18 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2008 вси4ко ли ти е ок сега.сваля ли кулера или не се наложи и вси4ко е било заради дросела.От дросела беше придръпването и прекъсването при ускорениеОт кулера/филтъра евентуално е причината колата да ми умира в големите жеги като попадне в задръстванеХодете при Стефан, винаги познава! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 18 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2008 Ходете при Стефан, винаги познава!Тва е щото мятам само на смилянски боб търбушене на катализатор.Аз на теб казах ли ти тва да ти е първата работа като излезнеш от мен другият път нема да ти мятам на смилянски боб а само на обикновен щом не ме слушаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 19 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2008 (Редактирано) Аз на теб казах ли ти тва да ти е първата работа като излезнеш от мен другият път нема да ти мятам на смилянски боб а само на обикновен щом не ме слушашКато се прибера в Асеновград, там имам познат който се занимава с такива работи Като вземе да ти свършва боба (така де, за цял форум мяташ) дрънкай да уредя, че аз съм по-близо. Поне и аз няква услуга да свърша Редактирано 19 Септември 2008 от kasho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 19 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2008 а дросела лесно ли се почистват там пистите му, сам дали ще мога да си ги изчистя, че и аз на бензин го имам едно придърпване и играене на оборотите, с какво го почистваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 19 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2008 За играенето на оборотите мисля, че не е необходимо чистене на пистите, а само на самата клапа. Потърси из форума има обяснения как става чистенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 19 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2008 аз го чистих с парцалче, оправиха се оборотите, ама след 2 месеца пак почнаха да играят, сега обаче ми придърпва на бензин, дали може да е от тези писти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 19 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2008 Може, може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 19 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2008 какво 6те кажете за това http://members.cox.net/ambox/audi_sludge/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 19 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2008 (Редактирано) какво 6те кажете за това http://members.cox.net/ambox/audi_sludge/Ще кажа че това става като хората карат със полусинтетики или със синтетики с неясен произход/марка и неподходящ вискозитет!!!Казвам съм го много пъти, казвам го и пак, за 1.8Т САМО пълна синтетика (има специален бюлетин от ВАГ, в който признават че 1.8Т е склонен към трупане на нагар и препоръчват карането му с рядко пълно синтетично масло - това е и причината за запушването на цедката на маслената помпа, за запушването на маслените магистрали, макар че за второто и смаото разположение на тия магистрали спомага за коксуване на масло в тях, което пък пак се случва заради кофти масло), за наще ширини: 0W40 или 5В40. Зимата спокойно може и с 0W30 или 5W30.Всеки да си кара с каквото иска. Редактирано 19 Септември 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 20 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2008 Такаа! Аз съм на етап "търбушене на катализатор". В понеделник ще го махна и ще слагам резонаторно гърне. Това което ми предложиха тук в Асеновград е цитирам "около 40 лв гърнето и 20-25 лв труд". Като вземем в предвид коефициента "тука излезоха едни неща..." офертата излиза към 70-75 лв. Как ви се струва това като цена?п.с. Тая тема модераторите да я прекръстят на "Проблемите на kasho, didoya, ..." :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 21 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2008 (Редактирано) и аз утре 6те слагам резонансно гърне.6те ми излезе 100 кинта някаде.дано да няма голяма разлика в 6ума.и едно въпрос4е.имам буст метър за налягането на турбото но ми прави впе4атление 4е се променя вакума на колата един път е примерно -0,6 друг път отива до близо -0,9 бара,това естествено при отпуснат педал на гаста. нормално ли е това и колко под налягане трябва да прави колата ако вси4ко е наред,и от какво се влияе това,някои клапан ли какво. Редактирано 21 Септември 2008 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
***MONTI*** Публикувано 21 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2008 клапан N75 при мен се прецака и турбото почна да не надува като хората ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 21 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2008 клапан N75 при мен се прецакапосредством диагностика ли го разбра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
***MONTI*** Публикувано 21 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2008 именно ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Ей полудях направо!!! Имах час за катализатора от събота, отивам днес точно 6 минути по-късно - майстора започнал някакъв бус. Ок, аз съм си виновен, ама 5 минути толеранс се дава бе мама му стара... Чаках един час да направи кирливия бус само за да може като кача аудито на канала да каже "Ааа, ама то било турбо, те катализаторите са до двигателя, кво да го правя, как да му навра гърне, тръбите са извити, ала бала, хъкътъ-мъкътъ, не ми се занимава...". Няма да му стъпя на тоя в сервиза повече... Имам една молба към SUMISTA - Стефане, нали каза че майстора до теб избягвал да пипа аудита. Можеш ли да го накараш да се помъчи да излекува катализатора на мойта кола, че съм полудял вече! Първите 2 минути след старт си е зверче, ама само колкото да ме подразни и след малко умира и направо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 22 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 (Редактирано) Имам една молба към SUMISTA - Стефане, нали каза че майстора до теб избягвал да пипа аудита. Можеш ли да го накараш да се помъчи да излекува катализатора на мойта кола, че съм полудял вече! Първите 2 минути след старт си е зверче, ама само колкото да ме подразни и след малко умира и направо... Ходи при инж. Лазаров!!! Много си разбира от работата и пипа професионално, аз ходим там и останах много доволен как се отнесе и как си свърши работата, дава и гаранция!А относно температурата - сега с новият филтър от Порше.Бг, пак при 18 градуса околна на празен ход съм твърдо под 40 градуса - 32-35:) Преди при същите условия беше около 50, така че - вземаийте само истински филтри Редактирано 22 Септември 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Ходи при инж. Лазаров!!! Много си разбира от работата и пипа професионално, аз ходим там и останах много доволен как се отнесе и как си свърши работата, дава и гаранция!А относно температурата - сега с новият филтър от Порше.Бг, пак при 18 градуса околна на празен ход съм твърдо под 40 градуса - 32-35:) Преди при същите условия беше около 50, така че - вземаийте само истински филтриНякой може ли да обясни защо "затлачените" въздушни филтри биха довели до по-високи температури в колектора?Аз нещо не мога да си я обесня тая работа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 22 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Някой може ли да обясни защо "затлачените" въздушни филтри биха довели до по-високи температури в колектора?Аз нещо не мога да си я обесня тая работа... Просто, просто - дори и нови филтри водятНеподходяща материя с неподходяща структура предизвиква голямо триене на молекулите на въздуха при преминаването и оттам се повишава температурата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Просто, просто - дори и нови филтри водятНеподходяща материя с неподходяща структура предизвиква голямо триене на молекулите на въздуха при преминаването и оттам се повишава температурата!Не е това. Въздуха има твърде ниска плътност, а и дори да не беше така контакта м/у него и филтъра щеше да се осъществява на колко 0,5-1мм (колкото е дебелината на филтъра) и генерирането на топлина е наистина нищожно. В котекста на тоя процес материята на филтъра е без значчение, значение има големината на порите (или като там се наричат). Какво ли друго може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 22 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Не е това. Въздуха има твърде ниска плътност, а и дори да не беше така контакта м/у него и филтъра щеше да се осъществява на колко 0,5-1мм (колкото е дебелината на филтъра) и генерирането на топлина е наистина нищожно. В котекста на тоя процес материята на филтъра е без значчение, значение има големината на порите (или като там се наричат). Какво ли друго може да е?Незнам, факт е че с филтър от Порше.Бг температурите дето регистрирам на ВАГ-КОМ са чувствително по-ниски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 не6то подобно и при мен се слу4и сутринта оставих колата да и махат катализатора и да и слагат резонатор.маистора вика ок видя вси4ко и вика ела по обяд да си я вземе6.ама обажда ми се след един 4ас и вика ами гърнето е по голямо и невлиза ела да си я земе6 6те си я кара6 така,тои ти е истърбу6ен катализатора направо полудях.другото което ми се струва 4е след тази намеса на мега маисторите не6то са се осрали 6тото колата по4на да прави о6те по голями мизерии.утре отивам да я оставям в Пор6е в Пловдив пък каквото стане,докато не я оправят няма да я взимам.ве4е ми писна от мега тъпи маистори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Аз мойта искам да я засиля в някое дърво вече! Като седи на едно място вибрира все едно е дизел. Не знам, на 3 цилиндъра ли работи, какво има? Като я карам повече пърди отколкото върви. Усещам я че се мъчи много, осбено на по-ниските обороти. Е сега на идване към София даде 15.5/100 разход на газ (сложих точно 15.5 литра и свърши на 100.3 км). Минах на бензин, за 20 километра от 1/4 слезна почти до резервата. Направо не знам кво да правя вече! p.s. Свещи да ми каже някой как се проверяват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване