Jump to content

A6 C4 2.0 16V


Martin_Lozanov

Recommended Posts

снежинката се появява под 5 градуса отдясно и под 0 отляво.
А аз си помислих, че не ми е наред термометъра, след като преди няколко дни ми показа снежинка при показание от 4.5 градуса.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да 61 канала, доста неща могат да се видят, жалко че никъде не пише какъв е моментният разход. А да попитам за мнението ви за добавки за бензин. Тази STP чух от доста места, че била мн. добра, само да не се прецака нещо... А и за чип сериозно съм се замислил, но незнам какъв ще е ефектът. :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да АCE е. А защо да не може на тая механична инжекция да се сложи чип. Аз съм само на бензин, а и не мисля да слагам газ? <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твойто беше ACE мотор нали? Той доколкото помня е с механична инжекция и там чип няма как да сложиш <_<

абе аз не разбирам кой знае колко, ама какво общо има това, че колата е с механичен инжекцион и слагането на чип????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега,чипа все пак е електроника,и когато инжекциона е механичен нали се сещаш,че няма как да се сработят механичните инжектори с електронното командване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може в много малка степен да въздейства на ел. регулатор на налягането (който е на дебитомера) и с предварение на запалването, но ефекта е много малък. Потърси в една от темите, SUMISTA е обяснил съвсем точно, специално за механичния инжекцион как стоят нещата. Реално не си струва интервенцията :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сутрин като запаля колата държи около 1100 оборота и при първото тръгване и спиране след това започват да играят оборотите - и то в широк диапазон 600 - 1200. След 2-3 минути като загрее и не се получава чак такова колебание. Дали всичко това е нормално или ако не е, от къде може да идва проблема???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си да не смуче въздух от някъде - примерно сцепен/напукан гофриран маркуч между дебитомера и дроселовите клапи, хлабави скоби, извадено вакуумче. Другото е да свалиш и почистиш ст. моторче с WD спрей - има доста теми във форума как се прави точно :(.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сутрин като запаля колата държи около 1100 оборота и при първото тръгване и спиране след това започват да играят оборотите - и то в широк диапазон 600 - 1200. След 2-3 минути като загрее и не се получава чак такова колебание. Дали всичко това е нормално или ако не е, от къде може да идва проблема???

познат проблем след гръмнала клапа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... на дебитомера и то по-скоро изкривена. Това се получава обикновено ако имаш АГУ и е гърмяло, тогава се изкривява клапата, а някой път стават и други бели по дебитомера. Самата клапа иначе се сваля лесно (държи се на един болт в средата) и се изправя. Малко по е играчка слагането и обратно защото е необходимо да се настрои така, че да не опира в тръбата на Вентури (иначе казано конусния отвор на дебитомера). Ако нямаш АГУ и никога не е имало е малко вероятно да се изкриви. Лесно можеш да я провериш - сваляш гофрирания маркуч и ще я видиш (дебитомера е монтиран над кутията на въздушния филтър). Представлява алуминиев диск който се движи нагоре/надолу от количеството преминал въздух покрай нея. Важно е на ръка като я местиш нагоре/надолу да не опира никъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам АГУ, а и колата никога не е имала, притесняваме да не е заминал самият дебитомер, че на тоя етап няма да мога да го сменям и него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък да е заминал,има един потенциометър,но,по-скоро си почисти стъпковото моторче,ако може да се нарече моторче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам утре имам пътуване и в събота ще ходя при едни майстори(роднини са ми) да вземат да погледнат за какво става въпрос. Също така днес взех ангренажен ремък и ролка - не ми се сториха много евтини :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не е имала АГУ вероятно дебитомера е в ред, затова първо огледай добре да не ти смуче въздух покрай инжекциона - сцепен/хлабав/скъсан маркуч примерно. Много добре огледай гофрирания маркуч и по добре го свали защото някой път се сцепва по гънките и без да е свален не се вижда проблема. Другото е действително да си почистиш с WD спрей ст. моторче. Възможно е и т-датчик на ЕКУ-то да не е в ред и да лъже компа с температурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден, като тръгвах сипах добавка за прочистване на дюзите и сега като е запалена и не се движи няма проблем с оборотите, ама като я пусна по инерция и преди да спра на светофар почват леко да играят и после пак се успокоява, немога да схвана какво е това чудо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай още малко докато добре се изчистят дюзите - може и да се оправи ако проблема е бил в тях :unsure: . Все пак провери и другите работи за които ти писах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надявам се да има подобрение :blackey: пък ще споделя мнение, днес пак ми светна лампата за накладките, а са нови, долял съм спирачна течност. А сега мига перманентно без да издава звук?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О има много изписано за тази емблематична за Ауди лампа :flipoff: Потърси във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Здравейте колеги, скоро ми предстои купуване на кола, става въпрос за Ауди А6 2.0 16V 140 коня. Искам да попитам как е този двигател, аз карам колата вече 9 дни и страшно много харесва. Има някакъв проблем с климатроника и при 20 градуса духа топло, а при 18 студено(когато е със снежинката) Иначе като возия и всичко останало съм много впечатлен. Какво ви е мнението за този двигател - вървеж, разход, слаби места.. Благодаря предварително :)
Като цяло не е лош мотор... но не е като 2,3... поне за моята 6-ца мога да кажа/имам и Ауди 100 2,3...89г./Карах и Ауди 100 1,8 89г.... и като 4е ли тоя мотор/на 6-цата.../ без обороти е скопен ягуар... жърт. му момент е еджа при 4000prm с >>>>и не е от никак икон. в градски цикъл.... Пази го от кусане на ремък..--- ще ти струва 80лв. клапани.... 80 повдигачи/хидр./ гарнитура глава- 40-60лв. -ако си го рем. сам :hilezh:пробл. също е и зъбното колело на разпр. вал-ако не е стег. добре може да скъса шонката/щифта/... и ще има6 същите проблеми
Като цяло не е лош мотор... но не е като 2,3... поне за моята 6-ца мога да кажа/имам и Ауди 100 2,3...89г./Карах и Ауди 100 1,8 89г.... и като 4е ли тоя мотор/на 6-цата.../ без обороти е скопен ягуар... жърт. му момент е еджа при 4000prm с >>>>и не е от никак икон. в градски цикъл.... Пази го от кусане на ремък..--- ще ти струва 80лв. клапани.... 80 повдигачи/хидр./ гарнитура глава- 40-60лв. -ако си го рем. сам :blink:пробл. също е и зъбното колело на разпр. вал-ако не е стег. добре може да скъса шонката/щифта/... и ще има6 същите проблеми
какъв е зора да се пише на кирилица тук?!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От разхода съм доволен - дава 13- 14 с климатроник. Иначе извън града си е друго, голяма и комфортна кола, пък доста добре върви за годините си. Аз лично до 210 съм я опъвал а можеше и още малко :hilezh: Иначе трябва сега да сменям носач преден десен и амортисьорите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...