nedelcho_iliev Публикувано 3 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2008 снежинката се появява под 5 градуса отдясно и под 0 отляво. А аз си помислих, че не ми е наред термометъра, след като преди няколко дни ми показа снежинка при показание от 4.5 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 3 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2008 Да 61 канала, доста неща могат да се видят, жалко че никъде не пише какъв е моментният разход. А да попитам за мнението ви за добавки за бензин. Тази STP чух от доста места, че била мн. добра, само да не се прецака нещо... А и за чип сериозно съм се замислил, но незнам какъв ще е ефектът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mr.Dimov Публикувано 4 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2008 Твойто беше ACE мотор нали? Той доколкото помня е с механична инжекция и там чип няма как да сложиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 6 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Да АCE е. А защо да не може на тая механична инжекция да се сложи чип. Аз съм само на бензин, а и не мисля да слагам газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 МИ кво точно ще регулира,и промени чипа,я си задай този еъпрос-отговор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Твойто беше ACE мотор нали? Той доколкото помня е с механична инжекция и там чип няма как да сложиш абе аз не разбирам кой знае колко, ама какво общо има това, че колата е с механичен инжекцион и слагането на чип???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 7 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2008 Ами колега,чипа все пак е електроника,и когато инжекциона е механичен нали се сещаш,че няма как да се сработят механичните инжектори с електронното командване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2008 Може в много малка степен да въздейства на ел. регулатор на налягането (който е на дебитомера) и с предварение на запалването, но ефекта е много малък. Потърси в една от темите, SUMISTA е обяснил съвсем точно, специално за механичния инжекцион как стоят нещата. Реално не си струва интервенцията . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 9 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 Колеги, сутрин като запаля колата държи около 1100 оборота и при първото тръгване и спиране след това започват да играят оборотите - и то в широк диапазон 600 - 1200. След 2-3 минути като загрее и не се получава чак такова колебание. Дали всичко това е нормално или ако не е, от къде може да идва проблема??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 Провери си да не смуче въздух от някъде - примерно сцепен/напукан гофриран маркуч между дебитомера и дроселовите клапи, хлабави скоби, извадено вакуумче. Другото е да свалиш и почистиш ст. моторче с WD спрей - има доста теми във форума как се прави точно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nobody_lbg Публикувано 9 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 Колеги, сутрин като запаля колата държи около 1100 оборота и при първото тръгване и спиране след това започват да играят оборотите - и то в широк диапазон 600 - 1200. След 2-3 минути като загрее и не се получава чак такова колебание. Дали всичко това е нормално или ако не е, от къде може да идва проблема???познат проблем след гръмнала клапа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 9 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 Гръмнала клапа на какво? Как се оправя това нещо и във финансово отношение колко г/д би ми излязло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 ... на дебитомера и то по-скоро изкривена. Това се получава обикновено ако имаш АГУ и е гърмяло, тогава се изкривява клапата, а някой път стават и други бели по дебитомера. Самата клапа иначе се сваля лесно (държи се на един болт в средата) и се изправя. Малко по е играчка слагането и обратно защото е необходимо да се настрои така, че да не опира в тръбата на Вентури (иначе казано конусния отвор на дебитомера). Ако нямаш АГУ и никога не е имало е малко вероятно да се изкриви. Лесно можеш да я провериш - сваляш гофрирания маркуч и ще я видиш (дебитомера е монтиран над кутията на въздушния филтър). Представлява алуминиев диск който се движи нагоре/надолу от количеството преминал въздух покрай нея. Важно е на ръка като я местиш нагоре/надолу да не опира никъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 9 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 Нямам АГУ, а и колата никога не е имала, притесняваме да не е заминал самият дебитомер, че на тоя етап няма да мога да го сменям и него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 Чак пък да е заминал,има един потенциометър,но,по-скоро си почисти стъпковото моторче,ако може да се нарече моторче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 9 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 Ще пробвам утре имам пътуване и в събота ще ходя при едни майстори(роднини са ми) да вземат да погледнат за какво става въпрос. Също така днес взех ангренажен ремък и ролка - не ми се сториха много евтини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2008 Щом не е имала АГУ вероятно дебитомера е в ред, затова първо огледай добре да не ти смуче въздух покрай инжекциона - сцепен/хлабав/скъсан маркуч примерно. Много добре огледай гофрирания маркуч и по добре го свали защото някой път се сцепва по гънките и без да е свален не се вижда проблема. Другото е действително да си почистиш с WD спрей ст. моторче. Възможно е и т-датчик на ЕКУ-то да не е в ред и да лъже компа с температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 12 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2008 Онзи ден, като тръгвах сипах добавка за прочистване на дюзите и сега като е запалена и не се движи няма проблем с оборотите, ама като я пусна по инерция и преди да спра на светофар почват леко да играят и после пак се успокоява, немога да схвана какво е това чудо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2008 Покарай още малко докато добре се изчистят дюзите - може и да се оправи ако проблема е бил в тях . Все пак провери и другите работи за които ти писах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 13 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2008 надявам се да има подобрение пък ще споделя мнение, днес пак ми светна лампата за накладките, а са нови, долял съм спирачна течност. А сега мига перманентно без да издава звук? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2008 О има много изписано за тази емблематична за Ауди лампа Потърси във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladim Публикувано 13 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2008 О има много изписано за тази емблематична за Ауди лампа Потърси във форума. :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EJOT Публикувано 3 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2008 Здравейте колеги, скоро ми предстои купуване на кола, става въпрос за Ауди А6 2.0 16V 140 коня. Искам да попитам как е този двигател, аз карам колата вече 9 дни и страшно много харесва. Има някакъв проблем с климатроника и при 20 градуса духа топло, а при 18 студено(когато е със снежинката) Иначе като возия и всичко останало съм много впечатлен. Какво ви е мнението за този двигател - вървеж, разход, слаби места.. Благодаря предварително Като цяло не е лош мотор... но не е като 2,3... поне за моята 6-ца мога да кажа/имам и Ауди 100 2,3...89г./Карах и Ауди 100 1,8 89г.... и като 4е ли тоя мотор/на 6-цата.../ без обороти е скопен ягуар... жърт. му момент е еджа при 4000prm с >>>>и не е от никак икон. в градски цикъл.... Пази го от кусане на ремък..--- ще ти струва 80лв. клапани.... 80 повдигачи/хидр./ гарнитура глава- 40-60лв. -ако си го рем. сам пробл. също е и зъбното колело на разпр. вал-ако не е стег. добре може да скъса шонката/щифта/... и ще има6 същите проблемиКато цяло не е лош мотор... но не е като 2,3... поне за моята 6-ца мога да кажа/имам и Ауди 100 2,3...89г./Карах и Ауди 100 1,8 89г.... и като 4е ли тоя мотор/на 6-цата.../ без обороти е скопен ягуар... жърт. му момент е еджа при 4000prm с >>>>и не е от никак икон. в градски цикъл.... Пази го от кусане на ремък..--- ще ти струва 80лв. клапани.... 80 повдигачи/хидр./ гарнитура глава- 40-60лв. -ако си го рем. сам пробл. също е и зъбното колело на разпр. вал-ако не е стег. добре може да скъса шонката/щифта/... и ще има6 същите проблеми какъв е зора да се пише на кирилица тук?!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin_Lozanov Публикувано 4 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2008 От разхода съм доволен - дава 13- 14 с климатроник. Иначе извън града си е друго, голяма и комфортна кола, пък доста добре върви за годините си. Аз лично до 210 съм я опъвал а можеше и още малко Иначе трябва сега да сменям носач преден десен и амортисьорите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 4 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2008 то не е ли като сменяш единия да смениш и другия?все едно да си смениш едната обувка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване