Jump to content

Имам въпрос за А6 C4


pe6obmv

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Накратко ще се опитам да обясня какво ме вълнува.

Колата е Ауди А6 2.5 тди 115коня 1994г. Откакто времето позастудя,сутрин започна да пали по-трудно.

Мерихме (доколкото разбираме) подгревните свещи и се оказа че са си наред.

Акомулатора е Бош Силвър 64ампера,но с доста висок стартов ток 640.

Та въпроса ми е......възможно ли е свещите да работят,но просто да са остарели и по-бавно да загряват и дали това,че акомулатора е с малко ампери може да ми прави проблема?

Това ще ми е първа зима с колата ( първа зима с кола дизел изобщо) и взех да се чудя като стане навън -10 градуса дали няма да остана без кола.

Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Накратко ще се опитам да обясня какво ме вълнува.

Колата е Ауди А6 2.5 тди 115коня 1994г. Откакто времето позастудя,сутрин започна да пали по-трудно.

Мерихме (доколкото разбираме) подгревните свещи и се оказа че са си наред.

Акомулатора е Бош Силвър 64ампера,но с доста висок стартов ток 640.

Та въпроса ми е......възможно ли е свещите да работят,но просто да са остарели и по-бавно да загряват и дали това,че акомулатора е с малко ампери може да ми прави проблема?

Това ще ми е първа зима с колата ( първа зима с кола дизел изобщо) и взех да се чудя като стане навън -10 градуса дали няма да остана без кола.

Поздрави на всички!

КОЛЕГА ТО КОГАТО ТЕМПЕРАТУРАТА Е НАД 5 ГРАДУса колата не подгрява провери си датчика за студен старт

:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГА ТО КОГАТО ТЕМПЕРАТУРАТА Е НАД 5 ГРАДУса колата не подгрява провери си датчика за студен старт

:P

Точно тъй колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за подгряването не знаех че е така,но тази сутрин ми направи впечатление,че лампичката за подгряване угасна чак след 3-4 секунди и колата си запали от раз. А външната температура ми показваше 9 градуса.

Но все пак в неделя съм свободен и ще го проверим тоя датчик.

Благодаря за бързите отговори :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

колега след като не си го знаел тва за студеното палене , няма смисал да проверяваш датчика, направо го сменяй, той може да прецака свещите, а пък ако те са стари, значи някаде по средата на зимата, ако е студена, ще отидеш да ги смениш и тях, аз поне така направих миналата зима, викам си е кво кат подгрява секи път... и после аре 220лв за нови свещи, и друг проблем съм забелязал, ако е счупен датчика на горивния филтър и от там влиза въздух пали доста трудно, но пък при това положение ше ти гасне в движение и ше пали само ако иска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен датчика си е наред, виж центровката и може би трябва малко да се бутне помпата, ако не пуши черно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема го реших,но темата беше изпаднала много надолу и затова не го споделих.

А той беше следния........малко въздух в системата и слаб акомулатор. Акомулатора ми е Бош Силвър 64ампера и явно не е за този мотор,но така купих колата и досега си въртеше и палеше без проблеми. Взех от един колега неговия акомулатор,който е 74 амперчаса,притегнах малко скобите на горивните маркучи и колата дойде на мене си.Няколко дни като беше по-студено карах с чуждия акомулатор и колата си пали от раз.Сега съм поръчал акомулатор,но поради специфичните размери и многото ампери го чакам вече 10 дена ;) Интересно ми е,че по каталог на този двигател му дават акомулатор 92амперчаса. Като видях как върти 75ампера,с този по-големия на близки разстояния ще се придвижвам само на стартер :flipoff::bia::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си стартера или дали ти зарежда динамото. Ако ти товари стартера или динамото не зарежда добре и с новия ефекта може да е същия след 10 дена

Редактирано от jordh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пак имаш късмет щото на А6 с4 няма място за повече от 74 а акумулатор .Ако не ти е скъп сложи си 92 или 100 а понякога пи скапаната нафта се желира във филтъра и си трябва здраво подгряване и силен ток да въртиш 5-6 пъти или повече :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малък е тоя акумулатор. Аз две години съм карал с малък без да знам, и като дойде време и ми донесоха новия, чак тогава се загледах и видях че леглото е по-голямо, естествено и новата батерия е по-голяма, донесоха ми я по спецификация.

Вземи си нещо по-съществено, провери си и горивния филтър. Дано е от стандартните неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пак имаш късмет щото на А6 с4 няма място за повече от 74 а акумулатор .Ако не ти е скъп сложи си 92 или 100 а понякога пи скапаната нафта се желира във филтъра и си трябва здраво подгряване и силен ток да въртиш 5-6 пъти или повече :hilezh:

Сигурен ли си че няма,защото съм си поръчал 95ампера и ако няма да влезе да взема да го отказвам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Къде ги правите тия центровки, че и аз искам да направя центровка но се двуумя къде да стане, че нещо нямам вяра на никого вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...