Васко Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 Ако няма трафикКога тва? В 3 часа сутринта във вторник ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 Ами аз нали съм от провинцията и гледам да избягвам трафика Примерно в петък чакам да мине 20ч. и тогава си тръгвам. Поседният път от Красно село до Цариградското стигнах с разход 9.5/100 с Пасат 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 Примерно в петък чакам да мине 20ч. и тогава си тръгвамАз ако така правя, животът ми ще мине в чакане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 Така е. Аз това с чакането на базик го казвам.Въпреки, че аз много често правя точно това. За мен няма голямо значение дали ще се прибера 2 часа по-рано или по-късно. А като е по-късно и по магистралата вече няма толкова много коли и по-спокойно се пътува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaplovdiv Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 (Редактирано) Много ме съмнява колегата piaplovdiv да е карал кола с такъв двигател, та говори такива глупости по форумите...Явно те засегнах колега, извинявам се за пропуска в поста ми, освен КАДЕТ и АСТРА, съм пропуснал Фордовете. Разбира се, че съм карал 2,5 и то не едно и две, иначе нямаше да мога да направя такъв коментар! НЕ се пали толкова, искам да помогна на хората които се чудят какво да си купят, а не да си вкарат автогол. Както всеки има право на мнение, също има и право на избор. Редактирано 11 Септември 2009 от piaplovdiv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 Този мотор не впечатлява нито с вървене, нито с разход и по-скоро се харесва на хора, където до оня ден са карали някой КАДЕТ или АСТРА.Има динамика като трактор "Болгар" и апетит на "Кариерен самосвал". Който му е "Сърбал" попарата на 2,5тди-то едва ли ще си помисли пак да си купи такъв.Колега, просто като прочетох това по-горе неможах да повярвам, че е писано от човек който дори се е возил в 2.5TDI.Нито динамиката му е като на трактор нито има апетит на "Кариерен самосвал".Спрямо 1.9TDI 131 к.с. може и да е по-зле, но този 1.9, ако не се лъжа излезе 2000 - 2001 година. Да не говорим, че 1.9 си трака като трактор, а 2.5TDI звучи доста по-добре заради 6-те си цилиндъра.Кажи ми кой двигател от 1998 година върви повече от 2.5TDI и харчи по-малко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaplovdiv Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 Колега, просто като прочетох това по-горе неможах да повярвам, че е писано от човек който дори се е возил в 2.5TDI.Нито динамиката му е като на трактор нито има апетит на "Кариерен самосвал".Спрямо 1.9TDI 131 к.с. може и да е по-зле, но този 1.9, ако не се лъжа излезе 2000 - 2001 година. Да не говорим, че 1.9 си трака като трактор, а 2.5TDI звучи доста по-добре заради 6-те си цилиндъра.Кажи ми кой двигател от 1998 година върви повече от 2.5TDI и харчи по-малко?Проблемът в България е , че повечето нововнесени автомобили са достигнали предела на възможностите и ресурса си. Много добре знам как се карат тези коли в чужбина и като влезнат в БГ-то са вече във фаза на полу-разпад. Не поставям всички коли под общ знаменател, но това е по-голямата част . Много трудно се намира читава кола, а едно такова 2,5тди може да поднесе много изненади и безсънни нощи на собственика си. За това нека мераклийте да си купят такова, да знаят за какво става въпрос и да си приготвят повечко джобни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 12 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2009 Така е. За това което казваш спор няма. Все пак 2.5TDI си е скъп двигател и е нормално поддръжката и да не е 200 лв на година.Трябва когато се купува такава кола да се избира повечко и останалото е до късмет.Но когато колата е наред според мен вървежът и е повече от приличен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 12 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2009 Моето мнение е, че старото V5 2.5TDI вади доста по-добър звук от новите V6 2.5TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 12 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2009 като говорим за звук 2.5 трака доста - мен лично хич не ме кефи тая работа...ама 1.9 как трака не е истина ...тва е тракалото на тракалищата....а по срамно за една кола май нема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 Колега, просто като прочетох това по-горе неможах да повярвам, че е писано от човек който дори се е возил в 2.5TDI.Нито динамиката му е като на трактор нито има апетит на "Кариерен самосвал".Спрямо 1.9TDI 131 к.с. може и да е по-зле, но този 1.9, ако не се лъжа излезе 2000 - 2001 година. Да не говорим, че 1.9 си трака като трактор, а 2.5TDI звучи доста по-добре заради 6-те си цилиндъра.Кажи ми кой двигател от 1998 година върви повече от 2.5TDI и харчи по-малко?не е лош двигател наистина 1.9, но спрямо 2.5 си е един евтин икономичен тракалник Моето мнение е, че старото V5 2.5TDI вади доста по-добър звук от новите V6 2.5TDI.V5 TDI наистина е технология от бъдещето, акаме го да излезне от завода с перфектния си звук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 не е лош двигател наистина 1.9, но спрямо 2.5 си е един евтин икономичен тракалник V5 TDI наистина е технология от бъдещето, акаме го да излезне от завода с перфектния си звук акамеиличакаме :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 @stani76 , знаеш ли защо изобщо в Ауди, а така също и в Пасат не се вгражда 1.9 TDI PD 110kw (150к.с) ARL? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 14 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2009 @stani76 , знаеш ли защо изобщо в Ауди, а така също и в Пасат не се вгражда 1.9 TDI PD 110kw (150к.с) ARL?не? но се вгражда в vw sharan, което ми беше интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 14 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2009 (Редактирано) Дам така е. А Шаран 2.5 TDI виждал ли си? ..... най-вероятно не, няма и да видиш. Отговора е много прост, поне замен. Ако този мотор се предлагаше на Ауди А4 и А6, а така също и на Пасат Б5.5, никой разумен Немец, нямаше да си купи-поръча 2.5ТДИ V6.Смея да твърдя, че 1.9ТДИ 150к.с е точно толкова пъргав колкото и 2.5ТДИ V6 (визирам 150, 155 и 163), но е далеч по-икономичен, надежден и евтин за обслужване. Единствения недостатък е че работи като четири цилиндрова ронячка и всеки който е карал 2.5 TDI се чувсва ощетен от към звук. Бързо се свиква и скоро се забравя, защото двигателя е много пъргав и еластичен. Това го казвам като бивш собственик на 2.5 TDI V5. Редактирано 14 Септември 2009 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 14 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2009 (Редактирано) имам наблюдения и от двата дизелови мотора - 1.9 и 2.5спор няма, че 1.9 е по - рязък на ниски и средни обороти, но след 3000 просто се затапва2.5 е много по - крууузин' двигател, за удобство, за пътуване и т.н.разхода не го броя, защото който смята 0.5 до 1 литър разлика, просто е селски бек и трябва да си ходи с рейсаза мен лично по - добрият за каране мотор е 2.5, особено след оптимизация на софтуеъра Редактирано 14 Септември 2009 от Stoil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 14 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2009 Дам така е. А Шаран 2.5 TDI виждал ли си? ..... най-вероятно не, няма и да видиш. Отговора е много прост, поне замен. Ако този мотор се предлагаше на Ауди А4 и А6, а така също и на Пасат Б5.5, никой разумен Немец, нямаше да си купи-поръча 2.5ТДИ V6.Смея да твърдя, че 1.9ТДИ 150к.с е точно толкова пъргав колкото и 2.5ТДИ V6 (визирам 150, 155 и 163), но е далеч по-икономичен, надежден и евтин за обслужване. Единствения недостатък е че работи като четири цилиндрова ронячка и всеки който е карал 2.5 TDI се чувсва ощетен от към звук. Бързо се свиква и скоро се забравя, защото двигателя е много пъргав и еластичен. Това го казвам като бивш собственик на 2.5 TDI V5.обаче пасат 2.5 тди го има, и то е точно 150 и 180 коневите версии (демек ранните)мене ако питаш не го слагат защото пасат-а може да е класи над голф, но си остава избор на немеца дет си брои парите, и както казваш там играят неща като разходи за поддръжка, харчене и други такива. Поради същата причина има и много повече а6-ци с 2.5, отколкото с 1.9 - просто човека дет взима скъпа а6 не го интересува разлика от 1000 евро годишно в обслужване, докато човека с пасата го интересува много. Също ако 1.9 с всеки чип го праща на 170-180 коня - немеца знае какво е чип тунинг и ако наистина само в конете е разликата, щяха само 1.9 и да пазарят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 14 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2009 като говорим за звук 2.5 трака доста - мен лично хич не ме кефи тая работа...ама 1.9 как трака не е истина ...тва е тракалото на тракалищата....а по срамно за една кола май нема!Печка дет не трака нЕма. Само Дакса, като правИ тест драйв на 2,0тди, заключи че не трака, но останаха съмнения че е тествал 2,0Т, които /съмнения/ и до днес не са разсеяни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 14 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2009 Печка дет не трака нЕма. Само Дакса, като правИ тест драйв на 2,0тди, заключи че не трака, но останаха съмнения че е тествал 2,0Т, които /съмнения/ и до днес не са разсеяни. едното е нежно потракване, другото е ярмомелка дет сутрин буди клошарите и уличните пумяри от 1 км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 14 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2009 (Редактирано) @stani76 , Пасат има, я се замисли реално колко е разпространен? Просто идеята тука е, че който иска да кара 2.5TDI се метка на Ауди. Който търси по-евтино - Пасат и 1.9@Stoil, незнам колко караш и колко печелиш, но понеже аз съм от дълбоката провинция и минавам по 45000км годишно този 1л на тези километри ми струва 450л х 2.02 (V-power diesel) = 910лв. С тези пари си обслужвам колата 3 смени на масло и мога да си купя две гуми или евентуално да покрия разходи по текуща подръжка, амортисьори, шарнири, съединители, турбини и т.н.тНе го приемай като заяждане, просто споделям колко струва 1л в повече на един селски бек Редактирано 14 Септември 2009 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 15 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2009 @stani76 , Пасат има, я се замисли реално колко е разпространен? Просто идеята тука е, че който иска да кара 2.5TDI се метка на Ауди. Който търси по-евтино - Пасат и 1.9@Stoil, незнам колко караш и колко печелиш, но понеже аз съм от дълбоката провинция и минавам по 45000км годишно този 1л на тези километри ми струва 450л х 2.02 (V-power diesel) = 910лв. С тези пари си обслужвам колата 3 смени на масло и мога да си купя две гуми или евентуално да покрия разходи по текуща подръжка, амортисьори, шарнири, съединители, турбини и т.н.тНе го приемай като заяждане, просто споделям колко струва 1л в повече на един селски бек Колега и аз същото казвам - 1.9 си има определено доста предимства, и особено ако се пътуват повечко км извън задръствания е отличен избор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 15 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2009 Колега и аз същото казвам - 1.9 си има определено доста предимства, и особено ако се пътуват повечко км извън задръствания е отличен избор Дай нЕкъв пример, че нещо ми се струва, че тва си го измисли спонтанно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 16 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2009 Дай нЕкъв пример, че нещо ми се струва, че тва си го измисли спонтанно. Не бе, иска да ти каже, че ако си търсиш кола "да ти върши работа" и икономията ще е главният фактор, няма нищо фатално да се спреш на 1.9. Оттам нататък обаче очакванията не трябва да са кой знае какви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 16 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2009 Незнам обслужването доколко е съшото с на 150 конйовия ,но за АКН от личен опит-ремъци,помпи............ 900-1200 с труда.За частите можеш да звъннеш в ауто плюс и да питаш.След това 120 000 км каране.Кутия обслужване -масла,филтри........ - 200-300 лв.Иначе секи си дава колкото му душа отпуска - негово право.Както казваше един врял и кипял монтйор - Хората обичат да ги клатиш с цената да им стане кеф - иначе като им земеш малко си мсилят че си ги ограбил в качеството и ще имат проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 16 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2009 Дай нЕкъв пример, че нещо ми се струва, че тва си го измисли спонтанно. Кажи си разхода да те подиграваме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване