ba4o Публикувано 5 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2008 Здравейте колеги, от скоро го имам това ауди, и забелязвам че като сменям предавките във по-високи обороти (примерно над 3500), като натисна съединителя и оборотите се вдигат за част от секундата, все едно не съм отпуснал газта. Доста странно ми се струва, при по ниски обороти като натисна съединителя не се вдигат, а просто леко се задържат и после си падат нормално. На празен ход няма никакво колебаене, на какво може да се дължи според вас? Кодът на мотора е AVJ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 5 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2008 Нормално е. Давай газ и не му мисли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Натискаш съединителя малко по бързо, отколкото отпускаш газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ba4o Публикувано 6 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Колега, мислиш ли че е нормално, аз досега не съм карал кола с турбо и нямам представа, но честно малко ме дразни. Рових из нета и ми излиза същия случай на хора с Вектра А и Мазда 323, и коментари от рода на начална фаза на заминаващо ECU, некви вакуумни маркучи и т.н, така че малко се притесних... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Shnura го каза. И на мен ми се случва някой път като бързам да превключа. Не се коси, ако искаш да си сигурен че е наред просто си прави опити няколко пъти и внимавай кога натискаш съединителя и кога пускаш газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Я пробвай като си над 3500-4000 обоота да пуснеш газта изцяло и чак след това да натиснеш съединителя.Повтаря ли се историята ти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uragana Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 Shnura е прав колега,просто още не си свикнал сьединителят е малко по дьлбок.Забрави за разни ECUта и жега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 Аз много рядко го пускам до долу и често го имам това явление. Само дано не мъча много съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 (Редактирано) Да не си с а4 Б6 (2001...) или по ново първо при дизелите заради големият въртчщ момент. Мисля си дали това не е система MSR (регулиране на приплъзване на двигателя) заложена в моторна електроника от посоченият модел и на Пассат 2001 (Б5-фейслифт). При превключване на предавките на ръчна скоростна кутия се получава така, че мотора и скоростната кутия работят с различни обороти, за да няма ударно включване и придърпване на автомобила при превключване на скоростите (докато се изравнят оборотите на вътрене на двата агрегата), да не се получи при натискане на газта след пускане на педала на съдинителя прекалено високи/ниски обороти (да има минимална корекция от страна на шофьора) - е заложена тази програма в моторна електроника. Ако се напасне водача към тази програма на превключване се дават много добри резултати при ускоряване, тъй като почти няма падане на оборотите при превключване на предавките и автомобила направо лети напред не се спира ;) Не се притеснявай това е нормална функция на тази моторна електроника карай си спокойно.За това е ключето на педала на съединителя или поне основната му функция!!! Редактирано 8 Октомври 2008 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 8 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2008 Кодът на мотора е AVJ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 9 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 На А3 1.6 го прави същото с тази междинна газ. Не мисля, че има от какво да се притесняваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ba4o Публикувано 9 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 Ами да, благодаря ви колеги, май наистина в мен е причината, пробвах да я пусна на 4000 оборота без никаква газ и като натисна съединителя оборотите не се вдигнаха, явно много е чувствителна тая газ и трябва да се пуска по отрано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 9 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2008 Аз често като натискам спирачката докосвам и газта и известно време си мислех, че е проблем, ама се оказа, че само с 1 маратонки ми се случва Прекалено много мислим за колите си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване