Jump to content

А4 В6 1.8Тq - проблем с оборотите при превключване


ba4o

Recommended Posts

Здравейте колеги, от скоро го имам това ауди, и забелязвам че като сменям предавките във по-високи обороти (примерно над 3500), като натисна съединителя и оборотите се вдигат за част от секундата, все едно не съм отпуснал газта. Доста странно ми се струва, при по ниски обороти като натисна съединителя не се вдигат, а просто леко се задържат и после си падат нормално. На празен ход няма никакво колебаене, на какво може да се дължи според вас? Кодът на мотора е AVJ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мислиш ли че е нормално, аз досега не съм карал кола с турбо и нямам представа, но честно малко ме дразни. Рових из нета и ми излиза същия случай на хора с Вектра А и Мазда 323, и коментари от рода на начална фаза на заминаващо ECU, некви вакуумни маркучи и т.н, така че малко се притесних...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shnura го каза. И на мен ми се случва някой път като бързам да превключа. Не се коси, ако искаш да си сигурен че е наред просто си прави опити няколко пъти и внимавай кога натискаш съединителя и кога пускаш газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я пробвай като си над 3500-4000 обоота да пуснеш газта изцяло и чак след това да натиснеш съединителя.

Повтаря ли се историята ти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си с а4 Б6 (2001...) или по ново първо при дизелите заради големият въртчщ момент. Мисля си дали това не е система MSR (регулиране на приплъзване на двигателя) заложена в моторна електроника от посоченият модел и на Пассат 2001 (Б5-фейслифт). При превключване на предавките на ръчна скоростна кутия се получава така, че мотора и скоростната кутия работят с различни обороти, за да няма ударно включване и придърпване на автомобила при превключване на скоростите (докато се изравнят оборотите на вътрене на двата агрегата), да не се получи при натискане на газта след пускане на педала на съдинителя прекалено високи/ниски обороти (да има минимална корекция от страна на шофьора) - е заложена тази програма в моторна електроника. Ако се напасне водача към тази програма на превключване се дават много добри резултати при ускоряване, тъй като почти няма падане на оборотите при превключване на предавките и автомобила направо лети напред не се спира ;) ;) ;):) Не се притеснявай това е нормална функция на тази моторна електроника карай си спокойно.

За това е ключето на педала на съединителя или поне основната му функция!!!

:):hilezh::)

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, благодаря ви колеги, май наистина в мен е причината, пробвах да я пусна на 4000 оборота без никаква газ и като натисна съединителя оборотите не се вдигнаха, явно много е чувствителна тая газ и трябва да се пуска по отрано :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз често като натискам спирачката докосвам и газта и известно време си мислех, че е проблем, ама се оказа, че само с 1 маратонки ми се случва ;)

Прекалено много мислим за колите си :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...