Spunky Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 и аз съм я виждал да припушва само със скъпата на омв, но гледам само на лукойл да си сипвам. От години само там зареждам и никъв проблем не съм имал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 ще отида на OMV да набухам догоре само със скъпа нафта и диии коньоКато тръгнеш към касите се загледай отдясно за една добавка STP в тъмно синя тубичка. Сипва се при около 40л гориво в резервоара. След това покарай на магистралата с над 3К оборота известно време, колкото повече, толкова по-добре и после сподели впечатления. Стани баце ..който обича колата си не зарежда на Шел Не съм съгласен! Всичката нафта в БГ е гадна, но в Shell V-Power Diesel добавките са най-добре подбрани, специално за ТДИ! Половин литър надолу като разход и по-пъргав автомобил като цяло. Иначе моето 2.5 ТДИ най си харесва V-Power Diesel-a на Shell,А Shell V-power diesel наистина понижава разхода и повишава леко мощността,Още един глас за Shell V Power Diesel! ТДИ-то върви най-добре точно с тази нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jackrabbit Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Колкото хора,толкова различни мнения.Като ходих при Мишо,той вика ТДИ-тата обичат най-много ОМВ Премиум.Да ама с ОМВ Премиум пуша като трактор.А сега де,къде е истината.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 15 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Като тръгнеш към касите се загледай отдясно за една добавка STP в тъмно синя тубичка. Сипва се при около 40л гориво в резервоара. След това покарай на магистралата с над 3К оборота известно време, колкото повече, толкова по-добре и после сподели впечатления. над 3000 оборота това при мен значи 160+ даже и нагоре , ок колко километра е хубаво да мина софия-пловдив-софия става ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 над 3000 оборота това при мен значи 160+ даже и нагоре , ок колко километра е хубаво да мина софия-пловдив-софия става ли?Кой е казал, че задължително трябва да караш на последна предавка? П.П. София-Пловдив-София е напълно достатъчно П.П.2 Една добавка има максимален ефект, ако колата се държи във високи обороти. Ако я караш градско с добавката ефекта ще е нулев. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 15 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Кой е казал, че задължително трябва да караш на последна предавка? П.П. София-Пловдив-София е напълно достатъчно П.П.2 Една добавка има максимален ефект, ако колата се държи във високи обороти. Ако я караш градско с добавката ефекта ще е нулев.да това съм го чувал за градското , аз затова планувам едно извъградско тия дни ем значи ще карам на типтроник на 4-та , без автопилот Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 да това съм го чувал за градското , аз затова планувам едно извъградско тия дни ем значи ще карам на типтроник на 4-та , без автопилотДругият вариант е да си монтираш радар-детектор и да си караш със 160+, както бих направил аз в случая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJaGaRoV Публикувано 15 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2008 Като ходих до морето и на тръгване от Търново напълних до горе на ЕКО(където си зареждам попринцип) - колата беше като осичка,докато чукна педала и хвръква. След това на връщане заредих на Лукойл(понеже лампичката ми приятно светеше) - колата само бръмчеше;като тръгна да изпреварвам и едвам едвам изтегля.Също така,ходих преди 2 седм. до Пловдив,пак си заредих на ЕКО и поведението на колата си беше страхотно.Та искам да Ви кажа,че от много места знам,че на ЕКО нафтата е уж най-добра(била гръцка),и наистина е така;нашите коли само там ги зареждаме(даже лятото там бачках известно време).Преди да почна на ЕКО,зареждах само на Лукойл,ама то като карам повече градско и неможеше да се усети.Много хора ми казваха,че на Лукойл-а нафтата не била много арна и накрая се убедих в това(доколкото знам само бензините им са хубави).И на ОМВ съм зареждал,но от ЕКО-то съм най-доволен(говорих с един таксиметров с дизелова кола и той ми каза,че винаги зареждал на ЕКО,обаче решил за известно време да пробва и др.бензиностанции,но каза,че на ЕКО-то нафтата си е най-добра).А относно Shell V-Power Diesel,едно приятелче ме посъветва там да ходя(тяхната А8-ца TDI само там я зареждали).Мисля да заредя там при следващото пътуване.Относно ЕКО-то,газта им била много добра(понеже по-горе споменаха и газ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 16 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 снощи сипах на шелл , не съм очарован , колата се държи нормално , както до сега не съм имал възможността да я изрежа , защото беше студена и нямах време , на место я изфорсирах два пъти , единият път изкара пак някви лайна , може да била още на старата нафтасеедно , следваща стъпка ЕКО , ако се съберат още няколко гласа "за" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJaGaRoV Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 Като заредиш на ЕКО,върви я пробрай някъде как върви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 снощи сипах на шелл , не съм очарован , колата се държи нормално , както до сега не съм имал възможността да я изрежа , защото беше студена и нямах време , на место я изфорсирах два пъти , единият път изкара пак някви лайна , може да била още на старата нафтасеедно , следваща стъпка ЕКО , ако се съберат още няколко гласа "за" Ми, то само горивния филтър ти е един литър...Как искаш веднага да видиш резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 16 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 Ми, то само горивния филтър ти е един литър...Как искаш веднага да видиш резултат.ба ли го Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 16 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2008 снощи сипах на шелл , не съм очарован , колата се държи нормално , както до сегаТака нЕма да усетиш разликата. Сипи 2 резервоара подред с V-Power Diesel и после зареди обикновена нафта - е чак тогава ще усетиш разликата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2008 Така нЕма да усетиш разликата. Сипи 2 резервоара подред с V-Power Diesel и после зареди обикновена нафта - е чак тогава ще усетиш разликата ми тфа мислих да направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 17 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2008 Още ли има хора които вярват в мита, че има разлика между V-Power и нормален дизел и аналога на OMV с нормалния им дизел. Тъй като в България макар и бензиностанциите са под една обща търговска марка, независимо дали говорим за OMV, Shell или Lukoil, май в крайна сметка се оказва, че всяка си е сама за себе си и всеки си прави каквото иска (аман от франчайзери). Едва ли мога да ти дам съвет на коя бензиностанция да зареждаш, просто защото живея доста далеч оттеб, това което мога да кажа е че в момента зарежда от OMV и съм доволен, също така съм пробвал EKO и също съм доволен, от Shell също съм доволен, но от определени бензиностанции, а не от всички. Незнам защо, но Lukoil винаги съм ги избягвал, може и да съм в грешка, но някак си съм скептично настроен, поради простата причина, че имах наблюдения над един Lukoil - на франчайзинг и знам какви извращения вършиха с дизела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 17 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2008 Още ли има хора които вярват в мита, че има разлика между V-Power и нормален дизел и аналога на OMV с нормалния им дизел. Тъй като в България макар и бензиностанциите са под една обща търговска марка, независимо дали говорим за OMV, Shell или Lukoil, май в крайна сметка се оказва, че всяка си е сама за себе си и всеки си прави каквото иска (аман от франчайзери). Едва ли мога да ти дам съвет на коя бензиностанция да зареждаш, просто защото живея доста далеч оттеб, това което мога да кажа е че в момента зарежда от OMV и съм доволен, също така съм пробвал EKO и също съм доволен, от Shell също съм доволен, но от определени бензиностанции, а не от всички. Незнам защо, но Lukoil винаги съм ги избягвал, може и да съм в грешка, но някак си съм скептично настроен, поради простата причина, че имах наблюдения над един Lukoil - на франчайзинг и знам какви извращения вършиха с дизела Затуй ВИНАГИ ДОБАВЯМ ТРАНСФОРМАТОРНО МАСЛО 50:50 -много добър ефект + икономия-на НАШТЕ ГОВНА С ТУЙ ЛЕКУВАМ !!! Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 17 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2008 Затуй ВИНАГИ ДОБАВЯМ ТРАНСФОРМАТОРНО МАСЛО 50:50 -много добър ефект + икономия-на НАШТЕ ГОВНА С ТУЙ ЛЕКУВАМ !!! Успех.Почни да добавяш и Калгон в нафтата, понеже с тая вода, може да пипнеш и котлен камък по горивопроводите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 Почни да добавяш и Калгон в нафтата, понеже с тая вода, може да пипнеш и котлен камък по горивопроводите.Истина казвам с трафо масло колата се подмлади..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 За нафтата не знам, но бензина в Бургаското ОМВ е гаден. Когато заредих от там, разхода ми се качи с близо 2 литра на същото каране... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 Едва ли мога да ти дам съвет на коя бензиностанция да зареждаш, просто защото живея доста далеч оттеб, това което мога да кажа е че в момента зарежда от OMV и съм доволен, също така съм пробвал EKO и също съм доволен, от Shell също съм доволен, но от определени бензиностанции, а не от всички. Незнам защо, но Lukoil винаги съм ги избягвал, може и да съм в грешка, но някак си съм скептично настроен, поради простата причина, че имах наблюдения над един Lukoil - на франчайзинг и знам какви извращения вършиха с дизела с лукойла има една подробност, че са 2 вида. Едните са петрол, другите не. И от петролксия никога не съм бил доволен. От истинския не съм имал никога проблеми, но в вярно, че има много франчайзи. Ето в Перник има 2 еко бензиностанции и колата ми харчи повече винаги при тях. От еко-то на горнобански път съм доволен обаче... та затова си сипвам на две истински лукойлски, за да няма изненади. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danvan Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 Еди въпрос към всички дизелисти. Аз съм 2.7 TDI - когато карам скъпия ОМВ или Лукойл Дизел колата върви еднакво.Компютъра, обаче, показва различна средна консумация. Винаги е по висока когато е с Лукойл. В начало си мислех че си внушавам или че просто се е случило да я настъпвам повече, а не че е от дизела. Но следя това от няколко месеца и неизменно консумацията се дига с Лукойл-а. Имате ли някакво обяснение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 Аз лично не съм видял никаква разлика межу еко и омв, нито на разход нито на пушене и вървене. Определено пушенето показва че въпросната нафта не е оптимална за конкретния двигателя и трябва да се избягва (предполагам че това е от по-"тежка" нафта, която изгаря по-бавно). За филтрите - смяна на всичките с маслото, а вече почвам въздушния да го сменям на 5к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 (Редактирано) За нафтата не знам, но бензина в Бургаското ОМВ е гаден. Когато заредих от там, разхода ми се качи с близо 2 литра на същото каране...Мда, това още преди повече от половин година съм го казал. Хем харчи повече, хем върви по-малко. И това важи не само за Бургаското. За практиката да зареждат повече отколкото събират резервоарите или газовите бутилки..... ОМВ Редактирано 18 Октомври 2008 от exstasy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 19 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2008 Колеги не знам каква е тая работа, обаче сериозно се захващам да търся от каде зареждат фадромите и разните му там стройтелни машини. Пак успях след много търсене да си намеря един "доставчик" на евтина нафта и, о чудо на чудесата колата ми спря да пуши. Аз вече бях почнал да се притеснявам да не би нещо като си сменях ангренажния ремък да съм прескочил някои зъб или да съм прецакал центровката на ГНП. Така че, много ви моля ако някои знае от каде зареждат въпросните стройтелни машини нека пусне един ред тук във форума. Значи не става дума за по-евтино а просто за по-качествено гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 19 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2008 Еди въпрос към всички дизелисти. Аз съм 2.7 TDI - когато карам скъпия ОМВ или Лукойл Дизел колата върви еднакво.Компютъра, обаче, показва различна средна консумация. Винаги е по висока когато е с Лукойл. В начало си мислех че си внушавам или че просто се е случило да я настъпвам повече, а не че е от дизела. Но следя това от няколко месеца и неизменно консумацията се дига с Лукойл-а. Имате ли някакво обяснение?По-ниско калорично гориво... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване