Цанчо Публикувано 31 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2010 Ето продължение на темата за бензиновите помпи:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74076добре ще е ако някой може да добави материала тук в тази тема, за да стане всичко на едно място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kръстев Публикувано 10 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2010 колега можеш ли да ми кажеш цената на поплавака като за тая помпа дето я разглобяваш . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dejoo Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 Колега, може ли някой работещ линк, че имам проблем с ваденето на кошницата. Помпата излезе много лесно, но ми се иска да извадя кошницата и да я почистя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 Като оправят бгфото, ще видиш снимките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 13 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 Бъркаш през отвора с 2 ръце, хващаш кошницата и завърташ на ляво, горе долу 2см, байонетна връзка е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бъчи Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 Абе, има китайски и китайски. Не случайно най-хубавите (и най-скъпите) в момента са пак китайски. За ментетата на Бош няма какво да си говорим, те наистина са си ментета - скапват се даже и без предварителни признаци.Последно смених с немска VDO, за около $100 и се държи нормално вече две години, но на другото ми Б4 съм с китайска, при това от България за 160 лева - много тиха и много здрава, кара четвърта година - около 50 000км. Същите китайски помпи в САЩ се продават на цена от $200 до $400 и се радват на голям успех. Само дето не успях да я облека във фабричната торбичка (филтър), който е приложен в кутията - с нея не влиза в кошницата. С тоя филтър сигурно са вечни.http://www.partsgeek.com/catalog/1993/audi/90/fuel_delivery/fuel_pump.htmlКошниците се чистят с помпа за засмукване и без да се свалят, така цялата смяна на помпата с почистването става за 15 мин. Вече направих веднъж щуротията да извадя цялата кошница и не смятам да повтарям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kossis Публикувано 23 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2013 Моята помпа с въртене не иска да излиза, има малки разлики в периферията на системата за захващане на помпата има зъбчета за захващане иначе другото ми изглежда същото, може би, защото е моноинжекция ауди 80 Б4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kossis Публикувано 23 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2013 (Редактирано) Значи ваденето на кошницата е факт ! Обаче защо не иска да излезе ? Щото има едни тъпи възвишения на каналите, които правят тая мизерия на байонета. Те пречат да се саморазвие кошницата сама и ти късат нервите при демонтаж !!! Аз поне не видях някой да е споменал метода на вадене на това Немско недоразумение. На Пасата и дете може да я развие, а Аз тука я хващах с ръкавица и ми остана следа на палеца от ръба на засега на кошницата и я мачках, огъвах и не и не !!! Накрая взех съветника чук и дървеното трупче дето развих с него гайката на самият резервоар и с ритмични удари на единият от удобните засеци -Кошницата отлетя навън ! Немога да разбера защо Аудито уж е по класна кола от Пасата и накраяв се оказва лошо копие на Пасата . ========= Са и тия три помпи дето влизат в тая кошница, Аз съм купил първата, на Брато в Аудито е втората . Тая първата няма засеци и може сама да подскача в пластмасата. Също се качва по нагоре, щото има отдолу една смукателна сонда, а старата му я няма. Продавача каза че втората била само като оригинална и е 350 лева, а тая дето я взех е 55 лв. Та се чудя дали да му сглобя тая дето не е за него и става ли ? Или да му върна старата ? Реално неговата си работи, но понеже не палеше винаги на бензин и се заиграх с всичко по тая система !Дайте акъл ??? Редактирано 23 Декември 2013 от kossis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bambuleo Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Колеги защо не се отварят изображенията ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 8 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Колеги, пишете ми по едно ЛС с ваш мейл и ще ви пратя целия материал със снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastradin2 Публикувано 30 Май 2014 Доклад Share Публикувано 30 Май 2014 Аз смених преди няколко дни горивната помпа с Пиербург. Старата беше ВДО. Скъпичко ми излезе. Надявам се да издържи докато бракувам колата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PETAR SS Публикувано 3 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2014 При ПИЕРБУРГ-а засмукването става през един малък отвор /виж снимката по-горе/, докато при БОШ-а цялото дъно на помпата е цедка и смуче от там. Все пак долната част и при двете помпи стига почти до дъното на цедката, която е на кошницата. Аз лично не вярвам да има такава разлика в остатъчното гориво. Никога не съм оставал без бензин, когато влезе в червеното зареждам. Не е хубаво да се остава без гориво поради ред причини, има моменти когато веднага трябва да се тръгне на някъде и няма време за зареждане. Освен това във Велико Търново има доста стръмни улици и ми се е случвало по голямо надолнище помпата да "изпищи" на сухо Аве кви са тея снимки нищо не се вижда и не се отварят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 3 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2014 Аве човека е написал малко по-нагоре,който иска да му прати ЛС с мейл и ще му изпрати снимките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts