Jump to content

Бензина ми изчезва!?


Ivanov

Recommended Posts

Значи по принцип карам на газ колата - Б4 АБТ - само си я паля на безин, минавам 1,2 км, изфорсирам я до 3000 оборота и от там карам на газ. Да обаче пусти му бензцин изчезва мноооого бързо. В Неделя сложих 15 линтра бенз, ходих до Витоша ( 60 - 70 км.), в Понеделник още 15км. градско в София ( И ВСИЧКО ТОВА НА ГАЗ )!! И Вторник сутринта вече не искаше да пали. НЯМА БЕНЗ!! УЖАС! :D Та хайде познатото упражнение - с тубичката до Екото, че ми е най-близо и след това от рас запали :)

Мисля да отида на диагностика, но някой ако е имал подобен проблем моля да сподели.

Аиде поздрави на всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ламбдата ти е изгоряла, първите няколко минути, докато позагрее, не е невъзможно колата да ти харчи 25-30/100. Не се шегувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ламбдата ти е изгоряла, първите няколко минути, докато позагрее, не е невъзможно колата да ти харчи 25-30/100. Не се шегувам.

Значи диагностиката показа заминала ламбда което не е на добре :hilezh: Иначе ходих и по газаджии и едия ми каза, че колата просто не работи добре на бензин, не 4е няма.. Откачи едната клема на акумулатора за 5мин. и сега като че ли върви по-добре, може и да си въобразявам. Вероятно трупа грешки. Абе то и стрелката за бензина на таблото не ми рабоити и ми е пълна мъгла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сондата не работи първите няколко мин. след палене, до достигане на около 40гр. работна температура. С две думи ако минаваш на газ, след като колата позагрее до 30-40 градуса - не е от ламбдата.

Пуши ли отзад черно като я изфорсираш докато е студена. Ако не - какво пуши?

А верно има ли начин някой да е "краднал" бензина? Или така яко си харчи не от вчера..?

Толкова и от мен засега. Ако има някакво развитие - пиши :hilezh:

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Ако си с ел. инжекцион или моно-инжекцион (не се сещам ABT-то какво беше, май моно?) и не са ти изключени дюзите, когато караш на газ е възможно вакуума от двигателя да "изсмуква" бензина през тях. Тъй като количеството е малко не се усеща смесването на гориво при каране на газ, а бензина си заминава. Доста случаи има такива :) .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуши ли отзад черно като я изфорсираш докато е студена. Ако не - какво пуши?

Съжалявам че се намесвам в на колегата темата, но ми стана интересно колега какво си написал за пушенето черно сутрин, аз съм с б3 РМ мотор и сутрин я паля на бенц първата минута докато се изфорсира както трябва пуши черно, и след тва вече сичко си е нормално, та се чудих как и кво може да е тва :)

П.П отново съжалявам че се намесвам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сондата не работи първите няколко мин. след палене, до достигане на около 40гр. работна температура. ........

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с ел. инжекцион или моно-инжекцион (не се сещам ABT-то какво беше, май моно?) и не са ти изключени дюзите, когато караш на газ е възможно вакуума от двигателя да "изсмуква" бензина през тях. Тъй като количеството е малко не се усеща смесването на гориво при каране на газ, а бензина си заминава. Доста случаи има такива ;) .

Привет колеги,

сега за дюзите чесно да си кажа не знам изключени ли са и какъв е случая с тях.. :bia:

Инъче като запаля колата на бензин пуши черно, не е много но го има, а като мина на газ пуши ама бяло и то сега като застудя се вижда доста, което ме дразни чесно казано.

До колкото някой да ми източва горивото, не съм сигурен че е това защото проблема го има от месец и то не само сутрин като изляза от нас! Осъмних се да не изтича от някое скъсано маркуче на бензинопровода, но не мирише на бензин около колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всички коли пушат бело сега - заради конденза и студа - нема се пуашиш за това.

Щом сабахлем има чернилка - значи мноо е богата сместа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Провери си дюзите дали са спрени, когато си на газ или мини през някой газаджия да погледне. Слага им се допълнително реле и понякога "лъжец" за ЕКУ-то за да не записва грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си дюзите дали са спрени, когато си на газ или мини през някой газаджия да погледне. Слага им се допълнително реле и понякога "лъжец" за ЕКУ-то за да не записва грешка.

ОК, мерси колега ще ходя да ги погледнат дюзите.

Поздрави

P.S. а не мога ли аз ги проверя тия дюзи дали са спрени, толко ли е сложно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, мерси колега ще ходя да ги погледнат дюзите.

Поздрави

P.S. а не мога ли аз ги проверя тия дюзи дали са спрени, толко ли е сложно :)

АБТ няма дюзИ, а 1 бр. дюзА (голема) - monomotronic. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преди време имах същият проблем,колата ми също е с АВТ мотор и е с газ и харчеше 30 на 100 бензин.И след дълго ходене по майстори се оказа,че е от датчика на автоматичният смукач.Той се намират на маркуча,който влиза в блока.Те са 2 датчика един до друг,единят е за уредът на таблото за температура,а другият за смукача,но незнам кой кой е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АБТ няма дюзИ, а 1 бр. дюзА (голема) - monomotronic. :hilezh:

Все тая, една или повече са дюзите, ако не са спрени резултата е един и същ - мистериозно изчезва бензина :flehan:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...