MadRacer Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 Здравейте колеги, колата ми е А4 ADR. Проблема си беше налице още като я купих но сега се наканих да пиша за него и да правя ремонти. Проблема е следния. Температурата на двигателя зависи от външната температура и скоростта. Лятото нямах проблеми колата си загряваше нормално, държеше 90 градуса. Но когато паднаха температурите Колкото и да я карам колата не вдигаше повече от 70градуса. Когато изкачвах един проход скоро пак си направи нормалната работна температура. Ако е термостат ... нещо повече за него ... цена, къде се намира по двигателя, свалят ли се много части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 Както го описваш мирише на термостат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 (Редактирано) при мен проблема е същия - казаха ми (във форума) някакъв датчик трябвало да се смени син ли зелен ли не знам - иначе на 51 канал на климатроника си седи на 90 градуса.P.S. колега MadRacer много готин аватар и аз имам подобна снимка - на старата + новата кола Редактирано 1 Декември 2008 от rexxxxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 1 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 Не съм погледнал какво показва на климатроника ... утре ще проверя. Но ако е датчик ... няма ли уреда да показва едно и също показание при положение че термостата е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 датчиците били 2 (което е странно) и на единия стойностите били на таблото на другия на климатроника - не взимай думите ми за чиста монета - така са ми казвали - не съм разбирач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 1 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 PSЗа аватара ... все още си обичам руската машина но вече нямам никакво време за нея и стои изоставена и чакаща по добри цени за скрап. Иначе доста хубави моменти съм имал с нея ... все пак ми е първата любов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 PSЗа аватара ... все още си обичам руската машина но вече нямам никакво време за нея и стои изоставена и чакаща по добри цени за скрап. Иначе доста хубави моменти съм имал с нея ... все пак ми е първата любов.съдбата на моята е същата - чака да намеря време да се обадя и да я отнесат - а е здраво животно ама не ми се плащат повче данъци и т.н. няма кой да я кара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kriss2.6 Публикувано 2 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2008 Бегай за термостат - 25-30 лв "Behr"....Можеш и антифриза да си смениш покрай него...Сменяй и си свиркай..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 2 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2008 Къде се намира термостата ... и да се хвана ли сам да си го сменя ? Нужно ли е сервизно оборудване ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
delpx Публикувано 2 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2008 (Редактирано) аз като купих моята 4-ка имах същия проблем и си мислен че е термостат съответно го смених ама нямаше никакав ефект. после смених датчика който покачва температурата на таблото - намира се в горната част на мотора до предното стъкло и веднага почна да отчита най добре май я закачи на един вак-ком и виш реалната температура на мотора за да се ориентираш какво да сменяш. на мен датчика ми излезна 60-лв а термостата 15 V 40 за смяната. Редактирано 2 Декември 2008 от delpx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 2 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2008 аз като купих моята 4-ка имах същия проблем и си мислен че е термостат съответно го смених ама нямаше никакав ефект. после смених датчика който покачва температурата на таблото - намира се в горната част на мотора до предното стъкло и веднага почна да отчита най добре май я закачи на един вак-ком и виш реалната температура на мотора за да се ориентираш какво да сменяш. на мен датчика ми излезна 60-лв а термостата 15 V 40 за смяната.Ами като се затопли времето или като се натовари защо достига 90 градуса ... дали е наистина датчика ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2008 Ами като се затопли времето или като се натовари защо достига 90 градуса ... дали е наистина датчика ?Едва ли е датчика. По-скоро термостата. Май на всички аудита се сменят. И аз го сменях.Но по-скоро е разбота за сервиз, ако не си го правил даже и да е на удобно място, което се съмнявам. Трудно е обезвъздушаването после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 2 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2008 При мен също на таблото тук таме ми мърда стрелката над нулата,а като я изкарам на климатроника си кове 90 гр. и не мърда,та проблема май идва от студени спойки по таблото, а не толкова от термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pllp Публикувано 11 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2008 И при мен се появи подобен проблем, да не пускам нова тема ще пиша тук.Карам предимно на къси разстояния (6-7км до работа, без да седя в задръствания) и не загрява - на 60 градуса си стои водата, докато маслото загрява, вдига се стрелката, ако седя в някое задръстване за по-дълго и като беше по-топло времето си вдигаше 90 градуса.Дали е термостат, и ако е ... колко сложна е смяната му (да знам мн ли ще ми вземат да ми го сменят)ПС: колата е А4 1.8Т '95 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 11 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2008 (Редактирано) Термостат е, смяната му е елементарна, трябват канал, отверка и удобна тресчотка с чупещо се рамо и набор от накрайници.Термостата се намира отдолу на мотора, до водната помпа. Продедурата е:1. Махаш предпазната кора под мотора2. Източваш антифриза3. Разхлабваш скобата на маркуча дето влиза в кожуха термостата и внимателно го изваждаш този маркуч от кожуха на термостата, отмести го встрани да не ти се пречка4. Кожуха на термостата се държи на 2 болта, развиваш ги и оттам е лесно, махаш старият термостат и гумено пръстенче от кожуха и слагаш новите, сглабянето по обратният ред5. Наливаш антифриз, обезвъздушаваш и се радваш на нормално загряващ моторУспех! Редактирано 11 Декември 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pllp Публикувано 11 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2008 Мерси didoya за изчерпателния отговор, аз няма да мога да го направя сам, но нищо се одида да ми го сменят. А след тая процедура трява ли да я закачат на комп (трява ли да се чистят грешки ... нещо такова), че по принцип ходя в МариоАуто в Горубляне за по-простите неща, а не знам правят ли диагносика там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 11 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2008 Мерси didoya за изчерпателния отговор, аз няма да мога да го направя сам, но нищо се одида да ми го сменят. А след тая процедура трява ли да я закачат на комп (трява ли да се чистят грешки ... нещо такова), че по принцип ходя в МариоАуто в Горубляне за по-простите неща, а не знам правят ли диагносика там Мне, няма нужда от комп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 12 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2008 Колега, моят проблем беше същия .Вдигаше ми не повече от70 градуса. След като прочетох тази тема тук още тази сутрин ходих до сервиза - 20 лв. труд и 29,40 термостат "BEHR" и се родих. Не предполагах ,че ще има такава голяма разлика.След като взех колата от сервиза за няколко минути стрелката закова на 90 и това е. Така ,че не се чуди и бегай да го смениш. Работата е около 1 час. Ето и снимки на стария. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetosalav Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Мойта си седеше на 60.Когато минавам през софия отиваше на 90,но като варви на 60.Застудя времето слабо парно,и реших да го сменя.19лв. термостата 15лв. работа.Сега загрява нормално до 90 и си седеи.Но нз има ли проблем,че като карам по магистралата с 120 140 намалява пак до 60 някаде? Старият термостат му бяха махнали клапата и си седе6е само крага.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 .... Но нз има ли проблем,че като карам по магистралата с 120 140 намалява пак до 60 някаде?Проблем е! Трябва да лепне на 90 и да не бяга от там. Пак нещо не ти е наред... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hun Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Уффф колеги няма ли някой прост начин да се разбере дали работи простия термостат. Имам същия проблем със загряването, това което ме притеснява, че форума се напълни с подобни оплаквания и взех да се чудя дали това не е нормално в студено време колата да се охлажда повечко когато е на ниски обороти ( например извън градско на пета с около 3000-3500 оборота). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Уффф колеги няма ли някой прост начин да се разбере дали работи простия термостат. Имам същия проблем със загряването, това което ме притеснява, че форума се напълни с подобни оплаквания и взех да се чудя дали това не е нормално в студено време колата да се охлажда повечко когато е на ниски обороти ( например извън градско на пета с около 3000-3500 оборота).Ето ти прост начин да разбереш: палиш сутринта колата и тръгваш. Когато стрелката мине 50 градуса спираш, отвярях капака и пипаш маркуча към радиатора. Ако е топъл - тичкай за термостат. Нормално докато стрелката е под 90 градуса маркуча трябва да е студен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hun Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Мерси колега ще пробвам, от както чета този форум ме обзе някаква параноя и с всяко палене на колата взе да ми се причуват и превиждат повреди . Не че се оплаквам от форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 16 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2008 Мерси колега ще пробвам, от както чета този форум ме обзе някаква параноя и с всяко палене на колата взе да ми се причуват и превиждат повреди . Не че се оплаквам от форума След смяната на моя термостат стрелката на температурата си стои като нарисувана на 90 гр.- преди не беше така - като спусках се охлаждаше и стоеше -около -най-много 70 гр..Само лятото в горещините вдигаше 90 гр. Но с новия термостат има коренна разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване