Jump to content

Взеха да излизат доста проблеми...


Recommended Posts

Първият и най- притеснителен е харча на масло. За има няма 3000км, маслото ми е почти на минимума. Като долея масалце сутрин си пали почти без да тропа, обаче като го похарчи понатропва.

Второ датчика за температурата в града отива на 70 и там спира/само при задръствания и чакане, иначе е на 50 градуса/. На тези градуси се включва и вентилатора.

Тия дни в жегите попътувах извън града, оказа се че AC-на нещо не работи. На празен ход като го включа оборотите на мотора не помръдват изобщо...

А за капак и реглажа на газта нещо не е нарет... трябва да я регулирам някъде... кажете добър газаджия...и по тоя повод, понеже бутилката на газовата е на мястото на резервната гума, а съответно гумата в багажника. Вие как сте го решили тоя проблем /ако някой го е имал/ за да не ви заема място и да не обикаля напрет назат тая гума/не е закрепена по никакъв начин/

Благодаря на хората, които ще ме посъветват по тия мои болежки...

Колата е Б4 2.0 инжекцион

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За температурата мога да кажа само,че хич не е нормално да е така :!: Трябва да ти видят термостата някъде :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За маслото е възможно да са гумичи на клапаните. Дано да е това, защото това най-евтината драма. А за стрелката за температурата е възможно да бози прибора на таблото или датчика. Трябва да отидеш да ги проверят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

масло - гумички на клапани (дано, че другото е страшно)

температура - не мисля че е термостат щом се включва вентилатора - по-скоро е датчика на двигателя и/или самия уред в таблото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за гумата:имах същия случай и го реших възможно по най-добрия за мен начин,а именно смених бутилката с 33-литрова разположена по посока на движението отляво,или зад шофъора и сега разполагам с голям багажник и мога да свалям по-голямата половина от задната седалка,..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За температурата: приятел, преди да даваш грешни пари за смяна на термостат, виж първо, дали ти показва вярно уреда на таблото. За целта, иди на майстор да види. Не винаги, когато температурата не държи 90 градуса, проблемът е в термостата. При мен, например, беше в уреда на таблото. След лека настройка, сега всичко вече е ОК! :lol: 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

масло - гумички на клапани (дано' date=' че другото е страшно)

температура - не мисля че е термостат щом се включва вентилатора - по-скоро е датчика на двигателя и/или самия уред в таблото[/quote']

и аз съм за това ,наскоро имах подобни проблеми провери си на око как са ти гарнитурите дали са омаслени много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съвети... аз съм нов и в сайта и с ауди, но тука май наистина сте приятелски настроени... БЛАГОДАРЯ!!!

Масло няма по двигателя... не го хвърля явно си го папка...

Дайте някаква препоръка за свестен сервиз, от който ще остана доволен... при моя за гумичките ми искат 85 лв - това дали си струва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пушиш ли от ауспуха много?Ако е така значи го папа,ама ако има петна под нея като паркираш значи от некъде бяга,както е при мене ,но за добро е в малки количеста(засега :lol: )

За температурата:според мене проблема идва от самия уред...аз моя го бех пренатегнал и когато е на 90 ми показваше 100-100 и нещо,ама го отворих и го пипнах....Климатика може да е така защото цяла зима не е пускан примерно,а може и да е за пълнене..Вобще ли не бачка или слабо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте някаква препоръка за свестен сервиз' date=' от който ще остана доволен... при моя за гумичките ми искат 85 лв - това дали си струва?[/quote']

Сервиза е D&N, както на Подуяне така и в Младост 2, цената с гумичките от тях е 45лева. Хората са свесни.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатика ти може да не включва ако е изтекьл фреона.При мен беше сьщото ,без фреон като го пусна и не се усеща никаква промяна в обороти и вьрвене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За температурата съм проверявал маркуча и изпарителя на ръка, когато датчика е на 50градуса навсякъде е топло, но не много, но когато стигне 70и повече тогава маркучите немогат да се задържат... не съм много компетентен ама си мисля, че баш термостата си е за сменяне, а и датчика можеби трябва да се регулира да не се включват вентилаторите толкова рано...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

масло - гумички на клапани (дано' date=' че другото е страшно)

температура - не мисля че е термостат щом се включва вентилатора - по-скоро е датчика на двигателя и/или самия уред в таблото[/quote']

и аз съм за това ,наскоро имах подобни проблеми провери си на око как са ти гарнитурите дали са омаслени много

Ката стана въпрос и моето масло го папа ама по гарнитурата на капака е яко омаслено и около бензиновата помпа. Какво да направя да сменям ли гумички или само гарнитури???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш никъде теч то 90 % са гумички. Аз имах подобни ядове- 1л /1000км разход на масло, смених гумичките и сега за 4500 км. е изхарчило към 100 гр., По въпроса за темппературата вече съм спец там най вероятно е датчика за таблото и може би датчика за компа/ м/у другото от там може да е промяната в оборотите/ при мен беше така даже като се включи климатика и вентилатора на двигателя, колата гаснеше. Смених и двата датчика и се оправи. Проблема е че датчика който купих показва 100 градуса а съм сигурен че колата си работи в границите, така че внимавай какви датчици купуваш ако сменяш. Успех :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне не ви се налага да СМЕНЯТЕ масло - то само си се сменя  :(

Ама да не се забравя и масления филтър :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...