Audi_RS* Публикувано 7 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2008 Колеги с такива автомобили ще споделите ли как ви се държи парното в тия студове ? Нормално ли е като го пусна и позагрее колата да духа топло, а след това да започва да духа студено. Нагласям го на 23 градуса и работи на "ЕКОН", като го пусна на Хай също не е горещ въздуха ами е топъл.. един път само след каране до Мездра и обратно духаше наистина горещ въздух. Дали имам проблем в термостата или просто като изравни температурата в колата и тогава започва да духа хладен въздух ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 8 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2008 И моето прави подобни простотии, но не го карам на екон защото компресора не трябва да се оставя цяла зима в почивка.Мисла че просто е недостатък на климатроника - много трудно ще ти докара идеален комфорт, колкото и датчици да му слагат.... Обикновено след като подуха студено се "усеща" и почва да духа по топло, но не винаги. Дигаш градусите на 24 -25и ти става топло, макар и повече от желаното, ама това е положението. Нямам много наблюдения, но като че ли лятото се държи по умно, а зимата сякаш е за предпочитане да си с "обикновено парно" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 8 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2008 И моето прави подобни простотии, но не го карам на екон защото компресора не трябва да се оставя цяла зима в почивка.Мисла че просто е недостатък на климатроника - много трудно ще ти докара идеален комфорт, колкото и датчици да му слагат.... Обикновено след като подуха студено се "усеща" и почва да духа по топло, но не винаги. Дигаш градусите на 24 -25и ти става топло, макар и повече от желаното, ама това е положението. Нямам много наблюдения, но като че ли лятото се държи по умно, а зимата сякаш е за предпочитане да си с "обикновено парно" И мойте наблюдения са такива. колега ако имаш проблем с термостата най-вероятно на датчика за температура ще се вижда, че не държи 90гр, като загрее автомобила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2008 Колеги с такива автомобили ще споделите ли как ви се държи парното в тия студове ? Нормално ли е като го пусна и позагрее колата да духа топло, а след това да започва да духа студено. Нагласям го на 23 градуса и работи на "ЕКОН", като го пусна на Хай също не е горещ въздуха ами е топъл.. един път само след каране до Мездра и обратно духаше наистина горещ въздух. Дали имам проблем в термостата или просто като изравни температурата в колата и тогава започва да духа хладен въздух ?интересно при мен няма такива проблеми, вярно е че като тръгна почва вкарва топлина чак като започне да загрява двигателя(днес сутринта при 3градуса, след около 5-6 до 10мин загрява колата като се има в предвид, че като запаля след 500метра съм на цариградско и оттам съм само на 5-та 100-110 до 4-ти км), но екон не ми включва, като си го направя - в студени дни на 23-24, в топли дни на 22, просто нямам проблеми климата си поддържа температурата която съм и задал, нито го усещам как духа нито нищопри мен включваше екон, като се беше прекъснала една жичка към някакъв датчик отпред, сменихме я и от около 6 месеца не съм виждал екон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 8 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2008 Аз го ползвам само на екон и не съм забелязал в който и да е момент да духа студено. А дори да не пускате екон компресора не мисля, че работи и пак сте на екон Това не е инверторен климатик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2008 Аз го ползвам само на екон и не съм забелязал в който и да е момент да духа студено. А дори да не пускате екон компресора не мисля, че работи и пак сте на екон Това не е инверторен климатик.ако си в режим екон, компресора не работи!!! не го дръж много време така, че изсъхвали някакви съединения и маслото незнам какво сикомпресора винаги работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 8 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2008 ако си в режим екон, компресора не работи!!! не го дръж много време така, че изсъхвали някакви съединения и маслото незнам какво сикомпресора винаги работи Пробвай на -1 да го пуснеш компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 8 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2008 Пробвай на -1 да го пуснеш компресора.Е то да не е цяла зима под 0 ? Опитваме се да кажем че не е здравословно за компресора да не работи продължително(няколко месеца), затова натискайте екон-а само когато имате основателна причина затова.Няма да ви дигне кой знае колко разхода - в студа почи не товари двигателя.Аз на кола без климатроник забравих миналата зима да включвам от време на време климатика и напролет смених компресора - запекъл, разбира се не е сигурно че е от това, но не случайно го пише в ръководството за експлоатация на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2008 (Редактирано) Пробвай на -1 да го пуснеш компресора.нито си играя да го изключвам, нито да го включвам, но имаше няколко 1-2 дни минусови температури, като съм карал на -9 и -3 градуса преди 2 седмици и екона не ми е светел, не ми се е включвал сам или каквото и да е тамЕ то да не е цяла зима под 0 ? Опитваме се да кажем че не е здравословно за компресора да не работи продължително(няколко месеца), затова натискайте екон-а само когато имате основателна причина затова.Няма да ви дигне кой знае колко разхода - в студа почи не товари двигателя.Аз на кола без климатроник забравих миналата зима да включвам от време на време климатика и напролет смених компресора - запекъл, разбира се не е сигурно че е от това, но не случайно го пише в ръководството за експлоатация на колата.незнам въобще за какво си играете, нито вдига разхода чак толкова при положение, че не работи в натоварен режим, аз поразпитах тук и там и се оказах прав, карам си целогодишно на ауто само градусите си променям, така няма главоболия, не е като да карам по 100000км на година, че да ме боли дали ми харчи +\- 1литър, ако има 1литър Редактирано 8 Декември 2008 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 8 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2008 Аз все си мисля, че компресора не работи дори да не цъкна екон. Или според вас върти на празен ход ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 8 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2008 Аз все си мисля, че компресора не работи дори да не цъкна екон. Или според вас върти на празен ход ?Компресора НЕ работи след като ЦЪКНЕШ екон и светне въпросния светодиод там. Екон - от икономично = изключен компресор.Отново за н-ти път - не го пипайте това копче, карайте си на ауто само. Нищо няма да спечелите от екона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 8 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2008 Компресора НЕ работи след като ЦЪКНЕШ екон и светне въпросния светодиод там. Екон - от икономично = изключен компресор.Отново за н-ти път - не го пипайте това копче, карайте си на ауто само. Нищо няма да спечелите от еконаДа знам за какво е това копче. На мен и затова ми е постоянно включено за да не ми работи компресора който така или иначе мисля, че не работи при тия температури. Това, че трябвало и зимата да е пуснат е нещо ново за мене. Някой може ли да се обоснове защо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 8 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2008 Аз до сега карах само на екон, не че икономисвам, но мислех, че така парното ще духа по-топло (не знам от къде вадя тая логика). Днеска направих опит и карах с изкл екон и май нещата си дойдоха на мястото, духаше си постоянно топло дори когато достигна необходимата температура... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Брях, ще ме накарате и аз да пробвам да карам с изключен ECON зимата да видим дали ще си духа топло на 24-25 градуса... И при мен има от горе описаните аномалии духа топло в началото и след известно време леко позахладнее, дигна 2-3 С и всичко си дойде на мястото, задуха си пак топло, ама да видим с изключения ЕСОN какво ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Пробвах го без да пускам ECON , верно духа баси топлото на 24-25 градуса... Продължаваме тестуването ;]] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Да обобщим,заглавието е добро и ще отговори на всички въпроси. Бутонът Екон, свети ли диода не работи компресор на климатика.При натискането на бутона изгсва диода,пускате компресора и Ел перка на радиатора. Въпрос, кому е нужно при температури 5-10 градуса Целзий да охлаждате антифриза? Отговора е ясен. При температури под 5 градуса с изгасването на диода на Екон активирате серийно вграден калорифер,ще познаете че работи по стрелката за напрежението на таблото,обикновено е двустепенен,пак стрелката на волтметъра ще ви ориентира коя е степента. Никога не ми се налага да променям 23 градуса, които съм задал.Стане ли повече от зададените градуси,климатроника пуска по малко студен въздух, над дисплея имате Ел вентилатор мъничък, той непрекъснато засмуква въздух и сравнява зададена и постигната темперарура.Въпрос, има ли смисъл като загрее мотора да е активна функцията калорифер? Изберете отговора сами. Дори в мн студено време при продължително каране в града температурата в моторния отсек се вдига и електрониката изключва калорифера и пуска компресора на климатика, работи агрегат, който де факто не се ползва. Разхода, всяка ролка на мотора краде от горивото ви, темата колко ви харчат колите, губи смисъл. Алтернатора ви не е безсмъртен,компресора също. Този калорифер го има и на доста ц4 2.5 мотори,работи на същия принцип но повечето собсъветници и не подозират за него. Сори за дългата тирада, ако е не нужна да се махне или редактира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Мерси, това е наистина полезно, за мен от намеците в края на поста става ясно, че искаш да кажеш, че не е добре да работи зимата(или поне след като загрее колата)нещо, което не се ползва и което износва агрегати. Иначе при мен се наблюдава следния феномен, но може и леко да си въобразявам, като позагрее колата и мине време, леко като че ли духа по-студено отколкото ми се иска, когато съм на ЕКОН и ми се налага да вдигам градуси, че да ми е комфортно топло. Нещо, което нямах време днес да тествам по-дълго време и утре сутрин ще го пробвам с изкл. екон за разстояние от 20-25км. Може да имам пък някакъв друг проблем, но понеже доста колеги споделят за това, си мисля, че е нормално въпросния феномен с леко по-студено от желаното обдухане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Добре е поне 1 път годишно да се адаптират клапите, става с vcds и да се види всички елементи ли работят коректно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 така или иначе тази седмица инсталирам новия блок на климатроника, заради подгрева на седалките и ще има адаптация, остава само да се помисли дали трява да се вземам някакви пин кодове на сегашния климатроник или направо новия се адаптира към вина на колата.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil bonev Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 А как се прави въпросната адаптация колеги ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване