Иво Публикувано 30 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2008 (Редактирано) Значи днес се загледах, че светят само и единствено габаритите и стоповете, които са на самото купе. Тези на багажника не светят. На снимките ще видите, че от едната страна няма даже плафон и крушка. Странното обаче е, че от другия край всичко си е по местата. Има ли вариант ако едимия плафон с крушката го няма да не светят и двата габарита/стопа? Иначе светлините за задна скорост си светят идеално. На снимките съм обяснил също неща, за които се чудя. Ето снимки:http://store.picbg.net/pubpic/75/48/bd784f9985127548.JPGhttp://store.picbg.net/pubpic/41/05/f0971f58ad014105.JPGhttp://store.picbg.net/pubpic/01/01/7009f35624600101.JPGhttp://store.picbg.net/pubpic/17/87/052d0c4f8e591787.JPGБлагодаря предварително! Редактирано 30 Декември 2008 от Иво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alibabaa Публикувано 30 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2008 Колега този габарит който ти е на капака се явява мъглата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иво Публикувано 30 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2008 Колега този габарит който ти е на капака се явява мъглатаЗначи тия зелените оградените са само за мъгла и само това. И то даже само от едната страна? А между тях и номера са задните. Всмисъл тези дето съм ги оградил не светят нито като габарити, нито като спирачка така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 30 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2008 (Редактирано) Тези които си оградил на последната снимка светят като натиснеш едно копче на централната конзола, до аварийните някъде гледай, трябва да има изобразен нещо като фар. Светва само единия, така е на всички фабрично, другия е за красота . Свети при включени фарове, в смисъл този единствения. Но аз като гледам на повечето коли ( не Аудита) също им свети фара за мъгла само от едната срана, в ляво май. Редактирано 30 Декември 2008 от LiuboG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иво Публикувано 30 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2008 Тези които си оградил на последната снимка светят като натиснеш едно копче на централната конзола, до аварийните някъде гледай, трябва да има изобразен нещо като фар. Светва само единия, така е на всички фабрично, другия е за красота . Свети при включени фарове.Това е задния халоген, свети винаги само левия, защото показва в мъгла на каращия зад теб къде се намира осевата линия на пътя. Демек тия отзад си свети единия и това е, другото не свети. Толкова голям стоп, а то свети малка частичка от него като на А6 1999, каквато имах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 30 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2008 Значи аз съм виждал тези същите да ги правят (побългаряват) като габарити/ стопове, в смисъл с фасунги като на стоповете и съответно крушка с две светлини. Изкарват кабели от стоповете и ги вързват там, но май нещо се натоварвала системата и светели по- слабо доколкото разбрах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 31 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2008 Тоя щекер дето виси много странно да не е нещо към централното! Нямам идея! Иначе габарита за мъгла свети като запалиш габарити и задна светлина за мъгла! Щото има копче и само за предните! При мен са 2 копчета - едно за задната и едно за предни! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GAD71 Публикувано 31 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2008 И при А6 Ц4 е така -свети само левият габарит за мъгла.Моята съм я побългарил и монтирах фасунка и в празното гнездокато преди това се отчупва една капачка .Вързах я към другият габарит за мъгла и съм доволен от резултата-прави колатапо-видима в мъглата,пускам ги и когато подсказвам на някой,че ме заслепяваотзад и при заден ход в тъмното помага доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 31 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2008 Колега, при мен тези, които са на багажника са с двойна светлина- габарити и за мъгла (за мъглата светеха и двата, но от известно време не светят ), а другите до мигачите са ми стопове. Обикновено габаритите и стоповете са ти на една крушка до мигачите, а тези по средата са за мъгла, но при мен явно някой е преправял нещо, защото не съм виждал никъде да са така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2008 Аз моите ги направих да светят със стоповете. Купих от една морга фасунга за десния допълнителен стоп защото нямаше (беше затапен). Свързах 2-та допълнителни стопа заедно. След това от снопа, който тръгва към багажника намерих кабела за допълнителния стоп за мъгла и го отрязах, като края който идва от ел. инсталацията на купето го изолирах да не дава "късо", а този, който продължава към багажника го удължих и го свързах към стоповете. Светят идеално като натисна спирачката и много добре се виждат. Засега нямам проблем с натоварване на инсталацията - реално стоп-машинката управлява още 30W за допълнителните крушки. Ключа на таблото, който беше само за допълнителния стоп за мъгла го махнах и си оставих само тоя за предните фарове за мъгла. И без това преди като се налагаше да пускам фаровете за мъгла отпред се чудех кой от двата бутона да натисна за да не светне и задния фар за мъгла защото е много дразнещо да караш зад някой на който му свети непрекъснато Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иво Публикувано 31 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2008 Тоя щекер дето виси много странно да не е нещо към централното! Нямам идея! Иначе габарита за мъгла свети като запалиш габарити и задна светлина за мъгла! Щото има копче и само за предните! При мен са 2 копчета - едно за задната и едно за предни!Тази кола е наша от нова. но е висяла доста по сервизи и е освинвана. Никога не е имала централно за това се чудя за тази снимка идва откъм ключалката на багажника и си виси??? Ако някой има идея... Иначе пък имам само едно копче за халогени, крушката работи, буксата я връзвам, но не свети задния халоген... Дали е от копчето трябва да замеря дали идва ток до буксата, но не иска да свти и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2009 Буксата от последната снимка идва от машинката на ключалката и би трябвало да е свързана към централното и фабричната аларма (ако има такава). Идеята е, че дори и от багажника да отключиш колата трябва да се спре автоматично фабричната аларма и съответно да отключи и вратите. Мисля, че всички 100-ци имат централно заключване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иво Публикувано 1 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2009 (Редактирано) Буксата от последната снимка идва от машинката на ключалката и би трябвало да е свързана към централното и фабричната аларма (ако има такава). Идеята е, че дори и от багажника да отключиш колата трябва да се спре автоматично фабричната аларма и съответно да отключи и вратите. Мисля, че всички 100-ци имат централно заключване Не, нашата изрично е поръчана без централно уви, но днес говорих с баща ми и го питах. Сетихме се, че едно време на Златни пясъци ни разбиха багажника и явно всички ключалки са сменени, а тази просто е с опция за централно. Вече съм наясно с това. Имам друг въпрос сега Часовника на таблото ми постоянно изостава или избързва. И то с много. Идеи? Прикачам снимка: Редактирано 1 Януари 2009 от Иво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 1 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2009 Абе адаш, дай ми я за 2 месеца тази кола да я постегна Иначе сериозно, часовника от този тип е от табло без допълнителни уреди. За да избързва или изостава, ако разсъждавам логично, има проблем със захранването (единкитайски часовник у нас почва да избързва като му свършва батерията, от там пренесох тази умна мисъл). Като начало, бих те посъветвал да свлаиш таблото, да разглобиш внимателно докаот стигнесх до часовника и да почистиш контактите му с останалата част от таблото(май е куплунг с 2 кабелчета). Ако пак го има дефекта- или пробваш с друг часовник, или директно на някой разбиращ от електроники Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иво Публикувано 1 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2009 (Редактирано) Абе адаш, дай ми я за 2 месеца тази кола да я постегна Иначе сериозно, часовника от този тип е от табло без допълнителни уреди. За да избързва или изостава, ако разсъждавам логично, има проблем със захранването (единкитайски часовник у нас почва да избързва като му свършва батерията, от там пренесох тази умна мисъл). Като начало, бих те посъветвал да свлаиш таблото, да разглобиш внимателно докаот стигнесх до часовника и да почистиш контактите му с останалата част от таблото(май е куплунг с 2 кабелчета). Ако пак го има дефекта- или пробваш с друг часовник, или директно на някой разбиращ от електроники Да, тази кола са я карали всякакви freaks и сега малко по-малко. Но още не се чувствам уверен да свалям таблото. Иначе си пускам такива темички малко, за да се науча и да проверя какво при мен не е наред. Примерно вързаните на кръст плафони Редактирано 1 Януари 2009 от Иво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 1 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2009 Споко, ще помогна със свалянето на таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване